خودروهای شهر باران


آپلود عکس         

اسلایدر

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

دوشنبه, ۴ اسفند ۱۳۹۳، ۰۴:۵۸ ب.ظ

۸

ورود دومین رنو کپچر در منطقه ازاد انزلی

دوشنبه, ۴ اسفند ۱۳۹۳، ۰۴:۵۸ ب.ظ



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۲/۰۴
عرفان باستانی

ابزار امتیاز دهی

نظرات  (۸)

ما منتظر یکی دیگه هستیم هیج جا نمیریم همین جا هستیم..
سلام بر آقا عرفان عزیز .خسته نباشی همکارممنون از خودت و سایت خوبت.
داداشی تو به من بگو آپشن هایرنو کپچر چیه؟قیمتش چجوریه برای همکار؟برای فروش خودم چند در میاد.اگر میتونی برام ایمیل کن .اگه نشد به خطماس کن ممنونم ازت.راستی تحویلش چنروزست؟
09116169433
من نماینده فروش شرکت تات خودروام

پاسخ:
این خودرو رو ما نیاوردیم ولی تو دبی هست. اینم که عکس هاشو گذاشتم مدل میدل هست
یه حسی به من میگه خیلی دخترونه هستش نمی دونم شما هم قبول دارین یا نه؟
کاملا هم شهری به نظر میاد.

دخترونه نه ولی مال جوون هاست. این رنگش یه جوری دخترونست ولی کلا طراحی مدرنی داره مثل جوک و کیا سئول
ماشین جدیدا چی شد که فرمودین آوردیم منتظریمااا با تشکر
پاسخ:
نیسان جوک و ریو ،مزدا 3  مزدا 6 وتوسان ، اسپرتج، سانتافه
مزدا ها با کدوم اپشن هستن از داخلشون عکس بذارید 😀😀😀
پاسخ:
سلام .چشم حتما این کارو می کنم منتظر خودروهای جدیدم که فردا یعنی 5شنبه میرسه.
کپچر موتورش چیه و چند در میاد؟
پاسخ:
موتورش 1.2 توربو با 120 اسب بخار قدرت
این اپشن که فولم نیست 75 در میاد
فولشم حدوده 82 میلیون میشه.
ببخشید الان قیمت رنو کلیوا در منطقه ازاد چقدره

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی