خودروهای شهر باران


آپلود عکس         

اسلایدر

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

چهارشنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۳، ۱۲:۰۱ ب.ظ

نیسان جوک نیو فیس 2015 با پلاک منطقه ازاد انزلی

چهارشنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۳، ۱۲:۰۱ ب.ظ

استارتر ، مانیتور ، دوربین عقب ، اینه های تاشو برقی ، بلوتوث




موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۲/۰۶
عرفان باستانی

ابزار امتیاز دهی

نظرات  (۵۵)

رنگ طلائیش رو دیروز دیدم خیلی خوشگلللللل بود لایککک نیسان👍
فکر کنم که کارخانه نیسان باید طراحان خودشو اخراج کنه چون که با این فیس جدید هم زشت ترین ماشین شاسی بلند منطقه است از نیسان تقاضا این داریم که دیگر ماشین شاسی بلند نزند به خاطر این جوک مسخره حیف او جی تی ار که نیسان می زنه.
پاسخ:
با احترام به نظر شما
من شدیدا با نظر شما مخالفم،چون نظرها در باره این خودرو مثبت بوده و اکثریت با چهره این خودرو موافق هستند و به نظر من طراحیش حرف نداره مخصوصا تو نیو فیسش.
نمی دونم شما به چیه این ماشین دلخوشین از لحاظ مردمانی سخن می گوییید که ماشین های غیر استاندارد رو سوار میشن مانند پراید و ماشین اسباب بازی چینی ...اگر هر زاویه ماشین نگاه کنی اگار بوتاکس و پرتز گزاشته لطفا عوام فریب نباشیم باید به نمره تغییر ماشین نمره صفر داد مثل اینکه این نیسان فهمیده که تو ایران هم چراغ های ماشین رو تغییر میدن مدل و عوض می کنن این زده ما ها رو گول بزنه لطفا خودتونو گول نزنید
پاسخ:
ببخشید اینو میگم ولی شما نمیدونید معنی فیس لیفت یعنی چی که این حرف رو میزنید .در ضما من شدیدا به این موضوع باور دارم که ماشین بایدبیشتر از ظاهر خوب داشتن فنی خوبی داشته باشه.اول فنی بعد ظاهر ویعد اپشن.
عوامل فریب کسای هستند که منافعی دارند و سودی می برند من نه برای کمپانی نیسان کار می کنم نه از فروش محصولاتش در ایران پولی به چیب می زنم که بخوام براش تبلیغات کنم.
بنده نظرم رو گفتم چون ماشین رو هر طوری که بخوای تست کردم و اینم بگم از نظر طراحی حرف نداره چون المانهای طراحی سنتی رو تغییر داده ... یعنی می خوام بدونم مهندسای نیسان با اون همه تجربه نمی فهمن ما همه چیزو می دونیم؟؟؟!!!
ماشنای دهه 80 90 میلادی رو سوار میشیم کلیم پول می دیم ماشینای اشغال چینی می خریم کلیم پوز می دیم که موتورش میتسوبیشی هستو اینو داره اونو داره بعد خیلی راحت از برند نیسان و از خودروی جوک که برای قشر خواصی از جامعه طراحی شده و کلی سرو صدا کرده ایراد میگیریم.
بخدا ماها حرف نداریم...!!!
ابهت یه ماشین شاسی بلند رو نداره
با سلام پیرو نظر دوست گرام ha.sh.t  راست می گن ایشون به نظر من هم این ماشین هنوز هم زشته این ماشین شبیه به یک لاکپشت با چشم های فیله 
حیف مورانو نیو فیس نیست. با این چهره نچسبش
درسته که چهره این ماشین متفاوته ولی واقعا یه حرکت رو به جلو تو طراحی بود مثل کیا سئول . اگه شرکت ها بخوان همیشه طبق روال تولید کنن هیچ پیشرفتی حاصل نمیشه اونا دارن مردم دنیا رو برای تولیدات عجیب تر خودشون اماده میکنن 
عزیز دل..
اولا نیسان ژوک نه جوک کلمه فرانسوی شما پژو رو پجو میگی مگه که به این جوک میگی..
دوما بزرگترین نقطه عطف این ماشین طراحیشه که همین سبب شد استقبال بیش از حدی ازش رخ بده که نیسان مجبور کرد خط تولید ژوک رواز یک خط به سه خط افزایش 24 ساعت تو سه شیفت بده تا پاسخ گو نیاز مردم به متفاوت دیده شون با حداقل قیمت و بالاترین کیفیت ممکن و پایین ترین استهلاک توام با مصرف سوخت و هزینه سرویس پایین و قابلیت تیونینگ بالا باشه این ماشین بنیانگذار سبک طراحی خودشه طرحی که باعث شد لکسس برای مقابله باهاش و استفاده ازین بازار بکر دست نخورده تشنه جهانی سری NX کراس اوور و مرسدس استوره مهندسی ناب المانی سری GLA و حتی ولوو سری کراس کانتری رو به محصولات خودش اضافه کنه تا ازین بازار سودی داشته باشن..
سوما شاسی این ماشین اونقدر توانایی داره که بدونه هیچ اصلاحی نیسان سری ژوک نیسمو R با موتور GTR عرضه کرد و حتی به موتور خود GTR قانع نشد با افزایش 120 اسبی قدرت موتور از 570 به 700 اسب رسوند با یه حساب کتاب ساده ماشینی که کمتر از یک و چهارصد وزنشه 700 اسب قدرت روش قرار میگیره ضریب چالاکی ماشین یک به دو میشه یعنی هر اسب بخار  فقط دو کیلو رو تحمل میکنه این احتیاج به شاسی داره که بتونه نیروی بالای 1 G رو تحمل کنه که معنیش میشه تو درگ 400 متری بوگاتی جلو روش کم میاره و این ثابت شده فیلمشم هست شما با یه نیسان زشت شتر گاو پلنگ 1.6 لیتری حوصله سر بر طرف نیستی شما با علم ناب مهندسی مکانیک طرف هستی که حاصلش هیولایی تو لباس میش ه..
این ماشین خارق العاده که هیچ اعجوبه است..
اگه بعد از GTR قرار باشه ماشین دیگه ای رو گودزیلا خطاب کنی باور کن اون NISSAN JOKE NISMO  R هستش..
ماشینی که بوگاتی رو تو شتاب و درگ چهارصدمتر به زانو دراورد..
تو فقط ظاهر میشش رو میبینی ما هیولایی که رام شده رو هم دیدیم..
هربار که از کنارش رد میشم بهش ادای احترام میکنم..
عشق ماشینش درک میکنه  ادای احترام به یه ماشین یعنی چی..
افتخارات این زیبای دوست داشنی..
وادار کردن بنز و لکسس و ولوو به طراحی و ایجاد خطوط تولید برای بهرمندی از سود هنگفت..
داشتن شاسی مشابه سوپراسپرت ها که نیروی بالای 1G رو تحمل کنه..
شکستن رکورد بوگاتی تو درگ و شتاب 400 متری..
قابلیت بالای تیونینگ ظاهری و فنی..
این ها باعث میشه که بهش ادای احترام کنی و هرجا اسم ژوک اومد یا تو اینه روی ژوکی علامت Nismo R رو دیدی خودت بزن کنار..
پاسخ:
مرسی کامل و بجا،من واقعا وقت و حوصله این همه توضیح رو نداشتم،واقعا ممنون
الان این حرف چی بود شما زدی باید به نمره تغییر ماشین صفررررررر داد!
شرکت ها هر چهار سال یکبار نسل جدید معرفی میکنن و هر دوسال یک بار فیس لیفت جدیدی از ماشین رو به اجرا میزارن ایران نبین 30 سال یکبار تغییر نسل میدن دنیا اصول داره تجارت قانون داره تنوع طلبی انسان باید به نحوی هر چند جزی برطرف بشه وگرنه بازار رو از دست دادی رفته..
و این یعنی عدم مدیریت..
این دو نوع تغییر چهار و دو سال یکبار یکیش میشه فیس لیفت ماژور یکیش میشه فیس لیفت مینور و اینا روانشناسی شده است که چرا چهار چرا مثلا هشت نه..
حالا شما کلا باین ماشین حال نمیکنی خب موردی نیست منم با قیافه زشت407 حال نمیکنم ولی این دلیل نیست که به اصول حساب کتاب شده و عظمتی که پشت شاسی و اتاق این ماشین خوابیده و علم بکار رفته درین گرگی در لباس میش با حرف های نابجا بکاربرده شده بی احترامی کنی به ماشینی که نفس بوگاتی رو تو شتاب و درگ 400 متر گرفت..
نمیخوام بگم بی اطلاعات حرف نزنین ولی دقت کن چه کلماتی رو توی چه صفحه ای واسه چه حد بکار رفته شده از علم مهندسی مکانیک داری تایپ میکنی چون کلمات نشونده نوع فکر سطح فکر دانش شخصه شاید یکی مثه اقا عرفان عزیز هم باشه که دقیق بدونه تک تک کلماتت تو این صفحه کاملا سطحی بی معنی و فاقد کوچک ترین تاملی حتی در سطح تایپه..
پاسخ:
ممنون از شما
آقا چرا یک طرفه به قاضی می رین .کاربر ha.sh.t می گه طراحی بدنه شما از مشخصات فنی ماشین صحبت می کنی .آقا علیرضا کسی مدعی مشخصات فنی ماشین جوک که شما می گین ژوک نیست اما بالای صفحه پست گزاشتین نیو فیس ببینم کجای ماشین عوض شده 
آقا چرا یک طرفه به قاضی می رین .کاربر ha.sh.t می گه طراحی بدنه شما از مشخصات فنی ماشین صحبت می کنی .آقا علیرضا کسی مدعی مشخصات فنی ماشین جوک که شما می گین ژوک نیست اما بالای صفحه پست گزاشتین نیو فیس ببینم کجای شکل ماشین عوض شده 
پاسخ:
ای بابا شماها چرا ایجوری میکنید اقا فیس لیفت هست سپرها ، چراغها ، اینه ها ، رینگ ها و یه سری اپشن عوض شده
راستی نیو فیس کو اینکه همون قبلیه
پاسخ:
ای بابا شماها چرا ایجوری میکنید اقا فیس لیفت هست سپرها ، چراغها ، اینه ها ، رینگ ها و یه سری اپشن عوض شده
بوگاتی برای ایران طراحی نشده که شما این با اون مقایسه می کنید.قیافه که همونه شاید مشخصات فنی ماشین عوض شده نمی دونم اسمشو گزاشتن نیو فیس
پاسخ:
خوب نیو فیس دیگه پا شو بیا ببین
agha ko pas new face in ke ghabelie 
پاسخ:
داداش این فیس لیفت هست 2015
اوووووووف چقدر نظر کفم برید
دیشب نظرات خوندم درمورد ژوک اون دوست عزیزمون Ha sh t دیدم یه مقدار در حق این ماشین غیر منطقی صحبت کرده و میدونستم یه مدل R هم داره ولی مشخصاتش رو نمیدونستم.خلاصه سرچ کردم اومدم براتون بگم که دیدم طبق معمول علیرضا دل و روده این ماشین ریخته بیرون یعنی رسما دیگه جا برای حرفی نذاشت..
با این که من روزی حداقل دو ساعت مطالعه میکنم در مورد انواع ماشین ها با این همه کار و هزینهای زندگی ولی لحظه به لحظه که میگذره میبینم واقعا چیزی از ماشینها بلد نیستم دریای بیکرانی واسع خودش باید عاشقش باشی تا تمام کمال بتونی اینقدر دقیق صحبت کنی تا عرفان جان عزیز زیرش تایپ کنه کاملا درسته..
فوق العاده است..
همیشه دلم میخواست از سیصد متری وقتی یه ماشین دیدم بتونم فقط بگم چیه چه برسه به تک تک امکاناتش و مقایسه کردنش ارزش خرید ولی دارم روش کار میکنم اینقدر زیادن که به نظرم یه ده سالی وقت میبره تا به این حدبرسم..
یه سوالم از علیرضا داشتم اقا تو چندسال وقت گذاشتی که به این حد رسیدی!
پاسخ:
من از بچگی چون پدرم مکانیک بود و زندگیم خودرو ، علیرضا جای تو جواب دادم واسه خودمو شما هم بگو.
عرفان جان ما رو راحت کن اون تیتر پستت رو عوض کن به جای فیس لیفت بنویس تغییر سپرها چراغ ها آینه رینگ اینا کلید کردن روی تغییر نسل ماشین حالا خوبه روال کاری دنیا رو توضیح دادیم فیس لیفت ماژور چیه مینور چیه کارخونه به جای این که این همه کلمه یعنی تغییر سپرها جلو پنجره تغییر چراغ های جلو و عقب برجسته تر شدنشون نزدیک تر شدن به طراحی کلی نیسان که شامل چراغ های بوم رنگ ماننده مثه Z370 و نسل جدید مورانو و ماکسیما و التیمای فیس لیفت بکار ببره خودش رو راحت میکنه میگه فیس لیفت..
دو کلمه نه تک تک تغییرات ماشین..
الان اگه کسی مجددا بگه کجاش تغییر کرده این که همونه و توضیحات رو نخونده باشه نظر بزاره واقعا دیگه ادم میمونه که بهش چی بگه..
شما میری داروخونه میگی من C8H9NO2 میخوام یا خودت راحت میکنی میگی استامینوفن داری بهم بدین مسلما فرمول شیمیاییش رو نمیگی اینم مثل همونه..
به جای تغییراتش میگن فیس لیفت..
پاسخ:
خدایا به من و علیرضا صبر بده.
مخلص همه...
من موندم شما چرا گیر دادین به این ماشین یکی می نویسه نیوفیسه که معنی می شه چهره جدید که زیاد هم تغییر چندانی نکرده معنی فیست لیفت و نمی دونم فکر کنم آپشن و مشخصات فنی باشه یه آقا میگه تغییر ظاهری کمه اون یکی می گه جدید چراغ شکل که همونه نمی دونم شاید جنس بهتر شده ولا ما موندیم گفتن به شتر که چرا گردن کجه گفت کجا راسته که این(گردن)راست باشه ختم بحث کنید با ذکر صلوات والا
سلام بر اقا رضای عزیز..
من از بچگی کشش داشتم به سمت ماشین ولی الان یه هفت سالی میشه که دارم تخصصی مطالعه میکنم نقد و بررسی های مجلات معتبر جهانی و هفته نامه های داخلی و سایتها و انجمن ها و فیلم ها مستندهای ساخت رو پیگیری میکنم ببینم جدید چی داریم دنیا کجاست ما کجاییم چرا اونا اونجان ما اینجاییم چرا قیمت پلاک ملی سه برابر حساب میشه چرا تعرفه واردات رسمی که 55 درصد واسه 2.5 لیتر در واقعه 92% اون 37% چیه تو جیب کی میره چرا ماشین هشت سیلندر 5.5 لیتری 450 اسبی تو اروپا صدی 11 لیتر میسوزنه اینجا صدی 17 لیتر..
چرا الان که تقریبا 3 ساله بالای 2.5 لیتر ثبت سفارشش ممنوع شده هنوزم وارد میشه با قیمت گزافتر..
میگی جانبازی باشه جانباز بالای 70 درصد چقدر بیشتر از سالی 3500 نفر تا الان فقط 10000 تا با مجوز جانبازی اومده..
میگی مجوز اهالی ابوموسی باشه مگه ابوموسی چقدر جمعیت داره..
میگی مجوز والبالیست ها و فوتبالیست ها المپیک قبول بیشتر از 70 نفر که نبودند..
ذهن پرسشگر دردسر های خودش رو داره دنبال چرا نباشین ببینین چطور میتونین شرایط زندگیتون رو لذت بخشتر کنین..
چون حقیقت همیشه از واقعیت متفاوته و ممکنه براتون قابل درک نباشه که چه طور یه عده منافع خودشون رو به قیمت زندگی همه ترجیح میدن..
و از جایی که توش زندگی میکنین لذت ببرین چون ممکن بود سطح پایین تری از زندگی فعلی داشتین اگه اینجا میتونی با سه سال کار یه 206 بگیری تو کوبا شما همین 206 رو با چهل سال کار شاید بتونی بگیری چون اونجا قیمتش 210 میلیونه و و و و..
زندگی زیباست از لحظه لذت ببرید..
پاسخ:
افرین بسیار پر نکته بود جملاتت
سلام .بنظرم بسیا  ر  زیباست.چون قیافش ترکیبی از چندین ماشینه مسلا  مورانو +فلوکس+بی ام دبلو 2002+لکسوز+و اینکه چراغ هاش کاملا در برابر ضربه احتمالی محافظت شدن .+موتورش زاپنه+به نوعی شاسی بلنده با قیمت بسیار مناسب
بی ام دابلیو 2002 ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ژوک ؟؟؟؟؟؟😨
نیما منظور دوتا چراغ نورپایین داخل سپر جلوی که گرد طراحی شده..... 
به نظر من اگر خرید خودرو های منطقه ازاد رو تحریم کنیم ،به خاطر ضرر های زیادی که به آقایان وارد میشه حتما مرخصی ها برای عموم راه اندزی میشه و هم نمایندگی تعمیرات ،آیا به این فکر کردید که بجز چند مدل انگشت شمار مابقی مدل ها در گیلان هیچ شناختی از تعمیر آنها نیست و چگونه برای تعمیر باید به تهران بروید خرید قطعه از دبی که مهم نیست مهم تشخیص درست برای تعمیره حتما در میان خودتان یا دوستان کسانی هستند که در مورد تعمیر ماشین ایرانی هم دچار مشکلند و با عوض کرده چند قطعه باز هم ماشین مشکل قبلی رو داره یا قطعاتش پیدا نمیشه حالا حساب ماشینهای آمریکایی و ژاپنی و کره ای رو کنید چشم بهم بزنید دو سه سال میگذره و بالا خره نوبت اشکال در ماشین میرسه با این وضیعتی که آقایان از فروش ماشین دارن لذت میبرن و به پول های هنگفتی رسیدن شمای جوان که امروز بفکر ماشین های روز و مدل هایی باحال هستی داری آب به اسیاب آدم های مال دوست و از خدا بیخبر میریزی مدتی با نخریدن ماشینها میتوانیم امکانات و تسهیلات بیشتری بگیریم مسولان منطقه آزاد از همه مسولییتها در زمینه ماشینها شانه خالی کردند این حقیقت را دیده و لااقل با چشم بازتر پو لتان رو برای ثروتمند تر شدن دیگران خرج کنید من از برنامه سازان صدا وسیمای گیلان هستم از صحبت ها رو در رو با همه مسولان و نمایندگان استان و منطقه آزاد نتیجه ای نگرفتم  و ماشین خودم رو سریع فروختم چون خطر رو بشدت و از نزدیک احساس کردم برای بدست امکانات بیشتر فقط باید به اینها فشار و ضرر مالی وارد بیاد وگرنه هیچ اتفاقی نیافته
به نظر من اگر خرید خودرو های منطقه ازاد رو تحریم کنیم ،به خاطر ضرر های زیادی که به آقایان وارد میشه حتما مرخصی ها برای عموم راه اندزی میشه و هم نمایندگی تعمیرات ،آیا به این فکر کردید که بجز چند مدل انگشت شمار مابقی مدل ها در گیلان هیچ شناختی از تعمیر آنها نیست و چگونه برای تعمیر باید به تهران بروید خرید قطعه از دبی که مهم نیست مهم تشخیص درست برای تعمیره حتما در میان خودتان یا دوستان کسانی هستند که در مورد تعمیر ماشین ایرانی هم دچار مشکلند و با عوض کرده چند قطعه باز هم ماشین مشکل قبلی رو داره یا قطعاتش پیدا نمیشه حالا حساب ماشینهای آمریکایی و ژاپنی و کره ای رو کنید چشم بهم بزنید دو سه سال میگذره و بالا خره نوبت اشکال در ماشین میرسه با این وضیعتی که آقایان از فروش ماشین دارن لذت میبرن و به پول های هنگفتی رسیدن شمای جوان که امروز بفکر ماشین های روز و مدل هایی باحال هستی داری آب به اسیاب آدم های مال دوست و از خدا بیخبر میریزی مدتی با نخریدن ماشینها میتوانیم امکانات و تسهیلات بیشتری بگیریم مسولان منطقه آزاد از همه مسولییتها در زمینه ماشینها شانه خالی کردند این حقیقت را دیده و لااقل با چشم بازتر پو لتان رو برای ثروتمند تر شدن دیگران خرج کنید من از برنامه سازان صدا وسیمای گیلان هستم از صحبت ها رو در رو با همه مسولان و نمایندگان استان و منطقه آزاد نتیجه ای نگرفتم  و ماشین خودم رو سریع فروختم چون خطر رو بشدت و از نزدیک احساس کردم برای بدست امکانات بیشتر فقط باید به اینها فشار و ضرر مالی وارد بیاد وگرنه هیچ اتفاقی نیافته
به نظر من اگر خرید خودرو های منطقه ازاد رو تحریم کنیم ،به خاطر ضرر های زیادی که به آقایان وارد میشه حتما مرخصی ها برای عموم راه اندزی میشه و هم نمایندگی تعمیرات ،آیا به این فکر کردید که بجز چند مدل انگشت شمار مابقی مدل ها در گیلان هیچ شناختی از تعمیر آنها نیست و چگونه برای تعمیر باید به تهران بروید خرید قطعه از دبی که مهم نیست مهم تشخیص درست برای تعمیره حتما در میان خودتان یا دوستان کسانی هستند که در مورد تعمیر ماشین ایرانی هم دچار مشکلند و با عوض کرده چند قطعه باز هم ماشین مشکل قبلی رو داره یا قطعاتش پیدا نمیشه حالا حساب ماشینهای آمریکایی و ژاپنی و کره ای رو کنید چشم بهم بزنید دو سه سال میگذره و بالا خره نوبت اشکال در ماشین میرسه با این وضیعتی که آقایان از فروش ماشین دارن لذت میبرن و به پول های هنگفتی رسیدن شمای جوان که امروز بفکر ماشین های روز و مدل هایی باحال هستی داری آب به اسیاب آدم های مال دوست و از خدا بیخبر میریزی مدتی با نخریدن ماشینها میتوانیم امکانات و تسهیلات بیشتری بگیریم مسولان منطقه آزاد از همه مسولییتها در زمینه ماشینها شانه خالی کردند این حقیقت را دیده و لااقل با چشم بازتر پو لتان رو برای ثروتمند تر شدن دیگران خرج کنید من از برنامه سازان صدا وسیمای گیلان هستم از صحبت ها رو در رو با همه مسولان و نمایندگان استان و منطقه آزاد نتیجه ای نگرفتم  و ماشین خودم رو سریع فروختم چون خطر رو بشدت و از نزدیک احساس کردم برای بدست امکانات بیشتر فقط باید به اینها فشار و ضرر مالی وارد بیاد وگرنه هیچ اتفاقی نیافته
اقای صدیقی حرفات درسته این نواقص تو منطقه هست و درست مهمترینش نمایندگی هست که وجود نداره. امااااااااا من دیگه 1 قرون هم واسه خرید ماشین ایرانی نمیدم. حاضرم ماشین منطقه بخرم خراب شد درست هم نشد فدای سرم بهتر از اینکه که پول بریزم تو شکم ایران خودرو و ساپیا و برادران چینی
ما که هنوز خطر رو حس نکردیم...
JUKE 2015 In mashin az har lahazi aliye , ba inke modat kamiye daram ama be kheyli az…tarjih midamesh choon jedan
Fulle hala chera bazan az doosan az shekle zaherish irad gereftan saligheye shakhsishoone ma razi hasimn 
عرفان جان اجازه میدی یه پست جدید بزاریم واسه لندکروز منطقه جاش واقعا تو سایت خالیه ازون جایکه نسبت بهت احساس صمیمیت و نزدیکی میکنم و حس میکنم انگار سایت خودمه دوست دارم این خلا رو هم پر کنیم دلم میخواد بهم اجازه بدی یه پست تمام کمال واسه لندکروز بزاریم و حقش رو ادعا کنیم یه GXR ناز 2014 هم سراغ دارم آگه لطف کنی اجازه ش رو بدی میفرستم برات عکس بگیرن که بفرستم برات..
منتظر بزرگواریت هستم..

پاسخ:
حنما عکس هاشو برام بفرست ممنون میشم.
عرفان جان اینم لینک عکسای لندکروز 2014 GXR منطقه..
فقط عکس هارو به ترتیب لینکی گذاشتم رو سایت بزار..

http://uploadboy.com/cenwqj41s4gw.html

http://uploadboy.com/8j7qw2rt0qmb.html

http://uploadboy.com/p5uwzlrkpgca.html

http://uploadboy.com/46yw5dciifqn.html

http://uploadboy.com/j5e9e14y2m95.html
پاسخ:
ممنون

علیرضا بخاطر نظرات مفید و کاملا علمی تون خیلی ممنونم چیزایی که قبلا نمیدونستم الان یادگرفتم کاش همه نظرات فنی بدن درمورد نیسان ژوک دوست دارم بیشتر بدونم چون ماشین مورد علاقه ام هست لطفا 
سلام 
این نیو فیس ها ، سانروف ندارن کلا ؟!؟ یا مدل سانروف دارشم هست ؟!؟!؟
اگر هست قیمتش چند میشه؟؟!!؟؟
با تچکر 
سلام
این نیو فیس ،سانروف نداره ؟؟؟؟
اگر دارد ، سانروف دارش چند ؟؟؟؟
با تچکر
پاسخ:
66 تومن
باسلام آیانیسان جوک غیرار مناطق آزادهم خریداری میشه ممنون
پاسخ:
نه مجوز پلاک نداره
باید یکباربا این ماشین رانندگى کنى بعد نظر بدى ، من که کیف کردم همه چیزش عالى بود. یاعلى
ماشین. خوبى تا رانندگى نکنى باهاش متوجه قابلیتهاش نمیشى . یاحق
ماشین خوبى تارانندگى نکنى باهاش متوجه عملکرد خویش نمیشى،حرف ندارههههههههههه
من عاشق این ماشینم
چرا رنگ زردشو نمیتونم پیدا کنم ..
این ماشین به قیمتش عالیه نن چند روز دیگه میگیرم و از سواریش لذت میبرم .. آز همتون ممنونم
ماشین جالبی هستش طراحی ظاهرش عالیه مخصوصا از نمای بقل
ای کاش روی طراحی داخلش بیشتر کار میکردن ، طراحی داخلش یمقدار خشکه و مد روز نیست
بچه ها نظراتتون سعی کنید بچه گونه ندین که تو یه نگا بگید زشته
یه خورده فکر کنید طراح از چی ایده گرفته و چرا اینجوری طراحی کرده به اسم ماشین توجه کنید
فوقالعاده هست طراحیش
سلام . دوستان من میخوام این ماشین رو بخرم . میشه راهنمایی کنین که بین نوع معمولی و فول اپشنش خیلی فرق هست یا نه ؟ و اینکه فرم معمولیش دنده اتومات هست یا نه ؟

پاسخ:
باه همه نمونه هاش دنده اتومات هست
فولش کروز ، سانروف ، مه شکن جلو داره که بیسک نداره
کلا جوک 2015 و 2016 استارتر مانیتور دوربین عقب صندلی پارچه ای روی حالت بیسیکش هست
با سلام دوستان ماشین بسیار خوبی هست منم زیاد قیافه شو نمیپسندم ولی همینقد بگم سازندگان این خودرو هرچی باشه فکر همجاشو کردن که ساختنش ما بهتر در مورد ماشینای اشغال خودمون اشکال بگیریم که تمام دنیا دارن بهش میخندن نه کمپانی مثل نیسان
فول 2015 چقدر؟
سلام با کسب اجازه از اساتید محترم حالا من از فنی این ماشین چیز خاصی نمی دونم و از مشخصاتی که ازش دیدم وضع فنیش خوبه ولی خداوکیلی من از ظاهرش و وضعیت آیرودینامیکی این ماشین خیلی حال کردم
توی کیش خیلی زیاده منم 2015 شو دارم واقعا کم مصرف کم صدا واستهلاک,امکانتش هم کامله,حتی 2013 شم توی تعمیر گاه نمیبینی چون اینجا بخاطر قشار گرما چند مدل ماشین توی تعمیرگاه همیشه ثابت هست ... واقعیتش طراحیش بحث بر انگیز جسورانه و متفاوته ...و خوب شاید به سلیقه بعضی هم جور نیاد ...نمی خوام بگم بی نظیره اماکافیه مدتی باش رانندگی کنین.اوایل من خودم زیاد خوشم نمیومد و چون به پولم میخورد رفتم سراغش (نزذیک 60 ملیون) ولی نطرم رو عوض کرد و واقعا راضی هستم و نیسان توی این مدل سنگ تموم گذاشته و به چیزی که میخواسته رسیده . البته 2016 هم تغییره محسوس نداره و با 2015 هم امکاناتش یکیه و من از رو پلاکش متوجه می شم .
سلام میخواستم بدونم ماشین جوک 2016 بیسیکش gps داره؟ لطفا جواب منو بدید
پاسخ:
مانیتور که داره ولی یادم نیست جی پی اس داشته باشه .داشته باشه هم که کار نمی کنه باید حتما برنامشو نصب کنید
سلام به همه .
دوستان نظر همه قابل احترامه ولی چرا بعضی دوستان از طرف خود کمپانی حرف میزنن و زیر سوال میبرن / یکی از بهترین کمپانی های روز دنیا نیسان هستش که حتی کمپانی های بزرگ شورلوت و هیوندا رو هم تو تنگنا قرار داده چون کیفیت بسیاااااااااااا ر بالا و قیمت خیلی مناسب برخوردار هستش . من خودم نیسان ماکسیما دارم و 1 پرشیا که پرشیامو گذاشتم بنگاه ک برم نیسان جوک بخرم چون واقعا زیبا و قشنگه و از هرکی پرسیدم تعریف کرده در ضمن پارسال نیسان جوک رکورد حرکت رو 2 چرخو تو جهان شکست ک به هندلینگ بالاش بر میگرده .
اگه کسی از دوستان نیسان جوک  کارکرده داره من خریدارم . با تشکر

اس یو وی منگل برازندشه

دوستای عزیز بنده برای هردو نظر احترام قائلم.اما خود من نیسان جوک دارم و کاملا هم راضی هستم.شاید کسایی که از ظاهر ماشین ایراد گرفتن حق دارن چون توی این تصویر به قول یکی از عزیزان ظاهر ماشین شبیه لاکپشته و کاملا با نمای چشمی فرق داره.من خودم از ظاهر ماشین خیلی خیلی راضی هستم.نه فقط من بلکه فکر میکنم اکثرا نظر بنده رو دارن.من توی کیش زندگی میکنم میتونم به جرأت بگم که یک سوم مردم اینجا این ماشینو سوار میشن.اینجا اکثرا ماشین شناس هستن پس میشه گفت این ماشین حتما امتیازهای چشگیری داره که اینقدر خواستار داشته.باتشکر از همگی عزیزان
سلام خدمت دوستان عزیز من میخوام فول 2015 صفر رو سفارش بدم تا برام بیارن از عزیزان تقاضا دارم راهنمایی کنن موقع خرید به چه چیزهایی باید دقت کنم و از کجا باید برونم موتورش توربو داره یا نه ؟
آیا فول ها همشون مونیتور دارن چون بهم گفتن اینا مونیتور ندارن ؟
یه مساله ای هم که واسم مهم است اینه که تو بنگاه بهم گفتن برا اینکه بصورت اتومات دنده عوض کنه باید پا رو از رو پدال گاز برداری چون گیربکس cvt داره و از طرف دیگه کشش خوبی نداره بهم پیشنهاد دادن که اسپورتیج بخرم آیا این صحت داره ؟
در ضمن ماشین راحت و نرمی هست ؟
سپاسگزارم از راهنمایی خوبتون
مرسی

از روبرو و بغل جالبه. ولی نمای پشتش زیاد جالب نیست.ولی در کل ماشینهای ژاپنی حرف ندارن
دوستان عزیز ممنون از مطالب ارزشمندی که گذاشتین خیلی استفاده کردم  میخوام به اون دوستان عزیزی که از ظاهر ماشین ایراد گرفتن عرض کنم که من هم وقتی اولین بار دیدمش خوشم نیومد اما وقتی بیشتر تحقیق کردم و باهاش رانندگی کردم حقیقتا نظرم عوض شد طوری که یکیشو خریدم و عاشقشم  مطمىنم  اگه بیشتر بشناسینش متوجه میشید که نسبت به خیلی از ماشین های کره ای یه سرو گردن بالاتره 
سلام عزیزان چه نظرات جالبی خوندم کسایی که تمام عمرشان پراید و پژو 405 و از این دسته ماشبن ها داشتن حق ندارن یه برند متعبر که تو مجلات معتبردنیا و برنامه های معتبر مثل تخته گاز تحسین کارشناسان رو برای طراحی خلاقانه نیسان جوک گرفته ایراد بگیرن /منصفانه اینه حداقل نظر ندن. با تشکر عزیزان کارشناس
سلام . یکی از دوستانم که این ماشین رو دارن میگن گیربکسش مشکل داره و وقتی مراجعه کردن به خدمات فنی و ... گفتن که اکثرا کسایی که این ماشین رو دارن با این مشکل بعد یه مدت روبرو میشن . راستش اصن نمیدونم قضیه چیه ؟ فقط میخوام بدونم صحت داره ؟
پاسخ:
بله مل های 2013 اینجوری بودن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی