خودروهای شهر باران


آپلود عکس         

اسلایدر

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

سه شنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۵، ۰۵:۲۸ ب.ظ

۴

ابزار امتیاز دهی

نظرات  (۴)

خیلی وفته قیمت جدیده خودروهارو نذاشتین بی زحمت یه قسمت اختصاص بدین به خودروهای کمیاب تو رشت انزلی قیمتاشونو بگین تا یکم تنوع زیاد شه بعضی خودرها واقعا قیمتاشون خوبه.اگه میشه قیمت رنو کولیوس رنو تالیسمان رنو مگان  نیسان قشقشایی سانگ یانگ تیوولی مزدا cx3 ...تو پیجتون قرار بدین اطلاع رسانی کنید با تشکر 
پاسخ:
تا چند روز اینده ادرس سایت جدید خودروهای شهر باران رو اعلام می کنم همه چی در سایت هست.
سلام خسته نباشید. ببخشید یه سوالی داشتم. پدرم میخواد ماشین بخره حدوده 44تا 46 تومن . به نظرتون برلیانس h330دنده ای بگیره که 43 تومنه یا دانگ فنگی که ایران خودرو تازه میخواد بده بیرون . من خودم نظرم برلیانسه. ممنون میشم راهنماییم کنین. 
پاسخ:
برلیانس من باشم انتخاب می کنم از دانگ فنگ اصلا خوشم نمیاد.ولی یادت باشه که برلیانس و همه چینیا مشگل قطعات دارن!!!
دوستان عزیز دیگه این ساین آپ دیت نمیشه و پستی درش قرار نمیگیره در جریان باشید که این سایت به raincitycars.com تغییر یافت.در سایت جدید منتظر شما هستیم و جوابگوی سوالات شما دوستان عزیزم خواهم بود.ممنون از حمایتتون.
البته اگه شما هم نظرتون خودروی دیگریه خوشحال میشم راهنماییم کنید
فقططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططط*(FORD)*

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی