خودروهای شهر باران


آپلود عکس         

اسلایدر

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

پنجشنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۴، ۰۶:۴۷ ب.ظ

تست فنی الماس میتسوبیشی در گیلان

پنجشنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۴، ۰۶:۴۷ ب.ظ

خودرویی خاص برای سلیقه ای خاص..

سرانجام بعد از تست های فنی از  LX 570 ، ماستانگ و کامارو این بار نوبت به سامورایی با اصالت ژاپنی رسید..

فرزند 41 ساله میتسوبیشی در نهمین نسلش به بازار ایران قدم گذاشته و می‌خواهد اثبات کند که در غیبتش کره‌ای‌ها و حتی ژاپنی‌هایی که سودای رقابت در سر دارند، نمی‌توانند مانند او طعم تند فلفل را به لذت رانندگی تزریق کنند‌. شرکت آرین‌موتور ‌، نماینده رسمی محصولات میتسوبیشی در ایران در نخستین قدم مدل 1.6 لیتری این خودرو با گیربکس 4 سرعته اتوماتیک و 5 سرعته دستی را به مشتریان عرضه کرد اما عطش ماشین‌باز‌ها و مشتریان برای چشیدن آخرین قطره از قدرت لنسر پایان نداشت و در عین حال ذائقه مردم به سمت امکانات بیشتر تغییر جهت داده بود. آرین‌موتور تصمیم گرفت برای گسترش سبد محصولاتش مدل 1.8 لیتری جدید این خودرو با گیربکس اتوماتیک CVT را نیز به بازار عرضه کند مدل 1.8 لیتری لنسر در مقایسه با نمونه 1.6 لیتری از پیشرانه به‌مراتب قدرتمند‌تر و جدید‌تری استفاده می‌کند که نمونه مشابه آن را در سطح جهان به سختی می‌توان یافت و این مدل منحصر‌به‌فرد قرار است در ایران  کمی متفاوت جلوه کند.

 

لنسر 1.8 فقط در بازار ایران :

فقط ژاپن، استرالیا، ایران و آمریکا از مدل‌های ۱٫۸ لیتری لنسر در بازار بهره‌مند هستند. به خاطر آلایندگی بیشتر از حد مجاز نسخه دو لیتری لنسر، اجازه ورود این مدل به ایران داده نشده است. اما شرکت آرین‌موتور به صورت انحصاری توانسته نسخه ۱٫۸ لیتری را آن هم به تعداد محدود وارد کشور کند. تعدادی که در کل سال شاید تیراژ آنها به ۸۰۰ دستگاه هم نرسد. میتسوبیشی نیز مدل ۱٫۸ لیتری سفارش ایران را تنها به نماینده اصلی در کشور تحویل می‌دهد. این موضوع باعث شده تا نمایشگاه‌داران و واردکنندگان شخصی نتوانند لنسر ۱٫۸ لیتری را وارد کشور کنند.

واردکنندگان شخصی تنها می‌توانند مدل ۱٫۶ لیتری را از کشورهای حوزه خلیج‌فارس وارد ایران کنند. ضمن آنکه تمامی لنسرهای ۱٫۸ لیتری به خاطر ورود در تیراژ کم، در همان ساعت اولیه پیش فروش می‌شوند

تاریخچه لنسر در ایران :

آخرین حضور لنسر در بازار ایران به سال 1993 و مدل‌های وارداتی این خودرو باز‌می‌گردد که این روز‌ها در بازار قیمتی بین 10 تا 15 میلیون‌تومان دارند‌. این خودرو هنوز هم در بازار به عنوان یک محصول با کیفیت و مشخصات فنی قابل اطمینان توسط مشتریان مورد استقبال قرار می‌گیرد و عده زیادی ترجیح می‌دهند به جای مراجعه مکرر به تعمیرگاه با برخی خودرو‌های تولید داخل به کیفیت لنسر بعد از گذشت حدود 21 سال اطمینان کنند‌. با بررسی کیفی این محصول و رقیبش یعنی هوندا سیویک در آن زمان می‌توان به وضوح مشاهده کرد که لنسر‌های 21 ساله از کیفیت بهتری سود می‌برند‌.

چرا لنسر یک اسطوره است؟

لنسر در زبان انگلیسی به معنای نیزه انداز یا سوارکاران نیزه‌ دار است که میتسوبیشی برای سدان اسپرت خود برگزیده است. میتسوبیشی لنسر جزو معدود اتومبیل‌هایی است که از سال 1973 تا کنون با بیش از 10 نسل تجربه تغییر در ساختار کلی خود، همچنان به عنوان یکی از بهترین خودروهای سدان با قابلیت‌های اسپرت در سرتاسر جهان محبوبیت خود را حفظ کرده به غیر از حضور‌ فعال لنسر در بازارهای جهانی، یکی طراحی ساده و دلنشین عامه‌پسندانه و دیگری پتانسیل بالای تیونینگ آن هم بر این محبوبیت افزوده است و دیگر فاکتور مهم محبوبیت و معروف شدن این محصول تا این حد هم استفاده گسترده از لنسر در میادین مسابقات رالی است که خود به خود به موفقیت لنسر در فروش و میل به استفاده از این محصول تاثیر بسزایی گذاشته است.

موتور و سیستم انتقال قدرت

موتور 4 سیلندر ، 16 سوپاپ ، MIVEC
حجم   1800 سی سی
حداکثر قدرت
140  در 6000 دور در دقیقه
حداکثر گشتاور 
N.m  176 در 4200 دور در دقیقه
استاندارد آلایندگی  یورو 5
میزان مصرف سوخت شهری : 8.6  لیتر در 100 کیلومتر
میزان مصرف سوخت جاده­ای : 5.5  لیتر در 100 کیلومتر
میزان مصرف سوخت ترکیبی : 6.6  لیتر در 100 کیلومتر
ظرفیت باک بنزین : 59 لیتر
حداکثر سرعت : 192 کیلومتر در ساعت
شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت :  11.5 ثانیه
گیربکس
CVT - INVECS-III
امکان تعویض دنده به صورت دستی 6 سرعته
مجهز به پدال تعویض دنده پشت فرمان


ابعاد و وزن خودرو

طول : 4570 میلیمتر     عرض : 1760 میلیمتر      ارتفاع : 1490 میلیمتر
فاصله بین محور عقب و جلو : 2635 میلیمتر
فاصله بین زیر خودرو تا زمین : 150 میلیمتر
وزن ناخالص خودرو : 1850 کیلوگرم         وزن خالص خودرو : 1350 کیلوگرم


سیستم تعلیق

سیستم تعلیق جلو  مک فرسون استرات ، سیستم تعلیق عقب  اتصال چندگانه


سیستم ترمز

ترمز جلو دیسکی خنک شونده و ترمز عقب دیسکی، مجهز به سیستم ترمز ضد قفل (ABS)، کنترل فعال پایداری (ASC)، کنترل کشش (TCL)، سیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمز (EBD)، ترمز کمکی (BA)


سیستم فرمان

فرمان الکتریکی (EPS)
تنظیم تلسکوپی فرمان
حداقل شعاع گردش  5 متر


تجهیزات ایمنی

مجهز به 7 کیسه هوای ایمنی (2عدد ایربگ جلو دو مرحله ای، راننده و سرنشین جلو-2عدد ایربگ جانبی-2عدد ایربگ پرده ای-1عدد ایربگ زانویی راننده)
کمربند­های ایمنی 3 نقطه­ای برای سرنشین­های جلو و عقب همراه با پیش کشنده برای سرنشین­های جلو


سیستم ضد سرقت

سیستم ایموبلایزر


تجهیزات و امکانات رفاهی

سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک
آئینه وسط الکترکرومیک
برف پاکن و شیشه شوی جلو مجهز به سنسور باران
زه آبگیر با پوشش کروم
مجهز به کنسول وسط و جالیوانی
سنسور دنده عقب و دوربین دید عقب
کروز کنترل
غربیلک فرمان و سردسته دنده با روکش چرمی
سر اگزوز
سانروف با تنظیم الکتریکی
آئینه های جانبی همرنگ با بدنه
تنظیم برقی آئینه­های جانبی، مجهز به گرمکن
گرمکن شیشه عقب با تایمر
دستگیره­های داخلی با پوشش کروم
دستگیره­های خارجی همرنگ با بدنه
سیستم ورود بدون سوییچ
شیشه بالابرهای عقب و جلو برقی
بازکن درب عقب و درب باک
دستگیره سقفی جمع شونده 4 تکه
کنسول وسط با درب روکش چرمی
سیستم قفل مرکزی درب ها
قفل کودک


سیستم روشنایی

چراغ­های جلو زنون، مجهز به سیستم گردش اتومانیک چراغ های جلو با توجه به گردش فرمان (AFS)، تنظیم اتوماتیک ارتفاع نور چراغ های جلو، شوینده چراغ های جلو
روشن و خاموش شدن چراغهای جلو متناسب با نور محیط
چراغ مه شکن جلو
چراغ مطالعه جلو و چراغ سقفی جلو
مجهز به چراغ ترمز روی درب صندوق عقب (
LED)
چراغ­های راهنمای روی گلکیر


سیستم صوتی

سیستم صوتی حرفه ای Rockford Fosgate همراه با صفحه نمایش
رادیو
MW/FM
قابلیت پخش
MP3 و CD
مجهز به 9 اسپیکر (2 اسپیکر جلو، 2 اسپیکر دوکاناله عقب همراه با 2 تیوتر، 1 ساب ووفر و 2 تیوتر جلو)
قابلیت کنترل سیستم صوتی روی فرمان
آنتن سفقی
مجهز به بلوتوث جهت مکالمات تلفنی و سوئیچ کنترل هندزفری بر روی غربیلک فرمان
پورت
USB-AUX-IPOD


صندلی

صندلی­ها با ظرفیت 5 سرنشین با روکش چرم
گرمکن صندلی بهمراه سیستم تهویه
تنظیم برقی صندلی راننده
صندلی­های تاشوی عقب با تفکیک 6:4 و با 3 پشت سری

تکیه گاه­های دست عقب و جالیوانی


تایر و رینگ

تایر جلو و عقب : 18R45/215
رینگ آلومینیومی 18 اینچ
تایر زاپاس موقت (کف محفظه صندق عقب)

 

طراحی خارجی :

برای تشخیص یک لنسر از فاصله 300 متری فقط کافیست به جلو پنجره بزرگ ذوزنقه ای شکل یکدست همراه با نوار کرومی درخشان آن توجه کنید در نمای جاوی خودرو چراغ های اخمو با پروژکتور اسپرت به همراه لامپ های زنون که مجهز به سیستم AFS است بخش روشنایی آن را تشکیل داده در کاپوت ساده و به سیستم جلو پنجره متصل شده در نمای کناری در زیر درب ها اولین چیزی که جلب توجه می کند رکاب های برجسته خودرو است که به جذابیت آن افزوده است نمای کناری بدون هیچ گونه اغراق  و شلوغ کاری که در کره ای ها می بینیم کاملا ساده و دلنشین است چهره ای که همچنان پس از سال ها بازهم برای شما جذاب است و هیچ وقت تازگی خودرا بر خلاف کره ای ها پس از جند سال استفاده از دست نمی دهد.

اما در نمای عقب اسپویلر بزرگ خودرو بلافاصله چشم شما را خیره می کند و زیر آن طراحی زیبای چراغ های عقب قرار دارد که متناسب با وضعیت جراغ های جلو کاملا هماهنگ طراحی شده چراغ سوم خطر نیز زیر اسپویلر نصب شده همچنین در مدل های دارای دوربین عقب که شامل مدل ما نیز می شد دوربین زیر آرم میتشوبیشی قرار گرفته در مجموع طراحی خارجی خودرو چهره کاملا دلنشینی دارد و به اندازه کافی جذاب است.

طراحی داخلی :

در طراحی داخلی کابین میتسوبیشی سنگ تمام گذاشته و در اقدامی کاملا هماهنگ با هردو ویژگی یک خودرو خانوادگی و همزمان یک خودرو اسپرت چهره ای قابل قبول به جا گذاشته است صندلی ها کاملا راحت است و تمام بدنه شما را به خوبی در بر می گیرد جنس قطعات استفاده شده در کابین از نوع پلاستیک با کیفیت بوده مشابه آنچه که در مزدا 3 هم استفاده شده البته در برخی از نقاط مانند اهرم دنده و قاب دور کلید ها روی فرمان و پدال های پشت فرمان و حاشیه قاب های سرعت سنج و دور موتور و تزیینات کرومی دیده می شود در کابین آنچه که جلب توجه می کند نوار مشکی رنگ براق است که کنسول مرکزی و داشبرد را به دو بخش تقسیم کرده است که در بالا دریچه های هوا در وسط آن مانیتور سیستم صوتی به همراه ورودی دیسک آن قرار دارد و در زیر آن کلید های چرخش سیستم تهویه با تزیینات کرومی خود تضاد و زیبایی بی نظیری را در این قسمت به وجور آورده است .

در پیش روی شما فرمان 3 شاخه اسپرت خوش دست با روکش چرمی به همراه پدال تعویض دنده کاملا کاربردی بر خلاف اونچه که در کره ای ها به صورت دکمه قرار دارد مشاهده می شود در روی فرمان نیز کلید های کروز و سیستم صوتی به همراه قطع و وصل تلفن قرار دارد.

 

تجربه رانندگی :

مدلی که در اختیار ما قرار داشت مجهز به ورود بدون کلید و دکمه استارت بود بر روی صندلی که قرار گرفتیم اولین چیزی که بسیار مورد توجه ما قرار گرفت تسلط بسیار خوب به خودرو بود دید به اطراف واقعا عالی است و این رو مدیون قرار گرفتن موقعیت صندلی راننده هستیم که به شما حس برتری و تسلط کامل به خودرو را بلافاصله القا می کند کمربند را بسته و دکمه استارت را فشار می دهیم خودرو کاملا آرام روشن می شود ورود صدای موتور به کابین کم است که نشان از عایق بندی خوب اتاق است در رانندگی با لنسر اونچه که مطرح است هندلیگ است بعد شتاب  پس ما ابتدا هندلیگ خودرو تست می کنیم فرمان این خودرو همچون چاقوی جراجی تیزی می ماند که در دستان یک پزشک قرار گرفته و کاملا دقیق است و به صورت میلی متری عمل می کند باید اعتراف کرد که هندلیگ آن اندکی از مزدا 3 ضعیف تر است که این تفاوت به خاطر 2 سانت ازتفاع کمتر مزدا است که سبب می شود مرکز ثقل پایین تری نیز داشته باشد و همین ارتفاع پایین نیز موجب شده در ایران بخاطر وضعیت نامناسب جاده ها و ارتفاع و حجم غیر استاندارد سرعتگیر ها زیر ماشین به موانع مختلف گیر کند امری که مزدا سواران را حسابی به خرج انداخته است فضای صندلی عقب در لنسر کافیست و جای پا به اندازه لازم در اخنیار شما قرار دارد سیستم تعلیق لنسر در خیابان های رشت به خوبی عمل کرده و ضربات را کاملا جذب میکند مگر در مواردی که جاده واقعا افتضاح است و اما شتاب با نگاه به گیربکس CVT لنسر ما مسلما انتظار شتاب خیره کننده ای را نداریم گیربکس را در حالت دستی قرار داده تا با استفاده از پدال پشت فرمان خود اقدام به تعویض دنده کنیم همچون روال سابق پا روی ترمز پدال گاز را تا دور 4500 فشار می دهیم لنسر به خوبی شروع به شتاب گیری می کند بدون هیچ سر و صدای لاستیکی و کوچکترین هرزگردی شتاب 0 تا 100 بدست اومده برای ما عدد 9.89 را نشان می دهد که با اعداد اعلام شده از نمایندگی اختلاف 1.6 ثانیه ای را دارد گرچه نمایندگی عدد 11.5 را در شرایط عادی و با سوخت معمولی اعلام کرده بود ولی ما با استفاده از بنرین سوپر به همراه قرص اکتان افزای 15 واحدی اکتان بنزین سوپر 92 را به 107 واحد رسانده تا قدرت تراکم بنزین افزایش پیدا کند در نتیجه پیستون بیشتر فشرده شده و با قدرت بیشتری پرتاب می شود و شتاب اندکی افزایش پیدا می کند ولی برای اینکه ما نیز موظفیم شرایط عادی را در نظر بگیریم یکبار دیگر ولی اینبار فقط با بنزین سوپر شروع به شتاب گیری می کنیم عدد بدست اومده اینبار 11.2 بوده که در این مورد مزدا 3 دارای شتاب 10.67 می باشد البته باید 200 CC تفاوت حجم را هم در نظر بگیرید.

 

نتیجه گیری :

در بازار ایران که جدا از تمام دنیاست و در آن اول قیمت بعد زیبایی ظاهری بعد امکانات بعد خدمات و در آخر کیفیت قرار دارد در بازه قیمتی 120 تا 130 میلیون خودروهایی همچون کرولا ، مزدا 3  ، الانترا ، سراتو قرار دارند که جز رقبای اصلی لنسر قرار می گیرند به لحاظ موتوری کرولا با پیشرانه 4 سیلندر خطی 2 لیتری 145 اسب بخاری با گشتاور 187 NM و مزدا 3 نیز با 2  لیتر حجم به همراه 147 اسب بخار با 187 NM گشتاور در اختیار شما می گذارند در ادامه دو محصول بسیار معروف کره ای یعنی الانترا و سراتو قرار دارند که الانترا با 1.8 لیتر حجم 148 اسب قدرت و سراتو با 161 اسب بخار برای شما در دسترس دارد گرچه لنسر با 140 اسب و 176 NM گشتاور از همه ی آن ها پایین تر قرار می گیرد اما این لنسر است که یا گیربکس CVT به صورت ترکیبی 6.6 لیتر سوخت مصرف کرده (5.5 خارج شهر – 8.6 داخل شهر ) که در مزدا 8.2 لیتر ترکیبی و الانترا 7.5 می باشد و بلحاظ شتاب و هندلیگ گرچه پایین تر از مزدا 3 قرار می گیرد و از لحاظ کیفیت هم رده با کرولا و مزدا 3 است در پایان اگر به دنبال ظاهر جذاب و چشم گیر و فروش راحت تر در بازار دست دوم با امکانات فراوان هستید در بازه 120 تا 130 میلیون بهترین انتخاب برای شما سراتو 2 لیتری است ولی اگر به دنبال کیفیت و عمر قطعات بالا و هندلیگ و لذت رانندگی همراه با فروش راحت تر در بازار دست دوم با اندکی امکانات کمتر هستید مزدا 3 پاسخ گوی نیاز شماست و اما لنسر این ماشین هر آنچه که مزدا دارد را در اختیار شما می گذارد بعلاوه اینکه شما هندلیگ مشابه مزدا (کمی ضعیف تر) را دارید و مشکل پایین بودن ارتفاع مزدا را هم ندارید و بازار دست دوم آن به نسبت مزدا رونق کمتری دارد ولی اگر به دنبال خودرویی خاص می گردید که شما را از دیگران در خیابان کاملا متفاوت جلوه دهد این لنسر است که به بهترین نحوه ممکن خواسته شما را بر آورده می کند به عبارت دیگر لنسر خودرویی خاص است برای سلیقه هایی خاص..

درپایان از مالک محترم خودرو جهت در اختیار گذاشتن خودرو و وقت خویش صمیمانه کمال تشکر و همکاری را داریم.

 نویسنده متن:علیرضا



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۱۸
عرفان باستانی

ابزار امتیاز دهی

نظرات  (۱۱۵)

آقا کسی آکورا وارد نکرده؟ یا نمیخواد وارد کنه؟؟؟ ماشین خیلی خوبیه
تا حالا ندیدم کسی دربارش حرفم بزنه
پاسخ:
نه کسی وارد نکرده.
سپاس از زحمات
یه مشورت کوچیک هم بدین بد نیس بعد اندی سال تو رنج 60-70 چه منطقه چه پلاک یه خودرو بی در دسر معرفی می کنین میخوام نظر دوستان بدونم ماشین سگ جون می خوام که خرجی جز تعویض روغن و لاستیک اینجور چیزا بیشتر رو دستم نزاره
من نظرم مزدا 3 قدیم پلاک"چطوره؟
پدر بی پولی بسوزه ماستانگمو بدین برم d:
پاسخ:
همین لنسر هم خوبه منطقش و هم مزدا 6 منطقه و کرولا
پلاک ملی هم مزدا 3 و سوناتا 2007 خوبه
بسیار عالی دمتون گرم
پاسخ:
مهران جان ممنون.
ذوستان نظر به صورت خصوصی ندید جواب داده نمیشه.
وحید 70 میلیون پلاک ملی فقط مزدا 3 قدیم بگردی یه تیپ 3 87 گیرت میاد..
منطقه هم ژوک فول یا لنسر یا مزدا 3 یا نیسان تیدا SV یا مگان هاچ بک یا کپچر و کرولا
من باشم می کنمش 75 تومن
منطقه لنسر 2 لیتری GT می گیرم بی آزاره محض هرکسی هم نداره مثه مزدا نمایندگیشم همینجا محمودی هست..
بچها مچکریم بچها مچکریم.....
بچها ما چاکریم ما چاکریم.......
تا 130 فقط لنسر!!!!!!! 
عرفان تا 130 پلاک ملی چی میگیری؟
پاسخ:
لنسر
آخ آخ آخ آخ 
وای وای وای وای 
چرا لنسر چرا ضربان قلب من چرا لنسر چرا لنسر چرااااااا؟؟؟
به سر سودای داشتن تو دارم
دمتون گرم عاشق این انتخابتونم کشته مرده این ترتیب تست ها تونم نمیدونم قاعده داره یا نه یا هرچی دم دستون اومد تست کردین؟
پاسخ:
این روند ادامه داره....
میشه بعدی رو ژوک یا مزدا3 رو تست کنید 
سلام ب دوستان .اقا دمتون گرم کارتون درسته .دگ شدین یه سایت تمام عیار .گیلان همچین سایتی کم داشت همیشه سایتای شهرای دگ رو میدیدم حسرت میخوردم واقعا خسته نباشین
پاسخ:
بجز چند تا سایت تهرانی دیگه سایتی فعالیت نداره
ذوق زده میشم وقتی تست فنی میزارید
مثل همیشه کامل بود
عرفان خان مرسی
از ژوک و اسپارک هم تست بزارید
آقا الان مهر کار کافه زده اونجا رو از ماشین یعنی بیشتر درآمد داره؟
پاسخ:
کافه یه چیزه شخصی هست دلش خواست زد .مهرکار فعلا معلوم نیست چی میشه .
بی صبرانه منتظره تست مزدا٦باقلم وتحریرجذاب اقاعلیرضاهستیم
پاسخ:
ما هم همین طور
ولی بدون ایمیل پیام ندین لطفا
۱۹ تیر ۹۴ ، ۰۳:۱۸ جلال شهرامی
عرفان دو دلم کردی که با این تستت بین لنسر و سراتو فول موندم؟
پاسخ:
اقا کره ای دوزار نمی ارزه اخه تا کی باید بگم دل بقیافه و اپشناش ندید ای خدا
۱۹ تیر ۹۴ ، ۰۳:۱۹ جلال شهرامی
بابت تستم خیلی ممنون
عشقه عشق
من یه 1994 روش دارم آخ نگفته تا حالا 220 هزار تا کارکرد داره
پاسخ:
ای جونم بیار تست کنیم.
آقا ما بگیم چی رو تست کنید یا نگیم؟
پاسخ:
شما بگید ولی ما کار خودمونو می کنیم. همه ماشینا که در اختیار ما نیست به طرف زنگ می زنی می گی تست می خوام بزارم از ماشینت انگار داری جونشو می گیری می گه وقت ندارم ....وقت داره از صبح تا شب تو بلوار دور دور کنه به صد تا دختر شماره بده ولی واسه تست وقت نداره می فهمی وفتش پره ...پرُرررررررررررر
اصلا باید یه متن واسه دور دور و افرادی که کمبود دارن بنویسم.
ماشالله علیرضا دمت گرم که توی آین هوای گرم واسه ما زحمت می کشید
مدیریت محترم لطفا از 308 و RCZ هم تست بزارید
عمرا اگه بزارید
پاسخ:
چشم می زاریم.
عرفان آکورد که تو منطقه اومده!
اتفاقا مدل پایه هم هست رینگم نداره قالپاقه رنگشم سفیده عکسش رو خودت گذاشتی که  رو سایت قبلی یادت نیست؟
پاسخ:
اره امده دوتا هم هست .
من فکر کردم اکورا رو میگید.
نوید آکورد بابات چی شد پس؟!!
عجب ماشینه ایه چرا پس اینقدر کمه؟
یعنی مردم ما اینقدر ظاهر پسند اند؟
آقا عرفان  RS که نمیشه اسمارتم که به جون صاحبش بنده میشه سنترا یا التیما رو حداقل تست کنید یا کم کم دیگه بی خیال شیم؟
پاسخ:
گفتم باشه که ....
به همین راحتیام نیست که یه خورده شکیبا باشید چیزای خوب تو راه
واقعا عالی بود 
ببخشید علیرضا خان نویسنده هستش ؟!!اخه چه جوری این قدر قشنگ مینویسه انگار 50 ساله که نویسنده است !!!!واقعا سخته این قدر شیوا نوشتن
عالی بود خیلی ممنون
لطفا از مازراتی هم تست بزارید
عالی بود عرفان روت میبوسم از راه دور
بعدی چیه؟
پاسخ:
بهتون میگم شکیبا باشید.
امکانش هست از یه مقایسه بین مزدا 6 دولیتری با 2.5 بزارید؟
پاسخ:
فعلا نه
چه با سراحت عرفان گفت نه خخخ
بچه ها کره ای به دوزار هم نمی ارزه فقط تا سه سال ماشینه بعدش خرجش شروع میشه دایی من سانتافه 2011 بعد فیس لیفت داشت امسال فروخت الان یه سویک فول خریده 160 تومن راحت سانتافه سیستم برقش ایراد پیدا کرد گیربکس ضربه میزد چرم ها همه پوسته داد لامپ جلو شش ماه یه بار به خاطر سیستم برقش می سوخت 400 هزار تومن هزینه لامپ زنونش بود اصلا افتضاح کلا کره ای به درد کسی می خوره که تا حالا چینی یا داخلی مینشسته و ژاپنی نداشته یکبار کره ای بگیری بعد ژاپنی دیگه کارکرده ژاپنی رو با صفر کره ای عوض نمی کنی گوربابای اپشن کیفیت مهمه

پاسخ:
ول کن من دیگه خسته شدم از بس گفتم.باز یه افرادی هستند که هرف خودشونو می زنن.
عرفان اون A200 قرمزه باهات رفیق هست میزاره تست کنید؟
بگید مشتریه می خواد تست کنه یه دور بزنید یه 0 تا 100 بگیرید وسلام آخر سرم سر قیمت به توافق نرسید
پاسخ:
داداش اون طرف مشهد هست ولی باشه البته خودم کلی اون ماشینو راه بردم .طرف هم امد ماشی نو خرید باهم رفتی یه دور زدیم که تو اولین روندنش صدای لاستیکای ماشینرو در اورد که من مات مونده بودم طرف کلی ماشین باز بود البته نمایندگی مرسدس داره تو مشهد
اونایی که ماشین نمیدن آگاه باشید ما احتیاجی به شما نداریم این سایت با اقتدار تمام میتونه نیاز های خودش رو از افراد دیگه برطرف کنه
باشد که پست بعدی مشت محکمی باشد بر دهان پزدهندگان
علیرضا بعدی رو مثل اولی بترکون
اعصابم خورد کردن یادم رفت تشکر کنم
بابت زحماتتون یک دنیا ممنون
خیلی اقایییییبیبببید
ما با این ماشین خاطرها داریم تمام ایران رو من با مدل 1993 گشتم سگ جانه به خدا اصلا ککش نمی گزه هوا 45 درجه اهواز یا 7- شهرکرد رطوبت صفر کویر یا 100 گیلان انگار نه انگار دلم براش یه ذره شد اون فروختم مفت 10.800 الان یه ریو منطقه دارم پولم به پلاک ملی نمیرسه ولی خیلی دلم میخواد سال دیگه یه 2 لیتری منطقشو لااقل بگیرم از الان شوق دارم
پاسخ:
گرفتی یه حالیم به ما بده منم خیلی دوسش دارم
عرفان با 75 تومن منطقه سواری خودت باشی چی میگیری چون سلیقه هامون بهم نزدیکه؟
داش علیرضای ما که گفت فقط لنسر
به نظر منم مزدا 6 حیفه آدم میخواد مزدا بگیره حداقل باید دولیتری فول بگیره یعنی واسه مزدا حداقل باید 90 تومن بدی تا کیفش ببری وگرنه 70 تومن فقط پول ماشینته نه امکانات حداقلی مثل زنون و سانروف و دی لایت مانیتور 
پاسخ:
لنسر
عالی بود 
عرفان اون ژوکت رو بده علیرضا تست کنه دیگه
پاسخ:
ژوکم کجا بود
۱۹ تیر ۹۴ ، ۱۹:۰۹ محمد طاها
یاد Need for speed افتادم 
تا خرخره ماشین تیونینگ می کردیم عجب دست فرمونی داشت پیچ هارو همه رو میخورد با 290 کیلومنر با نیترو 409 تا پر کردم تو نسخه کربن
پاسخ:
اره یادش بخیر
۱۹ تیر ۹۴ ، ۱۹:۱۱ محمد طاها
بابت تست خیلی ممنون 
پایدار باشید
پاسخ:
ممنون .
خدا حفظتون کنه 
از ژوک مزدا 3 و اپتیما یا سراتو هاچ بک هم تست بزارید
پاسخ:
چشم حتما
عرفان این مالک بنز قرمز که نمایندگی مشهد رو داره ربطی به اون درخواست  بنز مشهدت هم داره؟
همونه
پاسخ:
بله.
من به این سایت افتخار می کنم
دستتون درد نکنه
پاسخ:
ممنون از شما
می خواستم بگم از فلان مدل هم تست بزارید ولی میدونم امکان پذیر نیست!!! 
پاسخ:
بگید هر کی دوست داره بگه .سعی می کنیم جورش کنیم
بلانسبتت بعضی ها هیچی نمیفهمن یه نگاه به خیابون بکنید خودتون متوجه میشید!؟!
یعنی اپشن با کیفیت پایین تر اینقدر برای بعضی ها که خیلی زیاد هم هستند مهمه

پاسخ:
این به نظر من فقط خود نمای و نا اگهی از خرید خودرو شونه
از هرچی که دوستدارید تست بزارید
عرفان رفیق فاب ماست....
این افتخار ماست
پاسخ:
ممنون ...داداشای گلم یه خورده پیام ها و بحث هاتونو فنی تر کنید .
ممنون از همه شما که به سایت خودتون سر می زنید .همه تلاشم رو می کنم ماشینای تاپ شهر رو براتون تست بگیرم.
دارید یکی یکی از عشق های ما رونمایی می کنید

۱۹ تیر ۹۴ ، ۲۱:۳۱ مهدی مزدا3
عالی بود ولی دیگه انتظارات داره بالا میره 
۱۹ تیر ۹۴ ، ۲۱:۳۳ مهدی مزدا3
عرفان به این کره ها هم رحم نکن ازینا هم تست بزار اپتیما سوناتا حتی ریو پیکانتو
واقعا این ژاپنی ها همه چیشون اعتیاد اوره حتی گوشیون شما یه بار سونی بگیری دیگه نمیتونی غیر سونی بگیری 7 سال تمام براتون کار میکنه من داداشم با من گوشی خرید اون سامسونگ من سونی اون نوت خرید من اکسپریا S اون بعد 4 سال باتری که هیچ رام و رم داخلیش سوخت البته تا خرخره ازشون کارکشیدما روزی 5 ساعت بازی 2 ساعت فیلم 2 ساعت وبگردی 2 بارم شارژ ولی من فقط باتری عوض کردم کیفیت به این میگن فقط ژاپنی تلویزیونمون سونی گرفتیم قبلی سامسونگ بود
کم مونده من پرچم ژاپن رو هم دستم بگیرم 
حداقل 10 سال دیگه مونده تا به ژاپنیا برسند
علیرضا دستت درد نکنه خیلی سالاری
اومدم بگم از جنسیس هم تست بزارید پاسخ های عرفان خوندم احساس حماقت کردم!!
پاسخ:
ببینید بچه ها کره ای ها ماشینای بدی نیستن خدا وکیلی ولی باور کنید اون کیفیتی که واسه کشور های امریکا و اروپا می زنن واسه ما ایرانی ها نمی زنن من اپتیما 2.4 بیسک سفارش امریکا شو سوار شدم موتور GDI بود واقعا فرق می کرد کیفیتش .
ولی برای ایران و حتی برای خلیج نمی دونم چذا انقدر بی کیفیت هست زرقو برق داره ولی فقط 3 سال کار می کنه.
قدرت خدا رو ببین چی ساخته اخه
من درک میکنم عرفان!!!!!!!!
عرفان صدی 6.6 از 1800 cc مگه میشه مگه داریم؟
پاسخ:
تو ژاپنی ها داریم.میشه 
دارم با بابام رایزنی میکنم  سر خطوط قرمزمون موندیم  70% مسایل حله الان بابام داره زیاده خواهی میکنه سر یه قضیه دیگه باج میخواد البته همه ی گزینها رو میزه  محدویت زمانی هم نداریم  ما آماده ایم که نتیجه نهایی رو بگیریم!
پاسخ:
من می دونم نتیجه نمی ده 
من لنسر داشتم فروختم روزی 3 بار به خودم میگم غلط کردم بزرگترین اشتباه من بود که فروختم ماشین نگو بگو جواهر اصلا خرج نداشت با این که 18 ساله بودش الان 206 تیپ دو صفر دارم موتورش چین میزنه به سفارش ایران دیگه فرانسه نیست دهن من آسفالت کرد اینقدر اذیت شدم اکثر قطعاتش رو تعویض کردم همش رو فرانسه گذاشتم 2 تومن خرج رو دستم اومد ماشین صفر درک میکنید!!!!!!
نفروشید ده 90 ژاپن می ارزه به این صفر پراید و پژو چینی
راستی اگه میشه نه خب نمیشه دیگه ولش کن
عالی بود ولی یه حس خفیفی بهم میگه این دیگه آخرین تست فنی بود اوضاع خرابه مثل اینکه.....

عالی بود ولی یه حس خفیفی بهم میگه این دیگه آخرین تست فنی بود اوضاع خرابه مثل اینکه.....

بچها عرفان خسته شده دیگه نگین از چی تست بزارید خب شما هم باشین خسته میشین دیگه چند جا زنگ بزنید تا ماشین جورکنید هی بهتون بگن نه!
آدم که شخصیتش رو از سر راه نیاورده هی بخاطر ما جواب رد بشنوه از کس ناکس
پاسخ:
من بکسی زنگ نمی زنم همیشه رابط دارم تماس کاریش میکنه تا خودرو جور بشه.
کسی جرات نه گفتن به من رو نداره این یادتون باشه.
صبور باشید همه ماشینا رو که نمی شه باهم تست گرفت زمان میبره 3 یا 4 روز فقط نوشتن متنش.
من مشتعل عشق لنسرم چه کنم
امیدوارم خدا کمکت کنه بتونی تست های بیشتری جور کنی
پاسخ:
ممنون ب عشق شما ها.
کسی جرات نه گفتن به من رو نداره......
ششششششششششیییییییییره....
اسم عرفان برروی صفحه تلفن همراه لرزه بر تن پز دهندگان میندازه
عاشقتم 
پاسخ:
اگه اینجوری نبود که الان این سایتم نبود .
چه عکس های گرفتی در چه شرایطی غرورم رو بخاطر عشقم زیر پا گداشتم و این جمله معروف رو سر زبونم اوردم (می خوام از ماشینتون عکس برای سایت بگیرم) چه اجازه میدادن چه اجازه نمی دادن من کارمو میگردم.
۲۰ تیر ۹۴ ، ۰۰:۵۷ امیر دل اواز
عرفان فنی تر کنیم یعنی چی؟
تو که جواب نمیدی پس چرا ما بپرسیم دیگه
۲۰ تیر ۹۴ ، ۰۰:۵۹ امیر دل اواز
عرفان فنی تر کنیم یعنی چی؟
تو که جواب نمیدی پس چرا ما بپرسیم دیگه
۲۰ تیر ۹۴ ، ۰۱:۰۰ امیر دل اواز
عرفان فنی تر کنیم یعنی چی؟
تو که جواب نمیدی پس چرا ما بپرسیم دیگه
پاسخ:
من جواب نمی دم منی ها رو برای اینکه یا نمی دونم یا علیرضا بهتر و کامل تر جواب می ده یا سوال تکراریه. فنی تر کنید چند تا چیز همه یاد بگیرن.از سوالات الکی بدم میاد.
اقا عرفان خسته نباشی یه سوال واسم پیش اومد این هایی که جلوپنجره پهن دارن تفاوتش چیه با اونایی که ذوزنقه کوچیکتر دارن ؟ 
پاسخ:
اونا بیسک دیگه
عرفان ماشینم تازگیا دیگه مثل سابق با استارت اول روشن نمیشه حداقل 4 پنج تا باید بخوره چرا اینجوری شده؟
پاسخ:
برای منم اینجری شده نمی دونم.
آقا سوال فنی من 206 دارم همیشه کولرم روشنه هفته ای هم نزدیک یه لیتر آب رادیات کم میکنه موتورمم فرانسویه این طبیعیه؟
راهی داره کمتر آب کم کنه بغیر از خاموش کردن کولر!
یه سوال غیر فنی هم دارم عرفان عزیزم حداقل بگو ژاپنی سواری یا کره ای؟
بی خیالم نگو
مدلای دهه نوده نه؟!
اسپرو MPFI اتومات 94؟؟؟؟ 
سویک هاچ بک اتومات؟؟
کورسای اتومات؟؟
امگای شش سیلندر اتومات؟
برم سمت امریکاییه اتومات یه ندا بده یه کوچولو جان فریدون!
من اگه 60 تا خواهان جورکنم تو این سایت که تو مدل ماشینت بگی قبول میکنی؟
پاسخ:
همه می دونن تو نمی دونی
عرفان بزرگترین ضعف L90 چیه؟
پاسخ:
بزرگترین ضعفش اینه که ایران مونتاژش کرده.
ارزونترین راهی که میتونم شتاب گیری 405 سریعتر کنم چیه؟

آقا اون سلیروت رو بده علیرضا تست کنه دیگه!!!
عرفان این گاز نیتروژن که میگن اصلا تاثیر داره مزایاش نسبت به اکسیژن چیه هرچرخ 2500 هزبنه شه!!
پاسخ:
سبک تره 
اقا عرفان یه زحمت میکشی قیمت حدودی لنسر رو بگی از چند تا چنده مرسی ممنونم
۲۰ تیر ۹۴ ، ۲۲:۲۰ محمد صالح
با عرض سلام و خسته نباشید
خوبی اقا عرفان
راستش حدود 4 ماه پیش بود بعد از یک سال نوری یه پولی دست ما رسید تصمیم گرفتم یک ماشین بخرم بعد از کلی جستجو یک دفعه به مزدا 6 برخوردم و در یک نگاه عاشقش شدم البته هنوز با سایت شما اشنا نشده بودم که راهنمایی بگیرم خلاصه 120 تومن داشتم یکی از فامیل ها داشت میرفت دبی یه سری کار داشت منم بش گفتم برام یه دونه فول فول رو اگه بود بپیره بیاره یا سفارش بده بازم خلاصه بعد از 3 ماه اورد رنگ مشکی در صورتکی من خاکستری میخواستم حالا اشکالی نداره راستش تازه پلاک و بیمش کردم کلا 20 تا بیشتر نرفته از انزلی تا اینجا لاهیجان با یدک کش اوردم نامرد370 تومن گرفت خلاصه الان دادم براش چادرو تودوزیو و.... درست کن فقظ یه سری نکته هس این ماشین دفترچه نداره منم کار با سیتماش مثل ای استاپ اینارو نمیدونم همینجا خوابیده تنها کاری که میکنم فقط میشورمش جایی رو میشناسی ببرم کار با اونا رو یاد بده یا اشکال داره بیام خدمت شما ببخشید طولانی شد بد نوشتم ممنون
پاسخ:
سلام ممنون که نظر گذاشتی یه رفیقم پیدا کردیم از شهر زیبای لاهیجان .بدون درج ایمیلم دیگه لطف کن ایمیل نده.
کلا مزدا چیزه خاصی نداره ولی اگه خواستی در خدمتم شمارم هست تماس بگیرید تا بهتون بگم.البته تا اونجا که من در جریان بودم فول فولش برای ایران نمیزاشتن بیاد.یعنی اکس پرت نمی شود برای ایران.خیلی دوست دارم بدونم واقعا فولش رو وارد کردین
نیما لنسرایی که ذوزنقه کوچیک دارند 1.6 اند دستی و اتومات باله عقب فرقی نمیکنه داشته باشه یا نه چون امکان سفارش امکانات 1.8 یا 2 لیتری برای 1.6 هم هست بخاطر همین میتسوبیشی جلوپنجره ذوزنقه کوچیک اختصاصی براش زده که با 1.8 یا 2 لیتری که بزرگه فرق کنه برای مشتری بلحاظ موتوری  قابل تشخیص باشه
۲۱ تیر ۹۴ ، ۰۰:۳۴ محمد صالح
دادا ببخشید بدون میل دادم راستش من زیاد سر در نمیارم که فول فوله اما یه سری امکاناتمثل  کروز-ای استاپ-ای اف سی-ار وی ام اینا داره که من سر در نمیارمدنبال دفترچه مزدا شیشم
حالا فردا اگه بشه زنگ میزنم اگه شد خدمت میرسم اگه  مزاحم نباشم بازم ببخشید بدون میل پست دادمپوزش
پاسخ:
اتالیست مورد استفاده در اگزوز این خودرو که توسط نانوفناوری تهیه شده، می‌تواند فرایند پالایش گازهای خروجی را بهتر انجام داده و از میزان مصرف فلز گران‌قیمت مورد نیاز بکاهد.

برای بهبود ایمنی این خودرو از HBC یا سیستم کنترل نور بالا استفاده شده که حسگرهایی را برای تشخیص خودکار خودروهایی که در مسیر حرکت می‌کنند، به کار گرفته و در شب‌ها بنا به نیاز نور پایین یا بالا را استفاده می‌کند تا احتمال تصادم را به حداقل برساند.

علاوه بر این خودرو به AFS یا سیستم تطبیقی روشنایی جلو مجهز شده که با برآورد پیچش فرمان و سرعت خودرو انحنای مسیر را پیش‌بینی کرده و دقیقا مسیری را که خودرو در آن به حرکت ادامه خواهد داد، روشن می‌کند.

سیستم‌های کمکی دیگری مانند HLA یا سیستم کمکی ارتفاعات برای این مزدای جدید در نظر گرفته شده‌اند که هنگام سفر در ارتفاعات مانع از به عقب حرکت کردن خودرو در هنگام ترمز گرفتن خواهند شد.

سیستم ESS یا سیگنال توقف اضطراری زمانی وارد عمل خواهد شد که راننده در سرعتی معادل ۵۰ کیلومتربرساعت یا بیشتر ناچار به توقف اضطراری شود. در این صورت چراغ‌های خطر به سرعت روشن و خاموش می‌شوند تا به رانندگان پشت سر هشدار بدهند.

یا کنترل قسمت عقب خودرو نیز در سرعت‌های بالای ۳۰ کیلومتربرساعت فعال خواهد شد تا خودروهایی را در مسیر حرکت می‌کنند یا در نقطه کور راننده قرار دارند، رصد کند و زمانی که فرد با زدن چراغ راهنما نشان دهد قصد تغییر مسیر دارد، حضور احتمالی آنها را به او هشدار بدهد. سیستم هشدار تغییر خط یا LDWS نیز از یک دوربین برای بررسی حرکت راننده در لاینی که متعلق به اوست، استفاده می‌کند. این سیستم برای جلوگیری از تصادف در صورت تغییر ناگهانی و غیرعمدی خط به راننده هشدار خواهد داد. این سیستم و سیستم‌های هشدار و ایمنی که پیش از این در این گزارش مطرح شدند تنها بخشی از سیستم‌های ایمنی پیش‌بینی شده برای مزدای جدید هستند.



هستم در خدمتت

دوست عزیز یگانه
در رابطه با استارت چند بار زدن شما اولین کارت این باشه که برو شمعت رو چک کن ببین دوده گرفته پلاتینش رو یا نه اگه گرفته تمیزش کن بعد بببن حل میشه یا نه اگر نشد شمعت رو باید عوض کنی چون عمرش تموم شده شمع کارکردش بسته به جنسش از 30 هزار تا 120 هزار کیلیومتره وقتی به اخرای عمرش میرسه نشونه اش اینه که باید استارت بیشتری بزنی تا روشن بشه شمع هم خواستی بگیری خساست نکن اگه موتورت 1.4 سوزنی پایه کوتاه اگه بالای 1.4 سوزنی پایه بلند میگیری مارکش بوش اصل باشه حداقل پلاتینوم یا پلاتینیوم پلاس چه بهتر اگه ایریدیوم بگیری تک پلاتین ام نه حتما چهار پلاتین که آگه یکیش دوده گرفت یا رسوب زد از بقیه بتونی استفاده کنی به حرف مفت مغازه دارهاهم گوش نکن اگه گفتن تک پلاتین یا غیر سوزنی یا پلاتینیوم نگیر و اینکه چهارتا رو باهم یکجا عوض کن تا نتیجه اش رو حس کنی..
ازین به بعد هم حواست به میزان کارکرد شمع هات باشه یاد داشت کن
نتیجه رو بهم اطلاع بده
فریدون جان شما حتما ضد یخ نداری بخاطر همین نقطه جوش آب رادیاتت پایینه رادیات 206 3.5 آب جا میگیره شما 2 لیتر توش ضدیخ بریز بزار نقطه جوشت بره رو 115 درجه مصرف سوختت هم کمتر میشه غلظت آب رادیات بالا میره دیگه کمتر آب کم میکنه
نتیجه رو بهم اطلاع بده
آقا مجبد مارو مسخره نکن بزرگترین ضعف L90 گردگیر پلوس دنده اشه که باید هر 25 هزار تا عوض بشه چپن تک لایه است مثل پژو 2 لایه نیست و جنسش از پلاستیک خشکه اگه کارکردش تموم بشه حوایت نباشه ترک بر میداره تمام روغن گیربکست خالی میشه هیچ تو هر دنده ای هم که باشی تو اون وضعیت در حین حرکت اون دنده خورد میشه گیربکس قفل میکنه احتمال خورد شدن دنده بعدی و قبلی هم هست هزینه تعمیرشم بسته به خسارت 700 تا 2 میلیونه و همیشه هم تکرار میشه اگه حواست نباشه من رفیقم 2 بار حواسش به کارکردش نبود گیربکس خورد کرد 3.8 پیاده شد..
هوشنگ جان ارزونترین راه برای تقویت شتاب افزایش اکتان بنزین با قرص اکتان بعد تعویص شمع با نوع سوزنی ایریدیوم یا پلاتینیوم پلاس بعد فیلتره هوای اسپرت اصل K&N بعد هم استفاده از هدرز استیل بقیه خرج داره اینا باهم یه 20 اسب بخار به موتورت اضافه میکنه چون تنفس بهتره میشه فقط یه مقدار هدرز هزینه اش بیشتره ولی ارزش داره..
انجام دادی نتیجه رو بهم اطلاع بده
اکبر نیتروژن بخاطر اینکه مولکولش بزرگتر از اکسیژن باعث میشه که
اولا خیلی کمتر باد کم میکنی چون نمیتونه راحت در بره
دوما سایش بین مولکولی کمتری داره نسبت به اکسیژن بخاطر همین لاستیکت دماش اونقدر بالا نمیره در اثر حرکت و فشار وزن ماشین که باعث میشه خنک تر باشه و عمرش بالاتر میره
سوما یه کوچولو تعلیقت نرم تر میشه که عمر زیربندیت هم افزایش پیدا میکنه
همه اینا وقتی انجام میشه که واقعا نیتروژن بزنی نه به اسم نیتروژن در عمل اکسیژن چیزی که الان همه میزنن اکسیژنه به اسم نیتروژن اگه بکسی اعتماد داری میشناسیش واقعا داره بزن که ارزش داره..

چهره لنسر بروز نیست اصلا. اینقد از موتوروسواریش تعریف میکنید ای کاش ظاهرش به موتورش میخورد.
آقا عرفان فرضا توافقات انجام بشه قیمتها کی میاد پایین؟ یعنی مشه ما مثل آدم ماشینارو به قیمت واقعی بخریم؟؟؟؟
پاسخ:
بزار انجام بشه توافقات بعد.
اره ضد یخ نریختم اصلا فعلا که دوتا بطری خریدم ریختم امیدوارم حل بشه یه سه 4 روز بزار کارکنم بهت اطلاع میدم که تاثیر داشت یانه
ممنون از لطفت
عرفان بجانه خودم تو هم کره ای داری بخاطر همین نمیگی میدونم دیگه کره رو هیچی حساب نمیکنی ول خودتم داری هرچی باشه ازین اشغالای که ما میشینیم بهتره!
سلام عرض خسته نباشی ..آقا عرفان من می خواستم شورلت کامارو  وارد کنم سفارشی می تونم از شرکت شما وارد کنم..یا نه..از رنگ گرفته تا همه تشکیلات ..ممنون جوابش رو لطف کن آقا
پاسخ:
نیما خان شورلت کامارو 2015 حجم موتورش 3.6 هستش و واردات 2500 تو منطقه آزاد بسته هست شما باید صبر کنی تا 2016 با موتور 2.0 توربوشو بگیری که گلا گرونتر از مدل 3.6 هست و اصلا نمی صرفه.
یا اینکه همینجا یه دونه تمیزش رو گیر بیاری و بخری.
که البته هست خواستی تماس بگیر بهت بگم.
آقا علیرضا حل شد مرسی 4 تا بوش سوزنی پایه بلند پلاتینیوم 4 پلاتین گرفتم ولی یه خورده گرون بود الان یه نیم چه استارت میزنم راحت روشن میشه کیلومترم یادداشت کردم که یادم بمونه خیلی اقایی
در رابطه با پایین اومدن قیمت ها هم کی تو این مملکت چیزی که بالا رفته پایین اومده یک منطقی باشید مطمئن باشید توی خودرو قیمت پایین که نمیاد هیچ بالاترم میره الان با منت خواهش دنبال مشتری اند طرف نصف قیمت یه اپتیما رو وام میده یه ساله بدون سود تو ببین دیگه چه خبره هرکی میخواد الان بهترین موقع خریده چون دارن هرجورشده فقط رد میکنن به محض اینکه نتایج اعلام بشه دیگه ازین خبرها و وام بدون سود نیستا گفتم نگین کسی نگفت!!!
این انتظارات بی خود پایین اومدن بزارید کنار ازین خبرا نیست دسستون تو پوست گردو میمونه بزودی حالا ببین یه نگاه به تاریخ کن همه چی دستت میاد تا بوده ازین بهانه ها بوده
در مورد لنسرم علی آقا شما نظر نده داداش واسه شما کره ای هارو طراحی کردن که چشم از جا در میاره بعد دوسالم زده میشی ازش چون همه دارن واست تکراری میشه عقلت به چشمت نباشه فدات شم عقلت به تجربه خودت و دیگران باشه در غیر اینصورت همون کره ای ها بدردت میخوره سراتو رو نگاه کن چقدر جذابه همین رو بگیر برات خوبه
 تو عالم ما ژاپنی بازها قدم نذار ما میدونیم زیر ماشین چه تکنولوژی با چه کیفیتی خوابیده ظاهرشم دوست داشتنیه فکر می کنی چرا همه ماشین بازا L90 صفر رو به 206 تیپ پنج صفر هم ترجیح می دند بخاطر خوشگلیش نبست که بخاطر کیفیت قطعاتشه و ماشین سگ جانیه با اینکه ظاهرش مضخرفه ولی با کیفیته ازون ور 206 صفر ظاهرش هلو باطنش شده اشغال محض پات از نمایندگی بیرون گذاشتی رفتی واسعه تعمیر پس کیفیت مهمه نه ظاهر آدم نباید عقلش به چشمش باشه بیرون ماشین ماله مردمه لذت رانندگی و اسایشش ماله راننده نمیگم کره ای اشغاله ولی فقط برات 3 سال کار میکنه درقیاس با 8 سال و اگه بهش برسی تا 20 سال ژاپنی عددی نیست
آقا علیرضا ضد یخ هیچ وقت نمیریزم ولی امروز چون شما گفتی رفتم 2 بطری خریدم ریختم یه سه 4 روز کار میکنم بهت میگم که بازم کم میکنه یا نه
عرفان تو از علم مکانیک پدرت چیزی هم به ارث بردی؟
ماشینت رو خودت تعمیر میکنی؟
تسمه شمع فیلتر صافی تایم لنت روشنایی!
پاسخ:
پدرم تو حیاط خونمون یه چال درست کرده بود برای تعویض روغن ماشینش و کارای زیربندی ماشین یادمه من 8 یا 9 سالم بود که روغن ماشینو عوض می کردم لنت ماشینو عوض میکردم البته با کمک پدرم.ماشینمونم اون موقع پیکان مدل 60 بود که همه چیزش زرد رنگ بود.البته یه لندررور هم داشتیم.پدرم مکانیکی رو گذاشت کنار بخاطر مرگ عموم که شاگرد پدرم بود.البته فقط 18 سال سن داشت.
همه ابزارشم داد به پسر عموم که الان مهندس مکانیک... منم ماشینمو میبرم پیش پسر عموم.
درود
شاید سوالم خیلی مربوط نباشه ولی ممنون میشم اگه پاسخ بدید
این سایتای خارجی مینویسه فلان ماشین مصرفش انقدر mpg(mile per gallon) هست...این یعنی چی؟؟
چجوری میتونم mpg رو به (لیتر در صد کیلومتر) تبدیل کنم؟؟
دمتون گرم!!!
عرفان رفتی ببینی مزدا 6 محمد صالح فوله یا نه؟
مگه میشه مگه داریم!
هر گالن آمریکایی 3.78 لیتر
هر گالن انگلیسی 4.55 لیتر

علیرضا خان من غلط بکنم شما رو مسخره کنم عرفان جان گفت سوالای فنی بپرسید منم پرسیدم اگه احساس کردین جوابشو میدونم دارم میپرسم که به جان عزیزم نمیدونم من معذرت میخوام!!!
همین جوری یهو به ذهنم رسید
جواب عرفان باحال بود ایران منتاژش کرده خخخخ
بزار الان حال عرفان میگیرم 
واقعا که عرفان شد یه بار تو جوابات مسخره بازی درنیاری فقط آدم بخندون خخخخ

پاسخ:
اره عزیزم ، داداشم ،گلم ، جونم ، جیگرم جواب من خنده دار بود ولی از نوع تلخش چون حقیقت بود ... حقیقت در مورد ماشینای منتاژ که از نوع کیفیت حتی با نمونه های کارخونه بغلیم فرق داره (تندر نود پارس خودرو کیفیتش بالاتر از L90 ایران خودرو هست) بله حتی اسم های من دراوردی رو ماشینا میزارن رنو لوگان رو به تندر نود L90 و .... تغیر دادن.
این کجا و آن کجا.
بخند اما تلخ
جناب یگانه محترم ممنون از جواب. شما اصلا از من پرسیدی چه ماشینی داری؟ چه ماشینی دوس داری؟ ژاپنی؟ چینی؟ امریکایی؟
واسه خودت میبری میدوزی؟؟ ماشینم واسمون انتخاب میکنی؟؟!!
من خودم از کره ای دل خوشی ندارم خیلیام هستن چندین ساله کره دارن راضی هستن و بلعکس هر روز تف و لعنت میکنن.
بشخصه ماشینای ژاپنی رو به امریکایی ترجیح میدم بدلایل زیاد....
من میگم لنسر چهرش بروز نیست با ژاپنی ها مقایسه کردم نه اشغالای کره ای. شما لکسوس و تویوتا و مزدا و هوندا نگاه کن هرساله مشخص با طراحی هوشمندانه و تخصصی یه حالی به ماشیناشون میدن با توجه به طراحی های مدرن جهانی.
یکم تخصصی از نظرات برداشت کن نه از رو تعصب.
در ضمن رو هرچی تعصب داری، تا تست نکردی (حداقل یک ساعت) از نزدیک ندیدی اصلا اظهار نظر نکن. حتی از رو تجربه افراد دیگه.فقط خودت لمس کن.

خبری نو در راه است.....
بابام 3 تا شرط گذاشت واسه تست دیگه بستگی به نظر علیرضا داره که قبول کنه یا نه فعلا همین قدر  بهتون میگم. 
علیرضا بهم ایمیل بده باهم صحبت کنیم
Navid-heaitofHonda@Gmail.com 
آقا علیرضا حل شد دیگه اونجوری آب کم نمیکنه برام جالب بود من ترموساتم 85 درجه است بعد امپرم رو 100 بود ولی فن نمی زد تو اتوبان هم قبلا امپرم همیشه رو 90 بود ولی حالا رو 70 هه تو نت گشتم دیدم دولیتر مساوی تقریبا 60 درصد رادیات بخاطر همین نقطه جوش آب از 100 رفته رو 115 بخاطر همین فن نمیزد چون در اصل دما رو هردرجه ای که باشه ما باید 15 تا کم کنیم ترموسات ما  براساس آب تنظیم شده ولی اون الکله یعنی وقتی رو 100 در واقعه روی 85 آبه و ترموسات هم دقیق رو 85 نمیزنه باید بالاتر از اون بره تا بزنه در هر صورت دمت گرم ممنون که راهنمایی کردی
مشکلم حل شد
عرفان میشه یه بار دیگه بهم بگی عزیزم داداشم گلم جونم جیگرم
جان فریدون این تن!! ازم دریغ نکن
پاسخ:
اخه زیادیم برات خوب نیستا ....
فریدون داداش گلمی
علی آقا نظرت در رابطه با طراحی نسل جدید لنسر که 2017 میاد چیه چهرش رو میپسندی؟
عرفان تو خوشت اومده جذاب شده؟
به نظر من بیشتر به اصالت خودش برگشته و ژاپنی بودن خودش داد میزنه!
پاسخ:
معرفی شده مگه؟
عرفان دیدی ماستانگ شلبی GT350 2016 موتورش از 8 سیلندر توربو شد 6 سیلندر تویین توربو!!!!!!!!!!!!!
دیگه خداحافظ هشت سیلندر 350 فقط تو 500 هنوز هشت میدن
ما عشق مون هشت سیلندر بود هم بی ام و حال ما گرفت هم شلبی!
عرفان پیگیر اخبار نیستیا لنسر 2017 یک ماه پیش معرفی شد سرچ کن!! 
حیف اون ماستانگ GT 350 نبود دیگه هیچ وقت روش 8 سیلندر نمیزنن از سال آینده فقط شش سیلندر تویین توربو واقعا حیف! 
راسته قراره CLA45 بیاد؟
پاسخ:
CLA 45 قراره بیاد و امکان داره تستم بشه.
لنسر سرچ کردم چند طراحی ازش میاد اخه کدومه؟
همه موتورهای خودروها میره به سمت کم حجم شدن.
خب اول بزار من یه عینک بزنم شبیه عرفان بشم حالا میخوام ادات رو در بیارم!
من میدونم نتیجه نمیده
نویدت رو دست کم گرفتی هااااا
با علیرضا صحبت کردم در نهایت حل شد قبول کرد  
به زودی اولین تست فنی از بچه های سایت رو در اختیار عزیزان میزاریم دوستان یاد بگرید بهم دیگه متکی باشیم منت هیچ احدی از تازه به دوران رسیده های بی اصل و نسب رو نکشید هرکی ماشینی داره که تو سایت براش تقاضا هست بده واسه تست به سایت تا بقیه هم حداقل حالش رو ببرن شادیمون رو باهم شریک بشیم!
من نوید اونچه رو که برای خودم می پسندم برای شما هم می پسندم و از خودم شروع می کنم این از ماشین ما آکورد فول اپشن 2014 
به زودی تست فنیش میاد
پاسخ:
اقا نوید بی خودی نوید چیزیرو به کسی نده
من با علیرضا صحبت کردم و بهشم گفتم به هیچ عنوان تن به خفت و خواری نمی دم و به پدر بزرگ وارتون از جانب من بگید ما بچه نیستیم برای ما شرط و شروط نزارن و نیازیم به خودروشون نداریم.
خودم دوستانی دارم که اکورد داشته باشند بدون شرط به ما اجازه تست بدن.
واقعا تاسف داره برای یه تست معمولی این جور برخورد بشه.حالا خوبه شما و پدرتون مخاطب این سایت هستید.
(انقدر ناراحتم که نگو و نپرس)
وسلام.
شروط هسته ای گذاشتین عرفان قاطی کرده؟؟؟
آقای عرفان میشه از مناطق آزاد دیگه ماشین آورد؟؟؟
پاسخ:
اگه پلاک نشده باشن اره و حجم موتورشون پایین 2.5 باشه.
آقاعرفان خودت چه ماشینی سواری؟؟؟!!!
عموی من مرخصی گرفت رفت یک ماه تمام ایران رو گشت با پلاک گذر موقت یه مالیبو داره
ماهم یه سوناتای منطقه داریم آشنا نداشتیم نشد
باهم  ارتباط نداریم مشکل خانوادگی داریم
موردشور دنیا رو ببرم بخاطر مال دنیا باهم قهرند
رفیق منم آشنا داشت ماه پیش رفت مرخصی
بند پ رو نداشته باشی از نصف امکانات محرومی
ادارات دولتی و بانک ها همه دارند را به راه مرخصی میگیرن طرف سالی 4 بار میره واسه مرخصی کلا دو تا 15 روز بهت میدن دیگه!!!!!!!!
۳۱ تیر ۹۴ ، ۱۱:۲۰ خسرو شاهنشاهی
آقا بین  AWD MKZ V6 و 328 M pack  Xdrive و آئودی A4 دو لیتری توربو کواترو کدوم رو ور میداری؟چرا بقیه نه؟
پاسخ:
انتخاب خیلی سخته همشون تقریبا تو یه سطح هستند .
من MKZ بر میدارم چون عاشق طراحیشم.
A4 هم خوبه.
۳۱ تیر ۹۴ ، ۱۷:۰۴ خسرو شاهنشاهی
علیرضا داداش کدوم انتخاب میکنی من بین آئودی و لینکلن موندم عرفان گفت MKZ منتظرم آزاد شد ماشین عوض کنم بلاخره اینا زیاد نمیتونن مخالف بقیه حرکت کنن همه جا بازه اینجا فقط بسته است زیاد اینطوری نمیمونه تو نظرت بگو چرا بقیه نه؟
پاسخ:
داداش لینکلن مدل MKZ  موتور 2.0 توربو که چهار چرخ متحرک (AWD) هست داره .
۳۱ تیر ۹۴ ، ۱۷:۰۴ خسرو شاهنشاهی
ممنون عرفان جان
مخلص آقا خسروی عزیز
قطعا MKZ
بی ام و که طراحی داخلیش خیلی تکراری شده تو همه ی مدل ها پیادش کرده و طراحی بیرونیش هم با اینکه زیباست ولی به پای زیبایی MKZ نمیرسه و الان تقریبا شما یه دور تو رشت بزنی قطعا در روز بالای 5 تا BMW میبینی که این نشون میده تو قشر مرفه این ماشین زیاده که باعث میشه از خاص بودنش یه مقدار کم بشه چون الماس هم اگه تعدادش زیاد باشه دیگه خاص نیست گرچه باز زیباست ولی خاص نیست!
و یادت باشه اگه خواستی بگیری اپشن سقف پانورامیک یک دست نه دو تکه با قابلیت کم و زیاد شدت نور رو هم سفارش بدی
امسال تازه سری هفت این اپشن بهش اضافه شد!!!
تا حالا فقط میباخ و مرسدس و رولزرویس و بنتلی و لینکلن داشتن BMW حالا اومد تکنولوژیش با LCD مشترکه همون کریستال مایع است.
A4 هم بدنیست یکی هست ولی شما A5 کانورتبیل بگیر سقف قرمز بدنه مشکی رینگ مشکی با لبه قرمز چراغ جلو لیزری به شدت جلبه توجه میکنه!
عرفان محمد رضا اسدی کیه؟
پاسخ:
ادمین فیس بوک و اینستگرام و دوست خیلی خوبم.که اکثرا با همیم.
بیچاره لنسر.حیف بود زد ترکوندش بی رحم.
پاسخ:
مگه ترکید؟؟؟؟
عرفان MKZ 2 لیتری توربو یا GS250 F Sport فول؟
خیلی سخته خدایی!!
پاسخ:
با این که برند تویوتا و لکسس رو از نظر فنی عالی می دونم وستایشش می کنم ولی از نظر طراحی و اپشن لینکلن رو انتخاب می کنم در صورتی که فنیشم در سطح خیلی خوبیه.
ب پای عشقم CLS بنزم نمیرسه 2015 صدای ترسناکی داره
تصادف آخر تعطیلات عید فطرو میگم.لنسر سفیده از جلو زد به سمند سفید.الانم ایران آلمانه.کاپوتو وجلورو حسابی ترکوند.
سلام. لنسر ایولوشن (توربو) میشه وارد کرد؟؟اگه بشه فیمت منطقش فک کنم 230 تومن همین حدودا باشه نه؟
عرفان جان تمامی خودروهای زیر 2500 سی سی جهان امکان وارد شدن به منطقه آزاد رو دارند فقط باید سال ساختشون هر سال نهایت یه مدل پایین تر از سال فعلی باشه..
یعنی الان 2016 هه شما فقط میتونی 2015 صفر یا کارکرده وارد کنی اونم نهایت با 7000 کیلومتر کارکرد..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی