خودروهای شهر باران


آپلود عکس         

اسلایدر

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

دوشنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۵، ۰۵:۴۳ ب.ظ

۵

ابزار امتیاز دهی

نظرات  (۵)

سلام خسته نباشید
در مورد جنسیس کوپه میخواستم بگم که واقعا بهش کم لطفی میشه بخصوص تو این سایت اونم بخاطر اینکه جوی راه انداختین که ماشین های کره ای ماشین نیستند، من ماشینای دیگه هیوندای و کیا رو اصلا کار ندارم و 100% با نظر شما موافقم ولی فقط صحبتم اینجا در مورد جنسیس کوپه هستش ماشینی با گیربکس zf آلمان!!
آقا اصلا لذت سواری ماسل کار های آمریکایی رو در نظر نمیگیریم هندلینگ رو هم نادیده میگیریم چیزی که در واقع از همه حداقل بین ما مهمتره شتاب تو خط مستقیم هستش که صد در صد جن کوپه دهن همه رو میبنده تو مدلای سالهای برابر و v6. اینجا تو خیابونای گیلان واسه خودم که تا حالا یک بار هم پیش نیومده پشت یه چراغ قرمزی یا بعد سرعتگیری وایسم ماشینا بغل به بغل بشن بگیم تا فلان شهر تخت گاز بریم ببینیم کی زودتر میرسه، چون اونجاهاست که ترمز و هندلینگ و مهارت راننده! مهم میشه. در عوض باید در نظر بگیرید که شما با هزینه برابر ماشینی با پلاک ملی سوار شدید و هزینه نگداری و خدمات 100% بهتر از هر نظر و خاص بودن و تو چشم بودن ماسل کار های آمریکایی رو اگه نداشته باشه به هیچ وجه چیزی کمتر از اونها نداره موردی که اینجا ظاهرا واسه خیلیا مهمتر از هر مسئله ی دیگه ای هستش. همونطور که دنیا اینو قبول دارن که اگه فقط و فقط رانندگی و لذت رانندگی رو بخواین در نظر و باقی مسائل رو نادیده بگیرین گودزیلا (نیسان GT-R) از همه ی ماشین هایی که تولید میشه یه سرو گردن بالاتره با اینکه اصلا از نظر قیمت با فراری و لامبو و ... قابل مقایسه نیست به قول یکی تا وقتی گودزیلا هست بقیه ماشینا به درد پوستر فروختن میخورن. راستش من که عشق ماشینم واقعا به جنسیس کوپه احترام میذارم با اون ضرایب تعویض دنده و اون حالت خاصی که راننده وقتی پشت فرمونش میشینه داره ( چیزی که نمیدونم چرا موقع نشستن ماستانگ و کامارو بهم دست نداد شاید تو کامارو بخاطر فرمون بیش از اندازه کوچیکش و شیشه جلو با دید واقعا محدودش بود و ماستانگم که پدال شیفتر نداشت و تعویض دنده از رو دسته دنده صورت میگرفت که واسه خودم به شخصه مورد جالبی نیست هرچند همه فورد ها اینطوری بودن و در نسل جدید ecoboost این مورد درست شده و اینکه کامارو به نظرم بیشتر به زمین چسبیده و مرکز ثقل و هندلیگ به مراتب بهتری داره) من با این حال واقعا به حس نوستالژیک ماستانگ احترام میذارم و اگه قرار باشه بین اینا پوستر ماشینی به اتاقم بخوره اون ماستانگه ولی اگه قرار باشه پشتشون بشینم (تو مدل های کوپه نه کروک) صد در صد جنسیس کوپه و بس.
سلام خسته نباشید
در مورد جنسیس کوپه میخواستم بگم که واقعا بهش کم لطفی میشه بخصوص تو این سایت اونم بخاطر اینکه جوی راه انداختین که ماشین های کره ای ماشین نیستند، من ماشینای دیگه هیوندای و کیا رو اصلا کار ندارم و 100% با نظر شما موافقم ولی فقط صحبتم اینجا در مورد جنسیس کوپه هستش ماشینی با گیربکس zf آلمان!!
آقا اصلا لذت سواری ماسل کار های آمریکایی رو در نظر نمیگیریم هندلینگ رو هم نادیده میگیریم چیزی که در واقع از همه حداقل بین ما مهمتره شتاب تو خط مستقیم هستش که صد در صد جن کوپه دهن همه رو میبنده تو مدلای سالهای برابر و v6. اینجا تو خیابونای گیلان واسه خودم که تا حالا یک بار هم پیش نیومده پشت یه چراغ قرمزی یا بعد سرعتگیری وایسم ماشینا بغل به بغل بشن بگیم تا فلان شهر تخت گاز بریم ببینیم کی زودتر میرسه، چون اونجاهاست که ترمز و هندلینگ و مهارت راننده! مهم میشه. در عوض باید در نظر بگیرید که شما با هزینه برابر ماشینی با پلاک ملی سوار شدید و هزینه نگداری و خدمات 100% بهتر از هر نظر و خاص بودن و تو چشم بودن ماسل کار های آمریکایی رو اگه نداشته باشه به هیچ وجه چیزی کمتر از اونها نداره موردی که اینجا ظاهرا واسه خیلیا مهمتر از هر مسئله ی دیگه ای هستش. همونطور که دنیا اینو قبول دارن که اگه فقط و فقط رانندگی و لذت رانندگی رو بخواین در نظر و باقی مسائل رو نادیده بگیرین گودزیلا (نیسان GT-R) از همه ی ماشین هایی که تولید میشه یه سرو گردن بالاتره با اینکه اصلا از نظر قیمت با فراری و لامبو و ... قابل مقایسه نیست به قول یکی تا وقتی گودزیلا هست بقیه ماشینا به درد پوستر فروختن میخورن. راستش من که عشق ماشینم واقعا به جنسیس کوپه احترام میذارم با اون ضرایب تعویض دنده و اون حالت خاصی که راننده وقتی پشت فرمونش میشینه داره ( چیزی که نمیدونم چرا موقع نشستن ماستانگ و کامارو بهم دست نداد شاید تو کامارو بخاطر فرمون بیش از اندازه کوچیکش و شیشه جلو با دید واقعا محدودش بود و ماستانگم که پدال شیفتر نداشت و تعویض دنده از رو دسته دنده صورت میگرفت که واسه خودم به شخصه مورد جالبی نیست هرچند همه فورد ها اینطوری بودن و در نسل جدید ecoboost این مورد درست شده و اینکه کامارو به نظرم بیشتر به زمین چسبیده و مرکز ثقل و هندلیگ به مراتب بهتری داره) من با این حال واقعا به حس نوستالژیک ماستانگ احترام میذارم و اگه قرار باشه بین اینا پوستر ماشینی به اتاقم بخوره اون ماستانگه ولی اگه قرار باشه پشتشون بشینم (تو مدل های کوپه نه کروک) صد در صد جنسیس کوپه و بس.
پاسخ:
ممنون از نظرت
منم فقط دوج چلنجر و بس
اگه شما خودروی جنسیس داری بیار تست برای سایت.
سلام . مثل اینکه واردات ماشینای بالای 2500 آزاد شده و از این به بعد میشه واردشون کرد .
اینم لینک خبرش :
http://digiato.com/article/2016/09/06/%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DA%AF%D8%B4%D8%AA-%D9%82%D8%AF%D8%B1%D8%AA-%D8%B3%D8%B1%D8%B9%D8%AA-%D8%AE%DB%8C%D8%A7%D8%A8%D8%A7%D9%86-%D9%87%D8%A7%D8%9B-%D9%88%D8%A7%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%AA/
پاسخ:
به گزارش خبر خودرو ، رئیس انجمن واردکنندگان خودرو با توجه به رای دیوان عدالت اداری مبنی بر رفع ممنوعیت واردات خودروهای با حجم موتور بالای 2500 سی‌سی گفت : تا زمانی که این رای به صورت مکتوب به دستگاهها ابلاغ نشود نمی توان در این زمینه هیچ گونه اظهار نظری نمود.
با سلام
من در پست های قدیمی دیدم که نوشته شده بود با پرداخت 75درصد قیمت خرید خودرو در همان سال خودرو و به شرط داشتن نمایندگی میشه پلاک منطقه رو ملی کرد یعنی این امکان پذیره؟کجا باید مراجعه کرد؟ قیمت خرید خودرو چطور محاسبه میشه؟ ایا هزینه های متفرقه روی این قیمت نمیاد جوری که بیشتر از 75 درصد بشه؟
ممنونم از لطف شما و سایت زیبایتان و مطالب مفید سایت
پاسخ:
دوست عزیز من دیدم که این کارو انجام دادن ماشین هم توسان بود مدل 2014 در سال 2014 پلاک منطقه بود ملی کرد .شما باید از منطقه ازاد و گمرک بپرسید.
با سلام و تشکر از شما
من در مورد تبدیل پلاک منطقه به ملی تلفنی با منطقه آزاد صحبت کردم گفتند امکانش وجود نداره مگر اینکه شما خودرو وارد کرده باشید و پلاک نشده باشه وگرنه امکان فک پلاک وجود نداره
کسی از دوستان در این مورد اطلاعات بیشتری نداره؟یعنی این قضیه 100درصد هست و راهی وجود نداره؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی