خودروهای شهر باران


آپلود عکس         

اسلایدر

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

شنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۳، ۰۱:۳۰ ب.ظ

فورد فیستا با پلاک منطقه ازاد انزلی

شنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۳، ۰۱:۳۰ ب.ظ

با تشکر از علیرضا عزیز



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۲/۱۶
عرفان باستانی

ابزار امتیاز دهی

نظرات  (۱۰۰)

دراستای کامنت های قبیلی اینجانب اینبار نیز قشر متوسط جامعه در پاسخ به برطرف کردن نیاز روحی ما به تنوع دادن خودروهای منطقه و در جواب به   ورود C200 جدید مینی کار جذاب فورد رو روکردن..
ما همچنان مشتاقانه در پاسخ به این حرکت قشر متوسط منتظر شگفتی دیگری با یاری جیب شما عزیزان متمول هستیم..
فیستا پاسخ کوبنده و حرکت هوشمندانه ای بود که میشه با نصف قیمت C کلاس همون لذت رو برد..
روبه رو اماده باش..
روبه رو اماده باش..
پاسخ:
دمت گرم
به به دم اقا علیرضای گل کرم..
پیدا میدا نیست اقا..
عرفان جان به نظرت حیف نیست ادم فیستا رو ول کنه بره ریو بگیره..!
این کجا اون کجا..
لذت سواریش حرف نداره من کیش نشستم واقعا ماشین تو دل بروییه جمع جوره چابکه مثه ریو کند نیست گیربکسش سریع واکنش نشون میده ولی باز واسه ملت ظاهر مهمه درسته ریو شیکه ولی اینم اگه رینگ 17 بندازی  زیرش چیز نازی در میاد..
معلومه صاحبش ماشین شناسه وگرنه ریو که قیمتش کمتر بود..
اگه میخواستم هاچ بک بگیرم اول مزدا2 بعد فیستا اکوبوست 1.2..
تو کیش یدونه ST هست میگن اون خیلی فوق العاده است..
قبول داری حیف نیست ادم فیستا ول کنه بره ریو بگیره..
پاسخ:
شما درست میگی ولی مردم از امریکای ها دست کشیدن، همشم فکر قطعات ماشینن که پیدا نمیشه. ولی بخدا بخواید ما میاریم.
سلام برادر عرفان خسته نباشی اقا میخاستم ازت بپرسم میشه از یه منطقه ای مثل دوبی یا جاهای دیگه ماشین دست دو خرید یا حتما باید صفر باشه اگه میشه بی زحمت حداقل سال تولید ماشین باید چقد باشه مثلا 2012 یا پایین تر؟  بازم ممنون واسه این سایت توپت
پاسخ:
فقط 2014  و 2015 صفر
سلام

اگه خودتون وارد کردین و یا اطلاعات دارید، مشخصات فنی و قیمت تموم شدم رو اعلام کنید.
مخلص اقا رضا هم هستیم..
اگه نظر نمیزارم واسه اینه که اگه کسی سوالی میپرسه اقا عرفان هست دیگه به ما نمیرسه که جواب بدیم چون وقتی پاسخ های اقا عرفان میخونم میبینم کاملا دقیق جواب طرف میده و منم ازین که میبینم جوابی که میزاره با جوابی که من اگه بودم می دادم یکیه واقعا لذت میبرم مثه سوال شما در مورد ماشینی که واسه تولد خانومت میخواستی تهش جفتمون گفتیم مزدا2 جدید واگه میبینی که من جزییات بیشتری میگم واسه اینکه من وقت ازاد بیشتری دارم ولی اقا عرفان باید به کارشم برسه و این عشق میخواد که با مشتری هرروز سرکله بزنی بعد حداقل دوبار در روز بیای سایت چک کنی نظرات بخونی و تایید کنی و دیگران هم ازین که میبینن که به تک تک نظراتشون اهمیت داده میشه خونده میشه و شخصا جواب داده میشه حتی اگه سوالی رو که بار ها پرسیده شده باز بهش با صبر پاسخ میده لذت میبرن این چند وقتم من سرم سرگرم ماشینای جدید نمایشگاه ژنو امسال بود بازم چشم اگه سوالی پیش بیاد که احساس کنم اقا عرفان وقت دادن توضیح بیشتر رو نداره من در خدمت هستم...
پاسخ:
داداش گلم من وافعا ازت ممنونم خیلی خیلی داری بهم کمک میکنی بخدا من بارها گفتم این سایت مال من نیست مال همه دوستان عشق ماشینه و همه باهم و در کنار هم در یک محیط خوب که خودمون ادارش می کنیم داریم تبادل اطلاعات می کنیم ، در مورد چیزی که عاشقشیم و باهاش زندگی کردیم و زندگی میکنیم . همه دوستان در بحث ها شرکت کنن هر سوالی دارن بپرسن و حتما نباید من جواب بدم هرکی جواب رو میدونه و اطلاعاتش کامل هست جواب بده منهم یاد میگیرم.
باور کنید این روزا خیلی سرم شلوغه شاید باورتون نشه الان که دارم اینارو می نویسم همکارم داره ماشینارو جابجا میکنه و منتظر من که بهش کمک کنم.
مخلص همه دوستان.
مشخصات فنی..
چهار مدل موتور داره شامل 1.2 اکو بوست _ 1.4 _ 1.6 _ 1.6 توربو..
مدل 1.2 اکو و 1.4 مختص بازار اروپا و امریکاست..
مشخصات 1.2 اکو..
120 اسب بخار قدرت موتور با 175 تا گشتاور به همراه گیربکس 6 دنده اتومات سایر با مصرف 5.5 لیتر با سوخت یورو5 با بنزین یورو 2 ما میشه صدی 8 لیتر..
مشخصات 1.4
84 اسب بخار قدرت موتور با 135 تا گشتاور با همون گیربکس با مصرف 5.3 لیتر با سوخت یورو5..
مشخصات 1.6
103 اسب بخار قدرت موتور با 150 تا گشتاور با همون گیربکس با مصرف 6.6 لیتربا بنزین یورو 5..
مشخصات 1.6 توربو معروف به ST
197 اسب بخار قدرت موتور با 273 تا گشتاور با گیربکس 6 دنده دستی مخصوص عشق ماشینا با مصرف صدی 9 لیتر با سوخت یورو 5 با بنزین یورو2 ما میشه 12 لیتر..
اما امکانات از 2 ایربگ تا 6 ایربگ
سیستم تهویه دستی تا اتومات
رینگ از 15 فابریک تا 17 اسپرت ST
ورود بدون کلید استارت دکمه ای ایموبلایزر
صندلی پارچه ای و داشبرد معمولی تا چرم صندلی و داشبرد و فرمان
سنسور پارک عقب و جلو و تشخیص باران روشنایی اتومات
سیستم های ایمنی ABS EBD ESP و سیستم ناوبری GPS همچنین تنظیم فرمان در دو تا چهار جهت و سیستم تلسکوپی به همراه 6 اسپیکر و ورودی AUX و USB و سی دی به اضافه گرم کن و سرد کن صندلی های جلو همراه با حافظه صندلی راننده وتنظیم برقی صندلی راننده و بخار زای اینه های جانبی و اینه های تمام برقی و تاشو اتومات و ظرفیت باک 46 لیتری..
قیمت از 75 تومن تا 92 برای مدل مدل 1.6 فول بدون توربو..
75 تومن واسه فیستا زیاد نیست..
اگه 10 تومن دیگه بزاری روش میشه یه مزدا 3 2لیتری فول یا 6 میدل گرفت..
نه بری i30 یا سراتو هاچ بک 2 لیتری میدل ورداری یا الانترای کوپه GT میدل..
حمید جان شما داری صرفا بلحاظ قیمت مقایسه میکنی واینکه یه هاچ بک رو با یه سالون یا صندوق دار و یه کوپه مقایسه کردن کار درستی نیست هرکدوم باید باهم رده خودش مقایسه بشه...
اما در مورد سراتو هاچ بک یا i30 گرچه باز بخاطره کیفیت پایین تره قطعات اصلی ماشین های کره ای وعمر سه ساله قطعات اصلی دراین ماشینها و داشتن اپشن های جذاب و چهره فانتزی و تودل برو درمجموع باعث میشه مشتری در بازارهای نوظهور که درامد عموم مردم به علت سیستم اقتصاد بسته پایینه بینه مشخصات فنی بالاتر و بهینه تر و عمرقطعات اصلی پنج تا هفت ساله و نهایت کارایی دست رو گزینه های به ظاهر جذاب کره ای که بعد دوسال چهره ی ماشین دیگه نوبودن و خاص بودن خودش نداره بذاره که علتش اینه که کیا و هیوندا تازه دارن شخصیت پیدا میکنن یعنی شما وقتی از 300 متری یه BMW رو میبینی براحتی از چراغ دوبل و جلوپنجره دوتکه تشخیص میدی یه بی ام و است ولی واسه کره ها چون هرسال دارن تغییر قیافه میدن تا یه هویت پیدا کنن این امکان پذیر نیست به عنوان مثال سوناتا 2010 رو کنار یه 2012 بذاری بعد 12 رو کنار 2015 بذاری اگه ماشین شناس نباشی از 20 متری هم نمیتونی بگی اینا هر سه سوناتان چون هویت و اصالت رو هنوز بدست نیاوردن ...
تو بازاری.مثه ایران شما 300 تا ریو هاچ.بک میبینی تو منطقه اونوقت یدونه فیستا میبینی و این دلیلش توضیحاتی بود که دادم مردم به کارایی و بهینه بودن توجه نمیکنن صرفا میخوان با هزینه ای که میدن بیشترین جذابیت و امکانات ممکن رو بدست بیارن پس چه چیزی بهتر از یه کره ای جذاب فول اپشن...
فیستا و مزدا2 پلت فرم جفتشون یکیه و هر جفت حاصل ارتقای 40 ساله کارایی و و مهندسی پراید هستند تو زمانیکه فورد. پراید رو تولید میکرد پس میبینید که این ماشین 40 سال تکنولوژی پشتش خوابیده تا امروز به حدی برسه که پرفروشترین مینی کار جهان باشه...
اگه میخوایین مقایسه کنید اون رو با هم رده خودش مقایسه کنین یعنی مزدا2 و اسمارت فورتو و فیات 500 و میتسو میراژ و هوندا جاز و یاریس و 208 و سیتروئن C1 و الفا میتو نه با کره ای که بلحاظ کارایی به گرد پاش هم نمیرسن
پاسخ:
توضیح ازاین کامل تر داریم؟؟؟ واقعا عالی بود.
اقا عرفان زیر 100 میلیون کدوم ماشین ها پارک اتوماتیک دارن ؟  و اینکه ایا مزدا کلا این سیستم رو داره یا نه؟
پاسخ:
نه نداریم.مزدا نداره.
بلاخره پیدات کردم..
تو سبزه میدان من اینو یه لحظه فقط از پشت دیدم صاحبش از لاکانی داشت میومد بیرون گلوله کرده بود لامصب لایی میکشیدا..
من بچها گفتم فیستایه ولی گفتن نه بابا من یه لحظه به تشخیصم شک کردم فکرکردم توهم زدم..
پرپر زدم هرچی به بابام گفتم به جای اینکه ریو بگیریم فیستا بگیریم قبول نکرد اخر سر بهونه اورد قطعاتش پیدا نشد چی..
دوهفته ماشین بخوابه..!
دیدم پول خودشه حق داره چیزی رو که فکر میکنه بهتره بخره منم دیگه ازون موقع تا حالا درمورد ماشین حرف نزدم..
جلوش رو دوست دارم اما با چراغ های عقبش همچنان حال نمیکنم...
ولی ماشینه هاااااا...
پسر دایی ایم ساکن تبریزه اونجا یه فیستا 1.2 اکو داره من خودم ریو دارم نشستم پشتش ماشین بخاطر وزن پایین و موتور 120 اسبی که داره همش میخواد اسفالت بکنه با کوچکترین نیش گازی پر گرفته من چون ظاهر و امکانات ماشین برام مهمتره ریو گرفتم وگرنا ماشین باز باشی و منطقه ازاد ساکن باشی و فیستا نگیری معلوم کلا یه چیز بی دردسر میخوای که باهاش ازین ور بری اون ور ازون ور بیای این ور..
دم صاحبش گرم..
دم اقا عرفانم گرم..
دم عکاسم گرم که دست رو چی گذاشت...
پاسخ:
ممنون از شما دوست عزیز
نیما جان دوتا هست..
یکیش کیا Ceed که توبازار کره و اروپا عرضه میشه منتها تمام اتومات مثه مرسدس و ولوو نیست ماشین فضای لازم تشخیص میده اگه خوب بود اون وقت راننده دستور پارک میده فقط دنده عقب و جلو رو راننده باید بزنه بقیه اتوماته..
اون یکی هم فورد فوکوس 2015 که بصورت اپشن اضافی از امسال عرضه شد کلا پارک اتوماتات ها بصورت اپشن اضافی اند..
و اینکه بدرد کسایی میخوره که تو تشخیص ابعاد مشکل دارن شک دارن کافی هست نیست همین طور کسایی که نمیتونن زیر پنج دقیقه پارک کنن...
دیروز یه پراید هاچ بک دیدم پشتش زده بود فیستا الان فهمیدم چرا زده بود...
تشکر میکنیم از توضیحات تمام و کمال دوستان...
اقای باستانی سایتت تو استان تکه بلحاظ پوشش همه ماشینا ولی تو منطقه سه تا لندکروز GXR هم هست که من ارشیو رو که الان دیدم نه این جا و نه تو سایت قبلی عکسی از لندکروز های منطقه نبود به هرحال حیفه سایت به این توپی یه قلم رو کم داشته باشه میخواستم بگم فیستا هم نداری که الان دیدم این اواخر گذاشتی..
خوشمان.امد..
ازین پس پز بدیم پراید ما رو که میبینی داداش جد فیستا و مزدا 2...
کیف کردم...
یعنی اگه فورد.قرار بود امروز پراید.هاچ.بک تولید کنه این شکلی میشد که الان شده..
حالا سایپا بعد 20 سال از نسیم رسیده به 111...
اقا علیرضا در مورد هوندا آکورد یکم اطلاعات به ما میدی؟ یه مقایسه ای با مزدا 6 اگه زحمت نیست بنویس مرسییییی
آخبییش دنیا دیگه تموم شد سربازی از دست راحت شدم..
بعد شیش ماه اومدم تو سایت اولین چیزی که دیدم سانتافه 3.3 یعنی حالم از هرچی کیا و هیوندا بهم میخوره هرکی میبینی یا اپتیما داره یا سوناتا ازون ور یا اسپرتیج داره یا توسان تازگی هم هرکی از باباش قهر میکنه میره سانتافه منطقه میگیره بعد همه دارن می نالن نداریم این چه وضع زندگی دریغ از ذره ای شکر و قناعت بابا یه بارم بگید الحمدالله...
بعد چشم افتاد به این زیبای دلنواز گفتم خدا رو شکر یه باجرات پیدا شد چیزی رو که دوست داره بگیره نه از ترس قطعات بدنه و موتور صاف کجا اقا دارم میرم یه کیا بگیرم..
حالا باز مزدا نیسان میشه تحمل کرد چون ارزش داره ولی این کره ها حال ادم بهم میزنن..
تازگیا دقت کردین پیکان تو رشت چقدر کم شده؟!
یه شیش ماه نبودما شهر چقدر تغییر کرده..
پاسخ:
خوش امدی داداش. ممنون از کامنت با حالت.
عجب سوالی پرسیدی نیما..
اکورد با موتور 2.4 با قدرت 185اسب با گشتاور 230 تا تو دورموتور 4000 با دونوع گیربکس یکی 6 دنده اتومات واسه مدلهای 2015 تو 2013 و 14 این 5 دنده اتوماته اون یکی هم CVT که خب cvt گرچه مصرف سوخت پایین تری داره ولی واسه بعضی ها از بس گیربکس بدون روحه حوصلشون سرمیبره که میتونن اون یکی رو انتخاب کنن همچنین باک 65 لیتری 0 تا 100 10 ثانیه با مصرف صدی 8 لیتر با بنزین یورو5 با یورو 2 ما میشه 11 لیتر کیسه هوا بسته به مدل از 6 تا 8 سیستم های ایمنی ABS EBD ESP BA منظور از BA همون ترمز اتومات در صورت بی توجهی راننده است و سیستم ترمز کمکی در سربالایی HSA رینگ فابریک 17 اپشن 19 سنسور Temp که فشار باد لاستیک هاست و سانروف همچنین ورود بدون کلید سنسور باران روشنایی اتومات چراغ ها و گرم کن صندلی های جلو تهویه 2 نقطه ای یعنی راننده و بغل دست راننده سوا ازهم هرکدوم با یه دما یا یکی کولر یکی بخاری ههههه...
بدرد وقتایی میخوره که با سرنشین کناریت مشکل داری میخوای اذیتش کنی..
اما سیستم پخش با مانیتور 8 اینچی تاچ با 6 یا 7 باند و یه ساب با 16 گیگ حافظه همراه با پخش DVD با مارک معروف پرمیوم.و GPS و دوربین عقب تنظیم صندلی راننده برقی در 10 جهت و.کروز چرم کامل داخل و اینه وسط و شیشها الکتروکرومیک که نور بالا رو بازتاب نمیده دفع میکنه تو روزهم هرچی افتاب قویتر باشه دودی تر میشه از بیرون چراغ جلو زنون عقب فول LED راستی صتدلی راننده با 2 حافظه هست اما سبستم های خاص هوندا سبستم FEW ماله جلوگیری از تصادف به کمک رادار و سیستم.LDW هشدار خروج از مسیر و خط جاده که فرمون میلرزونه تا راننده اکه خواب بیدار شه نشد اتومات ترمز میکنه اگه مانع جلوش بیاد و اینکه تو موتور 6 سیلندر 3.5 لیتریش اپشن مدیریت فعال سوخت هم هست با غیر فعال کردن 3سیلندر از 6تا همه به کنار موسسه IIHS که موسسه بیمه و امنیت بزرگراهای امریکاست به اکورد بالاترین امتیاز ایمنی که هیچ حتی یه + کنارش گذاشت که به معنی سطح ایمنی اتاق خودرو بالاتر از استاندارد های موردنیاز ماست..
ماشینایی که یورانکاپ 5 ستاره میگیرن اینجا که میان به زور 3 تا 4 ستاره ایمنی میتونن دریافت کنن یعنی خیلی سخته کارهر خودرو سازی نیست درحال حاضر ایمنی اتاق این ماشین ما مرسدس S کلاس در یک سطحه..
اما خلاصه مزدا 6..
موتور 2.5 با 185 اسب با گشتاور 250 تو دورموتور 3250 که بعث میشه شتاب9 ثانیه ای با گیربکس 6 دنده اتومات با باک 62 لیتری با 6 کیسه هوا و سنسور باران پ روشنایی اتومات دنده عقب و کروز و تهویه تک کاناله امکان جدا بودن دو نوع دما یا سرما و گرما هم زمان نیست همچنین حافظه صندلی راننده و صندلی برقی فقط راننده و گرمکن جلو پخش با مانیتور 7 اینچی با 6 تا 11 باند با قابلیت DVD رینگ 19 چرم کامل داخل چراغ جلو زنون عقب فول LED و GPS وبا 6 کیسه هوا و سیستم ایمنی ABS EBD ESP ..
دوستان امکانات نامبرده شده درحالت فول اپشن در مزدا و فول اپشن 2.4 اکورد که EXB نام داره میباشه..
و.این که اکورد مونتاژ امریکاست با لیسانس هوندا..
هوندا در جهان از لحاظ کمترین استهلاک بیشترین عمر قطعات با کیفیت ترین قطعه ها رقیب نداره حتی در ژاپن تنها دررقیب که پابه پای هوندا میاد فقط لکسس..
در مجموع اکورد کاملا سرتره نه تنها از مزدا 6 بلکه تویوتا اوالون و نیسان ماکسیما هم در مقابل اکورد به لحاظ ایمنی و کارایی و علی الخصوص کیفیت و عمر قطعات حرفی برای گفتن ندارن...
تنها رقیبی که به پای اکورد میرسه لکسس GS نه حتی ES..
مزدا 6 هندلیگ بهتری داره و شتاب ناچیز سریعتری ولی اینها درمقابل کیفیت ناب هوندا قابل چشم پوشیه..
اکورد از اول به عنوان یک خودرو لوکس در سطح جهانی ارزه شد ولی مزدا به عنوان یک اسپرت سدان..
بهترین مدل اکورد مدل کوپه با موتور V6 3.5 که بدنه اسپرت تر و جوانانه پسندتری نسبت به مدل های سالون یا صندوقدار داره..
هوندا اسطوره کیفیت با قیمت مناسب...
یعنی کیفیت در حد لکسس باقیمت کمتر از لکسس این دست مریزاد داره..
این چه باحاله...
خیلی جمع و جوره فکر کنم اندازش در حد mvm 110 باشه..نه؟
خوراک داخله شهر که همش ترافیکه راحت میشه باهاش با کمترین فضا از هرجا رد شد راحت پارک کرد..
اقا عرفان جان من اگه ما بخریم مشکل قطعه پیدا کنیم بعد چند سال تضمین میکنی که قطعاتش واسمون بیاری..
جاهای دیگه پرسیدم گفتند ما فقط میفروشیم خدمات نمیدیم میخوای این بخر یا میخوای یکی ازین کره ایی ها بخر که بتونی قطعه پبدا کنی..
کلا واسعه مشتری دوزار ارزش قایل نیستن فقط به فکر سود انی خودشونن..
پاسخ:
سلام از ام وی ام بزرگتره ما برای مشتریهامون هر ماشینی بخرن براشون قطعه میاریم و حتی شرکتی داره با ما کار میکنه که کارش فقط قطعه هست همین کنار نمایشگاه مون فروشگاه شونه و همه چی میاره و کارش و قیمتش خیلی مناسبه.ببینید دوستان قطعه می خواین شرکت ما هم میاره و هم  شرکتهای که با ما کار میکنن هم میارن ،لاستیک ، زیر پای، قطعات ، اسپرت ، تیونینگ ، سیستم صوتی، مکانیکی ، صاف کاری و نقاشی  و ... در همه زمینه ها باما کار میکنند. 
۲۰ اسفند ۹۳ ، ۰۱:۴۵ رضا خسته دل
اقا عرفان من یه سوال داشتم فرق بین اسب بخار و گشتاور چیه منظورم اینکه اسب بخار و گشتاور چه چیز یه ماشین و میگن اگه لطف کنید ساده توضیح.بدهید که من متوجه شم خیلی خوب میشه.
من یازده سالمه معنی دانشگاهی گشتاور رو متوجه نمیشم ولی خیلی ماشین دوست دارم.
ممنون از سایت خوبتون.
پاسخ:
علیرضا جواب بده لطفا .
اسب بخار: قدرتی که موتور ماشین تولید میکنه تا ماشین رو به حرکت داره.
گشتاور :قدرت چرخشی خروجی موتور که وارد گیربکس می شود و از آنجا به چرخها می رود
مرسی علیرضا جان از وقتی که میذاری
عزیز دلم..
اسب بخار همون طور که اقا عرفان گفت قدرتی که موتور تولید میکنه و عددش نشون دهنده نهایت سرعتی که ماشین میتونه بره..
گشتاور نیرویی که موتور به گیربکس وارد میکنه که باعث چرخش لاستیک میشه وهرچی عددش بالاتر باشه ماشین میتونه شتاب سریعتری بگیره..
پس اسب بخار ماله سرعت ماشینه..
گشتاور ماله شتاب ماشینه..
عرفان داداش به نظرت فیستا بگیریم بهتره یا یاریس یا 208؟
پاسخ:
208
به صورت خلاصه گشتاور همون نیرویی هست که شما به آچار وارد میکنی تا پیچ رو بچرخونی و توی ماشین عامل ایجاد کننده شتاب همون گشتاور هست ( شتاب به معنی تغییر سرعت در یک بازه زمانی) 
اسب بخار هم نشان دهنده توان تولیدی موتور خوردو هست که هر اسب بخار برابر با 746 وات هستش به فرض یه موتور که 100 اسب قدرت داره 74600 وات قدرت تولید میکنه که میشه باهاش 746 تا لامپ 100 وات رو باهاش روشن کرد
یه مثال عینی هم این میشه که یه لامبورگینی یا فراری از لحاظ قدرت موتور یکی هستن ولی اگه موتور لامبورگینی رو بذاری روی اتوبوس ایشون حتی 1 متر هم جلو نمیرن چون گشتاور بیشتری برای ایجاد شتاب نیازه  و همچینی ایراد بزرگ خودروهای چینی هم گشتاور پایینه چون بیشتر مردم قدرت موتور رو ملاک میدونن ولی وقتی پشت فرمون یه چینی میشینی میفهمیی قدرت موتور یه عدد تبلیغاتیه که میشه با افزایش و کاهش سوخت تغییرش داد ولی گشتاور بیشتر به ساختار موتور و طول شاتون ها و وزن فلایویل بستگی داره

هوندا جاز و فیات 500 من نمیشناسم ولی به نظرم 208 GTI از فیستا ST بهتره و طراحی جذاب تری هم داره..
میراژ قیمت خوبی داره امکاناتش هم خوبه هرچی باشه ازین.پیکانتو بیخود که بهتره..
صدی 5 لیتر گیربکس cvt فرمون برقی صندلی و فرمون چرم کیفیت ژاپنی موتور بهینه با قیمت پیکانتو کدوم ادم عاقلی ژاپنی مفت بی ازار ول میکنه میره یه کره ای بگیره..
مگه اینکه از کسایی باشه ظاهر براشون مهمتره حتی اگه به قیمت کیفیت تموم شه..
نیما طرف یازده سالشه نه بیست هشت سال من با 33 سال سن هنوز نمیدونم فلایویل چیه تاره ماه پیش فهمیدم موتور ماشینم فلایویلش ترک برداشته بود دوهفته بعدم خورد شد...
مردشور تولید داخل ببرم اخه کیو دیدی فلایویل خورد کنه اینم شانس من دارم..
به به میبینم که مدیر باحال سایت محبوب ما بین هاچ بک های داغ دنیا 208 GTI رو به فیستا ST ترجیح میده..
خوبه دیگه فردا هم بیا بگو بین گالاردو و 458 و مکلارن Mp4 من گالاردو انتخاب میکنم..
دیگه چی...
وای وای..
هههههههههه..
عرفان جان میرم تره ه ه ه ه ه..
نگو چره ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه..
پاسخ:
داداش اگه کلا به من بگن یه ماشین انتخاب کن از کل ماشینای دنیا من فقط و فقط Dodge Challenger SRT Hellcat 2015 رو انتخاب میکنم با رنگ خاکستری مات .عشق عشق میفهمی .این اون چیزیه که همیشه میخواستم.


احساس میکنم که تو این صفحه شور و علاقه موج میزنه..
یه سوال مطرح میکنم همه کسایی که تو این صفحه میان حتما جواب بدن..
بین فیستا ST و پژو 208 GTI و فیات 500 ابارث و الفا جولیتا 1.4 توربو و مینی کوپر S کدوم رو انتخاب میکنین؟
از اقا عرفان.شروع میکنیم اون قبلی که گفتی 208 حساب نیست چون گزینه هاش محدود بود..
پاسخ:
مینی کوپر s با رنگ مشکی
من با ایدین موافقم میتسوبیشی میراژ شرف داره به پیکانتو..
ازش خوشم میاد دوست داشتنیه..
قیافش از جلو معصومانه است این مشخصاتی که من خوندم نشون میده ST گرگ تو لباس میشه..
یک حالی میده با ST ادم سربه سر این خاندان کره ای ها بزاره..
197 اسب از یه 1.6 با وزن زیر 1.2...
ماشین نیست که بگو هیولا باهاش میشه راحت حال این کسایی که ماکسیما دارن هم گرفت 200 اسب از یه 3 لیتری با وزن 1.6 تن..
تا 150 تا ماکسیما رو نقطه کرده تو اینه..
الهی نصیب ما هم بگردان..
دوستان امین یادتون نره گرچه همه ما گناهکاریم ولی خدا اونقدر کریم که دست رد یکجا به خواسته سی چهل تا گناهکار نمیزنه
الهی برکت از تو حرکت از ما ، کم مونده روضه بخونم اینجا.
هی زندگی
این همه زحمت میکشم برنامه ریزی میکنم که بتونم وضع زندگیم بهتر کنم بعد پنج سال کار اینبارم رسما اخراج شدم به قول خودشون تعدیل نیرو اردیبهشت میخواستم از منطقه یه اسپارک بگیرم که با این وضع نمیشه چون معلوم نیست کی بتونم دوباره با واسطه کار پیدا کنم پونزده سال دارم کار میکنم این سومین باره که تعدیل نیرو شامل حال من میشه.
هرچی سنگه ماله پای بنده هست ، از زندگی خسته ام چرا تا میخوام یه ارتقایی به کیفیت زندگیم بدم یه مسئله ای برام پیش میاد.
این انصاف که من با فوق لیسانس سه بار اخراج شم.
چرا این حرفا دارم به شما میزنم ، معذرت میخوام ناراحتتون کردم یه لحظه با جمعتون احساس صمیمیت کردم.
اگه شغل خوبی دارین قدرش بدونین حالا هرچی باشه فقط همیشه باشه امنیت شغلی داشته باشین کافیه.
کوچیک همتون.
پاسخ:
حاله ماهم خوش نیست ...
مینی کوپر S مشکی با رینگ مشکی با حاشیه رینگ.قرمز..
کوپر S ابی کربنی رینگ مشکی.
208 GTI
فیات 500 ابارث البالویی البته مدل 170 اسبیش اگه منظورتونه.
فیستا ST زرد با رینگ مشکی
فیستا ST
کوپر S
فیستا St مشکی با جفت خط قرمز
کوپر S مشکی..
کوپر S نوک مدادی با رینگ مشکی.
۲۱ اسفند ۹۳ ، ۱۴:۵۹ رضا خسته دل
من بقیه رو نمیشناسم ولی مینی کوپر s رو مشخصاتش میدونم.
مینی نارنجی با لاستیک مشکی.
چه خبره اینجا..
208 GTI سفید صدفی با رینگ مشکی.
فیستا ST سفید با رینگ مشکی با دور لبه قرمز..
فیستا ST ابی سرمه ای با رینگ سفید متالیک.
208 سبز با رینگ زرد!!
فیستا St مشکی با رینگ قرمز.
فیستا ST فسفری با رینگ مشکی.
فیستا ST نوک مدادی با رینگ مشکی.
کوپر S ابی کربنی..
کوپر S عشق منه تپ هاچ بک ها
کوپر S سفید با رینگ مشکی
فیستا St قرمز با رینگ مشکی...
خب خب خب ببینیم این جا چه خبرهههههه..
اووووووف عجب بچه های باحالی هستین شما عرفان جان ببین چقدر دوست دارن که هر رور میان سایت چک میکنن..
بهت حسودیم شد....!
این جور که من نگاه میکنم تا حالا اکثر جواب دادن به جز چند نفر خب واسه اونایی که هنوز جواب ندادن فردا تا ساعت 6 غروب اخرین فرصتتونه..
رقابت فیستا و کوپر S خیلی نزدیکه..
ماشالله همه هم خوش سلیقه با جزییات نوشتن رنگ فلان رینگ.فلان ، اون بد سلیقه کی بود 208 رو سبز نوشت با رینگ زرد اخ کجاش بهم دیگه میخوره نه تضاد داره نه کنتراست داداش یکم سلیقه به خرج بده...
نظر من کوپر S مشکی پیانو با رینگ مشکی با حاشیه دور قرمز.
پاسخ:
مخلصیم
درود برهمه..
میبینم که همه جواب دادن جز دو نفر که پای ثابت سایت هم هستند..
اسم عجب کسی این جا نیست ، علیرضاااااااااااا...
داداش تو یه نفر باید جواب بدی حق استفاده از بند پ هم نداری اقا عرفان هم نباید برات وتو کنه..
بلند شو در نرو سی چهل نفر منتظرن!
فیستا ST رو عشقه.
خوب معلومه کوپر s قرمز واسه خانم ها مشکی واسه اقایوون 
داش عرفان دل ما برات می تپه ها.....
پاسخ:
فدای شما
تو این گزینه ها الفا رومىو تویین توربو رو..
چون زیبایی ناب هنر ایتالیا رو به سی اسب بخار کمتر ترجیح میدم...
واینکه من اگه باشم مدل 1.8 تویین توربوی الفا رو میگیرم بعد کوپر JCW..
خب نتایج بهترین هاچبک توپ جهان به نظر کاربران سایت خودرو شهرباران..
فیستا با 197 اسب 10 رای..
208 با 205 اسب 3 رای..
فیات 500 با با 170 اسب 1 رای..
الفا جولیتا 1.4 با 175 اسب 1 رای..
کوپر S با 180 اسب 12 رای..
قهرمان دوست داشتنی ما با اختلاف 2 رای رقیب قدر و قدرتمند تر از خودش رو به واسطه چهره دلنشین و اصالت بریتانیایی شکست داد و پیروز شد..
از همه بچهای با مرام سایت که لطف کردن و در نظر سنجی شرکت کردن صمیمانه متشکریم و این رو یادمون میمونه که شما عزیزان چقدر بزرگوارید..
همچنین از مدیر باحال سایت تشکر میکنیم که اجازه دادن نظر سنجی برگزار بشه و نهایت همکاری رو به ارمغان رسوندند..
عرفان جون فدایییییییییییییییییییییی داری..
پاسخ:
بخاطر این قهرمان دوست داشتنی پست جدید رو مزارم و اولین کوپر s منطقه ازاد رو تبریک میگم.
ماشین نازیه مخصوصا با گیربکس دستی شش دنده اش..
اره واقعا
عرفان جان پسرم من دفعه قبل از شما سوالی پرسیدم با احترام به دانسته های شما درمورد انواع خودرو ولی جوابی دریافت نکردم، من برای خارج از شهر یه لندکروز VXR 2009 دارم ولی برای داخل شهر احتیاج به هاچ بک که فقط 2 چیزش برام مهمه یک جمع و جور بودن که در کمترین فضای ممکن جا بگیره از هرجایی رد شده تا مشکل پارک هم نداشته باشم و اینکه زیربندی نرمی داشته باشه و عمر قطعات بالایی داشته باشه باتوجه به اینکه شرکت شما یه دستگاه اسمارت فورتو آورده البته بصورت دکور استفاده میشه میخواستم بدونم با شرایط من اسمارت فورتو نسل جدید 2015 بگیرم بهتره یا مزدا 2 یا فیستا؟
منتظر پاسخ شما هستم.
با احترام فردوس.
پاسخ:
سلام اقای فردوس عزیز اسمارت که ما اوردیم برای فروش هست اخرین  قیمتشم 75 میلیون تومان.
مزدا 2 نکیرید چون نیو فیسش اخر تابستان میاد و فیستا بازار نداره به نظر من همین اسمارت رو بگیرین خیلی خوبه و میشه گفت تک .اسمارت 2015 فقط اروپا هست.
خیلی ممنون پسرم فقط من اگه یه 2015 سفارش بدم از اروپا برام بیارین که  گویا شما تو المان هم شعبه دارین چقدر طول میکشه که تحویل بدین این نسل جدیدش رو چهرش رو بیشتر میپسندم  قیمتشم من نمیدونم چون همونطور که گفتی تو خاورمیانه عرضه نمیشه یه کف و سقف قیمتم هم بهم بگین ممنون میشم.
پاسخ:
اخرین بار که پرسیدم گفتن که صفرش موجود نیست و اگر هم باشه حدودا 22 هزار یورو در میاد مدل کانورتش ...
ما فعلا ثبت سفارشمون بسته است
آقا عرفان برام سواله گفتی فیستا بازار نداره بعد الان اسمارتی که شما پنج ماه تو نمایشگاه گذاشتین مونده بازار داره!؟
پاسخ:
اول این که اسمارت رو با فیستا مقایسه نکن چون دو مقوله سوا هستند . اسمارت تک یه خودروی خاص و میشه کاربردای دیگه ای داشنه باشه مشتری هم داشته شرکت نداده چون دکور بوده و کلی مشتری جزب کرده و ....

نیما چی شد آخر تو 2 ساله هی قیمت میگیری منتظر مارمضون بودی تخفیف بگیری آخر سرم مهرکار بست تو خرید نکردی!
شما خودت یا خانواده چی سواری بلاخره؟
پاسخ:
برادر ها عزیز قیمتها خیلی پایین امدها الان وقت خریده
ولی لطفا نپرسید این چنده اون چنده برید شرکتها سوال کنید.
داداش 2 تا سوال
یکی این که چرا هنوز منطقه کلا بسته است یعنی الان 2.5 ثبت سفارش نمیشه؟
یعنی بخاطر نخریدن زمین شرکت ها تو داخل کاسپینه!
آگه بخرن بالای 2.5 هم باز میشه؟
دوم اینکه چرا میگی الان قیمتا افت پیدا کرده شرکت هایی که این ورن تخفیف ماه رمضون که اون ورمیدن رو حساب نمیکنن برا خودشون بر میدارن!
به جز ماه رمضون دلیل دیگه ای هم هست!
پاسخ:
بسته بودن 2.5 به یالا هیچ ربطی به زمین نخریدن نداره 2.5 بستست چون گمرک نمیزاره ماشینا خروج کنن.
هم بخاطر ماه رمضونه هم بخاطر اخرای 2015 چون ماشینای 2016 توراه می خوان 2015 ها رو رد کنن.
پارسال این موقعه شرکت مهرکار لحاظ کرده بود و قیمتهارو شکست ولی امسال نمی دونم شرکتی این کارو بکنه یا نه.
مرسی عرفان جان
الان ثبت سفارش زیر 2.5 هم بسته است؟
بعد اینکه اطلاع داری چرا گمرگ مرخص نمیکنه؟
پاسخ:
قبلا گفتم زیر 2.5 که بازه
مرض داره دیگه مرض
عرفان داداشم یه چندتا کانورتبیل زیر 150 زیر 2.5 بهم بگو دارم افسردگی میگیرما؟؟؟؟
به جز رنو و پژو
پاسخ:
بیتل
مزدا

عرفاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااان
میرم تره نگو چره!
خدایی هیچکس بخاطر وجود نازنینت حاضر بود اینقدر رو آ کلید کنه؟
پاسخ:
ممنون از شما.
عرفاااااااااااااااااااااان قربااااااانت فدااااااات شم خوابااااااااای خوب ببینی ستااااااااره بچییییینی بوس بوس......
عرفااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااان.....
رکورد محمد زدم! 
سینه چاکتم....
یه چی بنویس خستگی این همه ارادت من از روانم پاک بشه با ممنونم و فدات شم اقایی و قربانتو وهم قانع نمی شما حداقل یه 2 خط بهم اظهار محبت کن
پاسخ:
دوستان عزیز جانم
به جای این حرف ها که البته ( از همه شما ها ممنونم ) بهتر نیست با بحث های و نظر های خوب تون به کیفیت سایت و بار فنیش اضافه کنیم.
مخلص همه.
دیفرانسیل لغزش محدود چیه؟
به چه درد میخوره؟
قضیه بار فنیه!!
حامد جان داستانش مفصله. ولی ایشالا میگیریم یا مزدا 6 یا اکورد یا سورنتو
اصغر کلید نکن روت زوم میکنما تو که جواب سوالت رو میدونی!
 عرفان سربه سر نزار..
پایه ای همین جا تایپیک باز کنیم سر دیفرانسیل؟
دیفرانسیل لغزش محدود:
وقتی ماشین حالت 2 دیفرانسیل داره چرخ هرکدوم از محورها که اصطحکاکش رو به هر دلیلی از دست بده نیروی ارسالی به اون چرخ در حدی که اصطحکاک لازمش برقرار بشه کم میشه وبه جاش به سمت مقابلش ارسال میشه و بسته به متریال استفاده شده در دیفرانسیل که چقدر توان تحمل گشتاور اضافی رو داشته باشه تا 5 برابر نیروی اضافه تری به چرخی که اصطحکاک بیشتری داره ارسال میشه تا ماشین تحت هیچ شرایطی اصطحکاکش رو از دست نده و دچار بکس و باد و هرزگردی نشه به عنوان مثال آگه یه چرخ روی آسفالت اون یکی رو یخ باشه چرخی که رو یخه برای اینکه هرزگردی نداشته باشه دیفرانسل لغزش رو محدود میکنه و گشتاورش رو درحدی که به حرکت درآد کم میکنه و بجاش نیروی بیشتری به سمت مخالف میفرسته که اصطحکاک لازم برای خارج شدن ماشین ازون شرایط فراهم بشه و آگه کل یه محور کلا اصطحکاکش رو از دست بده اینجا قفل دیفرانسیل به کار میاد و نیرو به محوری که اصطحکاک لازم داره منتقل میشه و این تا جایی که حتی آگه فقط یک چرخ چسبندگی لازم رو داشته باشه ادامه پیدا میکنه و همون یه چرخ هم واسه خلاصی ماشین کافیه..
عرفان حوزه ت رو مشخص کن ببینم با کی طرفم؟
P1 - 918 - laferarri

پاسخ:
همه می دونن لافراری
آقا با 45 تومن به جز سلیرو و پیکانتو و سوییفت چی میتونم بگیرم؟
پاسخ:
نیسان سانی 2013
مزدا 2 2014
شورلت اسپارک 2014
شورلت سونیک 2013
فورد فیگو 2013
همه اینا رو کارکرده باید پیدا کنی
من کوچیکتم علیرضا خان نه فدات شم من حال تایپ کردن ندارم ما را یارای مقابله با تو نیست!
عرفان مشکوک میزنیا؟
حالا یه پله پایین تر حوزت رو مشخص کن!
911 توربو S -  مکلارن 570 - 458 ایتالیا
پاسخ:
اقا کلا من خلاصه میشم رو تو تا ماشین
LFA
Chalenger
و
آفرودم رنجرور
وسلام نامه شد تمام .
به هیچ ماشینی دیگه ای گرایش ندارم من عاشق این سه ماشینم.
از بین اون سه تا گفتم لافراری وگرنه زیاد برام مهم نیست فقط این سه ماشین آرزومه که داشته باشم.
آقا علیرضا تو هم حوزت مشخص کن ببینیم به تفاهم میرسیم عرفان که فعلا مشکوک به فراریسم!؟
P1 - 918 - laferarri
یه پله پایین ترم
911 توربو S - مکلارن 570 - 458 ایتالیا
نیما داداش کجایی عزیز... 
دلم برای نظراتت تنگ شده!
تو هم حوزت مشخص کن میخوایم تیم بگیریم
عاشق نیمام دیگه اصلا کیف می کنم وقتی سوال میپرسه.
مهدیه خانوم شما کلا سمت دست دو نرو شما مبلغت بکن 50 تومن صاف برو یه مزدا 2 صفر 2015  وردار یا میخوای صبر کن پایان تابستون نسل جدیدش رو بگیر اونم حول حوش 55 درمیاد..
MG3 روهم یه نگاه بنداز اونم خوبه همین 50 تومن درمیاد رنگ بندیش خیلی جذاب تره سقف و بدنه طرح رنگش فرق میکنه یه تضاد دلنشینی داره..
محمد جان P1 - 911 Turbo S
عاشق این باله هدایت کننده جریان باد روی درهای مکلارنم اون دوتا لبه ی کوچیک..
پورش هم که سوپر اسپورت نازیه شتاب 2.8 خارق العاده است
کلا تو هایپرکارها P1
تو سوپر اسپرت ها F12 
تو اسپرت ها 911 Turbo البته با فرمون هیدرولیک نه الکتریکی
توعضلانی ها کروت ZR1 و کامارو Z28
تو SUV ها رنجروور ووگ
تو لوکس ها مرسدس میباخ
تو  فوق لوکس ها میباخ لندولت 62S
تو الکتریکی ها تسلا S P85
تو هاچ بک شیراکو R
تو پیکاپ F150 راپتور
تو استیشن RS6 AVANT 
تو کامیون مرسدس اکتروس
تو موتور دوکاتی1299..
عرفان جان کیف میکنی بردن اسمشون هم برام لذت  بخشه چه برسه به روندنش دیروز داشتیم تو یه جمعی با شوق صحبت میکردیم یکی بهم گفت جقدر دنیای شما کوچیکه چقدر لذت هاتون محدوده  تو جواب بهش گفتم تو زندگیت به چه نتیجه ای رسیده تاحالا؟
گفت این نیز بگذرد بعد ازم پرسید تو به چه نتیجه ای رسیدی؟
گفتم من اگر به تمام علوم هم احاطه پیدا کنم آخرین جمله ای که میگم آینه هیچ اگر سایه داشته باشه من اون سایه هیچ ام..
سرش انداخت پایین یه لبخند زد رفت..
قشنگیش تو این بود که ما داشتیم تو خیابون چند نفری صحبت میکردیم درمورد ماشینها بعد یهو این اومد تو جمع ما این حرف زد نه مارو میشناسه نه هیچی فقط داشت رد میشد حرف های مارو شنید برام جالب بود.. 
ههههههه فدات محمد جان اقا این 3 مورد که فرمودی من مکلارن 570 رو انتخاب میکنم. از طراحیش خیلی خوشم میاد.  پشتش خیلی قشنگهههههههه چراغاش رو ببین اخهههه
عرفان این ALL ROAD که رو استیشن های آئودی هست یعنی جی جه فرقی با معمولیش میکنه؟
تشکر میکنیم از پاسخ منطقی شما بابت All Road AUDI
آقا هرکی میدونه چیه به من بگه فرقش ما معمولیش چیه!
خب علیرضا جان ما باهم در تفاهم کامل به سرمیبریم ولی با عرفان اختلاف فاحشی دارم با نیما هم قابل درکه ولی عرفان کلا نمی فهمم اخه LFA؟؟ 
از چیه LFA خوشت میاد به جز صدای موتورش که دیوانه ات میکنه و صفحه کیلومتر گرافیکیش که با روانت بازی میکنه و 3 لول اگزوزش نه تو بگو چی داره اخه و به جز طراحی خارجیش من نمیدونم تو از چیه این ماشین خوشت میاد اصلا درکت نمیکنم 500 هزار دلار پول چرا بابت این حاضری بدی؟
همه ی اینا باهم دیگه کلا 300 هزار تا دیگه بقیه اش واسه چی حاضری بدی تعداد محدود هست که هست تو تواین شرایط بی کاریت چرا این پول داری بابت این ماشین میدی هان پاسخ گو باش!
نخند به آیندگان جواب بده!
پاسخ:
درکت می کنم از عشق زیادی قاط زدی.
All Road اسمش روشه که مصطفی..
یعنی همه جادها تفاوتشونم اینکه ارتفاع بالاتری نسبت استیشن معمولی دارن و رکاب و گلگیر سپر جلو عقب محافظ ضربه و خط خش داره و استحکامشم بیشتره و بصورت استاندارد کواترو آن اپشن 2 دیفرانسیل دایم هم دارن..
All Road اسمش روشه که مصطفی..
یعنی همه جادها تفاوتشونم اینکه ارتفاع بالاتری نسبت استیشن معمولی دارن و رکاب و گلگیر سپر جلو عقب محافظ ضربه و خط خش داره و استحکامشم بیشتره و بصورت استاندارد کواترو آن اپشن 2 دیفرانسیل دایم هم دارن..
عرفان هنوز دارم به حرف اون طرف فکر میکنم به نظرت ما دنیامون خیلی کوچیکه؟
اینجا یه بار یکی گفت شماها به چی این 1.5 تن ماده دل بستین اخه!
تا حالا به ماشین اینطوری نگاه نکردم نگاه من نگاه اثر هنریه نگاه زیبایی علمه اینکه تک تک قطعات بسازی مهندسی کنی بچینی کنارهم تا به یه جلوه از زیبایی علم برسی واز ماده خام یه شاهکار مهندسی و یه اثر هنری دراری که جهان رو به تحسین واداره.. 
این خودش چیز کوچیکی نیست..
به نظرم دنیای ما کوچیک نیست دنیای کسی که زود قضاوت کنه کوچیکه چون این ادما که این حرف رو میزنن به تمام ابعاد وجودی من نوعی که آگاهی ندارن شاید این اثر هنری تنها بخش ناچیزی از عظمت بی کران من  انسان باشه بهتر بگیم که کسانی که به خودشون حق قضاوت کردن میدن بدون داشتن آگاهی کامل از تمامی ابعاد وجودی هر شخص بینش شون خیلی از ما پایین تره چون من به شخصه حداقل قضاوت نمی کنم و زود براساس چند دقیقه شنیدن حرف اشخاص تصمیم گیری نمی کنم..
قبول داری؟

پاسخ:
علیرضا ول کن بزار هر کسی هر طور می خواد فکر کنه مهم اینه که ما چه جوری فکر و عمل می کنیم.با ور کن با اینکه خیلی درس خونده و با سواد داریم همون قدر هم ادمای بی اطلاع داریم.انقدر دیدم که نگو.
با سلام اگه امکان داره به سوال من جواب بدید:من قصد خرید مدل ST این ماشینو دارم.قیمت بدون آپشنهای اضافه(مدل پایه ST) و با آپشنهای اضافه (صندلیهای اسپرت Recaro و رینگ مشکی)که تو خود سایت فورد هستن چقدر در میاد.باتشکر
فیستا ST پایه 87500 بدون سود وارد کننده 
اپشن هاشم رینگ مشکی 17 GPS مانیتور گرم کن و سرد کن صندلی با صندلی ریکاردو و سانروف هستش 
فوکوس ST پایه 110 تومن بدون سود وارد کننده
از پاسختون ممنون.من بین آپشنها فقط طالب پک صندلی ریکارو (شامل صندلی با گرم و سرد کن و گرم کن آیینه های جانبی) + رینگ مشکی هستم.gps و سانروف رو نمیخوام.توی خود سایت فورد هم هر کدوم از آپشن ها رو میشه بصورت جداگانه موقع سفارش انتخاب کرد.موقع سفارش مشتری رو مجبور نمیکنه اگه ریکارو و رینگ رو میخواد حتما gps و سانروف و ... رو هم برداره.حالا سوال من اینه
1- قیمت ماشین با این دو تا آپشن+کل هزینه ها چقدر میشه ؟؟؟
2-قیمت ماشین بدون هیچ یک از این آپشنها چقدر میشه؟؟؟

پاسخ:
عزیزمن انتخاب آپشن که اینو می وام اونو نمی خوام تو دبی نیست اگر هم باشه چون ماشینو سفارشی براتون می سازن خیلی گرون در میاد شما باید از خودروهای موجود با اپشن های موجود تو نمایشگاه دبی انتخاب کنید.
دقیقا دنبال همین جواب بودم.با این تفاسیر من همون مدل پایه ST رو میخوام چون نمیخوام واسه آپشنهای اضافه پول بدم.توی سایت فورد قیمت رو زده 20970 دلار حالا میخوام بدونم با توجه به تبدیل دلار به درهم و  درهم به ریال هزینه همین ماشین واسه مصرف کننده چقدر درمیاد با هزینه گمرک وسود وارد کننده؟؟؟؟
ممنون از پاسخگویی
پاسخ:
لطفا هنگام گذاشتن نظر ایمیل خودرا درج کنید
تو سایت فورد کجا قیمت رو دیدین؟ شما باید تو سایت فورد دبی قیمت رو چک کنید البته قیمتها در سایت با قیمتها در نمایندگی های فروش کمی متفاوت هست.
شما بی ن به این سایت قیمت به درهم هست http://uae.yallamotor.com/
این آدرس سایت : http://www.ford.com/cars/fiesta/trim/st/
متاسفانه سایتی که شما معرفی کردین مدل ST رو نداره! سایت فورد دبی هم ST نداره!خیلی دنبال سایتی گشتم که قیمت این ماشینو به درهم پیدا کنم ولی انگار اصلا تو دبی ST وجود نداره!در هر صورت هنوز جواب سوالمو پیدا نکردم که قیمت ماشین به تومان برای مصرف کننده چقدر میشه و هزینه هایی مثل گمرک و شماره گذاری و درصد سود وارد کننده چقدر هستند؟؟؟
با تشکر از حوصله و پاسخگوییتون
پاسخ:
اگر سایت فورد دبی هم مدل ST نداره این به این معنی هستش که در دبی عرضه نمیشه.
در مورد قیمت شما اول باید ماشینو پیدا کنی تا بدونی قیمتش چقدر هست هر قیمتی بود تو دبی 2 هزار تا بزار روش ضربدر درهم روز کن قیمت بدست امدرو به علاوه 12 میلیون کن قیمت تمامشدش که به دست مصرف کننده میرسه بدست میاد.
مجید جان 87500 قیمت تمام شده ماشین تو منطقه است!
سود واردکننده هم شما نهایت 5 تومن در نظر بگیر میشه 92500 قیمت تحویلی به دست شما!
حالا بستگی به واردکننده داره که به مبلغ نهایی واسه پلاک یعنی 87500 چقدر بخواد سود ورداره یکی 3 تومن میاد روش یکی 5 تومن بستگی به این داره که چقدر وقت بگیره تا این ماشین رو تو دبی پیدا کنی چون اونجا عرضه عمومی نمیشه بخاطر اینکه اونا بیشتر فوکوس st رو میخرن چون قیمتا بهم نزدیکمه!
شما میتونی خودت برو دبی وقت بزار پیدا کن خرید کن بارنامه کن بیار بازهم برات همون 5 تومن هزینه درمیاد اقامت و رفت و امد و بلیط اینا ولی من توصیه می کنم خودت برو چون دیگران وقت نمیزارن درست و حسابی بگردن خودشون راحت می کنن میگن تو بازار نیست درصورتی که هست ولی کم هست هیچ ماشینی نیست که تو دبی نشه پیدا نکرد همه چی هست حتی شده سفارش بده برات میخرند میارند از بازار دیگه بهت تحویل میدن!
اروند هم یه سر برو بگو فیستا st میخوام برات از کویت و بحرین و عمان هم خرید میکنن یا ارس یا حتی خود کیش هم هست!
نهایت اینه که بهت بگن تو بازار خلیج نیست بگو برام از کشورهای دیگه سفارش بدی بیارند چقدر در میاد!
بابت پاسخگویی از شما دو دوست عزیز سپاسگذارم.
ببینید پراید با ابهتش چه کرده ملت ریختن میخرن اونوقت شما .........

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی