خودروهای شهر باران


آپلود عکس         

اسلایدر

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

دوشنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۵، ۰۵:۱۷ ب.ظ

۹

اولین تست فنی توسان 2016 GDI ایران در گیلان

دوشنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۵، ۰۵:۱۷ ب.ظ

نسل به نسل بهتر از هر نسل :

سرانجام انتظارات برای رونمایی از تست فنی توسان 2016 برای اولین بار در ایران توسط گروه خودروهای شهرباران به سر رسید . تغییرات به حدی ملموس است که در نگاه اول شکه می شوید زیرا مدل 2016 این خودرو یک کپی تمام و کمال از سانتافه می باشد گویا هیوند ای راضی به دل کندن ازین طراحی چشم نواز سانتافه نیست و همچنان به دنبال کسب سود بیشتر ازین متد دل نشین می باشد نوع آوری ها در این نسل از توسان بشدت قابل توجه است که شامل اضافه شدن موتور 1.6 لیتری توربو و گیربکس 7 سرعته 2 کلاچه  و ترمز اضطراری خودکار جهت جلوگیری برخورد با موانع و عابرین پیاده و رادار حرکت بین خطوط و رادار نقطه کور و اتوپارک و کروز کنترل هوشمند و درب صندوق عقب برقی و افزایش زاویه پشتی های صندلی عقب از 28 به 38 درجه و افزایش 10 درصدی حجم صندوق عقب می باشد.

همچنین این نسل نسبت به نسل قبلی از 7.6 سانتی متر طول و 2.8 سانتی متر عرض و 3 سانتی متر فاصله محوری بیشتری برخوردار است که نشان از اهمیت دادن هیوندای برای راحتی توام با آرامش بیشتر برای سرنشینان است.

جذاب و با ابهت :

در نمای جلو شباهت غیر قابل انکار این خودرو با برادر بزرگتر خود سانتافه بشدت جلب توجه می کند بطوریکه از 300 متری اگر خبره نباشید نمی توانید تشخیص دهید این یک سانتافه است یا توسان و همین شباهت ظاهری نظر شما را برای خرید این خودرو بشدت جلب می کند زیرا حال شما با پرداخت 10 میلیون کمتر در منطقه آزاد می توانید همان طراحی ظاهری بی نقص و دل ربای سانتافه را در اختیار داشته باشید با این تفاوت که طراحی داخلی توسان 2016 به مراتب از سانتافه زیباتر می باشد و دیگر خبری از آن همه هیاهو و استفاده بیش از حد از خطوط تیز و شکننده طرحی که به تجربه اثبات شده بعد از یک سال استفاده و نگاه کردن به آن شما را دل زده می کند و به همین دلیل دیگر این نوع طراحی داخلی جایی در بین محصولات هیوندای ندارند.

در مدل های فول توسان شما یک جلو پنجره با حاشیه کروم در اختیار دارید در حالی که در مدل های میدل یا متوسط از روکش پلاستیکی برخوردار است. در نمای جانبی شما با استایلی برجسته و مدعی روبه رو هستید خطوط و فرورفتگی زیر درها و خطی که از گلگیر جلو تا عقب کشیده شده سعی در الفای ماهیتی مدرن به شما دارد و با استفاده از محافظه های پلاستیکی دور گلگیر ها و پارکاب طراحان هیوندای با کمی شیطنت می خواستن حس کاذب توانایی آفرود را هم برای شما به ارمغان بیاورند.

در نمای عقب با اولین نگاه متوجه شباهت چراغ های عقب توسان 2016 به جولیتا می شوید طراحی که به نمای عقب چهره ایی تهاجمی می دهد کمی پایین تر از چراغ ها سراگزوز های ذوزنفه ایی شکل رخ نمای عقب را به کلی بر می گرداند و با خرید مدل های فول این خودرو با قرار گرفتن رینگ 19 اینچی چاشنی ابهت نیز به آن اضافه خواهد شد .

 

جادار و دل نشین :

در داخل خودرو با نگاه کردن به طراحی بی نقص آن و رعایت ارگونومیک بودن در قیاس با نسل قبلی بطور کلی همه چیز متحول شده و از نظر بصری کابین به واسطه طراحی منحصر به فرد اش به مراتب بهتر از برادر بزرگ تر خود سانتافه می باشد بطوریکه منحنی ها و حجم پردازی های کنسول و داشبرد بهتر شده و تنها عیبی که از آن ها می توان گرفت استفاده بیش از حد از پلاستیک خشک می باشد که در مدل های با داشبرد 2 رنگ کرم مشکی کمی از این حالت خارج شده و حس بهتر و جادار بودن بیشتری به شما القا خواهد شد همچنین در تریم فول این خودرو استفاده از چرم مارون صندلی و رودری ها نمودی لوکس تر را به شما هدیه می کند.

سقف پانوراما یک دست نیز به عنوان یک اثر هنری مدرن محرک با کنار رفتن روکش خود فضای کابین را بزرگ و دل باز نشان می دهد و وقتی به آن نگاه می کنید زیبایی بی کران آسمان این مورد را به شما گوش زد می کند که در رقبای ژاپنی با این قیمت از این لذت محرومید.

 

موتور ها :

توسان 2016 با 3 نوع موتور و 2 نوع گیربکس برای شما قابل سفارش است.

موتور 1.6 لیتری توربو GDI با 175 اسب بخار و 264 نیوتن متر گشتاور با گیربکس 7 سرعته 2 کلاچه می باشد.

موتور 2 لیتری با 165 اسب بخار و 197 نیوتن گشتاور با گیربکس 6 سرعته می باشد.

موتور 2.4 لیتری با 177 اسب بخار و 227 نیوتن گشتاور با گیربکس 6 سرعته می باشد.

همچنین 2 مدل 2 و 2.4 لیتری این خودرو نیز با سیستم GDI یا همان تزریق سوخت مستقیم نیز قابل سفارش است که 9 اسب بخار و 7 نیوتن متر قویتر از هم نوع MPI خود می باشند و از 15 درصد مصرف سوخت کمتری برخوردار است.

قابل ذکر است که توسان در سال 2017 مجددا یک فیس لیفت مینور را تجربه کرده جای دی لایت ها به بالای مه شکن جلو انتقال و از حالت خطی مدل های 2016 به منحنی در مدل 2017 تغییر یافته تا باز هم بیش از پیش به سانتافه شباهت ظاهری پیدا کند همچنین مدل های 2017 با افزایش کیفیت مواد داخلی و سیستم صوتی سرگرمی بروز رسانی های جدید در دسترس مشتریان قرار می گیرند که شامل اضافه شدند سیستم عامل آندروید اتو و اپل کار پلی و دریچه های تهویه جدید در عقب و کنسول بزرگتر و استفاده از پارچه های صندلی مقاوم در برابر لکه و اضافه شدن سیستم صوتی 315 واتی می باشد.

امکانات رفاهی :

توسان 2016 در 3 تیپ SE  و SPORT و  LIMITED در خاورمیانه ارایه می شود که امکانات آن عبارتند از :

تیپ پایه SE :

پیشرانه چهار سیلندر 2 لیتری، رینگ‌های آلومینیومی 17 اینچی، شیشه دودی، چراغ‌های حرکت در روز LED، بادشکن عقب، تودوزی پارچه‌ای، تهویه مطبوع تک کاناله، تجهیزات برقی، کامپیوتر سفری، صندلی راننده با قابلیت تنظیم ارتفاع، صندلی عقب تاشو به نسبت 40/60، امکان اتصال تلفن همراه و سیستم صوتی از طریق بلوتوث، فرمان تلسکوپی با قابلیت بالا و پایین کردن، سیستم صوتی مجهز به شش بلندگو و قابلیت پخش CD، رابط  iPod/USB

پکیج Popular Equipment 

 از تجهیزاتی چون چراغ‌های جلوی خودکار، نمایشگر لمسی 4.3 اینچی، دوربین دید عقب، صندلی راننده برقی با قابلیت تنظیم در شش حالت و تودوزی پارچه/چرم مصنوعی بهره‌مند شوید.

 تیپ SPORT:

 تمامی تجهیزات بالا به همراه پیشرانه بزرگ‌تر 2.4 لیتری، چرخ های 19 اینچی و چراغ‌های مه‌شکن، آینه‌های جانبی مجهز به گرمکن، اتوهلد و ترمز دستی برقی و شیشه های دودی سولار و تاقچه عقب جمع‌شو و روکش اسپرت برای بدنه، ریل باربند، صندلی‌های جلو مجهز به گرمکن و دریچه تهویه عقب دیده می‌شوند.

سفارش موتور 1.6 لیتری توربو برای این تیپ امکان پذیر است.

تیپ Limited :

تمامی تجهیزات بالا به همراه تزئینات بدنه کرومی، سرد کن صندلی های جلو و گرم کن صندلی های عقب و یخچال و اتوپارک و فرمان 3 حالته و صندوق عقب برقی با بازشدن خودکار و صندلی برقی سرنشینان جلو و دسترسی و استارت بدون کلید، تودوزی چرم، کنترل آب و هوای اتوماتیک دو کاناله، آینه الکتروکرومیک، سیستم Blue Link هیوندای از جمله تجهیزات این تیپ هستند.

سفارش موتور 1.6 لیتری توربو برای این تیپ امکان پذیر است.

پکیج Technology

 برای این تیپ، تجهیزاتی چون چراغ‌های عقب LED، سانروف پانوراما، سیستم صوتی پیشرفته مجهز به 4 اسپیکر و 2 توییتر و 1 ساب ووفر ، نمایشگر لمسی 8 اینچی، رادیو ماهواره ایی HD و GPS در اختیار شما قرار می‌گیرند.

 

تجربه رانندگی :

با قرار گرفتن در پشت فرمان توسان 2016 شما با کابینی تماما پوشش یافته از پلاستیک روبه رو می شوید که در آن حس ارزان سازی هیوندای عملا خود نمایی می کند و با لمس داشبرد رودری ها و کنسول این حس بیشتر هم می شود ولی خب واقع گرا باشیم با 80 میلیون شما بهتر ار توسان با این سطح امکانات نصیب تان نمی شود پس قبل از هر عیب و ایرادی گرفتنی اول به رقم پرداختی خودتان توجه کنید .

وضیعت سیستم تعلیق همچون نسل قبل مناسب بوده و کمی نرمی بیشتری نسبت به اسپورتیج دارد و دست انداز ها را بیشتر جذب می کند طراحی صندلی ها نیز ایده ال بوده و کاملا شما را در سرپیچ ها در آغوش می گیرد در هنگام رانندگی شهری نسز عکس العمل پدال گاز به نسبت نسل قبل به مراتب سریع تر بوده و گیربکس نیز سریعتر دنده ها را تعویض و زودتر واکنش نشان می دهد و در هنگام تعویض دنده ها دیگر خبری از ضربه زدن های نسل قبل نیست با توجه به اینکه مدلی که در اختیار ما قرار داشت از موتور GDI بهره می برد اقدام به تست ادعای هیوندای مبنی بر 10 الی 15 درصد کم مصرف بودن این موتور ها به نسبت مدل MPI اش کردیم.

در حالت نرمال این ادعا درست بود و به نسبت نمونه MPI از 1.8 لیتر مصرف سوخت کمتری برخوردار است با این حال بازهم قبول نکردیم و با تغییر حالت از نرمال به اسپرت و انتخاب حالت تیپ ترونیک و تعویض دنده ها در دور موتور 6000 به حداقل 1.5 لیتر مصرف سوخت کم تر دست یافتیم و می توان گفت بی شک انتخاب موتور GDI به نفع شماست و ادعای شرکت بیراه نبوده پس چرا به فکر جیب خود نباشیم و سرمایه مان را برای مدل منسوخ MPI اش هدر دهیم با توجه به اینکه از قیمت یکسانی ام برخوردار اند.

میزان نفوذ صدا به کابین نیز 37 DB دسیبل می باشد که مطابق عرف رقبای جهانی است دسترسی به ادوات داشبرد نیز آسان است و فقط جنس روکش فرمان اندکی شما را در مدل های پایه دل زده می کند گرچه در مدل های اسپرت و لیمیتد از نوع چرم بوده و ایده ال است پارک کردن با توسان هم به راحتی به کمک سنسورها و دوربین عقب صورت می گیرد و در مدل های فول با برخورداری از سنسور های جلو و مانیتور 8 اینچی پارک این خودرو همچون آب خوردن است در هنگام رانندگی نیز فقط در 2 سمت گوشه های جلو نقطه کور وجود دارد که در صورت برخورداری از سنسور جلو جای هیچ نگرانی نیست در غیر اینصورت باید مراقب بود همچنین در مدل های مجهز به فرمان برقی 3 حالته رانندگی برای شما به مراتب لذت بخش تر از نبود این آپشن می باشد زیرا با انتخاب حالت کامفورت عملا پارک دوبل با 2 انگشت امکان پذیر است.

حال برسیم به چالش برانگیزترین بخش یعنی تست آفرود سبک خودرو را در حالت جفت دیف قرار داده و وارد رودخانه ایی به عمق 15 سانت می شویم با توجه به اینکه فاصله توسان از کف 17 سانت می باشد عبور از رودخانه و دورزدن در آن به راحتی صورت می گیرد حال به سراغ امتحان قابلیت DAC یعنی حرکت با ترمز اتومات در سرپایینی می رویم با قرار گرفتن در یک سرپایینی با شیب 35 درجه و فعال کردن سیستم و قرار دادن دنده در حالت تیپ ترونیک و رها کردن پدال ترمز توسان به طور ملایم به سطح پایین حرکت کرده بدون اینکه نوشیدنی هایتان حتی تکان بخورد و این ایده ال است.

حال برویم به سراغ شتاب گیری با خاموش کردن ESP و خارج کردن حالت 2 دیفرانسیل و فشار پدال گاز تا دور موتور 2500 به خودرو حالت لانچ داده و اقدام به شتاب گیری می کنیم صفرتا صد توسان در حالت تیپ ترونیک 11.3 و در حالت اتومات 11.6 ثانیه می باشد با توجه به اینکه موتور GDI آن 9 اسب بخار قدرت بیشتری نیز در اختیار دارد و اگر بخواهیم با اسپورتیج مقایسه کنیم باید بگوییم در شتاب گیری ها در حالت دستی 0.7 ثانیه و در حالت اتومات 0.3 ثانیه  کندتر از اسپورتیج می باشد.

فضای پای سرنشینان عقب هم تا قد 1.90 ایده ال است و خم کردن 10 درجه بیشتر پشتی صندلی عقب به نسبت نسل قبل  لذت و راحتی بیشتری نیز برای سرنشینان عقب فراهم آورده است میزان مصرف توسان 2.4 لیتری GDI  در دخل شهر هم اگر در حالت نرمال رانندگی کنید با بنزین سوپر صدی 12.5 لیتر و در حالت ECO صدی 10 لیتر و در حالت SPORT صدی 15 لیتر می باشد هزینه سرویس های توسان 2.4 لیتری هر 5 هزار کیلومتر با استفاده از لوازم مصرفی اصلی 175 هزار تومان و لوازم مصرفی ایرانی آن 120 هزار تومان می باشد.

مقایسه با رقبا :

در بازار های جهانی و مناطق ازاد ایران توسان با 5 رقیب روبه روست به عبارت دیگر شما به جز توسان 5 حق انتخاب دیگر نیز دارید که شامل:

میتسوبیشی ASXنیسان QASHQAIمزدا CX5سانگ یانگ KORANDOکیا  SPORTAGE

TUCSON:

با موتور 4 سیلندر 2.4 لیتری GDI  با تولید 185 اسب بخار و 235 نیوتن گشتاور و با کمک گیربکس 6 دنده تیپ ترونیک صفر تا صد را در10.3  ثانیه رسمی با مصرف سوخت رسمی صدی 9.5 لیتر با حجم باک 55 لیتر و فاصله محوری 2.66 متر و حجم صندوق 513 لیتر به وزن 1598 کیلوگرم می باشد.

قیمت صفر کیلومتر 2016 از 72 الی 90 میلیون در منطقه ازاد انزلی است.

ASX:

با موتور 4 سیلندر 2 لیتری با تولید 148 اسب بخار و 197 نیوتن گشتاور و با کمک گیربکس CVT اکسترونیک صفر تا صد را در 10 ثانیه رسمی با مصرف سوخت رسمی صدی 8 لیتر با حجم باک 60 لیتر و فاصله محوری 2.67 متر و حجم صندوق 416 لیتر به وزن 1525 کیلوگرم می باشد.

قیمت صفر کیلومتر 2016 از 77 الی 95 میلیون در منطقه ازاد انزلی است.

موتور 2.5 لیتری ام قابل سفارش است.

QASHQAI:

با موتور 4 سیلندر 2 لیتری با تولید 142 اسب بخار و 196 نیوتن گشتاور و با کمک گیربکس CVT اکسترونیک صفر تا صد را در 10.7 ثانیه رسمی با مصرف سوخت رسمی صدی 8.5 لیتر با حجم باک 65 لیتر و فاصله محوری 2.63 متر و حجم صندوق 430 لیتر به وزن 1530 کیلوگرم می باشد.

قیمت صفر کیلومتر 2016 از 73 الی 105 میلیون در منطقه ازاد انزلی است.

CX5:

با موتور 4 سیلندر 2 لیتری با تولید 152 اسب بخارو 200 نیوتن گشتاور و با کمک گیربکس 6 دنده تیپ ترونیک صفر تا صد را در 9.2 ثانیه رسمی با مصرف سوخت رسمی صدی 7 لیتر با حجم باک 56 لیتر و فاصله محوری 2.70 متر و حجم صندوق 965 لیتر به وزن 1505 کیلوگرم می باشد.

قیمت صفر کیلومتر 2016 از 95 الی 115 میلیون در منطقه ازاد انزلی است.

KORANDO:

با موتور 4 سیلندر 2 لیتری با تولید 148 اسب بخار و 197 نیوتن گشتاور و با کمک گیربکس 6 دنده تیپ ترونیک صفر تا صد را در 10 ثانیه رسمی با مصرف سوخت رسمی صدی 7.5 لیتر با حجم باک 75 لیتر و فاصله محوری 2.65 متر و حجم صندوق 486 لیتر به وزن 1532 کیلوگرم می باشد.

قیمت صفر کیلومتر 2016 از 69 الی 85 میلیون در منطقه ازاد انزلی است

SPORTAGE:

با موتور 4 سیلندر 2.4 لیتری MPI  با تولید 177 اسب بخار و 227 نیوتن گشتاور و با کمک گیربکس 6 دنده تیپ ترونیک صفر تا صد را در 10.4 ثانیه رسمی با مصرف سوخت رسمی صدی 9.6 لیتر با حجم باک 55 لیتر و فاصله محوری 2.63 متر و حجم صندوق 503 لیتر به وزن 1598 کیلوگرم می باشد.

قیمت صفر کیلومتر 2016 از 77 الی 95 میلیون در منطقه ازاد انزلی است.

جمع بندی :

توسان در قیاس با ASX از 400 سی سی حجم بیشتر موتور و 37 اسب بخار و 38 نیوتن گشتاور بیشتر برخوردار است ولی صفر تا صد رسمی را در 0.3 ثانیه کندتر از ASX طی می کند که به دلیل 73 کیلو وزن کمتر ASX می باشد مصرف سوخت توسان هم صدی 1.5 لیتر رسمی بیشتر از ASX است که به دلیل مجهز بودن ASX به گیربکس CVT اکسترونیک از مصرف کمتری بهرمند است همچنین با توجه به مصرف بیشتر توسان  از حجم باک کوچکتری هم نسبت به ASX برخوردار بوده به عبارت دیگر بلحاظ فنی توسان 2.4 لیتری در عمل هیچ حرفی در برار ASX 2 لیتری ندارد و اگر ما نمونه 2.5 لیتری ASX را ملاک قرار دهیم وضع توسان از این هم بدتر می شود حجم صندوق توسان هم 20 درصد بزرگ تر از ASX می باشد و تنها برگ برنده توسان مجهز شدن به امکانات بیشتر و قیمت و کیفیت کمتر است اینطور بگوییم اگر امکانات می خواهید با کم ترین قیمت توسان را انتخاب کنید و اگر کیفیت به مراتب بالاتر و بازدهی بهتر موتور و گیربکس و اصالت برند را خواستارید ASX حرف اخر را می زند.

توسان در قیاس با QASHQAI از 400 سی سی حجم بیشتر موتور و 43 اسب بخار و 39 نیوتن گشتاور بیشتر برخوردار است ولی صفر تا صد رسمی را فقط در 0.4 ثانیه سریع تر از قشقایی طی می کند که به دلیل 68 کیلو وزن کمتر قشقایی می باشد مصرف سوخت توسان هم صدی 1 لیتر رسمی بیشتر از قشقایی است که به دلیل مجهز بودن قشقایی به گیربکس CVT اکسترونیک از مصرف کمتری بهرمند است همچنین با توجه به مصرف بیشتر توسان از حجم باک کوچکتری هم نسبت به قشقایی برخوردار بوده به عبارت دیگر بازهم بلحاظ فنی توسان 2.4 لیتری در عمل هیچ حرفی در برار قشقایی 2 لیتری نیز ندارد حجم صندوق توسان هم 15 درصد بزرگ تر از قشقایی می باشد و فضای پایه توسان هم 3 سانتی متر بیشتر است و در این جا هم تنها برگ برنده توسان مجهز شدن به امکانات بیشتر و قیمت و کیفیت کمتر است اینطور بگوییم اگر امکانات می خواهید با کم ترین قیمت توسان را انتخاب کنید و اگر کیفیت به مراتب بالاتر و بازدهی بهتر موتور و گیربکس و اصالت برند را خواستارید قشقایی به نظر ما و کارشناسان بزرگ جهان همچون Auto Guide و Auto Express و Auto Car و Car And Driver بهترین انتخاب ممکن است.

توسان در قیاس با CX5 از 400 سی سی حجم بیشتر موتور و 33 اسب بخار و 35 نیوتن گشتاور بیشتر برخوردار است ولی صفر تا صد رسمی را در 1.1 ثانیه کندتر از CX5 طی می کند که به دلیل 93 کیلو وزن کمتر CX5 می باشد مصرف سوخت توسان هم صدی 1.5 لیتر رسمی بیشتر از CX5 است که به دلیل مجهز بودن مزدا به موتور اسکای اکتیو با تراکم 1 به 14 است به عبارت دیگر بازهم طبق روال سابق بلحاظ فنی توسان 2.4 لیتری در عمل هیچ حرفی در برار CX5 2 لیتری نیز ندارد اگر ما نمونه 2.5 لیتری CX5 را ملاک قرار می دادیم وضع توسان از این هم بدتر می شد حجم صندوق مزدا هم 30 درصد بزرگ تر از توسان می باشد و در این جا هم تنها برگ برنده توسان مجهز شدن به امکانات بیشتر و قیمت و کیفیت کمتر است و همچنان بازهم باید بگوییم اگر امکانات می خواهید با کم ترین قیمت توسان را انتخاب کنید و اگر کیفیت به مراتب بالاتر و بازدهی بهتر موتور و گیربکس و اصالت برند را خواستارید CX5 به نظر ما و کارشناسان بزرگ جهان همچون Auto Guide و Auto Express و Auto Car و Car And Driver بهترین انتخاب ممکن است.

توسان در قیاس با KORANDO از 400 سی سی حجم بیشتر موتور و 32 اسب بخار و 38 نیوتن گشتاور بیشتر برخوردار است ولی صفر تا صد رسمی را در 0.3 ثانیه کندتر از کوراندو طی می کند که به دلیل 66 کیلو وزن کمتر کوراندو می باشد مصرف سوخت توسان هم صدی 2 لیتر رسمی بیشتر از کوراندو است که به دلیل وزن کمتر کوراندو می باشد همچنین با توجه به مصرف بیشتر توسان از 20 لیتر حجم باک کوچکتری هم نسبت به کوراندو برخوردار بوده به عبارت دیگر بلحاظ فنی توسان 2.4 لیتری در عمل هیچ حرفی در برار کوراندو 2 لیتری ندارد و تنها برگ برنده توسان مجهز شدن به امکانات بیشتر است اینطور بگوییم اگر توانایی فنی برای شما اولویت دارد کوراندو انتخاب معقولی است و اگر امکانات برای شما اولویت دارد توسان پاسخ گوی نیاز شماست.

توسان در قیاس با SPORTAGE در صورت انتخاب موتور GDI برای اسپورتیج بلحاظ فنی کاملا یکسان است و در این مورد اسپورتیج پایدار تر و از تعلیق سفت تر و اکنش سریع تری نسبت به فشار پدال گاز برخور دار است و توسان صرفا فقط از تعلیق نرم تری برخوردار بوده و اگر اندکی کیفیت و عمر بالاتر قطعات می خواهید باید بگوییم اسپورتیج بهتر از توسان است و دیر تر شما را به خرج می اندازد و از سواری اسپرت تری برخوردار است.

در پایان :

طراحی مهیج و جسورانه توسان 2016 به مراتب جذاب تر از نسل قبلی این خودرو است و هیوندای توانسته با کم ترین قیمت ممکن و ارایه تجربه ایی لذت بخش از رانندگی را به شما هدیه کند و نمی توان زیباییش را انکار کرد به عبارت دیگر ساده و با ابهت است اگرچه همچنان اندکی از اسپورتیج 2016 ضعیف تر است و در عوض از رخ جلویه به مراتب بهتری به نسبت اسپورتیج برخوردار است و طراحی جلویه اسپورتیج برخلاف عقبش همه پسند نیست و اگر نمی توتنید با طراحی جلویه اسپورتیج کنار بیایید توسان با استفاده از نو آوری های رفاهی و حداکثر امکانات با حداقل قیمت شانس لذت بردن از بیش ترین امکانات رادر اختیار شما می گذارد و باز هم تاکید می کنم اگر تصمیم دارید ماشین خود را زیر 5 سال و یا 150 هزار کیلومتر تعویض کنید در انتخاب توسان شک نکنید در غیر اینصورت هر 3 رقیب ژاپنی آن کاملا سرتر از توسان در عمل بوده و انتخاب عاقلانه تری است.

درپایان از مالک محترم خودرو اقای سعید پورمقدم جهت در اختیار گذاشتن خودرو و وقت خویش صمیمانه کمال تشکر و همکاری را داریم و امیدواریم با ارائه این مطالب اطلاعات جامعی را در اختیار شما کاربران گرامی قرار داده باشیم همواره ما را از نظرات خود بهره مند سازید.

نویسنده : علیرضا

عکاس : علی باخدا

هماهنگی : عرفان باستانی

 

 

 



ابزار امتیاز دهی

نظرات  (۹)

۲۵ مرداد ۹۵ ، ۲۱:۰۲ حمیدرضاخوبان
واقعا عالی بود و کامل 👏👏👏👌
آماشاااااااااااااااااالله دمت گرم
پرچم رشت بالاست
قشقایی چه نازه اخه ای خدا چرا نمیارند تو منطقه پس! 
بسیار بسیار کامل وعالی،  مخصوصا بخش مقابسه عالیه همیشه.  خسته نباشید... 
منتظر این بررسی بودم
ممنونم
بسیار کامل و جامع ممنون از زحمات و تلاش شما 
لطفا از نیسان جوک ام تست و برسی بزارید الان ۱ ساله دارم میگم بهتون ولی احسان کلا چند ماه ام نیست که میگه توسان ۲۰۱۶ رو بررسی کنید و شما انجام دادین.
پاسخ:
ممنون از شما
چشم تو برنامه کاریمون هست.فقط شرایطش جوربشه تست می کنیم
عرفان دمت گرم

بلاخره دل مارو شاد کردی

خیلی وقت بود شدید منتظر تست بودم

تست فوق العاده عالی و بی نقصی بودش

احسنت
بازم مرسی از همه

مجید جان دادا

همونطور که عرفان میگه شرایط جورکردن خودرو سخته

باور کن از وقتی توسان 2016 توسط هیوندا معرفی شد من هی دارم به عرفان میگم

دمش گرم بلاخزه کذاشت

توسان یکی از بهترین های کره ای هستش تو رنج قیمت خودش که 
مورد استقبال قرار گرفته مخصوصا مدل 2015 که راه به راه همه جا هستش

ولی نیسان جوک قیافه اش چون به دل نمیشینه کم هستش


سلام، من آبادان و در منطقه آزاد اروند هستم، از توضیحات جامع و کامل شما نهایت تشکر را دارم، برقرار و پیروز باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی