خودروهای شهر باران


آپلود عکس         

اسلایدر

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

چهارشنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۱۱:۵۸ ق.ظ

تویوتا لندکروز 2014 GXR با پلاک منطقه ازاد انزلی

چهارشنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۱۱:۵۸ ق.ظ



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۲/۱۶
عرفان باستانی

ابزار امتیاز دهی

نظرات  (۱۰۶)

 

مشخصات فنی :

وزن         2435 کیلو گرم

حجم موتور             3956 cc

نوع موتور              بنزین سوز

تعداد سیلندرها         6

تعداد سوپاپ ها       24

ظرفیت باک            ( 93 + 45 ) 138 لیتر

گیربکس 6 سرعته خودکار

حداکثر توان خروجی (دور بر دقیقه / اسب بخار) 271  اسب بخار در 5200 دور در دقیقه

حداکثر گشتاور خروجی (دور بر دقیقه / نیوتن متر)             385  نیوتون متر در 3800 دور در دقیقه

توان خروجی حجمی (اسب بخار بر لیتر)              62 اسب بخار به لیتر  

نوع سیستم تعلیق     مستقل

جناغی دوبل  -  تعلیق جلو

تعلیق عقب              اتصال چندگانه مولتی لینک

شتاب 0 الی 100 (برحسب ثانیه)           11 ثانیه

 سیکل ترکیبی مصرف سوخت              13.5

EURONCAP         5

قیمت        265 تومان

تعداد کیسه هوا 6 الی 12 عدد

  کیسه هوا              کیسه هوای سرنشینان جلو - جانبی - پرده‌ای – زانویی   

سیستم های پایداری و کمک راننده         ABS , EBD , TRC , VSC  BA  - ATRC - HAC

سیستم های امنیتی و حفاظت  قفل مرکزی ، ریموت کنترل اخطار دهنده ، سیستم کلید ضد سرقت ، سیستم قفل و باز کردن درب ها    و روشن شدن خودرو بدون کلید

سیستم فرمان و هدایت پذیری قدرت کمکی هیدرولیکی به همراه سیستم هوشمند الکترونیکی فرمان و سیستم حساس به سرعت ، دارای تنظیم دستی

نوع غربیلک           4 شاخه لوکس به همراه تنظیم تلسکوپی در 2 حالت ، دارای ریموت کنترل صوتی از روی غربیلک فرمان ، دارای روکش چرمی

سیستمهای تهویه مطبوع         دارای سیستم تهویه مطبوع کنترل اتوماتیک جلو و عقب دستی ، کانالهای تهویه هوا بر روی کنسول میانی ، دارای سیستم خروجی مجزا برای سرنشینان عقب 4 کاناله

سیستم صوتی و تصویری      با قابلیت پخش CD به همراه چنجر 6 تایی ، دارای پورت USB ، AUX   ،iPod Cable و 6 بلندگو

- صفحه نمایش رنگی 9 اینچی - قابل سفارش    JBL سیستم صوتی حرفه ای   قابلیت پخش   DVD - DTVبه همراه 14 اسپیکر ساب و توییتر ، دوربین عقب  

سیستمهای مولتی مدیا             دارای نمایشگر چند منظوره جهت نمایش اطلاعات سفر و اطلاعات راننده ، بلوتوث ، دارای سیستم مانیتور رنگی به همراه مکان یاب جهانی GPS ، دارای سیستم آمپر دیجیتال

سیستم صندلیهای جلو              دارای سیستم هوشمند پشت سری ها برای جلوگیری از صدمات تصادف ، دارای روکش چرم ، صندلی راننده دارای تنظیم دستی

سیستم صندلیهای عقب            دارای چرمی ، دارای پشت سری فعال و هوشمند ، دارای قابلیت تا شوندگی

سیستم آیینه ها         تنظیم برقی به همراه راهنمای LED و دارای گرمکن ، آیینه وسط با قابلیت الکترو کرومیک ، آیینه های جانبی با قابلیت تا شوندگی

سیستم شیشه ها        + بخار زدایی - تنظیم برقی تمام پنجره ها ، شیشه های سولار

سیستم های سقف     سیستم سانروف

سیستم روشنایی جلو                چراغهای جلو زنون ، قابلیت تنظیم نور چراغها ، روشن و خاموش شدن خودکار ، دارای مه شکن و شیشه شور چراغهای جلو

سنسورهای پیش فعال              مجهز به سنسور پارک

سیستم های کمک رانندگی      سیستم کروز کنترل به همراه رادار ، یخچال ، دنده کمک الکتریکی ، سیستم کمک رانندگی و قفل گیربکس و دیفرانسیل ، سیستم نگه داری خودرو در سراشیبی

 

سایر امکانات          

- ظرفیت 8 نفر - تزئینات کرومی  - بال عقب -  سیستم ورود بدون کلید - تزئینات چوبی -  KDSS - سانروف - سیستم Turn Assist  روکش چرمی طبیعی  صندلی‌ها - سیستم استارت بدون کلید - دو عدد چرخ زاپاس - گرمکن و سردکن صندلی - 4 الی 6عدد دوربین سیستم خودکار درب عقب. سنسور باران - دو صفحه نمایش جداگانه برای صندلی‌های عقب - صفحه نمایش روی سقف عقب 12"   -

 

قدبالای سالار عشقه..........
عرفان جون مچکریم...
عرفان جون مچکریم...
آخ آخ آخ عرفان تو عاشق چلنجری من دلسوخته لندکروز.
رینگ 20 ام انداخته خدااااا.
درطی این 12 سال از پیکان رسیدم به J5 یعنی میشه من تا 10 سال دیگه یکی بگیرم.
بابت عکس دستت درد نکنه.
آخ آخ آخ عرفان تو عاشق چلنجری من دلسوخته لندکروز.
رینگ 20 ام انداخته خدااااا.
درطی این 12 سال از پیکان رسیدم به J5 یعنی میشه من تا 10 سال دیگه یکی بگیرم.
بابت عکس دستت درد نکنه.
آخ آخ آخ عرفان تو عاشق چلنجری من دلسوخته لندکروز.
رینگ 20 ام انداخته خدااااا.
درطی این 12 سال از پیکان رسیدم به J5 یعنی میشه من تا 10 سال دیگه یکی بگیرم.
بابت عکس دستت درد نکنه.
آخ آخ آخ عرفان تو عاشق چلنجری من دلسوخته لندکروز.
رینگ 20 ام انداخته خدااااا.
درطی این 12 سال از پیکان رسیدم به J5 یعنی میشه من تا 10 سال دیگه یکی بگیرم.
بابت عکس دستت درد نکنه.
آخ آخ آخ عرفان تو عاشق چلنجری من دلسوخته لندکروز.
رینگ 20 ام انداخته خداااااااا.
در طی 12 سال از پیکان تازه به j5 رسیدم یعنی میشه تا 10 ده سال دیگه حداقل یه کارکرده شو بگیرم.
بابت زنده کردن داغ ما سپاس گذاریم.
عرفان جان دمت گرم روح مارو شاد کردی بعد مدت ها یه حال اساسی به ما دادی
واقعا ماشین ها لامصب شیب 70 درجه رو راحت میره بالا.
پاسخ:
خدایش فکر نمی کردم انقدر طرفدار داشته باشه.وگرنه زودتر میرفتم شکارش.البته عکس و کلا این پست واسه علیرضاست ایشون باعثش شدن
آقا من یکی خیلی ازت ممنونم بابت این پست لندکروزت این ماشین خیلی دوست دارم دوسال پیش یه بار پشتت نشستم واقعا لذت بردم آسفالتی که پراز چاله چوله بود طوری رد میکرد انگار با پراید داری رو  آسفالت صاف صیقل خورده میری که بخاطر سیستم kdss اشه.
پستت رو که دیدم دوباره یاد اون لحظه افتادم.

پاسخ:
از علیرضا عزیز باید ممنون باشید چون زحمت عکاسیش با ایشون بود.

عرفان یه بار دیگه بخاطر من میگی:
من به مشتری هام خیانت نمی کنم!
عاشق این جملتم.
جااااااااااااااااااااان مهدی.
این تن.
پاسخ:
دوستان به احتمال زیاد من از مهرکار برم
شاید جای دیگه یا شرکت دیگه البته در زمین خودرو
شایدم کلا از دنیای خودرو فاصله گرفتم رفتم جای که ربطی به ماشین نداره
همه اینا احتمال فعلا معلوم نیست چی میشه.
ولی من هر جا باشم در هر زمینه ای فعالیت کنم هیچ وقت به مشتری دروغ نمی گم حتی اگه به سودم نباشه.
من به مشتری هام خیانت نمی کنم.
مهدی جان مخلصتم
داداش من یه سوال دارم kdss چیه به چه درد میخوره من چندتا از این آگهی هام دیدم روشون زده بود به همراه سیستم kdss؟
تفاوت قیمتش با اون سیستم بدون اون هشت میلیون بود!!!!
عرفان خیلی اقایی  ،  نه خیلی اقایی  ،  نه خییییییییبلی اقایییییی...
فوق العاده بود این پستت...
ابهت و وقار ازین ماشین میباره...
کیف کردم دمت گرم...
واقعا 265 تومن فقط!!!
مفت نیست به نظرت؟
پلاک شده اش الان 580 تا 630 داره شیرین معامله میشه!؟
جالب اینکه از 91 که ممنوع شد هرسال مدل سال بعدش میاد تو تمامی تیپ ها انگار نه انگار ملتم روهوا میزنن!طرف 750 تا میده واسه VXR ش پول شده علف خرس!
با اینحال تو منطقه با شعاع 70 کیلومتر فعلی ارزش داره.
Kdss سیستم تعلیق وابسته به نیرو محرکه پویاست..
یعنی چی!
یعنی اینکه دوتا منبع هیدرولیک درنظر بگیر یکی تعلیق جلو یکی عقب که هر چهار چرخ ساپورت میکنن دیدین طرف وقتی میره رو مانع از یه طرف کل کمک فنر اون سمت تا بدنه جمع میشه بعد سمت مخالفش تا ته بالا میره که تعادل ماشین حفظ بشه تو حالت افرود این همونه..
از یه طرف فشار هیدرولیک به حداکثر میرسه ازون سمت مایع به چرخ مقابل ارسال میشه که ماشین چپ نکنه..
داداش این سیستم های ایمنیش همه رو فهمیدم فقط ATRC رو متوجه نشدم چی هست؟
بابت پست نازت دستت طلا
این بهترین پست امسالت بود تا حالا.
جواب سوال م یادت نره!
اوووووووووووف چه عظمتی داره.
دیگه داشتم افسردگی میگرفتم ،  عشق ماشین بودن بدون درآمد خوب داشتن چیزی جز ناراحتی نیست وقتی نتونی به عشقت برسی ناراحت کننده است.
A TRC همون سیستم جلوگیری از لغزش تو شروع حرکته..
که بهش ESP میگن بخاطر مسایل حقوقی هر شرکت با یکم تغیر تو سیستم این سامانه اسم خودش رو یه صورت انحصاری میذاره که دیگه هزینه حق لیسانس استفاده از اسم ESP رو نده به هرحال یه دلارم یه داره..
عرفان این دم آخری داری سنگ تموم میزاریا GXR, C200,A4,EVOUQ.

پاسخ:
ای بابا انگار همتون دلتون می خواد من برم!!!
بارالهی نصیب ما نیز بگردان!
بارالهی چرا با روان ما بازی میکنی؟
معبودا کمتر حال مارو بگیر..................
آقا این دوتا پست آخرت فوق العاده بود دست مریزاد داریا، بلاخره چندتا آدم عاقل پیدا شد که بدونه TFSI باید بیاره نه TDI حالا اون 45 چیه پشتش نوشته؟
پاسخ:
Audi A4 is the 45 TFSI (225hp) with an output rating of up to 350 Nm
ایول آقا عرفان گل داداش ما رو شاد کردی با این حرکت حالمون بهم خورد ازبس هیوندا و کیا دیدیم!
مرسیییییییییییییییییییییی آقا عرفان.
این شد یه چیز توپ 2 تا پست آخر فوق العاده بود.
به جمع ما ده میلیون بیکار تحصیل کرده جامعه خوش امدی
چرا رفتی چرا عرفان من بی قرارم...
به سر سودای پست های تو دارم......

پاسخ:
دمتگرم باحال بود، برقرار باشی
عالیییییییییی بوووووووووود
عالیییییییییی بوووووووووود
من پاجیرو رو بیشتر دوست دارم حس میکنم کاربردی تره.
عالی ماه توپ ماشین نگو بگو هلو......
LX 570 نشستم لامصب ماشین نیست که وان عسله این kdss چی میکنه با آدم انگار داری رو خامه دست میکشی.......
دستت درست عزیزم عاشق سایتتم عاشق این پستم لندکروز و لندروور عشق منن.
ماشین فقط پاترول 2015 لندکروز رو میزاره تو جیبش الکی دور ورندارین هی فلان بیسار
ای قشنگ تر از پاجیرو...
تنها تو کوچه نریو...
بچهای محل دزدن...
تو رو جای وراکروز میدزدن...
سلطان افرود جهان این جاست:
جیپ گرندچروک
 این ماشین که هیچ لندروور هم باید زانو بزنه.
گرچه لندکروز رو از لندروور کپی کردن حتی به اسمشم رحم نکردن و پایه و اساس لندروور هم جیپه.
اقا علیرضا گل یه زحمت میکشی یه مقایسه بین سانتافه 2015 و سورنتو 2015 واسمون بنویسی

فرمان پذیری 
تعلیق
تجهیزات 
کیفیت
قدرت 
اسایش
این چیزاشونو اگه زحمت نیست یه مقایسه داشته باشیم فداتتتت
چه خبره اینجاااااااا
بلاخره بعد چهارسال طلسم نبود لندکروز شکست رسما سایت کامل شد.
الان وقته یه نظر سنجی توپه  ،  اقایون داداشا از بین لندکروز VXR و پاترول  V8 2015 و گرندچروکی V8 و پاجیرو V6 کدوم رو انتخاب میکنید؟
البته میدونم عادلانه نیست ولی پاجیرو قوی ترین موتورش همون V6!
شما سایر قابلیت ها رو در کنار مبلغ پرداختی در نظر داشته باشید قیمت اون سه تا تقریبا یکیه ولی پاجیرو 30% ارزون تره....
عرفان داداش بگو ببینیم کدوم رو انتخاب میکنی؟
پاسخ:
هیچ کدام من تو افرود فقط لندروور رو می پسندم بقیه فقط قرو فره
آقا اینا چی میگن مهر کار که بسته داره میشه ولی سایت برقراره دیگه؟!
پاسخ:
کسی نگفت مهرکار داره بسته میشه گفتم شاید من دیگه در مهرکار نباشم اونم شاید فعلا معلوم نیست.
در مورد سایتم شاید سایتو تعطیل کردم ...
اخه بازید ها کم هست نظرات خیلی کم هست .هیچ دل گرمی نیست.این سایت فقط یک مُشت عکسِِِ ِ که تو فیس بوک هم میشه پیدا کرد .
دیروز کوروت زرد جلوی شرکت امده بود خیلی راحت می تونستم عکس های شاخی ازش بگیرم  ولی فقط نگاش کردم می دیدم مردم رد میشدن همه ازش عکس میگیرن خندم گرفت یاد خودم افتادم که چطور قبلا جلو راننده ها رو میگرفتم برای عکس گرفتن از ماشین خاصشون ...چطور تو افتاب تو شر شر بارون حتی تو برف هم شده بود میرفتم عکس از ماشینا برای سایت تهیه کنم ولی حالا هیچ انگیره ای ندارم وقتی خاص ترین ماشین شهر میاد خودش جلوم ازش عکس بگیرم فقط نگاهش می کنم.
احساس میکنم دیگه پیر شدم چند روز دیگه هم تولدم  ِ 

اه اه اه اه اه اه اه اه اه عرفاااااااااااااااااااااان چرا مرد چرا؟؟؟؟؟
این لحظات آخر برام خیلی ارزشمنده من باسایتت زندگی کردم!
I Looooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooove You
من 5 سال پیش با ارشد شیمی با معدله 19.11 از آزمایشگاه کنترل کیفیت بعد هفت سال اخراج شدم به قول خودشون تعدیل نیرو الان اومدم سوپر مارکت زدم درآمدم از آزمایشگاه هم بیشتره بعضی وقتا فکر میکنم چرا اینقدر درس خوندم خب از اول میومدم سوپر میزدم اون 25 میلیون پول مدرک اینجا هزینه میکردم الان هایپر مارکت داشتم والله!
نسبت به قیمت 265 تومنیش تو منطقه می ارزه...
آقا اطلاع داری کلا چندتا لندکروز تو منطقه داریم؟
بعد میشه بهم بگی از روی چی میتونم از بیرون تشخیص بدم که ix55 مدلش 2013 یا پایین تره؟
دمت گرم خیلی باحال بود کیف کردم اساسی
دمت گرم خیلی باحال بود کیف کردم اساسی
دمت گرم خیلی باحال بود کیف کردم اساسی
لندکروز رو عشقه..........................!
کسی هست که بگه من باین ماشین حال نمیکنم.
دمت گرم آقا عرفان کارت درسته این پستت یه حال اساسی به روان ما داد.
یه GXR پلاک ملی بدنه مشکی مات با رینگ 22 هم تو رشت هست طرف ساکن گلساره اونم چیز نازیه چراغ جلو عقبش با LX 570 عوض کرده باحال شده.
پاسخ:
میدونم عکس ازش گذاشتم قبلا
اقا عرفان ما این سایت رو دوست میداریم همچنین شما رو هر جا که هستی موفق باشی.
یه سوال هم ازت دارم شما بین سانتافه و سورنتو کدوم رو برمیبینی ؟
دلیلشم وقت کردی بنویسی ممنون میشم
پاسخ:
سورنتو قیافش جدید تره ولی بازار کمتری داره ولی سانتافه رو بهتر میخرن من باشم میرم سرذغ سورنتو البته فقط فول
اول لندکروز بعد پاترول.
نیما جان این دوتا لینک باز کن دانلود کن اطلاعاتی که لازم داری برات این تو گذاشتم..
قطعا سورنتو بهتر از سانتافه است البته فقط مدل فولش ولی بازار دسته دو سانتافه بهتره من باشم 100 درصد سورنتو فول میگیرم

http://uploadboy.com/pqfuoxm28c2y.html


http://uploadboy.com/tmu781dtl4t1.html

لندکروز با رینگ 22
لندکروز
لندکروز
گرند چروکی
گرند چروکی
گرند چروک پایه اساس ساخت لندکروزه..
گرند چروکی
عرفان جان لندروور 2 برابر اینا قیمتشه و لوکس تره و همه توانایی خریدش رو ندارن باز اینا قابل دسترس تره!!
ازبین گزینه های موجود بهترین رو انتخاب کن
پاسخ:
باشه حالا که اصرار داری بعد لندروور گذینه بعدی گراند چروکی
گرندچروکی دیگه جای بحث نداره که.
گرند چروکی
سلطان افرود جهان.
100% لندکروز......
شک نکن..
گرند چروکی عاشق SRT8 شم اونم چی رنگ قرمزش با رینگ 20 مشکی
گرند چروکی آبی کربنی بارینگ مشکی ووسن.
لندکروز جان شرمنده وقتی پای گرندچروکی بیاد وسط دیگه نمیشه دست رو تو گذاشت!!!
حتما لندکروز رو انتخاب میکنم.
لندکروز
گرند چروکی دیگه داداش پرسیدن نداره که!
پاجیرو...
لندکروز عزیز دلم.
لندکروز ابهتش بیشتره.
پاترول...
عرفان تیتر رو خوندی شرکت سهام پژوهان مهر نمایندگی شورولت تو ایران گرفت اسمش تو لیست واردکنندها ثبت شد!!!
گرند چروکی
لندکروز
گرند چروکی
گرندچروکی
دمت گرم.... یه روزاز عمرم باقی بمونده لندکروز میگیرم...
عاشق این مدل و lx570 هستممممم
گرند چروکی
گرندچروکی
لندکروز
لندکروز
گرندچروکی دیگه.
دوستان من احساس میکنم بعضیاتون فقط مسایل فنی ماشین رو درنظر میگیرید اکثر کسایی که گفتن گرندچروکی صرفا بخاطر قدرت موتور 450 اسبیش شتاب 5 ثانیه اش و قابلیت افرودش انتخاب کردن درصورتی همونطور که هممون میدونیم وقتی پول رو بابت یه ماشین آمریکایی میدی 70 درصد پولت صرف مسایل فنی ماشین میشه و فقط 30 درصدش صرف امکانات و کیفیت مواد تزینی ماشین میشه بخاطر همینه که شما خیلی راحت میتونی آمریکایی  707 اسب بخاری رو با 65 هزار $ تهیه کنی ولی آگه یه آلمانی رو با این قدرت بخوای مطمئنا باید بالای 140 هزار تا هزینه کنی و میبینی که تفاوت فاحشیه..
میخوام اینو بگم من به عنوان یه عشق ماشین کسی که  عاشق کروت و کامارو هه و از لحظه به لحظه رانندگی باهاشون لذت میبرم هم بعد یه مدت از داشبورد پلاستیکی کامارو و چرم مصنوعی و خشک کروت و سواری خشک جفتشون خسته میشم دلم یه چیز راحت و لوکس تر میخواد که ایکاش اینارو هم در کنار اون مسایل فنیش داشت در بین نظرات موجود به استثنا عرفان عزیز که ماشین شناسه و وقتی گفت لندروور من کاملا باهاش موافق بودم چون انتخاب اول منم هست و این همون مسایل فنی در کنار راحتی و لوکس بودنی بود که گفتم وبرای من اثبات شده که تو زندگیش هم مثل شناختش از ماشین ها میدونه همیشه چی رو میخواسته  ومیره دنبالش تا بدستش بیاره نمیدونم شاید بعضی هاتون واقعا واقعیت رو در نظر نمیگیرید و این از بازاری که توش هیوندا و کیا با فروش 100000 هزارتاییشون تو ایران که بخاطر چهره فاتتزی که دارن وبعد دوسال هم خسته کننده میشن قابل درکه که چرا کلا مردم ما واقعیت در نظر نمیگرند انتخاب هاتون سطحیه..
انتخاب من پاترول 2015 هست تو بحث مسایل فنی 400 اسب قدرت در کنار قابلیت افرود در حد گرندچروکی حالا تفاوت جیپ فقط 50 اسب بیشتر داره در اضاش پاترول چی بهتون میده قابلیت 7 نفره بودن کاربردی رو با داشبورد لوکس با پوشش چرم طبیعی و چوب طبیعی افرا و چرم کل صندلی ها و درها همراه با امکانات رفاهی در حد لکسس LX فضای شاد و لذت بخش و روح نواز داخلی آرامش سیستم تعلیق مولتی لینک و سیستم مشابه kdss در لندکروز برای قابلیت افرود و شتاب 6.5 ثانیه که هر آن اراده کنید پر کشیده با گیربکس 8 سرعت مشابه جیپ آگه دقت کنید میبینید در واقع پاترول لندرووری که با قیمت معقول تر در دسترسه حالا چرا ما نباید تمامی امکانات لندکروز و پاجیرو و با قابلیت افرود جیپ و گیربکس 8 سرعتش رو یکجا در کنار امکانات رفاهی در حد Lx570  رو با قدرت موتور 400 اسب بخاری رو یکجا باهم باهمون قیمت گرندچروکی SRT8 ول کنیم بریم بخاطر 50 اسب بیشتر خیلی چیزایی که میشد اون هارو هم داشته باشیم با همین قیمت از دست بدیم چون به ایندمون فکر نمیکنیم خیابون جای پیست نبست که شما بتونی از تمام 450 اسب چروکی لذت ببری و اینکه شما بیشتر از قدرت موتور به آرامش امکانات و لوکس بودن احتیاج داری من به عنوان کسی که پشت آمریکایی ها نشسته دارم میگم باورکنید لذتش فقط در حد جلب توجه دیگرانه وگرنه بعد شش ماه حالتون از نگاه کردن به داشبورد پلاستیکی بهم میخوره بخاطر خودتون ماشین بخرین نه برای لذت بردن از توجه کردن دیگران به خودتون چون همین کامارو رو وقتی نتونی ازش تو آزاد راه دنده بکشی و زیر 120 تا بری چه فرقی با کسی داری که داره تو ژوک با همین سرعت میره پس اون لذتشم از دست میدی در عوض آگه انتخابت واقع بینانه تر بود حداقل تو در آرامش محض و لذت از زیبایی داخلی و ارگونومی دلچسب داشبرد و امکانات رفاهی فوق العاده حالی رو میبری که فقط یه لندروور دارش یا یه LX سوپرشارژر دارش میدونه تو چه کیفی داری میبری از سرعت 90 کیلومترت..
آگه دقت کنی اکثر کسایی که ماشین لوکس دارن همیشه زیر 90 تا تو باند دوم اند اینا دارن لذت میبرن چون گاز و کلاچ و ترمز که خودکاره ماشین کلا رو کروزه کولر روشن صندلی دماش خنک موسیقی روح نواز از 12 اسپیکر شیشه ها UV فقط فرمون دارن رو ماشین جلویی هم قفل کردن اون ترمز کنه اینم خودش کم میکنه این یعنی زندگی نه 450 اسب بخار...
واقع بین باشید حقیقت رو ببینین و اسیر اعداد نباشید از لحظه لذت ببرید...
پاسخ:
حرف درسته کاملا درست و روی همه مدل های ماشین صدق می کنه ولی نه برای یه جون شاید بدرد ادمای میان سال بخوره زندگی بی دقدقه ولی جون دنبال خالی کردن انرژیشه و یه ماشین از نظر طراحی خشن ، قدرت موتور بالا و حتی رنگ جیق ماشینشه که به اوج احساس میرسه عشق ماشینای دنیا رو نگاه کن اکثریت عاشق قدرت ماشینن نه امکاناتش همین نیسان GT_R داشبردش خیلی خیلی طراحیش بده مدرن هم نیست خیلیم سادست ولی عشق ماشینها اصلا به این موضوع حساس نیستن. در این مورد من نظرم بیشتر به حسی که ماشین بهت میده نه امکانات چون جونیم.
داداش علیرضا امکانش هست ای دی لاین یا ایمیلت رو داشته باشم؟؟
عرفان جان من حرفم در مورد ایران اینجا جوونی که 200 میلیون بابت یه ماسل کار میده لزوما یه ماشین لوکس هم در کنارش نداره یعنی به کاربرد یه خودرو دقت نمیکنن ولی دنیا قضیه اش فرق میکنه طرف وقتی یه سوپر اسپرت 120 هزار تایی مثه GTR رو میگیره اون رو برای رانندگی روزمرش استفاده نمیکنه درکنارش یه سدان  لوکس 40 هزارتایی هم داره اون جا شما پیست داری که از توانایی ماشینت لذت ببری اینجا پیست برای همه در دسترس نیست خب وقتی شما نتونی از داراییت توان لازم رو بهره ببری چرا باید پولت رو بلوکه کنی اکثر کسایی که تپ رشت ماسل کار گرفتن ماشین رو بیشتر از یه سال نگه نداشتن به دو دلیل یک اینکه سواری خشک شون تو آسفالت پودری اروپا هم قابل تحمل نبست چه برسه به آسفالت دونه درشت ما و خیابون های افتضاح شهر و دوم اینکه اکثر اینا تصادف کردن از جلو که بخاطر همون تخلیه انرژی تو خیابون ناشی از نبود پیسته بعدم با ضرر 30  تومنی ماشین رو رد میکنن خب وقتی شرایط نداری و نمیتونی شرایط بسازی چرا انتخاب معقولانه تری نداشته باشی آدم هست داخل شهر مزدا 6 فول سفارش عمان داره هر شش ماه یه بار میره دبی سه تا ماسل کار اجاره میکنه تو پیست 18 جفت لاستیک دود میکنه میفرسته هوا تمام انرژی شو تخلیه میکنه یه هفته بعد برمیگرده کل هزینه اشم سالی 40 میلیونه واسه تفریح خب آگه قرار اونطوری ضرر کنیم با یه تصادف و مکافاتش اینطوری که هم لذت محضه هم کسی آسیب نمیبینه هم آرامش سواریت رو داری چرا نه...
گرند چروکی
گرند چروکی با تیونینگ منصوری.......
چی بشه!!!
نیما من تو لاین نیستم جیمیلم هم ماهی یک بار بیشتر چک نمیکنم آگه بکارت میاد برات میزارم..
ولی اینجا رو هر روز چک میکنم..
نگران نباش عرفان میگه شاید سایت تعطیل کردم ولی نمیکنه عشق ماشین نمیتونه از عشقش دست بکشه یه چیز ذاتیه ذاتم دست خود آدم نیست من خودم تا حالا چندین مرتبه خسته شدم بی انگیزه شدم که چی مثلا اینکارهارو چرا انجام میدم ولی بیشتر از پنج ماه نتونستم بی خیالش بشم دوباره برگشتم چون دوستش دارم چون عاشقشم بهم شادی میده این سایت تعطیل شدنی نیست...

خب خب خب بببنیم اینجا چه خبره...
خدا وکیلی ما خییییییییییییییییییییییییلییییییییییییییی با حالیم...
اول نظر خودمم بگم منم به گرند چروکی رای میدم
حالا نتایج 
لندکروز با 12 رای
پاجیرو با 1 رای
پاترول 2015  با 2 رای
گرندچروکی با 20 رای
بزن اون کف قشنگه رو به افتخارش سلطان افرود جهان سریع ترین شاسی بلند جهان با دوبرابر رای بیشتر دهن لندکروز ببخشید اقتدار لندکروز رو به زیر کشید و مجددا بر تخت پادشاهی SUV های جهان تکیه زد...
هم چنان که شاعر میفرماید
تکیه بر جای بزرگااااااااان نتوان زد با قرفر.. 
امممممممما من دوبار تو این سایت نظر سنجی برگذار کردم هردوبارم علیرضا به چیزای خاص رای داد اونجا همه گفتن مینی شما گفتی جولیتا 1.8 توربو اینجا همه گفتن گرند چروک شما زدی پاترول و دلیلت هم قانعه کنندست.
من که واسه همه چیز در تمامی زمینه ها حتی مکانیک کوانتوم هم حرف برای گفتن دارم وقتی میخوام جواب کامنت های تو یه نفر بدم نمیدونم چی بهت بگم چون تو یک موضوع خاص صحبت نمیکنی از ماشین میری رو اقتصاد از اقتصاد میری رو اجتماع از از اجتماع میری رو فلسفه از فلسفه انشعاب میگیری دوباره رو فیزیک از فیزیک بر میگردی رو ماشین آخر سرهم یه سر به الهیات میزنی و همه رو هم کاملا عقلانی بهم ربط میدی در حدی که من ترجیح میدم حرف نزنم چون جامعه و کامل در تمامی ابعاد یک مورد که کسی بهش توجه نداره حرف زدی خدا بگم چیکارت نکنه داداش کوتاه بیا همه مثل تو نییستن که همه چیز در نظر بگیرن اکثر ما دلمون میخواد که جوونی کنیم حالشو ببریم این انرژی تخلیه کنیم از وقارمون لذت ببریم باور کن سخته جوون باشی و بتونی مثل یه میانسال فکر کنی هزینه کارهامونم میدیم یه مقدار دیر سروسامون میگیریم ولی بلاخره میگیریم از جوونیمونم لذت بردیم البته عرفان که خبر داری که دیگه پیر شده جز جوونا حساب نمیاد دیگه کشش نداره یه چندتا خال از موهاشم سفید شده ولی ما همچنان پرشور شوقیم...
عاشقتم عرفان جووووون
واسه دل ما نیازه که به تو ببازه...

هههه مسیح خیلی باحال بود ایول
اقا عرفان گل تولدت مبارک عزیز دلم..
زندگی کوتاه است قواعد رو بشکن سریع فراموش کن به ارامی ببوس واقعا عاشق باش بدون محدودیت بخند هیچ چیز که باعث خنده ات میشه رو هرگز رد نکن..
و یادت یاشه فقط یک سوال که همیشه مهمه چه کاری طی 24 ساعت اینده می تونم بکنم تا اوضاع کمی بهتر بشه..
پاسخ:
ممنون از شما دوست عزیزم
تویوتا Rav4 بهتره یا مزدا cx-5؟
مزدا cx 5 2000cc فول, سانروف داره؟ یا فقط 2500 cc فول, سانروف داره؟
تویوتا Rav4 مدل Exr سانروف داره یا Gxr ؟
خیلی ممنون, با تشکر از جوابتون
 
عرفان جان شماهم مثه ما وارد میانسالی شدی بالای 30 یا زیر 30؟
مبارکککککککککککککککککککککککککککککککککککککک باشه..
پاسخ:
اقا من 30 ام توادمه تازه میرم تو 30 سال در واقع 29  سالم تموم میشه
ههههه اقا عرفان دیگه چیزی جواب نمیده سوال نپرسید 
ای بابا یه روز فقط کم داشتیاااااااا
عرفان جان ما شما باشی هیچ کسی خردادی نمیشه ماها کلا بمب انرژی هستیم کافیه بریم تو یه جمعی مثه چی همه میفهمن ما ها خردادی ها اومدیم در واقع نقطه عطف ماه های سال هستیم تمام 11 ماه بزار یه طرف خرداد بزار اون ورتر یه طرفم نه براش کمه......
البته شماهم مثه چابکسر میمونی بیشتر کششت سمت گیلان (خرداد) تا مازندران (اردیبهشت)......
پس درواقع شماهم متولد یک خردادی دیگه کوتاه بیا دیگه اردیبهشت چی بود اخه!
بچه به این خوبی تحصیل کرده کارشناس فروش سربزیر مرد زندگی وارد میان سالی هم که شدی موهات هم که داره فلفل نمکی میشه به حرف منم هی گوش نکردی هرچی گفتم عرفااااااااااااان کمتر حرص بخور!
الان ننویسی نه این حرفا چیه و فلان بیسار ته ماهیا خصوصیات شون باعث میشه جز متولدین ماه بعد حساب بیان....
راستی به مناسبت کادوی تولدت قرار چه خبر خوشی به ما بدی!؟

پاسخ:
داداش زیاد نتد نرو ... من عاشق ماه اردیبهشتم نه این که توش به دنیا امدم واسه این که واقعا زمین تو این ماه مثل بهشت میشه.
کادو معمولا میگیرن ولی رو چشمم حتما یه کادو باحال و شاید یه خبر خوب به همه بجه ها یا بهتر بگم تیم خودروهای شهر باران بدم.
مخلص همه.
سلام قیمت مزدا CX 5 فول ۲۵۰۰ سی سی و قیمت نیسان XTRAIL فول مدل SL چنده؟
پاسخ:
125 
ببخشید آقا عرفان هر دو تا ۱۲۵ تومن هستن؟
قیمت xtrail sv هم تقریبا ۱۰۵ تومن هست دیگه درسته؟sv سانروف داره دیگه؟
پاسخ:
اره
سلام به همشهری های گلم دلم برای رشت یه ذره شده من ساکن کیشم واسه کار اومدم اینجا الحمدالله اوضاع خوبه اینجا دوستان یه مشاوره فوق تخصصی لازم دارم بلاخره بعد مدتها که داغ M3 داشتن رو دلم مونده بود ماه دیگه هزینه شو جور کردم میتونم یکی بگیرم تا دوماه دیگه هم بدستم میرسه قضیه سفارش و شخصی سازی و اینا اما من تو دبی هفته پیش پشت یه ATS V نشستم لامصب با زندگی آدم بازی میکنه الان 2دلم که کادیلاک بگیرم یا M3 اینجا این نمایشگاه دارا چیزی بارشون نیست فقط سفارش میگیرن تحویل میدن کسی رو هم نمیشناسم که اطلاعات خوبی داشته باشه تو نت سرچ کردم سایت شما به طورم خورد ارق هم محلیم گل کرد نظرات خوندم احساس خفیفی بهم گفت یه چند نفری اینجا یه چی بلدن لطف کنید با دلیل قانع کننده بهم توضیح بدین که ATS V بگیرم یا M3 طلایی عاشق این رنگشم!
مخلص همه ی همشهری های گلم شیمی بلا میسر.
پاسخ:
سلام داداش گلم ممنون که سایت رو قابل دونستی .
کیش بی ام و سری ام یه دونه طلایش تازگیا امده . واقعا سخته انتخاب چون جفتشون عالی هستند .
من باشم بی ام و میگیرم دقیقا با همون رنگ طلای ولی خدایش کادیلاک هم خوبه
آقا کسری ما شما باشی بین این دوتا انتخاب موییه..
جزییات بزاریم کنار اینجا بحث فقط سر 2 چیزه یک برند BMW و هندلیگش و این رنگ طلایی که دمار از روزگار عشق ماشینا درآورده دو قابلیت  های فنی ATS V
100% ادعا میکنم و ازپسشم برمیام که بلحاظ فنی کدی با ATS V رو دست M3 بلند شده  که تو درگ 400 مترشم BMW مغلوب گشتاور  موتور V8 ش شد!
ATS پایدارتره سواری نرم تری تو حالت کامفورت واسه داخل شهر و سواری داینامیک تری واسه حالت اسپرت نسبت به M3 داره و اینا یه طرف صدای گوش نواز موتور V8 یه طرف تو M3 تا زمانی که دور موتور به 6000 نرسونی انگار نه انگار موتور V6 از 6000 به بعد تازه یه صدایی ازش در میاد این به دل نمیشینه مگه اینکه کیت اگزوز تیتانیوم بندازی تا یه غرش V8 ناز تو دور 3000 ازش بکشی بیرون که هزینه جدا داره پس تااینجا قطعا ATS اما رنگ طلاییش آخ آخ آخ اونم راه داره باید رنگ سفارش بدی با یه مبلغ اضافه تر برات میزنن عین BMW ولی بصورت فابریک کادیلاک طلایی هم داره که بیشتر به نور خورشید نزدیکه اونم قشنگه وقتی تلالو نور بهش میخوره انگار ماشین آب طلاست..
من باشم قطعا ATS V میگیرم چون بلحاظ فنی کاملا سره و اینکه موتورش V8 که خنده رو به لبت میاره باهر معکوسی که میکشی با روانت بازی میکنه!
دوتا توصیه هم بهت میکنم..
اول اینکه دو جفت رینگ ووسن سری Vf 20 اینچی بنداز روش..
دوم اینکه هرچهارتا کمک عوض کن برو کیت اکوایر نىوماتیک رو ببند ارتفاع از زمین حداقل 2 سانت حداکثر 20 سانت بسته به عشقت که وقتی پارک کردی اتومات تا کف میخوابه وقتی روشن کردی مجددا تا حالت نرمال بالا میاد پنج نفرم بنشونی مشکل خوابیدن نداری چون تحت هر وزنی حالت نرمال برات نگه میداره..
نمایندگی جفتشون تو دبی هست همونجا نصب کن بعد ماشین بیار..
و اینکه آگه نظرت عوض شد خواستی M4 بگیری هرچی که درمورد ATS گفتم یه طرف اتاق سری چهار یه طرف لذتی که تو زیبایی M4 هست به تمام مسایل فنی و حتی موتور V8 کادیلاک هم می ارزه البته اصل صدای موتوره که با کیت گزوز تیتانیوم راحت حل میشه..
پس بین M3 و ATS V  صد ودرصد ATSV..
بین M4  و ATS V صدرصد M4 با اگزوز تیتانیوم و رینگ ووسن و فنر اکوایر که دیگه کولاکه..
من و عرفان که به یه کامارو Z28 و چلنجر هلکتم قانعه آیم ما کلا قناعت تو ذاتمونه نه عزیز دلم!


آقا کسری ما شما باشی بین این دوتا انتخاب موییه..
جزییات بزاریم کنار اینجا بحث فقط سر 2 چیزه یک برند BMW و هندلیگش و این رنگ طلایی که دمار از روزگار عشق ماشینا درآورده دو قابلیت  های فنی ATS V
100% ادعا میکنم و ازپسشم برمیام که بلحاظ فنی کدی با ATS V رو دست M3 بلند شده  که تو درگ 400 مترشم BMW مغلوب گشتاور  موتور V8 ش شد!
ATS پایدارتره سواری نرم تری تو حالت کامفورت واسه داخل شهر و سواری داینامیک تری واسه حالت اسپرت نسبت به M3 داره و اینا یه طرف صدای گوش نواز موتور V8 یه طرف تو M3 تا زمانی که دور موتور به 6000 نرسونی انگار نه انگار موتور V6 از 6000 به بعد تازه یه صدایی ازش در میاد این به دل نمیشینه مگه اینکه کیت اگزوز تیتانیوم بندازی تا یه غرش V8 ناز تو دور 3000 ازش بکشی بیرون که هزینه جدا داره پس تااینجا قطعا ATS اما رنگ طلاییش آخ آخ آخ اونم راه داره باید رنگ سفارش بدی با یه مبلغ اضافه تر برات میزنن عین BMW ولی بصورت فابریک کادیلاک طلایی هم داره که بیشتر به نور خورشید نزدیکه اونم قشنگه وقتی تلالو نور بهش میخوره انگار ماشین آب طلاست..
من باشم قطعا ATS V میگیرم چون بلحاظ فنی کاملا سره و اینکه موتورش V8 که خنده رو به لبت میاره باهر معکوسی که میکشی با روانت بازی میکنه!
دوتا توصیه هم بهت میکنم..
اول اینکه دو جفت رینگ ووسن سری Vf 20 اینچی بنداز روش..
دوم اینکه هرچهارتا کمک عوض کن برو کیت اکوایر نىوماتیک رو ببند ارتفاع از زمین حداقل 2 سانت حداکثر 20 سانت بسته به عشقت که وقتی پارک کردی اتومات تا کف میخوابه وقتی روشن کردی مجددا تا حالت نرمال بالا میاد پنج نفرم بنشونی مشکل خوابیدن نداری چون تحت هر وزنی حالت نرمال برات نگه میداره..
نمایندگی جفتشون تو دبی هست همونجا نصب کن بعد ماشین بیار..
و اینکه آگه نظرت عوض شد خواستی M4 بگیری هرچی که درمورد ATS گفتم یه طرف اتاق سری چهار یه طرف لذتی که تو زیبایی M4 هست به تمام مسایل فنی و حتی موتور V8 کادیلاک هم می ارزه البته اصل صدای موتوره که با کیت گزوز تیتانیوم راحت حل میشه..
پس بین M3 و ATS V  صد ودرصد ATSV..
بین M4  و ATS V صدرصد M4 با اگزوز تیتانیوم و رینگ ووسن و فنر اکوایر که دیگه کولاکه..
من و عرفان که به یه کامارو Z28 و چلنجر هلکتم قانعه آیم ما کلا قناعت تو ذاتمونه نه عزیز دلم!


پاسخ:
دمتگرم اخرش خیلی به دلم نشست
عرفان چرا نظرات که چند بار فرستاده شده رو تایید میکنی یکیش رو تایید کن کافیه دیگه از هر نظری چندتا هست!
پاسخ:
باشه شما ببخش مارو
تولددددددددددددددددددددددددددددت مباررررررررررررررررک عزیزم......
خاکستری ترین چلنجر تقدیم توباد
غرش خوش دور موتور 9000 تقدیم تو باد
گویند که لحظه ایست حس خوشبختی
آن لحظه هزار بار تقدیم تو باد.....
پاسخ:
ممنون داداش
دست دست دست دست دست دست دست دست دست دست حالا برعکس.
امشب چه شبیست شب عرفان است امشب
این سایت پر از کامنت های باحال است امشب
بادا بادا مبارک بادا ایشالله مبارک بادا
چه طوری پیر مرد!
دیگه خودت رسما جوونی ببوس بزار کنار الان دیگه میانسال شدی.
30 امین بهار زندگیت مبارک باشه ایشاللههههههههههه اهااااااااا شلههههههه بزن اون دست قشنگه رو.
دست دست دست دست دست دست دست دست دست دست دست.
اینا افکت های متنی واقعیت افزوده است!
خبر خوش یادت نره فدات شم.
پاسخ:
ممنون ازت رضا جان
تولد بعضی ها مبارک
2سال پیش تو سایت قبلی سه بار ازت سوال کردم تو یه موردی جوابم ندادی آخر سرم رفتم واسه خرید طرف مدل متوسط رو به جای فول بهم انداخت هفت میلیون ضرر کردم!
هرچی گفتم امکانات فول الانترا چیه که بدونم توماشین چی هست چی نیست 
 نداشتی جوابم ندادی گفتی تو جوابها هست بگرد پیدا کن گشتم هرچی بود ماله پایه و متوسط بود
گرچه مقصر خودم بودم که اطلاعاتم پایین بود
تو سایت هاهم واسه الانترا هرچی بود ماله متوسط بود
پاسخ:
من مخلصتم مقصر منم که راهنمایت نکردم که اصلا الانترا نخری الانترا
Happy Birthday to You
Happy Birthday to You
Happy Birthday Dear Erfan
Happy Birthday to You
From good friends and true
From old friends and new
May good luck go with you
And happiness too
?How old are you
?How old are you
پاسخ:
مرسی
تولدت مبارک نفس من..............
پاسخ:
مرسی
مخلص آقا عرفان گل
تولدت مبارک عژیژ دلم.
پاسخ:
ممنون از شما
استغفرالله ربی و اتوب الیه...........
تولدت مبارککککککککککککککککک...
پاسخ:
ممنون
درود بر ساحت مقدس عرفان کبیر...
شادباش میگیم قربان بابت خجسته روز عزیزی که توش شما متولد شدی انشالله پاینده باشی...
آقا این 206 نوک مدادی که جلوش لوگولایت انداخته و هودش رو نورپردازی کرده و زیر سپر دی لایت نازک 15 سانتی گذاشته بعد جفت چراغ جلو رو فلاشر گذاشته یکی درمیون بعد جفت باهم میزنه رو شما دیدین خیلی نازه شیشه ها UV رو کرده بود لامصب از 200 متری فلاشرش چشم میگیره.
میگن توربو و کپسول اکسیژن گذاشته یکی از بچها هم تیپ پنج داشت پشتش بود بعد سرعت گیر جاده لاهیجان یهو گلوله کرد  پشتش یه لوگو NOS و هم خورده؟؟؟؟
پاسخ:
ممنون از شما نه من ندیدم
عرفان هنور بیکاری!؟
پاسخ:
بله با صدای بلند
عرفان بگو چی پیدا کردم!
خودروهای بالای 2.5 جز خودروهای سنگین حساب میاد دیگه تو منطقه آزاد..
لندکروز 2440 آگه پک افرودش رو بخوره 2640 درمیاد
یعنی عملا جز خودرو سنگین هست که محدوده ترددشون کل آستانه..
فقط اینا نیست
یوکان
اسکالید
سابربن 
نویگیتور 
اکسپدیشن 
رم1500 
سیرا 1500 
F150
تاکوما
سکویا
پاترول
Lx570
Qx80
همشون با پک افرود بالای 2.5 درمیان فقط طرف باید حواسش باشه که پلاک خودرو سنگین بزنه نه سواری تا راحت کل استان تردد کنه..
تو اروند پسر رفت ه تاکوما آورده هرچی پک لوکس و افرود بود براش زد حتی شاسی انتخاب کرد که تا 2 تن یدک کنه که ماشین سنگین به حساب بیاد ملت حواسشون نیست اینم فقط من میدونم و تو و اون پسره به کسی نگو نزار دست زیاد بشه!
خخخخخخخخخخخخ..
پاسخ:
ای بابا فکردم واسه ما کار پیدا کردی ابن که اصلا مهم نیست مردیم از بی کاری
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۰۱:۰۸ خسرو شاهنشاهی
دمت گرم خدایی من نمیدونستم که بالای 2.5 جز سنگینه که بشه باحاش کل استان رفت عجب حرفی زدی علیرضا ایول داری به مولا.
من یه سانتافه پلاک ملی دارم آگه اینجوری که باشه شما میگی من این رو رد میکنم یه لندکروز منطقه میگیرم راحت چون مسیرم کلا تو آستانه با ماشین خارج استان نمیرم.
عرفان یه بار تو اینجوری ما رو راهنمایی نکنیا برات افت داره اخه درصمن کی میگه مهم نیست من عشقم لندکروزه تا حالا نخریدم از منطقه چون محدود بود الان با این ترفند میشه کل استان مشکل منم حل میشه حالا با تاکیدم گفته اینکه اصلا مهم نیست تو آگه میدونستی چرا نمیگی من الان 2 سال توکف منطقه وایسادم تا شاید بشه کل استان اصلا درک میکنی پشت سانتافه تن لش 2.4 لیتری نشستن چقدر دردناکه وقتی بتونی لندکروز بگیری ولی ندونی که میتونی!!!
تن لش راه نمیره اصلا تو سربالایی که انگار خاور داره حرکت میکنه همه ازت سبقت میگیرن آبروم رفت یه pk تو جواهرده ازم سبقت گرفت با کلی بوق که چرا راه نمیری درک کن منو!
2 سال من تواین سایت رفتم اومدم اخه تو یکبار یه درو اینجوری به آدم نشون ندادی الان دارم حرص میخورم که چرا من دوسال از عشقم دورموندم الهی 2 سال به انتظارت اضافه شه واسه چلنجر هلکت الان حرف نزن که از دست کفری ام.
نامرد
اطلاعات داره ازش میریزه بعد لام تاکام حرف نمیزنه 
اینکه مهم نیست واقعااااااااااااا مهم نیست یه ثانیه اش عذاب چه برسه به دوسال خودت بزار جای من الان بهت هلکتت رو بدن کیف میکنی یا دوسال هر روز از جلو چشمت رد شه بعد بهت بدن؟
پاسخ:
 همون سانتافه رو داری خدارو شاکر باش خیلی ها همونم ندارن . بعید می دونم این حرفی که علیرضا گفت عملی بشه ازبس تو منطقه هرجو مرجه اصلا معلوم نیست کی به کیه 2.5 همهجا ازاد شده اینجا بستست . یه ادمم پی دا نمیشه بگه کی به کیه .برو بپرس ببین میزارن بیاری بعد بگو میدونستی نگفتی.
خیلی چیزا تو قانون منطقه هست ولی اجرای نمیشه.
من امید وارم که انجام بدن چون تو ارسم دیدم و هست خودروای که پلاک زرد داره بخاطره وزن زیادش.
در مرد نامرد بودن من که اصلا شک نکن من نامرد روزگارم وقتی این همه واسه خاطر عشقی که به کارم دارم وقت میزارم و بجای دستت درد نکنه و خسته نباشی بهت بگن نامرد ....
یادم دوستان بهم میگفتن چرا فقط عکس میزاری چرا مطلب باهاش نمیزاری بهشون همیشه میگفتم من چیزی رو که حس میکنم رو ممکنه خیلی ها حس نکنن یا باورشون نشه حالی که خودرو بهم میده یا فقط اسم یه ماشین رو که علاقه دارم میشنوم درک باورهای ذهنم ممکنه برای خیلی ها سخت باشه که بپذیرن برای همین از نوشتن مطلب در مورد پست درج شده اکیدن سر باز میزنم
در مورد چلنجر بگم من دوست دارم اول از همه شرایط نگه داری ازشو داشته باشم بعد به خودش برسم فقط خریدن و سوارشدن نیست .اینم بگم شایدم اگه یروز خریدمش اصلا سوارش نشم بزارمش تو پذیرای خونم و همیشه این شاکار طراحی و مهندسی رو ببینم و حسش کنم .راستی خسرو خان اگه من هروز ببینمش و مال منم نباشه حس خوبیه مثل همون دختری که عاشقشی و هروز میری دم در هنرستانش تا ببینیش ولی جرات نداری بگی که دوستش داری چون همون دیدنشم حس خوبی به ادم میده چون شرایط داشتنشو هنوز نداری پس باید به همین قانع باشی.
 
حالا چرا هنرستان؟؟؟؟؟؟!!!!    ; )
پاسخ:
اصلا مطلب بچسب
عرفان واقعا هنرستان!
بعد اینکه هنوزززززززززززززززززم بی کاری؟

پاسخ:
طرف ما هنرستان میرفت....
چرا می پرسی کار برام سراق داری؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی