خودروهای شهر باران


آپلود عکس         

اسلایدر

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

سه شنبه, ۵ خرداد ۱۳۹۴، ۰۴:۲۷ ب.ظ

5 دستگاه BMWi8 در منطقه آزاد انزلی

سه شنبه, ۵ خرداد ۱۳۹۴، ۰۴:۲۷ ب.ظ

این خودروها برای پلاک ملی به این منطقه وارد شدند حالا چرا اینجا رو انتخاب کردن خدا می دونه البته شاید بخاطر رسیدن سریتر به پلاک ملی باشه.هر چی هست دیدنشون خالی از لطف نیست

عکس از تیم خودروهای شهر باران و تیم ماشینهای رشت در فیس بوک

نظر بدون درج ایمیل تایید نمیشه.

http://blog.ir/panel/domain/raincitycars.ir/post_edit/126http://blog.ir/panel/domain/raincitycars.ir/post_edit/126

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۰۵
عرفان باستانی

ابزار امتیاز دهی

نظرات  (۸۷)

مطالب سایت رو همیشه می بینم اما نظر نمی زارم ولی لامصب این دیگه شاهکار مهندسی المان ......
ممنون برای خبر و تصاویر
قیمت این ماشین چنده تو منطقه؟
اقا عرفان در جریان هستی که این خودرو ها لوکس نیستن خدایی نکرده یوقتی اشتباه نگیرید با لوکس ها چون ما که تو ایران پارتی بازی نداریم 
قیمت منطقه ؟ و ملیش رو میگین . ممنون
کاش دو روز دیرتر پست می زاشتی  غکسای منم اماده می شد
پاسخ:
عکسهارو برام همنجا بفرست علی
اگه کسی اطلاع دقیق داره که تاحالا چند تا ازینا پلاک ملی شدن به من بگه.. اگر کسی وارد کننده ای رو میشناسه که پلاک کرده هم بهم بگه. ممنون
alisendani@yahoo.com
دهنم باز مونده الان..........
عرفان عکس خودت گرفتی!
یعنی تو انزلی i8 بیاد تو نری از نزدیک نبینی جز محالاته!
من فردا صبح مرخصی رد کردم رفتم واسه دیدنش!!!!!!!
آدرنالین خونم رفته بالا شوق دارم
پاسخ:
از پشت فنس میبینی .من رفتم ولی دوربین نداشتم عکس بگیرم بچه ها عکس میفرستن.
الان فهمیدم دیروز انزلی چه خبر بود که همه ماشینای خاص رشت یا داشتن میرفتن یا داشتن میومدن دیروز من اسکالید و یوکان A6 و بیتل قرمز و کامارو زرد SS و ماستانگ سفید 2 خط مشکی کروک دیدم داشتن میرفتن ازون ور چری j3 و اووک قرمز و C200 2015 و.c300 کرایسلر سکویا داشتن می اومدن حالا من کجا بودم من کنار آریا داشتم شیشه ام دودی می کردم یک ساعت وایسادم تو این یه ساعت خداوند چنان لذتی به من عطا کرد که رسما رفتم خونه سرخوش بودم خانومم گفت تو درطول 7 سال ازدواج مون تا حالا اینجوری نبودی چه خبر شده؟
براش تو ضیح دادم گفتم معلوم نیست انزلی چه خبره که ملت یا میرفتن یا میومدن یعنی آگه من S500 و کرووت زرد رو هم از نزدیک میدیدم عیش ما کامل میشد.
عرفان چه حسی داشتی وقتی از نزدیک دیدیش لمسش کردی؟ 
پاسخ:
ای بابا ....
لمسش نکردم حسش کردم.
این ماشین که جزو خودرو های مجاز برای پلاک ملی نیست پس حتما برای آقا زاده ها است قانون فقط برای ما سخت اجرا میشه نه برای اونها
علی جون ما شما باشی 3تا مشکی سفید آبی پلاک گرفت قیمت خورده 1100 با این 5 تا میشه 8 تا.
ماشین 700 تومنی رو دارن 1100 میفروشن یعنی 500 میلیون سود خالص.
135 هزار تا قیمت داره میشه حدودا 430 تومن 12 درصد گمرک داره میشه 52 تومن 3 درصد گارانتی 13 میلیون 9 درصد ارزش افزوده 39 میلیون تا اینجا 535 تومن 10 درصد سود واردکننده قانونیش میشه 43 تومن حمل بار و بیمه تا تهران 25 تومن میشه 603 تومن یعنی آگه سود وارد کننده رو 143 تومن هم در نظر بگیرید یعنی 30 درصد بازم میشه 700 تومن حالا اون 1100 چیه این وسط رو هر ماشین دارن 540 تومن سود خالص میبرن این میشه که تو دبی کلا 4 تا i8 هست فعلا تو ایران 8 تا یعنی از ریاض هم بیشتر اونجا 5 تا هست.
عزیز دلم دستت درد نکنه خدا قوت..
واقعا زیباست رفتم دیدم یک ساعت تمام لذت بردم از دیدنش یکی از دوستان آشنا داشت تونستیم نزدیکش بشیم بدنه رو لمس کنیم خارق العاده بود چهارتا صندلی تاشو گذاشتیم روبه روش هر پنج تا کنارهم نگاه کردیم و چایی خوردیم بی نظیر بود این صحنه عرفان فقط تو یه نفر تمام کمال درک میکنی وقتی میگم بی نظیر بود یعنی چی!
چقدر لحظاتی که شیرینن زود میگذره! 
آقا راستی دوتاشون چراغ لیزری دارنا 3 تا زنون معمولی..
پاسخ:
دمت گرم درکت میکنم شدید اصلا حی حالیه اره یه دونشم رینگش با بقیه فرق داره.
آقا زیباترین ماشینی که دیدی چی بوده به تولید رسیده باشها؟
علیرضا هم بهم بگه نیما هم که پای ثابته توهم بگو
پاسخ:
از نزدیک دیدم باشم سیتروین DS 5 واقعا سرمو گرفت از هر نظر عالی بود.
امیرجان کجا دور میزنی عزیزم 
ثبت سفارشش رو پرشیا خودرو باز کرده 3تاهم پلاک شده قیمت خورده بالای یه میلیارد
سود خالص 400 پونصد تومنی داره
مجاز و غیر مجاز رو منافع افراد تامین میکنه حله فدات شم.
هومن جان، من ثبت سفارش این ماشین رو دارم.اما از چند نفر که آورده بودن شنیدم پلاک ملیش نکردن و تو گمرک موندن. امروز هم که سازمان استاندارد بودم، گفتن تایید پلاکش نکردن هنوز. ولی از اونور با یه فروشنده تهرانی صحبت کردم که این ماشین رو 3.2 میلیارد قیمت گزاشته بود و میگفت 30 روزه پلاک ملی شده تحویل میده.میگفت یکیش رو یک ماه پیش پلاک کرده. اما باز روی اینترنت هیچ عکسی از این خودرو موجود نیست که پلاک ملی شده باشه. من دانشجو هستم و تازه میخوام ماشین وارد کتم، اینو گفتم که بعضی از دوستان نگن تو اگه اینکاره بودی، میتونستی ترخیص و پلاکشون کنی :)
حالا سوالم ازت اینه که مطمینی پلاک ملی شدن و گذر موقت یا منطقه آزاد نیستن؟
حامد ما شما باشی زیباترینی که تولید شده باشه لکسس LF-LC
زیباترینی که کانسپت باشه کادیلاک سیل
زیباترینی از نزدیک دیدم i8 بعدش ونکوییش 2014 واقعا بی نظیره..
علی آقا i8 سفید پلاک شد فروخته شد اونم با چه قیمتی  2300 یعنی بدبخت اون کسی که این همه واسه یه  ماشین 600 تومنی بده اون دوتا دیگه هنوز مشتری که مال مفت بدست آورده باشه پیدا نکرده ولی کار نشد نداره ثبتش خورد نمایندگی داره گارانتی داره چرا نشه.. 
حامد جان از نظر من زیبا ترین طراحی  مرسدس بنز cls داشت که هنوزم با اینکه این همه سال از تولیدش گذشته از کنارم رد میشه حس خوبی بهم دست میده و هنوز طراحیش قدیمی نشده و زیبایی داره البته جدیدشم اومده که این هم زیباست ولی قبلی نسبت به زمان تولیدش تک بود
آقا عرفان هاوال H6 چه جور ماشینی هست ارزش خرید داره میشه یه مقدار درموردش توضیح بدین موتور و امکانات کیفیت تو منطقه چقدر درمیاد.
پاسخ:
اصلا نمیشناسمش ....خوب نمیشناسم اِه
عرفان GT86 با اسپویلر قشنگ تره یا بدون اون؟
پاسخ:
بدون اون.
هستی خانوم هاوال H6 به نسبت قیمتش بشدت می ارزه..
امکانات:
موتور 2.4 میتسوبیشی البته نه با فناوری دهه نود ژاپن همین موتور تا 2012 روی اوتلندر نصب میشد قدرت 160 اسب وزن 1550 یعنی نسبت وزن به قدرت 10 به 1 که خیلی خوبه گیربکس 4 سرعته خودکار مصرف سوخت داخل شهر 12.5 بیرون 7.5 باک 58 لیتری تعلیق جلو مک فرسون عقب طبقی دوبل مستقل رینگ 17 اپشنال 18 فضای صندلی عقب 5 سانت بیشتر از اسپرتیج وتوسان سیستم پخش DVD DTV MP3 USB با 6 بلندگو مانیتور 7 اینچی تهویه خودکار چرم صندلی داشبرد فرمون سانروف کروز ABS EBD اپشنال TCS دو ایربگ تا اپشنال 6 ایربگ ایموبلایزر قیمت مفت 60 تومن شروع میشه ابعاد هم هیکل اسپرتیج و توسان با پنج سانت فاصله محوری بیشتر درب عقب برقی هم اپشنال هست با زنون جلو البته گیربکس دستی هم داره موتور 1.6 توربو هم داره فیس لیفت جدیدش که ابهتش بیشتر شده دی لایت هم اضافه شده و از همه مهمتر پرفروش ترین شاسی بلند چین شده تو 2013 و 14 تو خود چین چینیها میخوان ماشین بگیرن از محصولات خودشون جز انتخاب های هشتم نهمه شما ببین این چیکار کرده که رودست فلکس واگن تیگوان و توسان و اسپرتیج زده البته من باشم ژوک میگیرم درضمن از عرفان فقط از آسیا از ژاپن کره و حوزه یورو و آمریکا شمالی بپرس کلا بقیه در حدی نیستن که عرفان بشناسه آگه میخوای بپرسی این طوری بپرس!
عرفان جان چارجر هلکت بگیرم یا چلنجر هلکت یا کلا بی خیال شم صبر کنم نوبت وایپر ACR ام شه؟
حالا ببین چه طوری فقط با یک کلام جوابت رو میده!
عرفان یدونه بگو یک کلام فقط..
پاسخ:
من جای تو باشم هر سه تاشو میگیرم تا هیج ماشینی نتونه نگاهمو سمت خودش بکشونه.... و در گذر زمان یک روزی فرزندانت تورا برای چنین انتخابی ستایش می کنند..
طنز:
 نام اتومبیل ها از کجا آمده؟
(از همه قشنگتر بی ام دبلیواست)
 
TOYOTA : The One You Only Trust Always

HYUNDAI : Hope You Understand Nothing's Drivable And Inexpensive


OPEL : Old People Enjoying Life

FIAT : Failure in Italian Automotive Technolog
Technology

PORSCHE: Proof Of Rich Spoiled Children Having Everything

KIA : Killed In Accidents

FORD : Fix Or Repair Daily

HONDA : Hanged Over Now Driving Away

BMW : Brings Me Women

VOLVO : Very Old Looking Vehicular Object

GOLF : Girls Only Love Fun 


AUDI : Another Ugly Deutsche Invention

SAAB : Svenska Aeroplan Aktie Bolaget - Swedish Aeroplan Stock Company

PONTIAC : Poor Old Nigger Thinks It`s Cadillac

BUICK : Big Ugly Indestuctible Car Killer

DODGE : Dead Old Dog Going East

SUBARU : Screwed Up Beyond All Repair Usually

LOTUS : Lots Of Trouble Usually Serious
اگه کسی میتونه این ماشین رو برام ترخیص و پلاک کنه، بهم پیغام بده. ثبت سفارش جانبازی دارم و ماشین انزلیه. دقت کنید که از تاریخ 4 خرداد، ماشین هایی که ثبت سفارش جانبازی دارن،باید برای پلاک از استاندارد تایید نوع بشن(و این ماشین جزو لیست استاندارد نیست)
alisendani@yahoo.com
سایپا رو یادت رفت بگی:
سریعترین آسانترین یاری پرواز به اسمان
عرفان برام همیشه سوال بوده بین این سه تا ماسل کار آمریکایی چرا یه عده قید کامارو میزنن ماستانگ هم میزارن کنار بعد از چلنجر خوششون میاد؟
آخه چی داره بلحاظ قدرت که از جفتشون ضعیف تره بلحاظ تعلیق که باز آخره بلحاظ گیربکس که همیشه تاخیر داره بلحاظ کیفیت ادوات که از اون دو تا بدتره بلحاظ تحمل شاسی تو نیروی گریز از مرکز ازشون پایین تره کلا همیشه زیرسایه اون دوتا بوده چرا یه عده بازم میخواندش!
شما همین GT500 رو سوپرشارژر بزرگتر کن قدرتش به 1000 هم میرسه یا همون Z28 رو که غولیه برا خودش یه سوپرشارژ 4 لیتری بزار روش موتورش رو از تک میل سوپاپ بکن جفت میل ببین چه هیولایی میشه راحت 1200 رو رد میکنه حالا دیگه چی میمونه که نه اینو بخوای نه اون رو صاف بری سمت چلنجری که همیشه پایین تر بود از لحاظ همیشه عقب بوده همیشه باخته؟
به عنوان کسی که جز این جمع هست چرا چلنجر ور میداری با تموم کمبود هاش این ماشین چی داره که اون دوتا ندارن؟
پاسخ:
عزیزم یه سوال کردی که هزاران جواب داره نمیدونم کدوم بگم
ولی بزار اینجوری توضیح بدم
اول از همه انتخابش واسه ایناش نیست که موتورش ضعیف تعلیق نداره و غیره انتخایش دلیه متوجه هستی دلیه یعنی عاشقشم
دوما من یه دفع قبلا گفتم همه چلنجر های تاریخ رو دوست داشتم ولی چیزی که تو ذهنم بود و همیشه تصور می کردم رو هلکت ساخت و من رو دیونه کرد هم از نظر قدرت و هم از نظر طراحی حرف نداره.صداش که ادمو دیونه میکنه.
دوج سواری عشق میخواد بعد پول.
آقا من 100 تومن دارم بین جیلی X7 و داستر اتومات و جک S5 و هاوال H6 موندم شما شناخت داری یه بزرگواری کن ما رو به راه راست هدایت کن خدایی انتخاب سخته شده قدیما شما کلا یه انتخاب داشتی الان هی برات گزینه میریزن رو میز من کلا از ماشین سردر نمیارم این سایتم خانومم معرفی کرده ازون ماشین بازاست کلا با فابریک هیچ ماشینی کیف نمیکنه گفت حداقل اینجا چهارتا با پدرمادر پیدا میشه که نخوان روسرمون بخورن شرکت ها که مارو کلا به چشم اسکناس میبینن!!!!
آقا من زحمت کشیدم تا اینجا رسیدما یه چی بگو که خودت باشی ورش داری!
کوچیک همتون فیاض

پاسخ:
داستر خیلی ماشین خوبیه ولی متاسفانه بازار نداره از اونجای که علیرضا جان در مورد هاوال توضیح داد فکنم بهترین گذینست.
دوستان یه جواب درست حسابی یکی اینجا به من بده من هایلوکس دارم روش خورده  vvti بعد بکی ازم پرسید یعنی چی من فقط میدونستم یعنی باز بسته شدن متغیر سوپاپ همینو گفتم طرف گفت خب به چه درد میخوره بعد من الکی کشش دادم خلاصه در رفتم چون نمیدونم کاربردش چیه فوایدش چیه عرفان روم زمین نداز مرد آبروم در خطره یه طوری بهم توضیح که به تونم کسی پرسید جواب بدم.
پاسخ:
علیرضا جان شما بفرمایید ما استفاده کنیم.
علیرضا میگه....اقا ناصر ببین سادترین توضیحش میشه وقتی که موتور با دور بالا سریع کار میکنه سوپاپ ها سریع باز بسته میشن درنتیجه دود نمیتونه کامل خارج شه و هوا وارد بشه که موتور همچنان دور بگیره این میشه که از یه دور خاصی دیگه گشتاور افت پیدا میکنه بقیش الکی گاز و استهلاکه حالا VVTI چی میکنه تو دور بالا سوپاپ دود رو بیشتر باز نگه میداره تا دود کامل خارج شه و هوا رو زودتر باز میکنه تا هوا هم کامل واردشه به چه درد میخوره به جای اینکه گشتاور از 4000 افت پیدا کنه از 4000 تا 5500 تو ماشین های اقتصادی و در نسل جدیدش تو سوپر اسپرت ها  تا 8500 هم همچنان ثابت میمونه و ماشین دور میگیره بدون افت این میشه که فراری و لامبو و سایر دوستان تا 9 هزار هم بدون افت شتاب دارن و ازون کاربردی تر تو دور موتور پایین حداکثر گشتاور تولیدی رو تو دورموتور پایین تری بدست میاری به جای 4000 تو 1250 تا 4000 80 درصد قدرت موتور رو دراختیار داری مثه BMW که باعث میشه مصرف سوختت 20 درصد کمتر بشه چون لازم نیست گاز اضافه بدی تا دور بگیری..
پس خلاصه تو دور بالا باعث قدرت بیشتر با افت دیرتر..
تو دور پایین باعث داشتن 80 % قدرت موتور با 20 درصد مصرف سوخت کمتر میشه..
تکنولوژیش هم ماله 80 سال پیشه البته اون موقع نمی صرفید چون هم گرون بود هم بنزین مفت بود مثه ماشین های برقی که ماله 100 سال پیش چون بازم گرون بود بنزین مفت بود موند موند تا حالا پس چیز جدیدی هم نیست..
فیاض  ما شما باشی جیلی 115 تومنه خب طبیعتا باید امکانات جزیی بیشتری داشته باشه ولی بلحاظ فنی موتور با هاوال یکیه فقط گیربکس 6 سرعته اتومات هاوال 4 هه تو مصرف سوخت خبلی تاثیر گذاره ولی واسه کسی که 100 پول ماشین میده مصرف سوخت دولیتر کمتر مهم نیست امکانات هاوال داره فقط ایربگ زانو هم داره بازار دست دوش میزان نیست افت ولی بهتر از بقیه است..
هاوال که توضیح دادم قیمت پلاک ملیش 90 تومنه تحویل 3 ماه بازار آزاد هست 105 تومن اینم نسبت به قیمت فوق العاده است ولی بازار دست دو کساده البته فعلا..
اما داستر داستر کلا امکانات خاصی نداره قیافه هم که نداره فقط فنی عالیه و مشکل قطعه نداری چون موتور با مگان یکیه گیربکس هم با L90 یکیه تنها نقطه قوتش 2 دیفرانسیل بودن واقعیشه که واسه اونایی که افرود هم میرن خیلی بکار میاد البته تو این حالت گیربکس دستیه الان داستر 90 قیمت داره تحویل 30 روزه امکانات تهویه خودکار کروز پخش تصویری دوتا شش ایربگ جلو زنون اپشنال پک افرود اپشنال گرم کن جلو صندلی برقی اپشنال کلا همه چی اپشناله بازار دست دو هم نداره ولی ملت با اسم رنو بیشتر حال میکنن تا جیلی و هاوال و بحث مسایل روانی فروش..
اما جک S5 اعجوبه ای واسه خودش قیمت 79 تحویل 6 ماه دیگه بازار آزاد 85 تومن چی داره بگو چی نداره:
موتور 2 لیتری توربو 174 اسب 235 تا گشتاور تو دور 2000 گیربکس 6 سرعت دستی مصرف سوخت آزاد راه 7  لیتر داخل شهر 9 لیتر سامانه های ایمنی ABS EBD EBA TSC HSA HDC و سنسور TEMP یعنی درحد اسپرتیج و توسان سامانه داره با این تفاوت که 2 سانت از این دوتا ارتفاع بیشتری هم داره HSA ترمز خودکار تو شروع حرکت تو سربالایی HDC ترمز خودکار تو سراشیبی TSC کنترل هرزگردی تمپ هم که فشار باد لاستیک هاست امکانات سنسور باران سنسور نور باک 55 رینگ 17 چرم قهوه ای نارنجی داشبرد صندلی فرمون تهویه نیمه اتومات پخش AUX USB چهار بلندگو البته تصویری و GPS اپشنال هم هست کیلومتر سوپر ویژن وزن 1.5 یعنی نسبت وزن به قدرت 1.1 از هاوال هم بهتر تعلیق جلو مستقل مک فرسون عقب مستقل E شکل یعنی چی یعنی آرامش بیشتر درمقایسه با هاوال و جیلی صفر تا 100 10.5 ثانیه از هاوال و جیلی 3 تا 4 ثانیه سریعتره نمای عقبش هم کپی Q5 هست بارار دست دو فعلا معلوم نبست احتمالا مشابه j5 که فروشش بد نیست  من باشم درحال حاضر هیچ کدوم نمیگیرم میرم مزدا 3 تمیز 92 تیپ سه میگیرم چهارتا رینگ ناز 19 هم میندازم زیرش ولی آگه ازبین اینا باشه عقل میگه جک S5 آگه گیربکس اتومات میخوای اول هاوال بعد جیلی داسترهم که کلا بستگی به کاربردت داره طرف انتظار داره وقتی 90 تومن میده بیشترین چیز ممکن رو بدست بیاره که میشه جک S5 با 20 میلیون کمتر از جیلی رو دست X7 زده با ده میلیون کمتر از داستر و هاوال رو جفت دست این دوتا بلند شده مابقی پول روهم یه رینگه 19 بنداز زیرش تا این کره ای ها برات با رینگشون شاخ شونه نکشن البته تو صفر تا 100 پشت چراغ  حساب کار دست شون میاد  هرموقع احساس ناراحتی کردی به پشت ماشین نگاه کن آئودی Q5 رو تمام کمال میبینی..
مسیح انتخاب بین این 3 تا ذاتیه چیزی نیست که عقلانی باشه ممکن یه چی رو شما بخوای ولی کمتر کسی بخواد ممکن خوب هم نباشه ولی بازم میخواییش من عاشق کاماروهم حتی وقتی که نسل چهارمش افتضاح بود یا نسل سومش با تمام پیشرفت هاش زشت بود ولی با این حال بازم دوستشون دارم چرا چون ذات من کشش داره میگی چرا میگم نمیدونم یه حسی هست که فقط با همین قانع میشه نه حدتا بالاتر ازون شاید بخاطر اون وقاریه که پشت اون فقط بدستش میاری ولی خدایی من هیچ وقت از ماستانگ خوشم نمیومد تو نسل اول کامارو دهنش آسفالت کرد تو نسل دوم هم همینطور تو نسل سوم و چهارم جفتشون بی خود بودن از تو نسل پنجم کامارو از ماستانگ سر بود تو نسل جدیدش گرچه طراحی بیرونی کامارو افت کرده اون ابهتش از دست داده ولی طراحی داخلیش خیلی از ماستانگ سرتره ارگونومیک تره مثل همیشه مثل معنی اسمش که دقیقا اسم نژاد یه گرگه که ماستانگ (اسب وحشی) رو شکار میکنه در اکثر نسل ها حرف اول بین این 3 تا میزنه و این بلحاظ فنی و کیفیت ادوات ثابت شده من بعد کامارو چلنجر دوست دارم چون عاشق شخصیت ساده و بی ادعاشم و جفت چراغ جلوش علل خصوص وقتی که رینگ ووسن سری Vf 22 اینچ میندازی زیریش کمک ها اکوایر نىوماتیک کف 2 سانت از آسفالت سقف 20 سانت سیستم اگزوز اکروویتچ تیتانیوم 130 دسبیل تو دور 950 با رنگ خاکستری تیتانیوم 12 لایه ضد باران اسیدی..
عرفان بسته دیگه کمتر کیف کن..
پاسخ:
قرق رویا بودم که جمله اخرت منو از رویام دراورد.
عرفان دیگه خودش راحت کرد قبلا یه خط توضیح میداد الان دیگه مرجوع میکنه به یکی دیگه گرچه من خودمم همین طوری آم جواب سوالایی رو که میدونم زورم میاد بگم حالا اینجا که باید تایپ هم بکنی خدایی خسته کننده است دیگه انصاف داشته باشید طرف زورش میاد تو نت بگرده جوابش پیدا کنه بعد من زورم نیاد تایپ کنم براش یه خرده وجدان داشته باشید ما هارو به حال خودمون رها کنید عزیزم اصلا ککت نگزه هر موقع حال داشتی جواب بده نداشتی لینک بده به کسی دیگه مثه خودم جوابی رو که بلدم میگم برو فلانی بهت جواب میده.
رااااااااااحت کی حالا حال دار اخه میدونی چیه اولی رو جواب بدی دومی پشتش میاد بعد طرف دیگه ولت نمیکنه بد میگم؟
پاسخ:
اقا من که همهرو سعی می کنم جواب بدم.
مرسی علیرضا جان پس شد جک S5 اون 20 تومن مابه تفاوت هم پنج تومن رینگ و سیستم و گارد جلو و پارکاب استیل میبندم تا همه چی تموم شه.
عرفان جان فدایی داری دمت گرم پونزده تومن مارو جلو انداختی میخواستم جیلی بگیرم ولی دیگه حتما S5 میگیرم خیلی سرتره.
پاسخ:
فدای تو حق مشاوره میشه 5 میلیون که لطف کن بریز تو حساب......شوخی
ممنون عرفان جان گرفتم چی شد.
آقا حالا بحث درمورد چینی های عزیز هست داداش من بعد عمری میخواد ماشینش عوض کنه بین چری 550 اتومات و جک j5 اتومات مونده میدونم جفتشون مال نیستن ولی خب وسع ما درهمین حد 60 تومن پلاک ملی چون مسافرت هم زیاد میره یه نظر تخصصی خوب به ما میدی همه چی رم در نظز بگیر اونروتا سه سال هم میخواد نگه داره
عرفان چندتا رفیق بامرام واقعی که بهت نزدیک باشن و مثل خودت عشق ماشین باشن داری.میخوام بدونم کسی رو داری که پابه پات بیاد وفتی به چیزی نگاه میکنی بدونه چرا داری به اون نگاه میکنی یعنی نگاهت رو درک کنه!
پاسخ:
من ازون رفیقام که هر کی با من گشت و بُر خورد عشق ماشین شد بشدت رو همه تاثیر می زارم باور کنید چس دوست باشه چی همکار چی مرد باشه چی زن حتی بچه 4 ساله الان تو خانوادمون داریم اسم همه ماشینای تو خیابونو میگه برات .جالب به ماشینای خاص میگه ماشین اُووووفهه.
خلاصه هر کی با ما بود یا عشق ماشین شد یا از ما جدا شد.
در حال حاضر کلی رفیق و دوست و اشنا دارم ولی این روزا تنها میپرم.این روزا تنهای میفهمه نگاه خیره شدمو.
چرا همه آدم های خاص تنها اند منم خره ماشینم زیر بم ماشینا رو میدونم دوست اشتا رفیق زیاد داریم ولی رفیق فاب واقعی که پابه پات بباد نگاهت رو بفهمه نداریم قدر این ادما رو باید دونست پس توهم مثه خودم تکی فکر کردم خودم چون اخلاقم خاصه با این که روابط عمومی بالایی دارم ولی خودمم و خودم کسی ندارم نگاهم رو بفهمه بخاطر همین توخودمم!!!

پاسخ:
یعنی هیچ کسی تو این سایت نیست که یه اشنا داشته باشه مارو ببره یه نمایندگی دست مارو بند کنه به کار؟؟؟ یعنی واقعا نیست ... یعنی من باید برم کاری رو کنم که اصلا دوست ندارم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

کوروش داداش ما قبلا اینا رو جواب دادیم..
جک j5 بهتره بازار دست دوشم بهتره در ضمن طراحیشم شیک تره.
همچنین لطف کنید کلا در مورد ماشین های چینی از عرفان  عزیز دل سوال نپرسید چون اونا رو سزاوار ایرانی نشستن نمیدونه که لازم باشه براش وقت بذاره!
ایرانی شایسته عالی ترین هاست این تو ذات ماست که ما باید عالی ترین هارو داشته باشیم پس نگید بابا دلت خوشه برو ببینم میتونی عالی ترین ها رو داشته باشی بعد حرفش بزن اره میتونیم اگر بخواییم میتونیم هیچ چیز هم نمیتونه مانع تلاش ما برای رسیدن به خواسته هامون به کیفیت بالاتر زندگی بشه اگر برنامه اصولی و حساب شده داشته باشیم و تحت هیچ شرایطی نامید نشیم چون یکی هست که حواسش به همه چیز هست مشکلات تو که ناچیزه مشکلات همه هم براش هیچه پس از الطاف بی انتهای خدا در هیچ شرایطی نامید نشو نگو وسعم نمیرسه بگو تلاشم کم بود اگر همه فرصت هایی رو که داشتم استفاده میکردم و از دست نمیدادم الان شرایطم ایده آل تر بود پس وسعت یا بهتر بگم همتت به چیز هایی میرسه که تصورشم هم برای تو امکان پذیر نیست چه برسه به داشتنش پس بهتره بگیم همتمون در همین حد بود که باعث شد وسعمون در همین حد باشه چون فرصت داده شده رو از دست دادیم و یکی دیگه استفاده کرد نگو خانواده ام فلان بود بگو من به شرایطم باختم نه اینکه شرایط باعث شد من ببازم من باحتم چون ترسیدم و شرایط قبول کردم ترس از دست دادن اونچه که داری باعث شد همیشه در همین حد بمونی ومن وسعم نرسید چون همتم نرسید و همتم نرسید چون به شرایط زندگیم باختم و باختم چون ترسیدم از چی ترسیدم از هیچ از ازدست دادن مقدار ناچیزی که در دست دارم ومن هیچ وقت وسعم نرسید..
از الطاف بی انتهای خدا تعجب نکنید و فقط یکبار همت کنید و بهترین ها در انتظار شماست..
پاسخ:
چه حرفای خوبی زدی چقدرم به حال روز این روزام میخوره.
یه روز تو تنهایم بخودم گفتم یه وبلاک در مورد چیزی که عاشقشم درست کنم فقط سرگرم شم و این کارو انجام دادم کلی سال شد دیدم شده برام یه کار که باید همیشه انجامش بدم یه روز داشتم تو وب خودم می چرخیدم به این فکر افتادم که این کار و این همه وقت صرف کردم که چی ایدم بشه ! کلی انرژی و هزینه کی چی بشه. تو فکر این بودم که از این کار دست بگشم دیدم یه ایمیل خیلی رسمی برام از یه شرکت خیلی خوب امد که بهم گفته بودن باهاشو تماس بگیرم همون اتفاق که همیشه تو رویاهم میدیدم تو واقعیت برام افتاده بود.از خدا تشکر کردم و بی نهایت خوشحال بودم کلی چیز یاد گرفتم گلی تجربه تو زمینه فروش خودروهای منطقه کلی انرژی میذاشتم تو کارم که حتی مدیرای شرکتم تعجب می کردن و بیشتر بهم بهاء می دادن .ماشینای رو فروختم که واقعا کار هر کسی نبود دقیقا میرفتم تو دل مشتری جوری که حتی اگه قسط خریدم نداشت باهام دوست میشد و شمارمو میگرفت.تا جای که دوباره یه اتفاق به من فهموند در این دنیا چیزی همیشگی نیست وقتی که فهمیدم که شرکت دیگه نمی خواد فعالیت کنه با اینکه جدای از کاری که تمام انرزی تو واسش گذاشتی خیلی سخت هست من تنها کسی بودم تو شرکت که از این اتفاق خوشحال بودم چون می دونم بی حکمت نیست شاید جای بهتری برام هست  من فقط باید براش تلاش کنم تا به دستش بیارم روزای سختی دارم ولی نا امید نیستم و برای پیدا کردن کاری که دوست دارم سخت تلاش می کنم تا بهش برسم.
هیچ کس همراه نیست....
تنهای اول.....
سلام اقای باستانی خوبی همشهری من ساکن چابهارم پسر عموم که ساکن رشت سایت شما رو بهم معرفی کرد این هفته میخوام ماشین عوض کنم لکسس is350 دارم چهار سال شده دیگه الان بین آکورد شش سیلندر فول و ایمپالای فول گیر کردم برای شما امکان هست که هم شهریت رو راهنمایی کنی یه مقدار انتخاب سخته وگرنه مزاحم شما نمیشدیم ممنون از لطفت.
پاسخ:
سلام خیلی ممنون از شما و پسر عمو تون
با اینکه ژاپنی خیلی خوب و کم اصطحلاک هست ولی من باشم شک نکن که ایمپالا رو بر میدارم چون یه کلاس ار اکورد تو رده بندی خودروی بالاتر و مجلال تر هست .خیلی خوبه مخصوصا که رنگ مشگی یا سرمه ای شو سفارش بدی.
عرفان داداشم بابام داره یه 328 میخره بعد تو لیست اپشن های پرشیا خودرو خورده فرمان الکتریکی با ضریب متغیر میخواستم بدونم ضریب متغیر اینجا یعنی چه خوبه هست نیست ارزش داره یا بکار نمیاد؟
پاسخ:
ضریب متغیر منم نمی دونم خدایش چیه باید مهندس علیزضا رو صدا کنم ..... مهندس جان جواب لطفا . ممنون
آقا نفهمیدیم پنوماتیک درسته یا نىوماتیک تو نوشتنش هم مینوسن پنوماتیک چرا بعضی ها که نقد میکنن میگن نىوماتیک بعد ازون ور مجلات و روزنامها همه مینوسن پنوماتیک قضیه چیه عرفان چی بگیم ابرو پابرومون نره یجا خواستیم حرف بزنیم راستی بابت اون تلفظ درست ماستانگ هم دست درد کنه هی هرکی حرف میزنه تا میگه موستانگ صاف میزنم تو برجکش بعد بهش میگم ببین عزیزم اولا موستانگ نه هو ماستانگ اینو که میگم طرف خودش جمع میکنه قیافه هاشون خیلی باحال میشه بعد ادامه میدم
پاسخ:
بی خیال یهنی انقدر بی کاری غلط املای مردومو میگیری کیف می کنی ؟!!!!
چیزی که روز نامه ها میگنو بگو.
سلام اقا عرفان. یه سوالی داشتم از خدمتت:میخواستم بدونم از منطقه ازاد موتور 1000 هم میشه وارد کرد؟اگه میشه قیمتش چنده؟
پاسخ:
قبلا گفتم موتور وارد نمیشه.ممنوع می باشد.
یاشار جان ضریب متغیر تو فرمون یعنی اینکه شما وقتی داری بازیر 30 تا سرع دور میزنی دیگه فرمونت به جای 2 دور و نیم تا قفل شدن نمیچرخه بجاش سریعتر یعنی با 1 دور و نیم قفل میشه به چه درد میخوره تو کوچه خیابون پارکینگ داری دور میزنی سروته میکنی لازم نیست فرمون 2.5 دور بچرخه بجاش سریعتر تو 1.5 دور میچرخه که سرعت عمل رو بالاتر میبره حالا همین مزیت تو سرعت بالا تو اتوبان آگه تغییر نکنه میشه بلای جونت که چی میشه اونوقت دیگه تو اون حالت فرمون با توجه به سرعت تو 2 حالت به طور اتومات قرار میگیره حالت اول زیر 100 تا قفل فرمون مجدد رو 2.5 دور برمیگرده که میشه همون حالت عادی و حالت دوم بالای 100 تا  فرمون باتوجه به سرعت مدام  سنگین تر میشه تو این حالت واکنش فرمون میل به میل مورد بررسی ECU قرار میگیره به طور خلاصه هرچی سرعتت کمتر باشه فرمون سریعتر میچرخه و هرچی سرعتت بیشتر باشه فرمون کنتر میچرخه یعنی حساس تر میشه میشه همون اصطلاح عامیانه فرمون حساس به سرعت خدا خیرشون بده مارو راحت تر کردن راستی اپشن فرمون پذیری چرخه عقب رو هم باهاش تیک بزن خیلی کاربردیه..

مسعود توباید به تور من بخوری تا لب از لب باز کردی در مورد ماشین حالت بگیرم کارت درست نیستا با مقدار اطلاعات ناچیزی که تو هرجایی هست و توهم بهش دسترسی پیدا کردی کسی رو که اطلاع نداره ولی شور و ذوق داره رو ناراحت کنی درضمن تلفظ درستش هم نىوماتیک هست اصل کلمه فرانسویه تو ادبیات فرانسه شما در اکثر لغات اوتچه رو که مینوسی با اونچه که تلفظش هست کاملا فرق میکنه به خاطر همین یادگیری فرانسه کار هرکسی نیست چون مثه انگلیسی اصلا راحت نیست مثل همون قضیه پجوت میمونه که پژو خونده میشه یا ژوک که جوک نوشنه میشه اینم پنوماتیک نوشته ولی پ خونده نمیشه پس تلفظش نىوماتیک هست ماهم دیگه خسته شدیم حوصله توضیح دادن نداریم میگیم پنوماتیک ولی تو بدون درستش چیه..
خجالت رو یادت نره رفتارت و اعمالت به خودت بر میگرده هرنوع از انرژی هم نوع خودش رو جذب میکنه پس دست از دست انداختن مردم ور دار..
داداشی سلام من وضیعتم خاصه یه موردی برام پیش اومده از یه نمایشگاه داری طلب دارم بعد میخواد بجای بخشی از طلبش یه C200 2015!AMG لاین بهم بده داره واسم 470 حساب میکنه میخوام بدونم این مبلغ ارزش داره یا نه چندجا سوال کردم گفتند بسته به امکاناتاش از 400 تا 500 می ارزه به نظرت میتونم آبش کنم با این قیمت؟
پاسخ:
اره ابشن باید داشته باشه.
اوه أوه یک مدت نیومدم تو سایتت.عرفان جان ببین چیکار کردى شنیدم وارد شده اما باور نمیکردم عرفان جان قیمت و مشخصات رو دارى؟ با کنار رفتن تحریم ها و توافق نامه خیابان هاى ایران پر از اتومبیل هاى روز خواهد شد چون این جور که شنیدم به تأزگى ائودى مجوز ورود گرفته و ماشین هایى مثل جگوار و لندروور و فورد و شورولت و مزدا ٣ و نیسان و...درراه هستن از چندتا از نمایشگاه ها دارها و وارد کننده هاى قهار تهران هم پرسیدم میگن به تازگى تو پایتخت معامله هاى استون مارتین لامبورگینى و فرارى انجام میدن.
عرفان جان اولا مجلال تر نه و مجلل تر همچنین مشگی نمیگن و مشکی تلفظ درستشه ثانیا من هم انتخاب جنابعالی رو تایید میکنم.
خخخخخ.....
چرا آدم خلاقی مثل تو بیکاره؟
چرا کسی که این همه شغلش رو دوست داره بی کار شد؟
جرا انسانی که به چیزی عشق میورزه باید عشقش رو از دست بده؟
چرا من گیر دادم به تو چرا خورشید میتابه چرا می چرخه زمین هانی بگو چرا تو فقط بگو همین؟
اقای باستانی متوجه نشدم یعنی چی اره اپشن باید داشته باشه میخوام بدونم میشه همین قدر که بهم میده منم همینقدر بفروشمش یا نه اصلا مشتری حاضره بابتش اینقدر بده چون اینجوری که من دیدم الان 528 فول پک M 465 تومنه بعد این 470 خب طرف مغزش تاب داره که این رو بگیره حالا به نظرت به عنوان کاردان من بگیرم آگه امکاناتش بالا بود؟
یه X3 28 Xdrive هم داره اونم پک M اون 2015 میدله البته توبازار بهش میگن فول یعنی فول بازار امکاناتش درحد همینه ولی خودش میگه میدل کارخونه است کدوم راحت تر میتونم نقد کنم؟
پاسخ:
هر کدومش مشتری خاص خودشو داره من باشم بنزو میگیم چون خیلی شباهت به اس کلاس داره در واقع اس کلاس کوچیکه و مشتری هم داره البته تو شهرهای بزرگ راحتر فروش میره مثل مشهد یا اصفهان شیراز یا تبریز
عرفان رشته تحصیلیت به دردت خورد؟
کارت تو مهرکار اصلا به رشته ات ربط داشت؟
چرا همه از رشته اشون ناراضی اند طرف شاکیه میگه چرا این رو خوندم ای کاش نمیخوندم یعنی بدون هیچ علاقه ای رفته هزینه کرده فقط مدرک گرفته توچی تو براساس علاقت رفتی خوندی یا به  قول علیرضا تسلیم شرایط شدی؟
من خودم گرچه با رشته ام کار پیدا نکردم.ولی حداقل دوستش داشتم با میل خودم خوندم فیزیک ستاره شناسی خوندم الانم دارم کاری که دوست ندارم انجام میدم ولی شکر هزینه هام رو کفاف میده!بعد 2 سال بیکاری سوپر مارکت باز کردم.
پاسخ:
بدردم خورد!!!!! این جمله خیلی خنده داره اخه مگه تو دانشگاه های ما چیزی یاد ادم میدن که بدرد ادم بخوره فقط مدرک الکی ... رشته من معماریه هیچ ربطی هم به خودرو نداره تو تمام شرکتهای منطقه من کسی رو ندیدم که رشته تحصیلیش ربطی بخ خودرو داشته باشه یا همه مدیریت خونده بودن یا حسابداری یا معماری یا کامپیوتر فقط یه نفر بود که تو رشته گمرک دانشجو بود و کارشم ابدار چی بود .
من همیشه دوست داشتم طراحی خودرو بخونم چون از بچگی نقاشی ماشین میکشیدم.
یه بار تو دانشگاه رو تخته کلاس یه ماشین کشیدم همه کف کرده بودن استاد طراحی معماریمون امد کلی بهش خیره شد بعد گفت اینو کی کشیده بچه ها زودتر از من جواب استادو دادن استادم بهم گفت تو فکر کنم رشته تحصیلی تو اشتباه امدی بهد با گوشیش یه عکس ازش گرفت و دلش نیومد پاکش کنه. کلاس که تموم شد خودم پاکش کردم.
رشته تحصیلیمم اصلا دوست نداشتم.
خسته نمیشی اینقدر به همه سوالاتی که میدونی جواب میدی!
منم اطلاعات درمورد ماشین خیلی بالاست تا 98 درصد محصولات تولیدی دنیا رو میشناسم جز به جز امکانات و موتورها و سایر جزییات فنی در حدی که از 400 متری راحت میگم چی داره میاد ولی الان 5 ساله که اجازه نمیدم دیگران بدونن اطلاعاتم در چه حده چون خسته شدم از جواب دادنی که فقط برای دیگران خوشحالی داره چون به چیزی که میخوان میرسن یعنی طرف فرق بین بنز بی ام و رو نمیفهمه بعد ازم میپرسه فلان بگیرم یا فلان من جوابش رو میدماون شاد میشه چون بهترین رو گرفته من چی منی که دلم می خواد چیز بهتری داشته باشم و در نهایت چیزی رو که دوست دارم داشته باشم ولی وضعیت مالی کفاف نمیده بخاطر همین دیگه جواب سوالای دیگران نمیدم حتی تو جمعی که باشم جوابی رو بدونم و کسی دیگه هم داره جواب میده ولی اشتباه میگه هم عکس العملی نشون نمیدم تقریبا بی تفاوت شدم!
چه چیز باعث میشه تو بی تفاوت نشی خسته نشی بی رمق نشی؟
درسته شاد شدن دیگران هم لذت بخشه درسته دیدن و حس کردن چیزی که دوستش داری لذت بخشه ولی داشتنش چی؟روزی 16 ساعت کار میکنم تا 2سالپیش هیچی نداشتم الان یه پراید هاچ بک مشکی 84 گیربکس کره گرفتم چقدر میخواد طول بکشه تا این تبدیل بشه به شیراکو 120 تومنی!
15 سال طول میکشه آگه هرسال 20 درصد قیمتا افزایش پیدا کنه!
این چند سال اخیر خیلی ساکت شدم دلخوشیم همین ماشین بود که اونم گذاشتم کنار وفقط دارم کار میکنم بهم بگو چی تو رو پا نگه میداره که قید این سایت نزنی؟
باز این مانی اومد شایعه انداخت رفت
داداش فراری لامبو و استون و لندروو.و جگوار که هیچ مرسدس SLR و تیونینگ های باراباس مثه G700 و َE800 کروک و هامان و فاب دیزاین اشنایدزر و هم داره توبازار معامله میشه ولی بصورت گذر موقت 8 ماه با افت قیمت 17 درصدی و ضمانت باز خرید الان 4 ساله که نمایشگاه دارها دارند از گذر موقتها پول هنگفت درمیارن طرف SLS بلاک سری تیونینگ فاب دیزاین رو داره 8 ماه 1200 میفروشه اینا گفتن نداره که درضمن تو واقعا فکر میکنی به امثال فورد شولت اجازه میدن تو ایران دوباره نمایندگی بزارن تا حالا فکر نکردی چرا اینایی که هیچ کدوم از کارخونه مادر نمایندگی ندارن همه عاملیت اند از نمایندگی فروش تو امارت چرا همین کارو واسه آمریکایی ها نمیکنن چون به برچسب و ریسک و ننگی که بعدا بهت میزنن تونمی ارزه!
سادگی آگه بیشتر از یک درصد احتمال بدی که اینا دوباره برمیگردن
عرفان بدگفتم چرا همینا از نمایندگی دبی عاملیت نمیگیرند مگه واسه تویوتا و لکسس و هیوندای و کیا و هوندا و میتسوبیشی و مازراتی و پورشه و بنز و بی ام و و ولوو  اخیرا آئودی نگرفتن چرا هیچ کدوم سمت آمریکایی نرفتن که مردم روهوا میزنن و فروشش مثه آب خوردنه؟
میترسن دیگه دوتا برچسب بخورا دیگه نتونا چیز دیگه وارد کنن غیر آینه بگو غیر آینه!
پاسخ:
ما خیلی چیزا می دونیم ولی همرو که نباید گفت .

آقا اوایل رو این ژوک ها مینوشتن CVT الان مینوسن xtronic CVT یعنی چی اونوقت خب اولی که معلوم بود گیربکس CVT الان اکسترونیک که مینوسن  یعنی چی چه فرقی کرده!
آقا ما بین CR-V و راوفور فول موندیم قیمتا نزدیک اند هوندا 240 تومن راو 230 تومن چی بکنیم اوتلندر هم هست اخه 205 تومن چه کنیم ای دوست؟
بابام میگه هوندا قبل انقلاب هوندا داشت الانم آکورد داریم ولی من میگم اوتلندر بقیه رم رینگ و پخش بندازیم داداشم میگه راوو هر سه تامونم تو رو قبول داریم پایه سایتتیم بابام گفت عرفان هرچی بگه من قبول میکنم بابام هوندا بازه جان من بگو اوتلندر خسته شدیم الان چهل ساله هوندا  داریم هرچی میگیم آقا فلان بیسار اصلا نه که نه میگه پسر هوندا پایه گذار خدمات به مشتری بود تو جهان اون موقع که بنز تو آمریکا 20 تا اصول مشتری مداری داشت هوندا 50 تا داشت الان رسما 29 سال که این جمله رو دارم میشنوم!!!
مرگ من هرچی خواستی بگو فقط هوندا نگو عالم آدم بابام قبول نداره نمی دونم چی تو سایتت دیده که میگه عرفان من قبول دارم یعنی الان یه خانواده منتظره که تو هرچی بگی جز هوندا اقاااااا ما تنوع میخواییم به کی بگیم اخه یعنی آگه پول بنز S کلاس ام داشته باشیم بابام باز هوندا میگیره درک کن مگه اینکه محصول جدیدی بده ما 39 سال صبر کردیم هوندا یه چیز لوکس تر خاص تر بده انگار نه انگار اونم مثله بابام میمونه فرداهم کله منو میکنه بخاطر این متن بعد میگه قبول نیست تو عرفان تحت فشار گذاشتی رسما اقرار کن که من هیچ اجباری نداشتم ولی جان من نگو CR-V آقا ما من متنفرم از هوندا تو بگو لوکس ترین ایمن ترین بیزارم ازش ولی بابام میگه شما هرچی بخوایین میتونین بگیرین ولی من هوندا میگیرم باهام 1000 لیتر بنزین بست زده که توهم میگی CR-V آگه بگی یه خانواده رو ناامید کردی منم یه تومن شرط میبازم باید تا 3 ماه پول بنزینش بدم!
اصلا اون 1000 لیتر من بهت اهدا میکنم به جان مادرم رسما دارم بهت یه تومن میدم ولی اقرار کن که من هیچ اجباری بهت نکردم چون قبولت داره!
پاسخ:
اولا از همه به شما و خانواده محترمت
اینای که نوشتی رو خوب پدر شما می خونه بعد متوجه میشن که اینهمه اسرار داری که نگم هوندا !
هر سه تا شون خوبن و واقعا ماشین های عالی هستند اتفاقا من یه مشتری داشتم که بین اینا گیر کرده بود شوهرشون امریکا بود هی به خانومش می گفت هوندا بگیر اگه نشد راو4 باهاش صحبت کردم و دلیلشو پرسیدم گفت واقعا عالی هست چون خودم اینجا دارم و همه کسای که دارن واقعا راضی هستند.البته اون زمان من نظرم رو راو4 بود چون نمایندگی فعال تری نسبت به هوندا داره تو ایران بعد پی گیر نمایندگی شدم دیدم هیچ کدومشون قطعه ندارن و باید سفارش بدی از دبی بیارن پس فرقی نداره.
حالا واقعا من جای تو بودم هوندا میگرفتم اول اینکه خوشگلتره تو ایران چیزه جدیده و خاص میشه گفت هست چون هر کسی فعلا نداره و چیزی از بقیه کمتر نداره موتور و شاسی شم که عالی هست طراحی بدنه و طراحی داخلیشم راضی کنندست.من باشم بی شک با اینک ارادت خاصی به تویوتا دارم هوندا میگیرم.
ببخشید که نظرم باب دل شما نبود ولی من نمیتونم نقش بازی کنم چیریه که بهش ایمان دارم.
۱۲ خرداد ۹۴ ، ۰۱:۱۸ محتشم زاده
اقای باستانی سلام من بابای نوید هستم من باتوجه به شناختی که ازت داشتم از نظراتی که میدادی مطمئن بودم هوندا رو انتخاب میکنی بخاطر همین حاضرشدم سر نظر شما رو اعتقادم به هوندا بعد 40 سال تک سواری با هوندا یعنی فقط تا حالا هوندا خریدم رو شرط بندی کنم آگه هر کدوم ازون دوتا رو میگفتی شک نکن که می خریدم ولی حالا بد نشد این بچها زیادش میکنن پسرم تا حالا بهترین ها رو داشتن بخاطر همین قدر نمیدونن فکر میکنن اونا بهتره ولی من سال 70 با ماشینم تصادف کردم با سرعت 96 تا از جلو تا داشبرد کتاب شد ولی اتاق سالم موند واگه استاندارد های ایمنی هوندا نبود الان من زنده نبودم الانم شما آگه با هرچی جز هوندا و ولوو تو اون سرعت از جلو تصادف کنی یقینا اتاق هم کفاف شما رو نمیده بخاطر همین من هیچ وقت جز هوندا و ولوو ماشین دیگه ای نمی خرم مگه اینکه استانداردهاشون بالاتر ببرن تا به این دوتا برسن من پولم به XC60 نمیرسه وگرنه اون رو میگرفتم الان 320 قیمت داره!
بازم ازت بخاطر انتخابت ممنونم پسرم و این جمله که من هیچ وقت به مشتری هام خیانت نمی کنم رو هیچ وقت یادم نمیره.
سپاسگذارم ارادتمند محتشم زاده
پاسخ:
ممنون از شما که من رو قابل دونستید.
آقا تو مشکلت با خودروهای چینی چیه؟
خب الان تو باشی با 50 -60-70 تومن پلاک ملی چی می خری واسه هرکدوم هم سواری بگو هم شاسی مبخوام ببینم انتخاب یک کارشناس فروش از پلاک ملی ها غیر چینی چیه که میگه اصلا چینی نخرین چون کیفیتش پایینه!
پاسخ:
مزدا 3 کارکرده می خرم.
چرا همش دنبال ماشین صفرن مردم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
کاوه چیزی که باعث میشه امثال عرفان آدامه بدن عشقه عشق اینا غرق در لذت دیدن و حس کردن و شنیدن دورموتور اند که اینارو برای همیشه به خودش جذب میکنه.
۱۲ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۳۶ جلال شهرامی
سلام عرفان جون فدات شم ما ساکن شارجه هستیم الان 2 هفته اومدم ایران اونجا یه کاین GTS دارم به اصرار یکی از دوستان که کاربر سایت شماست گفت بروبا اقای باستانی هم مشورت کن بعد خرید کن آقا از بین کاین توربو S و لندروو V8 سوپر شارژر جدید که موتور جگوار روش نصب شده با مرسدس GL63 AMG کدوم انتخاب معقولانه تریه به فکر پایین ترین مصرف سوخت و بالاترین گشتاور و فول ترین امکانات باش نرمی اتاق هم بشدت برام مهمه و واکنش گیربکس خودم میلم به پورش هست چون سیستم تعلیق PSAM خیلی به دلم نشسته حالا نمیدونم 4MATIC بنز هم در همین حده یانه کلا از لندروور هم بی خبرم منتظر پاسخت هستم.
آگه امکان داره این سه تا رو باهم تو هر بخش مقایسه کن چون میخوام بدونم این چی داره اون چی کم داره؟
پاسخ:
سلام ممنون که به من افتخار دادی.
من باشم فقط لندرور میگیرم و بس
علیرضا توضیح رو میده بهتون
باتوجه به اینکه تو دانشگاه چیزی به آدم یاد نمیدن عرفان به جز ماشین درمورد چیز دیگه ای هم اطلاعات داری؟
مثلا؟
پاسخ:
اره همه چی ...
بند کردین به منا
والا مزدا 3 5 سال کار کرده بخری 5 سال دیگه بی منت کار میکنه برات ولی چینی صفر بخری 1 سال هم کار نمیکنه.  مخصوصا mvm. اه اه اه 
آقا جلال لندروور رولزرویس شاسی بلندهاست باتوجه به این که آرامش براتون مهم مطمئنا اتاق لندروور کمترین لرزش ممکن چه برسه به تکان خوردن رو داره در بین گزینه های مطرح شده چون کاین توربو S ببشتر برای این طراحی شده که تعادل بهتری تو پیچیدن با سرعت بالا داشته باشه پس نیاز به این داره که تعلیق اسپرت تری نسبت به کاین توربو وحتی GTS داشته باشه پس آگه دنبال آرامشی سمت نسخه توربو به بالا کاین نرو گرچه باز نرمیش قابل تنظیم اما قابل قیاس با رنجروور نیست..
اما مرسدس تو بنز اوضاع بهتره چون بلحاظ سریع ترین شاسی بلند بودن که نیاز به توربو با فشار بالاتر هست که کاین حرف اول رو میزنه بنز به مراتب نرم تره ولی باز به پای رنجروور نمی رسه هرچند درنوع خودش 4MATIC فوق العاده است..
حالا چرا میگیم رنجروور!
چون قابلیت افرود بالایی داره در اوج لوکس بودن و افرود احتیاج به نرمی و بازی تعلیق داره اینکه توبتونی با کمترین تکونی از سنگ 20 سانتی ردشی و اتاقت کج نشه کار رنجروور و مرسدس G کلاسه ماشینی که تو افرود تو مسیر خاکی با سنگ درشت سه 4 سانتی طوری حرکت میکنه که انگار داره رو آسفالت راه میره و شما اون آرامش رو داری..
بلحاظ امکانات هم پابه پای اون دوتا میاد فقط مصرف سوختش مقدار ناچیزی بالاتره اما واکنش پذیری گیربکس مطمئنا در حدی هست که بتونه Gl63 رو کنار بزنه گرچه وزنش سنگین تر از اون دوتاست و همین باعث میشه تو تسط شتاب از اون دوتا اندکی عقب بمونه ولی اینو یادتون باشه شما یا باید موتور گیربکس مسابقه ای براتون مهم باشه یا آرامش و نرمی تعلیق چون این دوتا باهم درتضاد اند آگه وسطش رو بخوای رنجروور بی نظیره آگه اولویت با واکنش گیربکسه پورش حرف اول میزنه پس نظر ما با توجه اولویت شما که آرامش اتاق توام با واکنش سریع گیربکس باشه قطعا رنجروور هست و این روهم درنظر داشته باشین که لوکس تر از رنجروور دربین SUV ها نیست وقار و عظمتی که در رنجروور هست تنها و تنها با رولزرویس فانتوم قابل قیاسه..
درمورد این ماشین همین جمله کافیه که تنها خودرویی هست که در موزه لوور فرانسه قرارداره و زیرش نوشته شده :
خودرویی که بیشترین خدمت رو به بشریت کرد..
داداش محمد طلها من از خیلى چیزها خبر دارم حتى میتونم به جرأت میتونم بهت بگم که اون وارد کننده چه حرف هاى دیگه اى به صورت راز بهم گفت جدیدا مد شده امثال جنابعالى خیلى دوست دارن همه چى رو به صورت نه یا منفى به مردم جلوه بدن مرد حسابى من حداقل شماره چندتا وارد کننده تو گوشیمه یعنى همشون دروغ میگن امثال شماها راست میگن الله اکبر ببین چه دنیایى شده بعد هم برو روزنامه و مجلات این ماه هاى گذشته رو بخون به امثال جنابعالى حالى میکنن که جنرال موتورز اعلام سرمایه گذارى تو ایران کرده یکم از خواب خرسى بیدارشین با وقایع دور و اطرافتون کنار بباسط من که هرچى
داداش محمد طلها من از خیلى چیزها خبر دارم حتى میتونم به جرأت میتونم بهت بگم که اون وارد کننده چه حرف هاى دیگه اى به صورت راز بهم گفت جدیدا مد شده امثال جنابعالى خیلى دوست دارن همه چى رو به صورت نه یا منفى به مردم جلوه بدن مرد حسابى من حداقل شماره چندتا وارد کننده تو گوشیمه یعنى همشون دروغ میگن امثال شماها راست میگن الله اکبر ببین چه دنیایى شده بعد هم برو روزنامه و مجلات این ماه هاى گذشته رو بخون به امثال جنابعالى حالى میکنن که جنرال موتورز اعلام سرمایه گذارى تو ایران کرده یکم از خواب خرسى بیدارشین با وقایع دور و اطرافتون کنار بباسط من که هرچى گفتم از رو مدرکش گفتم عزیز خیلى شک دارى تشریف بیار تا باهم در شبکه هاى اجتماعى صحبت کنیم.
عرفان ازت پرسیدم CVT اکسترونیک یعنی چی پشت این ژوک های جدید مینوسن جوابم ندادی داشتم صحبتم میکردم تو یه جمع یکی اومد حال منو بگیره ازم پرسید تو آگه راست میگی بگو ببینم فرق بین CVT و CVT اکسترونیک چیه گفتم نمیدونم گفت همین برات بسه تو دیگه حرف نزن!
تو نت هرچی گشتم منابع فارسی نزده بود فقط انگلیش بود که اون رو ترنسلیت کردم بعد اصلا ترجمه اش بهم ریخته بود بی معنی بود.
آقا علیرضا عرفان که پیست رو بوسید گذاشت کنار شماهم پیست نمیای جمعها؟
نه عزیز  نمیرم ماشین هاش تکراری شدن هردفعه همونا دوباره میان اونایی ام که خاص اند کلا ماشین شون نمیارن پس دیگه من چرا باید برم بچها اصرار میکنن میگن آقا بیا شاید ایندفعه فرجی شد ولی خبری نیست فضا کوچیکه موتور سنگین ها نمیتونن دور بگیرن بچه های افرود جا ندارن واسه عرضه اندام کلاسیک ها قوربونشون برم کلا نا ندارن همه شون خسته اند طرف ماشینش پوسیدگی داره همینطوری اومده شرکت کرده خب بابا اون درست کن یعنی دریغ از تمیز کردن موتور نخواستیم موتور کروم کنید لااقل خاک گیری کنید با فشار باد گردگیری کنید همون طوری خاک گرفته کثیف اومده نمیگن یه بدنه رو باز سازی کنیم خرجی نداره که 20 سی تومنه دیگه یک نیست بگه تو که شرایط نگه داریش نداری چرا ماشین بدبخت نابودش میکنی میگیم آقا یه دوربگیر میگه روغن کم میکنه خب دیگه من به چه لذتی برم و قتی یه آمریکایی دهه هفتاد هشت سیلندر  324 اینچ کنارت هست و نتونی از صدای زیبای موتورش لذت ببری دیگه رفتن چیه..
افرودا که سرجاشون وای میسن موتورها هم که نمایش نمیدن کلاسیک ها هم که نا ندارن فقط تک توک یه چندتا پیکان ناز بازسازی شده میاد که اونم بعدا عکسش درمیاد..
پاسخ:
افرین می حرف دیل بزای برار
مجید عزیز دلم از عرفان دلخور نشو وقتی جواب نمیده 4 حالت داره..
یا قبلا جواب داده
یا ماشین چینیه 
یا نمیدونه
یا حال جواب دادن نداره
فرق بین 2تای آخر اینکه آگه یه بار پرسیدی جواب نداد ممکن حال نداشته باشه ولی اگه 2بار پرسیدی جواب نگرفتی بدون نمیدونه وگرنه جوابت میده..
فرقشون تو اینکه اکسترونیک قابلیت تعویض دنده داره دیگه مثل عادی کسل کننده و یکنواخت و بدون دنده نیست که حوصلت سربره براش دور موتور تعریف کردن الان ازین دور تا اون دور یه دنده خاصیه مثلا و قابلیت پدال پشت فرمانم داره که نسبت به او ن قبلی خیلی بهتره چون دیگه یه صدای یک نواخت رو نداری میتونی دنده بکشی..
پاسخ:
اقا من یه مدته که اینترنتم خرابه همش از کار میوفته برای همین زود نظراتو تایید می کنم و فرست ندارم جواب بدم . تازشم علیرضا بخش فنی رو داره سوالات فنی رو علیرضا زحمتشو می کشه . چون بهتر و کاملا تر و اگاه تر نسبت به من جواب میده.
مگه نه علیرضا خان.
آقا آمار دقیق داری چندتا SLS پلاک شده تو ایران داریم؟
راستی مثه اینکه دومین i8 هم فروخته شد مشکیه قیمتش متناقضه سفید رو که گفتن چراغ لیزری داره مثه اینکه بالای 2 میلیارد رد کردن الان این یکی رو من شنیدم 1980 کلا قیمتا کیلوییه وقتی گیبیلی 80 هزار دلاری 1800 بفروشن چرا اینو نتونن!
پاسخ:
فکنم 6 یا 7 تا وارد شده
عرفان جان من رفتم واسه خرید ایمپالا ولی داداشم دیروز کرایسلر 300 ش رو تحویل گرفت نشستم دور زدم اینم چیز خوبی بود به نظرت ایمپالا از 300 هم بهتره یا نه چون میخوام قرارداد سفارشش رو ببندم؟
پاسخ:
جااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااان!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
شما داری در مورد منطقه ازاد انزلی حرف می زنی یا جای دیگه این جا که وارد نمیشه بستست.
من مخلصتم عرفان جان شما عزیز دل مایی..
پاسخ:
اقای داداش.
محمود دقیق 6 تا وارد شده..
5 تا پلاک ملی 1 ارس..
ازون 5تا :
2 بلاک سری یکی سفید یکی زرد
2تا AMG یکی سفید یکی قرمز
یدونه ام GT ادیشن مشکی مات
ارسم که AMG قرمزه..
قیمت 3 تا 4 میلیارد



عرفان چرا از لیسانس معماریت استفاده نمی کنی؟
برو نظام مهندسی حق امضا بگیر یا خودت پروژهای طراحی اتوکد و 3D MAX و اسکچاپ قبول کن انجام بده شیتی پولش بگیر یا سرمایه داری زمین از مشتری ساخت و ساز از تو از یه 2 واحدی شروع کن یا آگه ارشد داری برو تدریس کن!
یا یه لوازم یدکی بزن الان با 25 تومن میشه شروع کرد.
پاسخ:
ای بابا گفتم که اولا رشتم رو دوست ندارم دوما چی یادم دادن که بخوام اجرایش کنم.سوما کووووووووووووووووووو سرمایه؟؟؟؟
نیییییییما چه میکنی بیما؟
آقا گفتم که ساکن چابهارم الان is 350 دارم ازت پرسیدم آکورد شش سیلندر بگیرم یا ایمپالا گفتی ایمپالا داداشم تازه C300 ش رو تحویل گرفت نشستم خوشم اومد میخوام بدونم ایمپالا از C300 هم بهتره که برم قراردادش ببندم یا نه؟
پاسخ:
c300 کرایسلر اگه موتورش 8 سیلندر باشه که هیولاست ولی یه خورده مصرفش بالاست چون وزنشم به خورده سنگینه.
ولی باز به شخصه من میرفتم دنبال ایمپالا کرایسلر و که داداشت داره تو هم بهتره ایمپالارو بگیری فقط خم فول بگیر.این جا هم تو تا فول وارد شده
علیرضا خان سلام عرض شد sls تو تبریز پلاکه داداش ایران ١٥ هم پلاک کرده...چون اونجا میرمو میام میدونم
واااى ولى هیچ موقع صداى اونتادور،فرارى با بنتلیشو فراموش نمیکنم فوق العاده بود به خصوص از بنتلى انتظار همچین صداییى نداشتم
پاسخ:
اره پلاک شده من می دونستم
عرفان دهنم آسفالت شد بابام ازارا داره ماشین مشترک استفاده میکنیم حواسمون نبود زنجیره تایم سر 120 هزار تا باید عوض کنیم ماشین سوپاپ کج کرد سر سیلندر سوزوند 8700 میلیون فاکتور قطعه و دستمزد برامون اوفتاد نصفش من دادم سوختتتتتتتتتتتتم حیف این پول نبود!
دوستان حواستون باشه سر 120 باید زنجیر عوض کنین وگرنه مثه من دهنتون اسفالته!!

پاسخ:
ای بابا حواست کجا بود پی دخیا
حواستون به قطعات تعویضی باشه.
قد و بالای عرفان عشقه..
پیدا میدا نیستی سالار قدیما روزی 2 بار سایت چک میکردی الان فقط آخر وقت یه نگاه میندازی!
پاسخ:
از کجا می دونی؟!
عرفان SLS ارس پلاک شده بود بعد من نگفتی زیرش بهم میگفتی دیگه
ولی من هرچی عکس ازش دیدم از جلوش بود جلوهم پلاک نصب نکرده یود طرف هر هفته ازماشینش عکس میده بیرون همه هم از جلووووو حال میکننا..
پاسخ:
خیلی وقت هست با پلاک 15 عکس هم ازش داشتم.
سلام به روی ماهت RMAX جان..
مرسی عزیز..
اقا تسمه تایم مگه 60 هزارتا نباید عوض بشه؟؟؟ 120 هزار خیلیهههه هاااا
عرفان واسه SLS نه میلیاردی ام 500 تومن حق زحمه میگیری؟
پاسخ:
داداش دیگه وارد نمیشه
من میدونم دارم چی کار می کنم.
از همه خواستم که من رو یاری بدن نه اینکه با سوالات شون ....
آقا آمار داری که یه گالاردو 2012 هم پلاک ملی داریم یا نه؟
شنیدم 12.5 قیمت خورده یعنی واقعا اسکل هایی هستند که پول بوگاتی گذرموقت 8 ماه رو بابت گالاردو ملی بدن!!
پاسخ:
فکنم داریم منم چنین چیزی شنیدم ولی ندیدم.
ولی گذر موقت 8 ماه نداریم اخرش 3 ماه هست.
آقا درست گفتی 7 تا SLS پلاک ملی داریم یه دونه هم سفید GT فاینال رودستر..
اون عکس ارس داری برام لینک بزاری ببینم اینترنت زیر رو کردم نیست همشون نمره تهران اند!
پاسخ:
دارم ولی فکنم تو PC شرکت باشه .میگردم پیدا کردم برات می فرستم
نیما زنجیره تایم 120 تسمه تایم 60..
زنجیر فولاده تسمه پلاستیک
 موتور 3 لیتر به بالا معمولا زنجیر استفاده می کنن..
گمرک جنوب 6 ماه است گمرک شمال 8 ماه چون اکثر از جنوب میارن وکمتر کسی از شمال میاد بیشتر 6 ماه جا افتاده کمتر کسی حاضر پول حمل و نقل و کرایه و بیمه جنوب تا شمال بده تا 2 ماه بیشتر استفاده کنه 6 ماه براشون کافیه..
قانونش هست
پاسخ:
میدونم که بیشتر از 3 ماه دیگه نمی دن
2 بار تمدیده 2 تا 3 ماه
اونم 2 تا 4 ماه..
علیرضا داداش مگه SLS نگفتی 3 تا 4 تومن الان یکی دیگه میگه 9 تومن این که شد 3 برابر!!!
چه جوریاست عرفان من شکه شدم مگه 2*2=4 نیست چرا اینجا 2*2=12 تاست؟
پاسخ:
اقا رفیق ما 3 تومن گرفت برد مشهد البته چند ماه پیش.الان دیگه نمی دونم چند گذاشتن
عرفان الان گذر موقت برای 3 ماه دوم یعنی تمدید نمیکنن!
فقط یه بارش بهت میدن قبلا 2 تا 3 ماه تمدید میکردن که؟
پاسخ:
برای صاحب شرکت ما که ماشین اورده بود 3 ماه بود.
سلام خدمت دوستان به نظرتون خوبه یه کامارو 2014 با 20 هزار کارکرد بگیرم؟
کلا نظرتون راجع به خرید ماشین دسته دوم تو این دسته از ماشینا چیه؟
ممنون 
سلام خدمت دوستان به نظرتون خوبه یه کامارو 2014 با 20 هزار کارکرد بگیرم؟
کلا نظرتون راجع به خرید ماشین دسته دوم تو این دسته از ماشینا چیه؟
ممنون 
پاسخ:
بخر ولی مواظب باشه تو پاچت نکنن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی