خودروهای شهر باران


آپلود عکس         

اسلایدر

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

يكشنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۳، ۱۱:۱۶ ق.ظ

مزدا 6 با موتور 2.0 بیسیک 71 م
مزدا 6 با موتور 2.0 سانرف 84 م
مزدا 3 با موتور 1.6 بیسیک 63 م
مزدا 3 با موتور 1.6 بیسیک با رینگ 65 م
مزدا 3 با موتور 1.6 با سانرف 74 م
مزدا 3 با موتور 2.0 فول 84 م
نیسان ژوک با موتور 1.6 نیو فیس میدل 64 م
نیسان ژوک با موتور 1.6 نیو فیس فول 72 م
کیا ریو با موتور هاج بک 1.4 نیو فیس فول 2 ایربگ 58 م
کیا ریو هاج بک با موتور 1.4 نیو فیس فول 6 ایربگ62 م
اسپرتچ با موتور 2.0 تک دیفرانسیل بیسیک 74 م
اسپرتچ با موتور 2.4 دو دیفرانسیل بیسیک 81 م
اسپرتچ با موتور 2.4 دو دیفرانسیل فول 90 م
توسان با موتور 2.0 تک دیفرانسیل بیسیک 74 م

توسان با موتور 2.4 دو دیفرانسیل بیسیک 80 م
توسان با موتور 2.4 دو دیفرانسیل فول 90 م
سانتافه با موتور 2.4 دو دیفرانسیل بیسیک 96 م
سانتافه با موتور 2.4 دو دیفرانسیل فول 120 م



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۲/۱۰
عرفان باستانی

ابزار امتیاز دهی

نظرات  (۵۲)

damet garm mersi erfan jan
پاسخ:
خواهش میکنم
مرسی عالیهههه فقط یه پراید 2015 اون وسط پارک میکردین یکم میخندیدیم واقعا ایران زباله داره تولید میکنه 
پاسخ:
فدای تو
اون 2 تا مزدا که رنگشون به ابی میزنه اسم رنگشون چیه ؟ یکیش فکر کنم اطلسی باشه 
پاسخ:
دارک بلو و مزدا 3
ابی لایت مزدا 6

سلام داداش ماشین هایی  که شما وارد می کنید وام هم داره مثلا 40تومن الان بدی بقیش قسطی من شنیدم منطقه ازاد وام داره راستی شما میدونید مقدار وام چقدره
پاسخ:
وام بانکی که الان نمیدن یه ماه مونده وامارو به کل می بندند.
ولی خود شرکت تسهیلات میده با سوده 26%
ده میلیون با بازپرداخت 12 ماه ، اقساط پرداختی ماهانه 9685500 ﷼ کل مبلغ بازیافت تسهیلات 116250000 ﷼
پانزده میلیون با بازپرداخت 12 ماه ، اقساط پرداختی ماهانه 14531250 ﷼ کل مبلغ بازیافت تسهیلات 174375000 ﷼
بیست میلیون با بازپرداخت 12 ماه ، اقساط پرداختی ماهانه 19375000 ﷼ کل مبلغ بازیافت تسهیلات 232500000 ﷼
بیست میلیون با بازپرداخت 24 ماه ، اقساط پرداختی ماهانه 10937500 ﷼ کل مبلغ بازیافت تسهیلات 262500000 ﷼
سند به نام ولی در رهن شرکت ، به انداره کل مبلغ ماشین سفته ، به اندازه کل مبلغ وام چک ضمانت و یک نفر ضامن.
شرکت مهرکار در خدمت شما هستیم.
انصافا قیمتاتون به جای دیگه عالیه
اقا عرفان بد حساب نکردی سودش رو..
26% از ده تومن میشه 2.600 که در مجموع باید باز پرداختش بشه 12.600 بعد شما چه جوری اوردی 11.625 یه یه تومنی کسری داری..
بعد اینکه حالا ما اگه ماهی 1.453 بدیم تو پونزده تومن اون 125 رو خورد نداشته باشیم چی!!!
دلت میاد بهمون وام ندی..
پاسخ:
داداش سودشو دقیق نمیدونم ای چیزیه که به ما گفتن سودش کمتره خوب بهتر
دوستان بین خودمون بمونه ولی رسما شرکت مهر کار داره مفت وام میده با سود 16% الان بانک وام خودرو رو 28% میده...
در تاریخ این کشور سابق نداشت کسی منصفانه از اعتبار شرکت اینطور وام بده..
پاسخ:
اقا چیزی نمونده که ماشینای که واسه عید خرید کرده بودیم تموم بشه، همرو خریدا . خدای قیمت خوب به علاوه شرایط خرید عالی... دیگه چی می خواین؟؟؟
دوستان فرمول محاسبه سود رو براتون مینویسم 

[   (مبلغ اصل  وام) + (تعداد اقساط +1) + درصد سود ]

حاصل بالا رو تقسیم بر 2400 کنید.   مبلغ به دست امده میشه سود وام
نیما جان میشه با اعداد توضیح بدی که چه طور طبق فرمول جنابعالی 26% سود بازپرداخت یه ساله از ده تومن کلا همه باهم میشه 11.625..
ما که هرجور حساب میکنیم میبینیم علیرضا درست میگه سودش 16% نه 26%..
ده تومن اصل پول 16% میشه 1.600 پس باز پرداختش میشه همون 11.600 پس سودش 16% درسته نه 26%..
خندم گرفته یاد حرف یکی افتادم به قول یکی از بچها حال اینقدر بگین تا سودش بکنن همون 26%..
هههههههه..
دم شرکت مهرکار گرم وجود میخواد ادم با تورم 37 درصدی 16% وام بده!
پاسخ:
همینه دیگه همه ماشینا رفتن
دوستان توی فرمول سود 30 درصد رو بذارید بعد حساب کنید
این فرمول بانک مرکزی هست قسط های بانکی تون رو با همین فرمول حساب کنید ببینید درسته.  
داداش همش کره اى هست که بنز و بى ام و پژو سیتروئن رنو فیات فورد پورشه اینا رو هم یک قیمتى بدید
منبعت منو کشته اونها خودشونم هنوز نمیتونند تورم درست حسابی بدست بیارن اخرشم دستوری تورم اعلام میکنن کدوم ادمه عاقلی قبول میکنه که الان تورم زیر 30%..
بعد این هیچ جنابعالی داری از رییس گردنه میپرسی به نظرت تورمی که شما ایجاد کردین تا جیبتون لحظه به لحظه پر تر بشه فرمولی داره که برای ما قابل درک باشه چرا شما بانکدارا 22% سود میدین 28% وام میدین بعد دوباره با تورمی که ایجاد کردین 37% سود دیگه از مردم میگیرین..
پس ادم عاقل به حرف دزد سرگردنه که 22% سود میده 64% سود میگیره اعتماد نمیکنه..
هرسال پول ملی 20% ارزشش از دست میده بعد اینا چقدر به حقوق ها اضافه میکنن میانگین 10% پس شما هرسال به جز او 64% بالا 10% دیگه هم اضافه تر میدی تا حالاشد 74% بدهی..
میخوای ادامه بدم چون این لیست حالا حالا ادامه داره این میشه که تو اینجاشما باید ماشین های کم کم 25 سال پیش اروپا رو بخری چون هرسال بدهکارتر میشی پس از دزد سرگردنه فرمول نپرس چون اون فقط بنفع خودش کار میکنه..
همونطور که علیرضا گفت واقعیت از حقیقت متفاوته..
خودت تحلیل کن نذار چیزی رو که قبول کردنش از تحلیل کردنش اسون تره رو بهت به قبولونن..
عزیز مایی نیما جان ازم دلخور نشو ولی اینا قابل اعتماد نیستند تنها چیزی کهقابل اعتماد عقل خودته به عقل خودت شک نکن به جاش تحلیل کن..
داداش قیمت هر ماشین میخوای برو سایت یالا موتورز مدل انتخاب کن قیمت به درهم وردار ضرب در قیمت درهم به تومن کن + یه 20% سود گمرک منطقه + یه 12 تا 15 میلیون سایر هزینها = قیمت تمام شده هر ماشین..
هفت منطقه داریم تو کشور تنهاجایی که سود گمرکش 20% اینجاست همجا 5% ..
بعد پنج تا منطقه ازاد داخل خاک رو بالای 2.5 لیتر بستن ولی کیش و قشم که سوگولین همچنان ازاده..
مهدی جان اعصاب نداری ها خخخخخ به جان خودم این فرمول من از جیبم در نیاوردم همه بانک ها با این فرمول حساب میکنن کاری نداره که یکی از دفترچه قسط هات رو وردار حساب کن نمیدونم اقا عرفان تایید میکنن یا نه ولی این اقساطی که نوشته شده با سود 30 درصد (بانکی) محاسبه شده نه 26 درصد (بانکی) 
یه نکته دیگه اقا مهدی سود سپرده به فرض30 درصد با سود تسهیلات 30 درصد مبلغ یکسانی نداره سود وام کمتر از سپرده در میاد اگه دوس داشتی ایمیلت رو بده برات توضیح بدم 
پاسخ:
اقا درست سوده بانکی هست .هرچی هست خوبه .قابل تحمل است
آقا دمت گرم بابت اطلاع رسانی برادر امکانش هست از یه منطقه ازاد دیگه ماشین خرید اینجا سوار شد؟ قیمتای اینجا اصن با عقل جور در نمیاد طرف یه موستانگ شیش سیلندر دسته دورو گذاشته 150 تومن همین موستانگ صفرش تو ارس 100 تومنه علت چیه داداش؟ 
پاسخ:
اینجا گرون تر بخ.تطر گمرکی بیشتر
مردمم میبینن دیگه ماشینای بالای 2.5 وارداتش ممنوع قیمتارو کذای میزارن واسه فروش همین امروز طرف امده کاماروی ار اس رو که کانورتیبل فول هست میگه 200 برام رد کن میگم 2014 رو خودت گرفتی از من صفر شو 155 الان کلیم کارکرد داره میگی 200؟؟؟!!!
بهش گفتم برو من به مشتریم خیانت نمی کنم.
اقا عرفان نیسان التیما چه قیمتی هست حدودا؟ موتورش 2500 هست؟
پاسخ:
اره موتورش 2.5 هست قیمتشم از 80 شروع میشه.
اقا عرفان پریشب یه ایده به خرج دادم با ریسک اساسی..
اون مزدا 3 که جای پلاکش زیر سپر زدیم پلاک جلو رو کلا ورداشتیم الان فقط عقب پلاک نصبه دیشب هی از عمد از جلوی افسر رد میشدیم ببینیم گیر میدن یانه دیدیم فقط دارن جلو پنجره نگاه میکنن صحبت میکنن ولی نه ایست دادن نه هیچی تا حالا داخل شهر که گیر ندادن فردا یه چند تا پلیس راه روهم میریم یه جا هم میخوایم بالای 130 بزنیم تا افسر جریمه کنه ببینیم متوجه میشن یا نه اگر نشن دیگه راحت کلا پلاک جلوی مزدا 3 رو بی خیالش میشیم به 40 تومن جریمش میارزه اگه متوجه نشن.. 
واقعا بدون پلاک جلو چهره ماشین بر گشت حالا باز ما که زیر سپر زده بودیم بنده خدا اونایی که رو جلوپنجره نصب کردن..
اخر هفته قرار بود کمک های جلو پنوماتیک بزاریم گفتم بزاره اینو تسط کنیم شد شد نشدکه بعد کمکا رو عوض میکنیم بهتون اطلاع میدم..
پاسخ:
من موندم اخه اینهم حرص خوردن برای جای پلاک جلو!! بهتر بزاری پلاک رو جلوی شیشه هر وقت پلیس گیرداد بگو افتاده می خوام برم نصب کنم.
حرص خوردن که داره 😜 چون خیلی تابلوئه ولی این چیزی که اقا عررفان میگن درست تره نمیشه که کلا پلاک رو حتی جلو شیشه هم نذارید جریمه فدای سرت ولی ماشین رو بخوابونن چی ؟
من به مشتریام خیانت نمی کنم..
همینه همینه عرفان با تعصب..
ولش کن ولش کن..
اقای باستانی تشکر تشکر..
قوربون اون لبخند باصفات برم من..
فدایییییییییییییییییییییییییییییییی داری..
پاسخ:
خیلی باحال بود ممنون.
خداییش جلو پنجره مزدا 3 از 6 قشنگ تره منم 3 دارم ولی پلاک رو جلو پنجره است واقعا ماشین زشت کرده بعضی وقتی بخاطر همین جای پلاک جلو پشیمون میشم که چرا یه مقدار بیشتر نزاشتم یه 6 بگیریم حداقل جلو جا پلاکش تو ذوق ادم نمیزنه..
ولی اگه کار اقا رضا جواب بده منم میکنم میزارم تو داشبرد پشت شیشه جلو هم نمیزارم زشت میشه خودتون نگاه کنید رنگ ابی کربنی به اون نازی رو بعد یهو پلاک جلو تمام لذت زیبای چهره جلو ماشین ازت میگیره مدام یادت میندازه ای کاش 6 میگرفتی حداقل تو ذوقت نمیزد خودتون ببینید دیگه 6 و 3کنارهم کدوم به دل میشینه حالا اگه پلاک جلو 3 ورداری کلا کدوم به دل میشینه..
من منتظر اعلام نتایج هستم..
۱۳ اسفند ۹۳ ، ۱۰:۴۰ احمد میررضوی
سلام آقا خسته نباشی توسان 2400 بیسیک چه مشخصاتی داره و توسان 2000 فول قیمت روز چقدر میشه اگه زحمتی نیست مشخصات 2000 فول ذکر بفرمایید با تشکر از راهنمایی و حوصله ای که بخرج میدید
پاسخ:
ممنون من اصلا توسان 2000 فول ندیدم هرچی بود بیسیک بود، 2000 فولم معمولا خودشون (شرکت های وارد کنننده ) اپشن میزارم میگن فول هست
2400 بیسیک پاناروما سانرف ، دوربین عقب روی اینه ، بلوتوث قیمت 80
یکی از نعمت های جهان سوم درکنار هزاران مصیبتش اینکه مردم اینقدر بدهی و گرفتاری دارن که توجهی به جزییات نمیکنن بنده امروز با موفقیت هرچه تمام در سه نوبت که بعد نگن شانسی بود دوبار از جلوی دوربین و افسر رد شدم با سرعت 100 تا که محدودش 80 تا تو باند دوم که حداکثر سرعت 60 تا بود بدون پلاک جلو که جلب توجه نکرد باز برای بار سوم بعد از نیم ساعت جای دیگه از جلوی دوربین رد شدم با 130 تا سرعت گفت بزن کنار رفتیم کنار جای شما خالی دوربین 141 ثبت کرده بود که من موندم امپر مزدا کم نشون داده یا دوربین مونتاژ چین راهنمایی رانندگی به هرحال 50 تومن ما روجریمه کرد واسه سرعت اصلا نگاهم نکرد که اقا پلاک جلو داری نداری..
به هر حال هراونچه که با روان عشق ماشین ها بازی میکنه..
یعنی جی پی اس رو داشبرد با اون برچسبای ضایع سبز رنگش و پلاک جلو مزدا3 که حکم این رو داره که روی ارم بنز رو بیان پلاک نصب کنن برای ما عشق مزداییا کاملا تسط شد هرکدوم در سه نوبت که جای شکی نمونه برید حال شو ببرید نترسید واسه جی پی اس که کلا شما باید از ماشین پیاده شید  پس افسر نمیاد که من حتی پیاده نشدم تو دفعات قبل که افسر بیاد داخل ماشین ببینه ببینم حرف میزنه یا نه که بنده خدا اونقدر بدهی دارن که اصلا براشون مهم نیست پلاک جلوهم فقط مزدا 3 چک شد چون کلا جای پلاکش معلوم نیست که اصلا خالی باشه که جلب توجه کنه و اینکه محض احتیاط پلاک رو تو داشبرد همیشه داشته باشید که اگرم گیردادن بگین افتاده دارم میرم جابزنم..
احساس فوق العادهی دارم چون الان دیگه ماشین نگاه میکنم واقعا لذت میبرم به احتمال زیاد یه مدت ماشین خودم با رینگاش که خودم انداختم یه یه ماهی باهاش جابجا میکنم تا اون حسی که شش ماه واسه نسل جدید 3 صبر کردم بیاد که بگیرم بعد بخاطر جای پلاکش نشد و مجبور شدم 6 بگیرم اغنا کنم..
وای رضا تو خیلی باحالییییییییییییییی دمت گرمممممم بیگ لایککککک منم دقیقا مثل تو با اون برچسب های جی پی اس مشکل دارم راستی الان جای پلاکت چی شده سوراخ کرده بودی؟؟؟؟؟
دمت گرم اقا رضا خیال ما رو توحدودی راحت کردی..
فردا صبح رفتم این پلاک رو کندم برو که رفتیم..
رفت تو داشبرد..
اقایی..
بامایی..
ازمایی..
عزیز مایی..
همچنین عرض ادب داریم به اقا عرفان گل..
به قول شاعر..
گل روزگاری
یاد و یادگاری..
تو رفیق یاری
ماه شب تاری..
پاسخ:
ماشالا شاعر .ممنون از محبت شما
اقا عرفان قیمت مگان 2015 رو زحمت بکش بذار  بیسیک و فول
پاسخ:
اقا ما قرار شد دیگه قیمت ندیم هرکی قیمت می خواد تماس بگیره.
اقا من امروز یه مزدا 3 دیدم سانروف نداشت ولی مانیتور و جویستیک داشت. میشه مگه اینطوری؟؟؟
پاسخ:
اونم منم دیدم امده فابریکشو سفارش داده.موتور 2.0 فقط مانیتور داره
نیما مگه من بالا نگفتم قیمتا رو چه جوری حساب می کنن..
قیمت هر ماشین میخوای برو سایت یالا موتورز مدل انتخاب کن قیمت به درهم وردار ضرب در قیمت درهم به تومن کن + یه 20% سود گمرک منطقه + یه 12 تا 15 میلیون سایر هزینها = قیمت تمام شده هر ماشین..
اقا عرفان قیمت دیگه نمیده چون طرف بدون اطلاعات میاد قیمتا رو نگاه میکنه بعد رو هوا میگه قیمتتاتون زیاده..
من به مشتریام خیانت نمی کنم این با اب طلا باید نوشت..
همچین کسی هستن ایشون..
همچنان عرفان پا طلایی کاپتان تیم مایی..
پاسخ:
اون 20%  تو همون 15 تومن هست دیگه لازم نیست حساب کنید.
قیمت به درهم وردار ضرب در قیمت درهم به تومن کن و بعد + 15 میلیون
باشه مرسی دوستان اخه من این جوری که اقا مهدی میگفت میزدم گرونتر در میومد پس الان درست شد 20 درصد تو همون 15 تومنه اوکی 
اقا عرفان من گیج شدم جور ور نمیاد که قیمت ها هر ماشینی رو زدم گرونتر در میاد درهم رو هم 930 تومن زدم. به فرض مزدا سیکس بیسیک 75750 درهم چطوری در مییاد 71 میلیون ؟ میشه یه بار یاد بدی به ما دستمون را بیوفته مزاحمت نشیم ☺☺☺☺
پاسخ:
مزدا 6 حدودا 61 هزار درهم هست به علاوه 2 هزارتا هزینه های دبی میشه 63هزار درهم ضرب در قیمت روز درهم 945 هزار تومن که میشه 59 میلیون 500 هزار تومن به علاوه 12 میلیون هزینه های اینجا (حمل و نقل، پلاک، انبار داری، جی پی اس، پلیس، گمرک، بیمه، سود شرکت ) که کلا میشه 71 میلیون 500 هزار تومن قیمت ماشین. که شرکت ما داره ماشینو 70 میلیون 500 می فروشه.
 من قبلا به طور کامل اینارو گفته بودم. و خواهش میکنم دیگه فرمول رو نپرسید این کامل بود واین جوریی محاسبه کنید.
نکته ...ممکنه شرکتی ارزون تر یا گرونتر بخره که در قیمت تمام شده تاثیر بزاره.
در پاسخ به Reza 
که بدهکاری و فقر مردم در جهان سوم رو برای خودش نعمت دونسته، واقعا نشون دهنده عمق حماقت و دلبستگی به ثروت داره که یک کار غیر قانونی مثل نصب نکردن پلاک جلو رو با آب و تاب تعریف می کنه و از جریمه پنجاه تومنی میگه، من اگه جای اون افسر بودم پلاک جلو رو توی ماتحتت فرو میکردم که بفهمی علت جهان سوم بودن اینجا وجود افراد بیشعوری امثال تو است که با لذت گرایی محض و بی قانونی همه چی رو به گند کشیدین 
پاسخ:
لطفا به نظر همدیگه احترام بزارید
اقا عیبه زشته رعایت کنید
اقا مهدی که اسمت با من یکیه لطف کن دفع بعد اسم کاملت رو بنویس یا انگلیش بنویس که معلوم باشه کی به کی هست من تو این سایت به کسی بی احترامی نمیکنما که شما راحت به رضای ما نثار کردی.....
ok
پاسخ:
از این به بعد همه بدونن اگر بدون ایمیل کسی نظر بزار تایید نمیشه هزکسی هم اینجا زیاد میاد با اسم و فامیل خودش و حتما ایمیل خودش نظر بزاره در غیر این صورت تایید نمیشه نظرش.با تشکر
عزیزم چرا اهانت میکنی!
شما قدرت کلامت رو بالا ببر نه اینکه درجه فهمت رو با بی احترامی به بزرگتر از خودت نشون ملت بدی من گفتم مردم اینقدر دغدغه دارندکه نمیتونن شغلشون رو درست انجام بدن چون درامدشون کافی نیست درنتیجه فکر مشغوله که باعث میشه توجه به جزییات نکنن و این رو برای خودم که از جای نادرست پلاک مزدا3 خوشم نمیاد یک مزییت دونستم که نصبش نکنم!
این کجاش بی شعوریه؟
خوشم نمیاد نصب نمیکنم هزینه اش میدم و از نصب نکردنش لذت میبرم چون جلوی ماشین رو بدون پلاک دوست دارم!
استیو جابز هم هیچ وقت پلاک مرسدسش رو نصب نمیکرد چون خوشش نمیومد اونم توی جهان اول بی شعوره نه دوست نداشت هزینه اش ام میداد اول فکر کن بعد اطلاعات کسب کن بعد جفت دست 4 کیلوییت رو حرکت بده واسه تایپ!
اون ور دنیا فکر میکنی همه باشعورا چون قانون رو رعایت میکنن نه آگه طرف 4 صبح پشت چراغ قرمزی که لل هم پر نمیزنه وای میسته واسه این نیست که شعور داره واسه اینکه دوربین هست بره جریمه سنگینش رو باید بده آگه ناظر نبود آگه قانون درست اجرا نمیشد آگه جریمه اش سنگین نبود دیگه چرا شخص باید تواون موقعیت پشت چراغ وایسه خب میزنه میره اونجا اینا هست که باعث شده ماها فکرکنیم اونا بافرهنگن نه عزیزم آگه نبود اونا هنوزم غرب وحشی بودن زمان هخامنشیان این برعکس بود ما بافرهنگ بودیم چون ناظر قانون جریمه بود و حقوق به اندازه به مردم داده میشد و غربی ها بی تمدن از قاجار این برعکس شد چون ما داشتهامون رو از دست دادیم اونا از داشتهای ما استفاده کردن و کامل ترش کردن!
تو سویس همین الان هم که اوج تمدن خیرسرشون هر قانونی رو که نخوای اجرا کنی باید هزینه اش بدی بعد میتونی هرکاری دلت خواست انجام بدی آگه بخوای از سرعت لذت ببری باید اول هزینه اش رو بدی بعد دوربین دیگه حسابت نمیکنه یعنی عملا شما تمامی قوانین رو خشکه حساب میکنی منم دارم اینجا هزینه انجام ندادن کارم رو میدم قانونش همینه!
آپارتمان میسازی خلاف میکنی هزینه خلافت میدی و از کارت لذت میبری این اهانت نیاز نداره شما هم هزینه کارات بده کسی حق نداره بهت اهانت کنه چراغ رد کن ولی هزینه اش رو بده ملت رد نمیکنن چون نمیخوان هزینه بدن من نصب نمیکنم چون دارم هزینه اش میدم حالا سه بار من نمیگیرن چون ناظر توجه نداره چرا نداره چون دغدغه مالی داره چرا دغدغه داره چون دارمدش پایین و نیاز بیشتری داره یه بارم خفت میکنن و هزینه اش رو پرداخت میکنم.
منم میتونستم راحت تو 2 خط جوابت بدم همینه که هست چشت درآد هرکه جیبش بیش حقش بیشتر ولی بهت اهانت نکردم فرض براین گذاشتم که دانستهات پایین و اشراف به قوانین حاکم به سایر کشورها نداری و انواع نارضایتی های دیگه اومدی این حرف ناشایست رو به بزرگتر از خودت زدی و بجاش برات توضیح دادم که چرا من این کار رو انجام میدم و این دلخوری نداره من مزدا6 هم دارم و اون جای پلاکش عالیه ونکندم قبل ازینم مزدا3 نیو و مزدا 3 و 323 رو داشتم اوناهم جاشون خوب بود دست نزدم ولی این 3 جدید جاش افتضاح و من حاضر شدم حتی بخاطرش از عشقم به 3 بگذرم و 6 بگیرم تا این که حاضر شدم هزینه نصب نکردن پلاک رو آگه گرفتن بدم این اهانت نداره که اینجوری پیش بری خودت بخاطر کوچکترین نغض قانونی به مرور داغون میکنی به خودت رحم کن از لحظه لذت ببر نه از نتیجه عالی نتیجه کار من پرداخت هزینه است ولی من از لحظه لحظه رخ جلو بدون پلاک لذت میبرم نتیجه حرص خردن و اهانت شما نشون دادن عدم رشد شخصی و ناقص بودن دایره کلماتت هست که به راحتی بدون اطلاعات کافی به دیگران اهانت میکنی و خودت اذیت میشی همه مثه من نیستن برات این همه تایپ کنن یکی هم پیدا میشه مثه خودت چهارتا میزار روش جوابت میده با مردم درگیر نشو چون دنبال کوچکترین مورد میگردن که تمام نارضایتی ها رو روسر یکی خالیش کنن مطالعه کن و از زندگی توی کشوری که عاشقشی لذت ببر و شرایط مطلوبت رو بساز....
اونی که باتو هم صدا میشه و مثه تو اهانت میکنه رفیق نیست مگس گرد شیرینیه اونی که نقاط ضعفت رو بهت میگه و راه اصلاحش رو هم برات توضیح میده و برات وقت میذاره رفیقته....
دوستدار تو Reza
پاسخ:
واقعا به خودم میبالم که چنین ادمهای با شعور و تحصیل کرده و با سوادی با کلی اطلاعات عالی که من فقط دارم ازشون می آموزم در این سایت دور هم جمع هستند. اقا رضا من شرمنده شما شدم که این نظر رو تایید کردم ولی اون لحظه بخودم گفتم که واقعا دوست دارم جواب رضا رو درباره این نظر بدونم و از طرز برخوردش درس یگیرم که این طورم شد. ممنون که هستی.ممنون ممنون ممنون.
از این به بعد همه بدونن اگر بدون ایمیل کسی نظر بزار تایید نمیشه هزکسی هم اینجا زیاد میاد با اسم و فامیل خودش و حتما ایمیل خودش نظر بزاره در غیر این صورت تایید نمیشه نظرش.با تشکر
تو الان خودت شعور داری که به دیگران بی احترامی میکنی؟
آگه تو باشعوری همون بی شعوری بهتر از دیدن کامنت امثال توه چون توهم فرق نداری اون اونکار رو انجام داد توهم بی احترامی کردی در صورتی که میتونستی قشنک تر صحبت کنی.
حداقل Reza به کسی بی احترامی یا آسیب نزد جریمه شد جریمشم داد حالا جریمه تو چیه اینکه یکی عین خودت به طورت بخوره هی تو بگی اون بزاره روش تحویلت بده.
شعور رو خوب اومدی تو برو اول فهم نداشته ات رو درست کن که یاد بگیری راحت ترین کار که فحش دادن باشه رو انجام ندی اون رو همه میتونن انجام بدن درست صحبت کردن کار هرکس نیست!!!!!!!!
خجالت بکش مهدی با این طرز صحبت کردنت چیکار کرده مگه خوشش نمیاد نمیخواد بزار جریمه اش رو میده تو چه کاره ای این وسط از قانون که بالاتر نیستی قانون میگه یا انجام بده یا هربار جریمه بده و حالش ببر حالا طرف داره میده ما زورمون میاد پول بریزیم تو جیب دولت طرف براش مهم نیست.
تو برو اول قبله خودت راست کن بعدا دعوت به نماز کن
عقده ای ها فحش میدن چون زورشون نمیرسه اونی که توانایی داره دیگران رو اصلاح میکنه نه ناسازا بهش میگه خوبه الان چندتا اضافه کن جوابت رو بده؟
شخصیت برات نزاره!
مایه تاسف که آدم های ضعیفی مثه تو مهدی تواین سایت هستند از عرفان انتظار نداشتم نظرات اینطوری تایید کنه عرفان وقتی تایید میکنی یعنی داری اجازه میدی طرف فحشش رو بده و فضا رو فراهم میکنی که طرف مقابل هم بارش کنه که نباید اصلا این نظرات رو تایید کنی!
من کاری با حرکت آقا Reza ندارم چون کار غلطی انجام نداده عین این میمونه که طرف ماشینش رو سانروف بندازه بعد پلیس بگیره بگه چون فابریک نیست باید جریمه بدی حالا رضا داره جریمه میده تو چون دلت میخواد این آزادی رو داشته باشی و از طرفی نمیتونی هزینه اش بدی ناراحتی و دست به راحت ترین کار ممکن یعنی ناسزا گفتن زدی
برات متاسفم وجود امثال تو مایه ننگ این هر سایت آن که به جایی اینکه اصلاح کنن بدترش میکنن.
پاسخ:
از این به بعد همه بدونن اگر بدون ایمیل کسی نظر بزار تایید نمیشه هزکسی هم اینجا زیاد میاد با اسم و فامیل خودش و حتما ایمیل خودش نظر بزاره در غیر این صورت تایید نمیشه نظرش.با تشکر
دییییییگه شورش رو دراوردین
دییییییگه شورش رو دراوردین!
مهدی بچه خوبی بودها تا حالا اینجوری صحبت نکرده بود نکنه این کی دیگه است؟
خواهشمندیم دوستان وقتی اسامی یکی هست لطفا از نام های دیگه استفاده کنید که قابل تشخیص باشه.
الان تصویر ذهنی من از مهدی سابق که مزدا 3 منطقه داره بهم ریخته این چه شخصیتی اخه ولی من 60% احتمال میدم دو نفرن با یه اسم چون مهدی که ما مییشناسیم از حرکت رضا استقبال کرده بود و گفت ماله خودشم کنده این بالا هم نظرش هست بعد الان این یه چی دیگه میگه لطف کنید دوستان آگاه من رو ازین 2 گانگی درارید در ضمن هرکی هستی بهت بگم شعور تو نداری با این طرز حرف زدنت بی ادب
پاسخ:
خوب شود این رو گفتی از این به بعد همه بدونن اگر بدون ایمیل کسی نظر بزار تایید نمیشه هزکسی هم اینجا زیاد میاد با اسم و فامیل خودش و حتما ایمیل خودش نظر بزاره در غیر این صورت تایید نمیشه نظرش.با تشکر
ضعیف ترین مردم کسیست که به حیوانات ناسزا میگوید
امیر المومنین (ع)
تو خودت حساب کن گفت حیوان تو که داری به یه انسان بی احترامی میکنی از دین فقط احکام یاد گرفتیم دریغ ازین که دین ما دین اخلاقه نه فقط احکام.
بی دین آزاده بهتر از دین دار بددهنه نمیگم ادعای دین داری داری ولی مسلمان به دنیا اومدی پس حرف زدنت رو بهتر کن.
هوووووو اینجا خانواده رفت و آمد میکنه ها کوچه بازار نیست که!!!!!!!!!!
واقعا که طرف خودش ادعا داره بعد خودش براحتی به یکی دیگه بی حرمتی میکنه!
اول برو خودت درست کن بعد برس به کشور
حال میکنم الان آقا رضا یه تو دهنی حسابی بهت بزنه
آقا عرفان از شما بعید بود این نظرات سخیف و بی ارزش رو تایبد کنی ازشما انتظار بیشتری میره که نطراتی که به شخصی توش بی احترامی میشه رو تایید نکنی.
پاسخ:
من گفتنی هارو گفتم بی احترامی کسی تایید نمیشه همه بدونن اینجا خانواده هست.
ماتحت
بی شعور
لذت گرایی محض
عرفان اینجا چه خبره
3 روز نبودما تو استعفا دادی بصارتی بست دومین BMW i8 پلاک ملی وارد شد لامصب همه ی اینا باهم یجا سایت چرا بی بندبار شده مهدی هرچی دلش خواست بار آقا رضای ما کرد دهنه یا چاله میدون ماهم بلدیما رضا یا جواب اینو بده یا من طوری این و میشورم که تو فضای مجازی نتونه سرش بلند کنها
تربیت مربیت یخت؟!
پاسخ:
من گفتنی ها رو گفتم شما تمومش کن لطفا درضمن سومی BMW i8 هم وارد شده سفید . مشگی و آبی
عرفان چی ریلکس نوشته لطفا به نظرات هم احترام بزارید
یکی اینجوری به من فحش بده من شخصیت که هیچ به خانواده اش رحم نمیکنم خجالت اوره
دوستان مواظب باشید به نظرات من بی احترامی نکنید تخریب کنید ولی بی احترامی نکنید چون من دهنم باز کنم دیگه چیزی برای مخاطبم نمیذارم مهدی برو مواظب باش پرت به پرم نگیره
پاسخ:
اولا اینجا چاله میدون نیست که هر کی هر چی گفت من ساکت بشینم اینجا محیط دوستانست و بحث فنی در مورد خودرو میشه نه چیزه دیگه اینو همه میدونن کسای هم که نمیدونن بدونن . بی خودی جو ندین اول بخودتون بعد دیگران احترام بزارید لطفا خارج از موضوع بحث راه نندازید چون نظراتتون تایید نمیشه. ممنونم دوستان لطفا رعایت کنید.
طرف اسمش عدل با من یکی دراومده آقا بخدا من نبودما این یکی دیگه بود رضا داداش من که میدونی بعد آزمایش تو منم پلاک مزدام رو کندم ازتم تشکر کردم زحمت کشیدی من شرمنده این اسمم شدم شما ببخش ازین به بعد من اسمم رو مینویسم مهدی مزدا3..
یا عرفان بنظرت M3 بزارم قشنگ تر نیست؟
پاسخ:
داداش من شرمنده ام ولی از این به بعد کسی ایمیلشو درج نکنه من تایید نمی کنم نظرشو . هر اسمی هم خواستین بزارین رو خودتون خوبه ولی ایمیل تون باید حتما درج بشه .همه هواسشون باشه یادشون نره.این جوری میفهمیم کی به کی هست
عرفان خب پس ازین به بعد تیک پست الکترونیک رو هم الزام کن دیگه!
الان ستاره دار نیست
راستی نسل جدید کامارو رو دیدی زشت شده به نظرم ابهتش از دست داده
شده فانتزی اینطور نیست؟
پاسخ:
چشم اونم ستاره دار میکنم ولی شما رعایت کن لطفا الان رعلیت چرا نکردی؟
کامارو دقیقا اوچیزی شده که من تو ذهنم همیشه طراحیش میکردم مخصوصا طراحی داخل اتاق خودرو عالی هست.
سلام دوستان،لطفا میشه یکمی منو راهنمایی کنین،من میخوام ماشینمو عوض کنم اما بین النترای فول و توسان نیمه فول موندم،واقعا نمیدونم چیکار کنم،بنظر شما کدومشون بهتره؟؟؟
پاسخ:
هیچ کدوم تا اخر تابستون نیو فیسشون میاد .بعد اینا میخوره تو سرشون. ولی بین این دوتا توسان بهتره
عرفان زیباترین رنگ ریو به نظرت چیه؟
من بین قهوه ای متالیک و بنفشش موندم!
از طرفی دلم میخواد بنفش بگیرم(حالا بنفش هست یا اسمش چیز دیگه است) بعد موقع فروش میترسم رو دستم بمونه چون رنگش تکه 2 تا بیشتر تو رشت نیست قهوه ای شیکه ولی بنفش خاصه جذابه
حبیبی help me
پاسخ:
اون رنگ بنفش نیست بهش می گن ابی لاجوردی یا ابی کاربنی.اره بد فروش هست ولی هر چی که دوست داری بخر.
اه پس آبیه قهوه ای چی اون قهوه آیه یا شکلاتی!
کدوم راحت تر فروش میره؟
به نظرت اولویت بین قرمز آبی قهوه ای کدوم به ترتیب پیشنهاد میکنی باتوجه به فروش راحت تر بعد 3 سال
پاسخ:
قهوه ای و ابی و قرمز .
یه چیزم بهت بگم شما هر رنگی دوست داری بخر ولی تمیز نگهدار مشتریش خودش میاد .
برای آقا رضا:
حق و حقوق مردم قابل خرید و فروش نیست که بخوای حق دیگری رو ضایع کنی و پولشو بدی

رد کردن چراغ قرمز یعنی به خطر انداختن جان و مال دیگران و این قابل معامله نیست


طبق یه تصورات موهوم برای خودت قانون وضع کردی که اروپا فلانه و اینجا فلان و قصه حسین کرد نشستی نوشتی برای اراجیفی که در سر داری. قانون براز همست و جایی گفته نشده پولدار قانون رو نقض کنه یا زوردار یقه دیگری رو بگیره و تجاوز کنه بگه پولشو میدم!

اینطور باشه که جامعه باید بشه جولانگاه پولدارا و بزنن مردم رو بکشن و دیه بدن راحت
نخیر حاجی اینطوری نیست قواعد زندگی اجتماعی

در ضمن    در ضمن کسی میگه هر که جیبش بیش حقش بیش که در حد و اندازه ای باشه   مگه یه مزدا 6 گوزی 80 میلیون تومنی تمول محسوب میشه؟  جناب جوگیر مگه فکر کردی رولزرویس سیلور گوست داری و املاکت تو موناکو قابل حساب کتاب نیستن که اینطوری اختلاف فکنی میکنی؟؟؟

شما حتی املای درست کلمه نقض (نغض) رو نمیدونی و به دست 4 کیلویی دیگری ایراد میگیری
باعرض سلام و خسته نباشید...
هیوندای توسان
اسپورتج
نیسان ایکس تریل
هر کدوم فول اپشن2015...باشن...کدومش بهتره...و لطفا قیمت بروز ایکس تریل فول رواعلام کنید...ممنونم
در کل تو سال 95، واس خرید خودرو منطقه آزاد وام میدن؟ 

سلام 
کارایی و راحتی توسان بهتره یا اسپرتیج . قیمت 2016 هر کدوم  چقدر هست. مرسی
پاسخ:
به نظر من فرقی نمی کنه ولی کلا توسان بهتره .قیمت دقیقشم از فروشنده ها بپرسید.
سلام داداش اگه 206کروک بخوام سفارشی وارد میکنید
یکی دیدم دلمو گرفت
پاسخ:
دیگه تولید نمیشه .ما ماشین وارد نمی کنیم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی