خودروهای شهر باران


آپلود عکس         

اسلایدر

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

يكشنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۵، ۰۵:۵۷ ب.ظ

BMW i8 زیبای خاص در رشت

يكشنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۵، ۰۵:۵۷ ب.ظ

  مشخصات فنی خودرو بسیار زیبا و ایمن  بی ام دبلیو i8

این خودرو مجهز به یک موتور بنزینی با توان ۲۲۸ اسب بخار و یک موتور الکتریکی با توان ۱۳۰ اسب بخار است که در مجموع هر دو موتور تولید گشتاوری معادل ۵۷۰ نیوتن متر دارند و در زمان ۴٫۴ ثانیه سرعت خودرو را از صفر به ۱۰۰ کیلومتر در ساعت می رسانند. حداکثر سرعت این خودرو ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت است که در حالت الکتریکی حداکثر ۱۲۰ کیلومتر بر ساعت و آلایندگی این خودرو به تولید ۵۹ گرم دی اکسید کربن در هر کیلومتر محدود می شود.

مدل ۲۰۱۵ این ماشین با نام i8 مجهز به سه موتور، چهار صندلی و کاملا اتوماتیک است. ظاهر این ماشین را فقط می توان از آینده آمده توصیف کرد چون بیش از اندازه زیبا و دلرباست. بی ام و i8 اتومبیل 2+2 اسپورتی است که هیچ شباهتی به خودروهای تولید شده تاکنون ندارد. مصرف سوخت این خودرو 2.5 لیتر بنزین در هر 100 کیلومتر است.

موتور الکتریکی این خودرو به تنهایی از دو خودرو پراید قدرت بیشتری تولید میکند و مجموع گشتاور تولیدی خودرو به اندازه 4 خودروی تندر است. این در حالی است که این خودرو تنها یک پنجم خودروی پراید سوخت مصرف میکند. در این خودرو با طراحی منحصر بفرد، آیرودینامیک و طراحی داخلی رویایی، تجربه رانندگی بینظیری را در اختیار راننده قرار میدهد. به گزارش اقتصادی نیوز، این مدل، اولین خودروی هیبریدی plug-in تولید شده توسط گروه BMW و اولین خودروی اسپورت دارای طراحی پیشتاز است. قیمت این خودرو در بازار آمریکا از 135 هزار دلار (بیش از 430 میلیون تومان) آغاز میشود.

مشخصات فنی

آخرین پیشرفت های حاصل شده در طراحی و تولید سیستم هیبریدی plug-in در این مدل توسط گروه BMW به کار گرفته شده است. موتور بنزینی سه سیلندر با تکنولوژی توربوی دوگانه بی ام و می تواند از حجم 1.5 لیتری خروجی 231 اسب بخار و حداکثر گشتاور 320 نیوتن متر بدست آورد. این نیرو از طریق گیربکس اتوماتیک شش سرعته به چرخ های عقب منتقل می شود. خروجی موتور هیبریدی - الکتریکی مخصوص این مدل 131 اسب بخار و حداکثر گشتاور آن 250 نیوتن متر است. این نیرو از طریق جعبه  دنده اتوماتیک two-stage به چرخ های جلو منتقل می شود. باتری این مدل، ولتاژ بالا، لیتیومی - یونی با خنک کننده مایع و ظرفیت قابل استفاده 5 کیلو وات است.

ترکیب موتور بنزینی و برقی در کنار مدیریت انرژی هوشمند، خروجی قدرتی معادل 362 اسب بخار (6 برابر پراید) ایجاد کرده است. حداکثر گشتاور این محصول هم 570 نیوتن متر است. سرعت این خودرو در 4.4 ثانیه از صفر به صد کیلومتر بر ساعت می رسد. مصرف سوخت این مدل، 2.5 لیتر در صد کیلومتر و معادل ماشین های کوچک است. تکنولوژی پیشرفته شاسی خودرو دارای ویژگی هایی همچون محور جلوی دو جناغی، محور عقب پنج اتصاله، غربیلک فرمان الکترونیکی، کنترل متغیر کمک فنرها و چرخ های آلیاژ سبک 50.8 سانتیمتری است

ساختمان سبُک هوشمند BMW

بکارگیری فیبر - کربن غنی شده (CFRP) در ساخت اتاقک مسافرین، درهای آلومینیومی - CFRP، صفحه ادوات منیزیومی، شاسی آلومینیومی و پارتیشن شیشه ای میان اتاقک سرنشینان و صندوق عقب باعث شده است تا وزن این اتومبیل به 1490 کیلوگرم کاهش یابد.

 

طراحی بدنه

روی بدنه اتومبیل، کمربند V شکل سیاه رنگی طراحی شده است که از روی کاپوت جلو آغاز می شود و تا قسمت عقب اتومبیل ادامه می یابد. این کمربند V شکل سیاه رنگ، در هر چهار رنگ این مدل وجود دارد. دور تا دور قسمت جلویی این کمربند V شکل با نوارهایی همرنگ بدنه اتومبیل قاب گرفته شده است. در قسمت عقب، این کمربند با ستون های سقف همپوشانی دارد و تا چراغ های عقب اتومبیل ادامه می یابد.

بدنه این مدل از آلومینیوم ساخته شده است. طراحی این اتومبیل به گونه ای است که تناسبات ویژه BMW در آن رعایت شده است. درها مانند بال، به سمت بالا باز می شوند. چراغ های جلوی تمام LED و لیزری (که برای اولین بار در جهان در این مدل بکار گرفته شده است) بخشی از آپشن های BMW i8 هستند.

طراحی داخلی

اتاقک مسافرین از پلاستیک فیبر - کربن غنی شده (CFRP) ساخته شده است. تضاد میان سطح سیاه رنگ اتاقک و سطح چرمی خاکستری روشن بر روشنایی و پایداری ایده این مدل تاکید دارد. سطح پوشانده شده با چرم طبیعی سوراخ دار و روکاری های ظریف متضاد آن نشان دهنده کیفیت بالای مواد و مهارت بکار گرفته شده در تولید این مدل است. اجزای رنگ شده سطح صفحه ادوات، تودوزی درها و کنسول وسط، تکمیل کننده تزئینات به روز این مدل هستند. خط هاله قابل انتخاب این مدل نیز فضای درون BMW i8 را به فضایی لوکس و پایدار تبدیل می کند. ترکیب سطح چرمی با کیفیت، پارچه و تودوزی های این خودرو تضادی جذاب درون اتومبیل ایجاد کرده است.

رانندگی ایمن

در ساخت این اتومبیل تمامی نکات مربوط به ایمنی سرنشینان در نظر گرفته شده است. کنترل فاصله پارک کردن، سیستم کنترل کروز با عملکرد ترمز، سنسور باران و عملکرد تماس اضطراری هوشمند، بسته انتخابی پشتیبان راننده همراه با پشتیبان سیستم روشنایی، دوربین دید عقب، دید پیرامونی، اطلاعات محدودیت سرعت شامل اطلاعات ورود ممنوع، اخطار برخورد با عابران پیاده و عملکرد ترمز، نمایش اطلاعات وضعیت پیش روی راننده، اطلاعات ترافیک و خدمات جابجایی ویژه  BMW i از جمله برخی از این امکانات هستند.

 

 



ابزار امتیاز دهی

نظرات  (۲۱)

خیلییییی خوشگلهههههههه
حتما باید عکس این پسره میلادم میزاشتی. حالا خیلی ما رشتیا ازش خوشمون میاد. تبلیغ هتل  نیست که   . این همه عکس ماشین هست  ... حتما باید اون پسره هم توش باشه
پاسخ:
دوست عزیز من , شما مشگلی داری باهاش دلیل نمیشه که ما هم مشگلی باهاش داشته باشیم.خیلیهم ادم باحالیه .همیشه هم به فکر اینه که پرچم رشت بالا باشه خیلی از ایشون پولدار ترا داریم تو رشت ولی 206 سوار میشن برای خودشون ارزش قائل نیستن.
دلیل گذاشتن عکس ایشون فقط حمایت از خرید خودروشون بود.
عالییی.واسه میلاد؟توپول گم شده 
پاسخ:
به خدا نمیدونم چرا یکسی یه هرکتی میکنه همه به جایه حمایت دارن میکوبوننش.بخدا باید بهش افرینم گفت که پول دار و اینجور ماشین هم سوار میشه.هستن ادمای که پول دارن بیشتر از ایشون ولی ماشیناشون در حد خودروی ملیه .
تشویق بشه شاید پولدارای شهرمون ازش یاد بگیرن یه حرکتی بکنن.
اها یعنی کسی که پولدار باشه و ماشین مدل پایین سوار شه واسه خودش ارزش قایل نیست. منطقت خیلی عجیبه !!!!!
پاسخ:
کسی هم که پولداره و ماشین مدل بالا سوارشه ادم خوبی نیست منطق شما هم خیلی عجیبه!!!

من هیچوقت همچین حرفی نزدم . من حرفی که زدم راجب اون اقا که نه تو یکی بلکه تو چندتا از عکسات هست. به خاطر پستایی که قبلا توو فیسبوکش میذاشته . هرچرتو پرتی که دلش میخواست به رشتیا میگفت. من هیچوقت نگفتم کسی که ماشین مدل بالا داره  ادم خوبی نیست . شما در جریان نیستی
پاسخ:
نه من در جریان نیستم
کسی که پولش رو برای خودش خرج نکنه زیر خاک بره بهتره چون پولش برا خودش نیست.دم همه ی ماشین دار ها گرم چه پول دار چه عادی ،چون عشقه
پاسخ:
منم دقیقا همینو میگم همیشه.
سلام خو خدا قوت خدمت مدیران عزیز سایت
من که خدا وکیلی خیلی خوشحال شدم از اینکه این I8 زیبا به رشت اومد و قراره پلاک رشت هم بشه. دم آقای خلیل زاده گرم. من به شخصه همینکه این ماشینا رو تو خیابون میبینم لذت میبرم. به نظرم هم واسه ماشین بازها جذابه، واسه سایرین هم جنبه زیبایی داره و شهر رو زیبا تر و مدرن تر میکنه. پس در کل اتفاق مثبتی هستش. آرزو دارم شاهد خودروهای بهتر و بهتر در سطح شهر و زیر پای همشهری های عزیزم باشم. از آقا عرفان عزیز و تیم همیشه فعال و کوشای خودروهای شهر باران هم مثل همیشه متشکرم. دمتون گرم
پاسخ:
ممنون از شما دوست عزیز
پلاک ملی یا منطقه؟

داره اقا .مبارکش منم داشتم میخریدم میزاشتم زیر پام .الانم که ندارم غصه نمیخورم .همین که ماشینو تو خیابون مطهری دیدم لذت بردم .اگه بچه باحاللیه خدا بهش بیشتر بده ، ما هم بیشتر ببینیم بیشتر حال ببریم . فقط اماراتیا و سعودیای صحرا نشین باید سوار همچین ماشینایی بشن ؟
شکر خدا یه ایرانی سوار میشه . 
پاسخ:
ممنون از طرز تفکر زیبات .
خداوکیلی داره من تهرانیم ولی ۱۵ ساله رشتم و هنیشه پرچم رشت و بالاتر از تهران دونستم از رشت خارج میشم میرم تهران مریضم کلا تهران به دنیا اومدم ولی این اقارو کاملا میشم و دوستای صمیمیشون دوستای صمیمیه بنده هم هسن و اسم نمیبرم این اقا از سرو کول تهرانیا بالا میره کجا پرچم رشت و بالا بالا میبره وقتی میگه من اولین مازراتیه رشتو دارم توو چیجشون این خودشو میخواد نشون بده بگه من دارم این اقا الان با این مازراتی لاخافو چپیش بره تهران یا همین بی ام ای i8 که خریده بره تهران گم میشه بین لامبورگینی اونتادور و بنتلی و مرسدس بنز های sls پلاک شده فراری های پلاک شده و لگرولزروز های پلاک و خیلی چیزهای دیگه که این بی ام دبلیو این اقا گمه فکونم هشتاد درصد i8 ایران زیر پای بچه ندرسه ای های پولدار تهرانه من هیچوقت طرفداری تهرانیارو هیجا نکردم چون این اقا با پول پدرشون ی مازراتی لاحاف چپی دارن و ی i8 که مازراتی قینگمتش بالاتره صفرش گرنکبریو s .این اقا کلا بهشون برمیخوره ی ماشین خفنتر از ماشین خودشون توو رشت دور بزنه که مازراتی s صفر اوند رشت دور زد پلاک تهران فکونم بهشون برخورد رفتن i8 خریدن و از اونحایی که من هامبورگ زیاد صفر میکنم چون کل خانواده پدری من ۴۰ ساله النان هستن من یک دونه i8 توو المان ندیدم و شوهر عمه بنده خودشون ایودی a4 توریو دارن و میگن اینجا هیچ روانی i8 نمیخره و همرو میفرستن کشورایی مثل ایران و زیادم از این ماشین تولید نشده و شما بجز این تاپیک بررسی این ماشینو توو تاپیکای دیگه ببینید اصلا همخوانی ندارن و اصلا ماشین استانداردی ازلخاظ طراخی داهلی دگو ساختاری صندلی ها نیست برید ببینید و بخونید . من ملا نظرم در مورد این شخصست و اطلاعات غلط و ندانستن صاحب وبلاگ بود نظر شخصی بنده بود و برای ی ادم باکلاس و با ابهت و پولدار  زشته مه مثل عقده ای ها کنار دوتا ماشیناش وایسته و عکس بندازه اونم حلو هتل باباش نه خودش و چجوری دوتا ماشینارو با هم سوار میشه جالبه و چطور میره خونه کاری نداریم خلاصه این ادم عقده ای بازیشو داره نشون میده و بنظر من اصلا پولدار نیست شخصا چون پول پدرشون توو جیبشونه و ی ادم پولدار اصیل اینجوری کنار ماشینش عقده ای بازی در نمیاره اینه این میمونه مه علی دایی با بنز جدید s500 نگینکاری شده فوق میلیاردیش بیاد و وایسته و عکس بندازه و چخش کنه علی دایی حتی احازه نمدی از مازراتی کوارتاپورته مشکیش کسی عکس بندازه چه برسه اون ماشین خاص فوق میلیاردیش پولدارایی که ماشین خفن سوار میشن اینطورین نه اینه اقا میلاد و تنها پولداری که من شخصا ازشون توو رشت خوشم میاد و باشخصیتن و صدتای اقای میلاد خلیل زادرو توو جیبشون جا نیدن و صدتا ماشین خفنتر از اقا میلاد دارن مه خیلیاشو خیلیا ننیدون اقا پیمان و خانواده تشمری کروتهای z06 های معروف شهر باران مه بسیار با ماشین های خاصشون میان بیرون فقط در خد یک دور بسیار خامی با شخصیت بسیار بسیار بسیار پولدار با کلاس لوتی و صدتای اون i8 در عرض یک ساعت میخرن نیزان توو ننایندپی بی ام دبلیوشون که اچن نمایندپی برای اوقات فراقت زدن . در مل من نظر نمیخواستم بدم بسیار عمس تابوی کنار ماشیناش انداخت زشت بود و کانلا خودشو تابو کرد و پرچم ی رشتو کاملا اوردن پایین نه بالا چون خیلی ها پولدارترن و دارن بهشون میخندن و بسیار تابلو بازی در اوردن اینه ی بچه  عقده ای . ببخشید سرتونو در اوردم بی احترامی نباشه نظر شخصی بود.ممنونم.با تشکر از دوستان
تبریک میگم به ایشون که پرچم رشت رو بالا نگه داشته و امیدوارم‌به خوبی و خوشی ازش استفاده کنه
سلام
آقای باربد به تو چه این آقا هر جوری هست یا هر کاری میکنه. احتمالا
رو دمت گذاشته که اینطور نوشتی. من این آقارو نمیشناسم فقط میدونم پولدار. هر کاری کرده دمش گرم حالشو ببره. دلیل نمیشه بگیم عقده ای. مازراتیش چپی هر چی باشه میلیارد میارزه. تو 40 سال فامیلات آلمانن آدم خالیبند. اینم بدون تو اروپا زیاد ماشین گرون کسی سوار نمیشه بخاطر مالیات. نیا چرت نگو تهران فلان بسار. اگه برنامه تاپ گییر رو دیده باشی جرمی کلارکسون آخر برنامه بین m3 و i8 
i8 و انتخاب میکنه بخاطر تکنولوژی برتر. به تو چه آخه
منم اگه پولدار بودم کبکم خروس می خواند ماکه هیچ حرکت مثبتی ندیدیم
حالا قیمتش چنده؟
حالا قیمتش چنده؟
من خودم رشتی هستم و افتخار میکنم ولی فکر نمیکردم تو رشت هم ادم عقده ای باشه این اقا پول داره میخره  پوله خودش یا باباشه مهم نیست حالا یا میخواد اتیش بزنه یا ماشین بخره دمش گرم پلاک رشت زد  باربد جان یکم رو خودت کار کن بلکه از حالت عقده ای بودن در بیای اون عکسی  که میلاد جان کاره ۲تا خودرو لاکچریش واستاده یکی از طرفداراش ازش گرفته نه اینکه خودش عکس بگیره پخش کنه  عین تو عقده نداره که دوستانی هم پرسیده بودن این خودرو پلاک ملی هست بله پلاک ملیه و برای رشت پلاک خورده قیمتشم اون چیزی که من شنیدم یک میلیارد و هفتصد میلیون واس میلاد تموم شده 
موفق باشن،بسیار ادم خوب ،معدب و باشخصیت هستن.مبارکشون باشه ایشالله هواپیما شخصیشون😊
سلام به همگی به نظرمن آقامیلادواقعاازشمامتشکرم که همیشه پرچمه رشت روبالا بردین ازهرشهری حرف هتل کادوس رشت ماست ممنون ازتون چشم بعضیها که نمیتونن ببینن بترکه کاش واقعاکشورماپیشرفت بکنه ازهمه لحاظ دم همه جووناگرم.
من دیروزنظردادم گفتم پرچمه رشت روبرده بالا...ولی ازچندنفرشنتیدم که این آقای میلادخان هیچ آدم فقیری یابیچاره ای که حتی ازش پنج هزارتومن درخواسیت نمیده میگن خیلی خسیسه..جناب پولاتوواسه خودت خرج کن مال خودته لزومی نداره ب کسی کمک کنی ولی بدون یروزی همه پولات ازدستت میره...چراشوبروازچهارتابزرگتربپرس
دمش گرم . درستش همینه کسی که پولداره ،پولداره و باید درست و حرفه ای زندگی کنه .خرید این ماشین و زندگی خوبش نوش جونش چون فکرش اقتصادیه و داره درست پیش میره . امیدوارم افراد بیخود اطرافش پیدا نشن و از راه در به درش نکنن . یا علی
من بت باربد موافقم  دمت گرم داداش 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی