خودروهای شهر باران


آپلود عکس         

اسلایدر

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

شنبه, ۳ آبان ۱۳۹۳، ۱۰:۱۸ ق.ظ

۳

ماشین ولیعهد ایران

شنبه, ۳ آبان ۱۳۹۳، ۱۰:۱۸ ق.ظ

بنز- پورشه- فولکس واگن ای ت

این اتومبیل به سفارش صدراعظم آلمان با همکاری سه کمپانی "دایملر- بنز، پورشه و فولکس واگن" برای ولیعهد ایران ساخته شد. ظاهرا تنها یک نمونه از آن در جهان ساخته شد.

موتور آن بنزینی، 4 سیلندر، 4 زمانه ساخت فولکس واگن است که به صورت افقی نصب شده و با هوا خنک میشود. سیستم سوخترسانی موتور انژکتوری است که به صورت الکترونیکی کنترل میشود. سوپاپهای انژکتوری با استفاده از سیستم الکترومغناطیسی سوخت را به درون سوپاپهای ورودی موتور میپاشد.

این خودرو دارای 2 نوع سوئیچ است. یکی کوتاه و از جنس نقره و دیگری بلند و از جنس طلاست. خودروی مذکور طوری طراحی شده که وقتی سیستم کنترل سرعت الکترونیکی کار میکند یعنی با سوئیچ کوتاه روشن شود، حتی مانع از ایجاد تصادف جزئی هم شده و حداکثر سرعت آن در این حالت 30 کیلومتر در ساعت است. در این حالت قفلی در جعبه دنده، دندههای 3 و 4 را قفل کرده و مانع از دور پایین موتور میشود.

با سوئیچ بلند(طلا) عملکرد قفلهای نصب شده خنثی شده و اتومبیل میتواند با حداکثر سرعت 170 کیلومتر در ساعت حرکت کند. در ضمن سیستم ترمز یان اتومبیل به دو مدار مجهز است که در صورت ایجاد مشکل فنی در یکی از مدارها، مدار بعدی عملکرد ترمز را تضمین میکند. بدین ترتیب به مدد سیستمهای امنیتی تعبیه شده در این خودرو امنیت سرنشین آن کاملا تضمین میشود.



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۸/۰۳
عرفان باستانی

ابزار امتیاز دهی

نظرات  (۳)

۰۳ آبان ۹۳ ، ۱۰:۵۶ خرید خانه در استانبول

خیلی خوب و عالی بود

سلام.
ببخشید می خواستم بدونم میشه خودو ی کلاسیک وارد کرد.
شما در جریان این موضوع هستید؟
ممنون.
پاسخ:
نه اقا نمی شه وارد کرد.
مرزبسته هست نمیشه ولی بچه ایه تبریز رفتن از ترکیه یه بنز 250c 1974 رو قاچاقی اوردن داخل رشت هم یه نفر مثل اون ماشین رو داره البته ماشینی که داخل رشته سفارش امریکا هستش باید ذکرکنم این ماشین ها مثل بنز 220 ولی دودر هستش که نسل دوم یا سوم پاگودا به شمار میاد خیلی هم کم یابه درکل ایران حدودا کمتر از15تا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی