خودروهای شهر باران


آپلود عکس         

اسلایدر

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

يكشنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۳، ۰۳:۴۵ ب.ظ

جدیترین خودروهای منطقه ازاد انزلی

يكشنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۳، ۰۳:۴۵ ب.ظ



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۸/۱۸
عرفان باستانی

ابزار امتیاز دهی

نظرات  (۱۱)

سلام اقا علی.راسته که دیگه تو منطقه ازاد هم ماشین های بالآی موتور٢٥٠٠پلاک نمیشه؟؟
آقاااااااااااااا اون تویوتا رو نذار دیگه اصلا دلم کباب شد.
تو بگیر موستانگ رو ببر زیر غلطک ولی از تویوتا چیزی نذار.

shoma eshghe mazdai na ? hamash ax mizari azash
آقا عرفان بالاخره اون فورد جی تی سبز رنگ پلاک شد یا نه؟
پاسخ:
فعلا نه.
سلام اقا عرفان چند وقت پیش به من گفته بودی ما از سایت yallamotor خرید میکنیم...من رفتم سایت رو نگاهی کردم بعد دیدم قیمت دوج دارتی که شما به من گفتی 90به بالا اونجا زده60 تا. حالا من نمیدونم قیمت ها چطوری حساب میشه اگه میشه قیمت این سه تا ماشین که من تو همون سایت پیدا کردم رو به من بگی ممنونت میشم
luxgen 7 suv 2015...........dodge dart 2015........audi a1 2015
ممنون میشم جواب بدی
Luxgen 7 SUV 2015

پاسخ:
من نگفتم خرید میکنیم چون اصلا نمیشه از سایت خرید کرد،فقط نمایندگی تو دبی،من قیمت نمایندکی رو دادم،
فعلا این خودروها تو نمایندگی موجود نیست.
سلام 
می خواستم بدونم  جنسیس کوپه با موتور 2000 توربو تو سال 2015 تولید میشه و اگه هست قیمتش تو منطقه چنده ؟!
پاسخ:
هنوز نیومده قیمت ندارم اگه امد چشم ولی 2014 بود تو رشت 98 تومن
الان تو اون سایته ائودی رو زده 90 تا اگه بیاد چقدر میشه بنظرت؟؟
ممنون از اینکه جواب دادی
پاسخ:
میشه 97تومن
Salam ba arze khaste nabashid bekhatere site e kheyli khoobetoon.mikhastam beporsam ghata'ate ford taurus dar soorate kharab shodan che vazEati dare?ta che zamani lavazemesh miad va inke nesbat be ghata'ate mazda 6 2500cc chetore?
پاسخ:
بستگی داره از کجا بگیری .مزدا رو با تاروس نمیشه مقایسه کرد؟
Manzooram ine ke az lahaze lavazem kodoom behtar support mishe?
Alan beyne mazda6 e 2500 o taurus e karkarde moondam.az oonjayi ke ghodrate taurus 100hp bishtare taghriban entekhabe behtarie vali az lahaze ghataat nemidoonam chetore.dar kol inke vaghti kharab beshan kodoom yeki dardesaresh kamtare?:D 
Bazam mamnoon babate javab dadan
پاسخ:
من بودم مزدا میگرفتم
خوش ب حالتون.هم منطقتون خوش اب و هواست هم منطقه ازاده.بهترین ماشین سوارید
Salam mamnon az javabae khobeton be soala age mishe mano rahnamai konin mamnon misham. Age hilux 3000 cc SR5 mojod darin ya chetor mishe tahe kar va ghaymatesh chand dar miad behem komak konid mamnon misham. To tozih bayad begam ke modele dizel va ba enterkoler hast.
Mamnon az hamkariton 
پاسخ:
سلام
های لوکس با حجم 3000 وارد نمیشه و تا الانم وارد نشده.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی