خودروهای شهر باران


آپلود عکس         

اسلایدر

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

سه شنبه, ۴ آذر ۱۳۹۳، ۱۱:۱۱ ق.ظ

۷

خودروهای پلاک ملی رشت

سه شنبه, ۴ آذر ۱۳۹۳، ۱۱:۱۱ ق.ظ



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۹/۰۴
عرفان باستانی

ابزار امتیاز دهی

نظرات  (۷)

سلام داداش اون G63 موجوده اگر بخوایم برامون میارین؟؟؟ رولزرویس فانتوم هم بخوایم برامون میارین.
پاسخ:
فعلا 2.5 حجم موتور به بالا نمیزارن بیاد.
سلام چرا قیمت موستانگ 2015 با حجم موتور 2.3 از 3.7 گرونتره ؟
پاسخ:
مگه من قیمت گذاری میکنم خودرو رو 😄 ، حالا بزار بیاد ببینیم چی داره ، فکر کنم بخاطر توربشه
شما که اطلاعات نداری سایتتو ببندی بهتره هم وقته خودتو نگیر هم مارو
پاسخ:
 من جواب سئوال شمارو دادم ، گفتم به خاطر توربشه،شما نمیگیری اون دیگه مشگل شماست، ما وقت کسی رو نگرفتیم ،شماداری وقت مارو میگیری با سئوالات بیخودت...
 یا سایت نزن یا میزنی واسه کارت ارزش قاعل شو گیریم سوال ما چرته تو با ارزشش کن اقای دانا برو از سایت شاهین تجارت ارس یاد بگیر 20 برار سایت شما کاربر داره به هکه سوالا هم خوب جواب میده چه چرت چه خوب از اون یاد بگیر 10 تا سوالو نمی تونی جواب بدی شما ! جمعش کن باو
سلام عرفان عزیز.اقا امیدوارم با احترامی که بهتون و سایتتون قاعل هستم انتقاد پزیر باشی.مردم خیلی حساسن.سوال پرسیدنم عب نداره.ولی عزیز جان فقط کمی بجای الفاظ اضافه مثل((مگه من قیمت گذاری میکنم خودرو رو)) میشه از الفاظ شیرین تری هم استفاده کرد.امیدوارم ناراحت نشده باشی از حرفم و انتقاد منو بپزیری.به امید موفقیتت...
پاسخ:
mamnon az shoma dooste aziz
vali be khoda ye khorde khodetono jai man bezarid dar tole roz dar namayeshga che dar sherkat adamai o mibinam k harfai migan va sooalati miporsan k divoone misham az in hame bi etelai badesh k miyam nazaratetono k khiliyam baram mohem hasto chek mimkonam mibinam soalai vaghan ajib gharib miporsan dg vase adam enerzhi nemimoneee.
khaheshan deghat konid to sooalateton.
راست میگه دیگه اقا.درسته.بخاطره توربشه.شما جواب مدیرو ببین بعد بی حرمتی کن.
kamelan sharayeto dark mikonam...good luck dear

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی