خودروهای شهر باران


آپلود عکس         

اسلایدر

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

يكشنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۳، ۰۷:۰۱ ب.ظ

Chevrolet Malibu2015 LT در منطقه آزاد انزلی

يكشنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۳، ۰۷:۰۱ ب.ظ


کلاس سدان
مشخصات فنی
حجم موتور (سی‏‎سی) 2500

گیربکس اتوماتیک

تعداد دنده 6

تعداد سیلندر 4

قدرت موتور (اسب بخار) 196

مصرف سوخت شهر (لیتر) 11

مصرف سوخت بزرگراه (لیتر) 8

مصرف سوخت ترکیبی (لیتر) 9

نوع سوخت بنزین

اوردرایو دارد

ترمز جلو دیسکی

ترمز عقب دیسکی

رینگ (اینچ) 16

تعداد سرنشین 5


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۹/۳۰
عرفان باستانی

ابزار امتیاز دهی

نظرات  (۱۵)

اون کامیونت هاى هیوندا رو شرکتى وارد کرده؟ با توجه به قانون ورود کشنده هاى دست دو به ایران أیا میشه این جور ماشین ها رو به منطقه ازاد اورد و استفاده کرد.پلاک منطقه میخوره روشون یا ملى.
پاسخ:
fekonam sherkate k vared karde az joziyatesham chiizi nemidoonam to mantaghe ham bayad mashin sefr va sal bashe k pelak bedan
سلام. قیمتش چنده؟ 
پاسخ:
سلام با این قیمت دلار که بالاست حدودا تا 100 تومن میشه.
سلام چند وقته خیلی کم کار شدی اقا عرفان گل؟
پاسخ:
سلام
نه هستم در خدمت شما دوستان.
لطف تونو از ما دریق نکنید.
آقا عرفان دیگه منطقه آزاد ماشین هایی مثل فورد موستانگ
یا کامارو ss دیگه نمیاره؟
پاسخ:
felan na nemishe vared kard hajme motor 2500 be bala felan nemishe vared kard
اقا عرفان اگه بالای2500 نمیذارن.پس تبریزی ها چجوری بالای2500وارد میکنن ؟مثل کامارو موستانگ مکلارن رولز رویس ....
پاسخ:
ino dg man nabayad javab bedam masolin bayad javab shomaro bedan k to arvand .kish , gheshm  azade in ja nemizaran hanooz hajme 2500 be bala vared beshei
اقا عرفان من میخواستم بدونم میتونم با خیال راحت ماشینی که دوس دارم رو انتخاب کنم یا باید فکر اینو بکنم که مثلا این ماشین که امریکایی هست شاید قطعاتش گیرم نیاد و دچار مشکل بشم من خودم فکر میکنم کیا و هیوندای که پلاک ملی هستن ادم خیالش راحت تره واسه قطعات نظر شما چیه میشه گیر اورد یدکی امریکایی هارو مثل کره ؟
پاسخ:
از ما خرید کنید ما برای مشتریامون تامین مکنیم.با خیال راحت.
ایمپالا حجم موتورش چقدره میشه وارد. کرد؟
پاسخ:
نه حجم موتورش بالاست
خسته نباشید 
در دبی قیمت مزدا 6.   2014 و 2015 تفاوتی داره ؟ یعنی امکانش هست ما  2014 بخریم ؟ پلاک میشه؟
پاسخ:
2014 اگر صفر پیدا کردین بخرین پلاک میشه.ولی فکر نکنم باشه.
اقا عرفان سیتروئن c5 دبی هست؟ میشه وارد کرد ؟ چطوره؟
پاسخ:
نیست ما از المان وارد کردیم می تونید سفارش بدبن 2 ماه میاریم براتون.ماشین واقعا عالی هست و در ایرانم فقط یدونه وارد شده که ما اوردیم.و صاحبشم به هیچ عنوان نمی فروشه.
اقا عرفان سیتروئن c5 دبی هست؟ میشه وارد کرد ؟ چطوره؟
میشه حدود قیمت c5. رو بفرمایید مرسی
پاسخ:
120 تومن
عزیزم منظورت از C5 همون DS5 دیگه..
اقا عرفان درسته که در ماه رمضان خودرو ها تو دبی تخفیف میخوره؟
پاسخ:
بله .امل همه نه بعضی خودروها
ماشین سیتروئن نیو c5 واقعا ماشین بسار عالی هستش.من دارم و هرگز نمیفروشمش
ماشین سیتروئن نیو c5 واقعا ماشین بسار عالی هستش.من دارم و هرگز نمیفروشمش

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی