درود بر اقا عرفان عزیز.. ماشین فوق العاده ای من این رو بیشتر از 240 دوست دارم تمام نقص های 240 تو 260 کاملا برطرف شد.. رو ماشین کلاسیک اخه ادم دی لایت و سنسور فاصله عقب و جلو میزاره با باله عقب LED اصالت ماشین به این تمییزی رو از بین برد ، گرچه سنسور جلو به خاطر دماغه ماشین قابل درکه ولی بقیه ارزشش رو نداره که زیبایی 260 رو بخاطرش خدشه دار کنیم... کلاسیک بازا نکنین این کار رو درست بازسازی کنید اصالت رو ازبین نبرید!
امیرجان واردات بالای 2500 به مناطق ازاد هیچ وقت ممنوع نبوده که بخوان ازاد کنن همیشه ازاد بوده و هست در غیر اینصورت کلمه منطقه ازاد معنایی نداره.. اشتباهی که به قصد و اگاهانه صورت گرفته اینه که دولت گفته واردات خودرو بالای 2.5 از مناطق ازاد به داخل کشور ممنوع نه اینکه واردات بالای 2.5 به مناطق ازاد ممنوعه این دوتا کلا باهم دیگه فرق میکنند... مردم اصل خبر تحلیل نمیکنن فقط به کلیات برداشتی از خبر توجه میکنن نه به کلمات مهمی مثه از ، در، با یک کلمه میتونی دو نوع برداشت ایجاد کنه در واقع این کار اگاهانه صورت گرفته تا دولت دستش باز باشه که بگه مسئولین استان بد برداشت کردن و ما همچین منظوری نداشتیم و دولت تبرىه میشه... طبق قانون خودروهای منطقه ازاد بین سی تا پنجاه سال درصورت سلامت فنی هر پنج سال یکبار پلاکشون قابل تمدیده و بعد از اولین پنج سال در صورتی که اون خودرو نمایندگی خدمات پس از فروش داخل کشور داشته باشه و طبق قانون فعلی زیر 2.5 باشه مجوز پلاک ملی براش صادر میشه در صورت تمایل مالک.. حالا اگه ماشینی بالای 2.5 باشه و نمایندگی خدمات پس از فروش هم داشته باشه طبق قانون فعلی امکان دریافت پلاک ملی رو نداره.. دولت داره این رو میگه که خودرو های مناطق ازاد بالای 2.5 پس از متروکه شدن یعنی همون پنج سال اول حق واردات به داخل کشور که منظور خارج از محدوده مناطق ازاد رو ندارند.. حالا مسئولین ما این قضیه رو اشتباه متوجه شدن از بیخ کلا بستن.. الانم واسه پلاک ملی بالای 2.5 ازاده منتها با تعرفه رسمی 150 درصد + 37 درصد سایر هزینه + اسقاط 6 خودرو که هرکدوم 4 میلیون اب میخوره + 10 درصد سود واردکننده حالا شما واسه یه بنز 120 هزار دلاری باید رسما 2.5 میلیارد پیاده بشی... پس دیدی هیچ وقت واردات منطقه ممنوع نیست واردات از منطقه به داخل بعد پنج سال اول ممنوعه اصل خبر هم همینه میگه تو ابان ماه که اعلام شد خبر چهارشنبه هم همین رو رسما قانونیش کرد و از حالت بخش نامه درآورد.. امان از انسانی که تامل نکند درباره انچه که میشنود. مولا علی (ع)
قانونن بالای 2.5 مشکلی نداره ولی استانداری به اشتباه بخش نامه کرده بسته.. الانم موستانگ 2.4 اکوبوست توربو هست واسه 2015 مشکلی نداره واسه وارد کردن قدرت موتورشم از V6 قبلی بالاتره گشتاور بیشتریم تولید میکنه.. ولی ملت تا اسم چهار سیلندر 2.4 میشننوند بی خیالش میشند!!
ارسال نظر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیانثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
ماشین فوق العاده ای من این رو بیشتر از 240 دوست دارم تمام نقص های 240 تو 260 کاملا برطرف شد..
رو ماشین کلاسیک اخه ادم دی لایت و سنسور فاصله عقب و جلو میزاره با باله عقب LED اصالت ماشین به این تمییزی رو از بین برد ، گرچه سنسور جلو به خاطر دماغه ماشین قابل درکه ولی بقیه ارزشش رو نداره که زیبایی 260 رو بخاطرش خدشه دار کنیم...
کلاسیک بازا نکنین این کار رو درست بازسازی کنید اصالت رو ازبین نبرید!