خودروهای شهر باران


آپلود عکس         

اسلایدر

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

سه شنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۳، ۱۱:۳۴ ق.ظ

ممنون از دوستان عزیز بابت همکاری با سایت


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۲/۲۶
عرفان باستانی

ابزار امتیاز دهی

نظرات  (۱۰)

عالیه تشکر
عرفان جان یه نگاه به امار بایگانیت بنداز از دوران شکوه افول پیدا کردی الان دوباره داری به عظمت و جلال سابق برمیگردی..
شهریور 25
مهر 16
ابان 14
اذر 7
دی 8
بهمن 12
اسفند 23
امروز فردا دوتا پست دیگه بذاری تموم شده است بعد اینکه عیدی ما چی میشه داداش امسال بایه عیدی توپ باید واسه ما جمعش کنی..
این CLA به این ور سال میرسه بهمون عیدی بدی!؟
پاسخ:

اتفاقا همین امروز رسید ، سعی میکنم ازش عکس بگیرم بزارم واسه عیدی.

ممنون از امار ، من زیاد در کوک امار نیستم هر وقت بتونم پست میزارم.

اقا عرفان سورنتو 2015 زیر دستت نیومد؟ جلوش خیلی خوشگل شده واقعا لوکس به نظر میاد قیمتشم خیلی مناسبه ولی نمیدونم چرا کسی نیاورده تو رشت من ندیدم
پاسخ:
اقــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا خوبه دوتا پست ازش عکس گذاشتم.سه تا وارد شده تا حالا ، پس شما میاین توی سایت چیرو نگاه میکنید!!!!!
اقا عرفان من بین خرید پیکانتو و میراژ موندم که کدوم رو بگیرم میخواستم یه راهنمایی بهم کنی شما اقا علیرضا که کدوم بهتره معقولانه تره؟
ممنون
بعد برام سواله جفتشون موتور 1.2 ولی یکی صدی 4 میسوزونه یکی 5.7 چه جوری میشه!
پاسخ:
یک کلام میراژ
اِی وای چرا من ندیده بودم پسسسس معذرتتتتتت 
پاسخ:
مخلصیم.
تفسیر سخن اقا عرفان..
یک کلام میراژ یعنی چی..
یعنی اینکه میراژ گیربکسش CVT که باعث میشه 25% مصرف سوخت کمتر بشه..
یعنی اینکه میراژ فرمونش تمام الکتریکی EPS که باعث میشه 10% دیگه مصرف سوختش کمترشه..
یعنی اینکه ضریب ایرودینامیک میراژ خیلی بهتر از پیکانتو طراحی شده..
و اینکه اسپویلر عقب ماشین بهترین چسبندگی ممکن در اختیار راننده میزاره..
این سه عامل بشدت در کاهش مصرف سوخت و راحتی میراژ در کنار عمر حداقل هفت ساله تمامی قطعات اصلی اعم زیربندی و موتور و گیربکس و بصدا نیفتن اتاق میراژ رو عالی ترین انتخاب ممکن میکنه..
گرچه اگر بنزین یورو5 داشتیم.مصرفش 3.9 بود نه 4.9..
اقا عرفان کیف کردی یک کلام شما دریایی از علم توش موج میزنه..
پاسخ:
       میدونستم عالی تفسیر میکنی .
عرفان داداش یکی از دوستام میخواد تا 90 تومن از منطقه یه شاسی بگیره من بهش گفتم یا CX5 بگیره یا ASX منتها خودش بیشتر تمایل به اسپرتیج و توسان توربو فول داره گفتم صبر کن من امشب از دوتا ماشین شناس قابل اعتماد بپرسم کدومش بهتره بعد برو تو کارش حالا یه راهنمایی میکنید ما رو بین بد بدتر کدومش رو بگیره مخلص اقا علیرضا هم هستیم داداش شما هم یه کمک به ما میکنی ببخش ما رو هی سوال میکنیما بنده به شخصه از شما دو بزرگوار تشکر میکنم که اطلاعات شخصیتون رو در اختیار ما میزارین بدون هیچ منتی، دیروز از یه نمایشگاه دار دوتا سوال کردم گفت داداش چقدر سوال میپرسی میخوای یا نمی خوای برام از فحش بدتر بود اکثر این نمایشگاه دار بلانصبت شعور که ندارن هیچ اطلاعاتم ندارن فقط میفروشن بازم ممنون.....
پاسخ:
داداش گلم توسان و اسپرتچ توربو داراش منطقه نمیاد چون سفارش اروپاست تو دبی نمیاد.اسپرتچ موتور 2.4 فول الان دارم 90 تومن رنگ سفید.
من باشم با 90 تومن نیسان ایکس تریل می گیرم هم خوش استایل هم با کیفیت .با موتور 2.5
راستی یه کی میگفت هیجا مثل کارشناس های فروش مهرکار ندیدم .کلی اطلاعات با کلی حوصله و فقط هم بفکر رضایت مشتری هستند.(خدایش نمی خوام الکی تعریف کنم خودتون بیاین ببینید)

مخلص اقا رضا..
گرچه گزینه های ژاپنی بهترین انتخاب ممکن بود با این حال بین کره ای ها مشخصات فنی که یکیه فقط میمونه ظاهر قضیه و اینکه اسپرتیج سواری اسپرت تری داری و کمک فنرش خشک تره مخصوصا وقتی که رینگ 19 اپشن استفاده کنی که واقعا تو این خیابونا تحملش سخته و اینکه چون تعلیق سفت تری داره باعث میشه ترمز گیریش بهتر عمل کنه نسبت به توسان واینکه به نظر من کیفیت مواد داخل کابین کیا بهتر از هیوندا هست و این حس بهتری به راننده میده البته اگه از داشبورد چرم استفاده کنی تفاوتی بینشون نیست و اینکه عقب اسپرتیج دل گیره که بخاطر شیب انتهایی سقفه و فضای عقب وقتی سه نفر نشسته باشن به سختی قابل تحمل اما توسان..
توسان تعلیق نرم تری داره عقب ماشین جادار تره دل بازه و ترمزش نسبت به اسپرتیج مقدار ناچیزی ضعیف تره که اون بخاطر تعلیق نرمشه که خیلی تو این اسفالت های ما کاربرد داره و اینکه لوازم یدک کیا کلا گرونتره چون طول عمرش هم بیشتره ازون ور مال هیوندا ارزون تره چون طول عمرشم کمتره..
اگرهم حتمی توربو میخوای باید حداقل یه ماه وایسی تا از اروپا برات بیارن که ارزش 265 اسب بخار رو داره الان تو منطقه سه تا اسپرتیج توربو پنج تا ازارای توربو هست ولی تا حالا توسان توربو کسی نیاورده..
عرفان جان این رفیق ما ازوناست که فقط حرف حرف خودشه بهم بگو اسپرتیج بهتره یا IX35 از لحاظ راحتی قیمت قطعات بازار فروش دست دو بهتر.
امروز اقا عرفان اعصاب نداره سوالای بی خود نپرسین!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی