خودروهای شهر باران


آپلود عکس         

اسلایدر

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

دوشنبه, ۳ فروردين ۱۳۹۴، ۱۲:۳۸ ق.ظ

۹

سال 1394 مبارک باد

دوشنبه, ۳ فروردين ۱۳۹۴، ۱۲:۳۸ ق.ظ

سال نو رو به همه دوستان و سروران خودم تبریک میگم و امیدوارم سال جدید رو با سلامتی و نشاط اغاز کرده باشید و سال خوب و پراز موافقیت باشه برای همه و از نظر خودروی سال جدید سالی باشه پراز تجریه های نو و هیجان اور امید وارم ماشینای خاص و برند های خاص خودرو به کشور وارد بشن چه به صورت پلاک ملی وچه از طریق منطقه ازاد وحتی کلی ماشین خوب به صورت گذر موقت بیاد.از همه دوستان که به وب سر میزنند و یا نظر میزارن و در بحث ها شرکت میکنند تشکر می کنم و امیدوارم که کمی و کاستی مارو ببخشید.مخلص همه عرفان باستانی



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۱/۰۳
عرفان باستانی

ابزار امتیاز دهی

نظرات  (۹)

عرفان جان سال نو توام مبارک..ارزو میکنم سال خوبى داشته باشى همراه با سلامتى💙
داداش این اسمارت فروخته نشده هنوز چند گذاشته مگه؟!
پاسخ:
اخه فروشی نیست فقط دکوری هست.
سلام عیدشما مبارک
اقا این ماشین جانوی SUVکه منطقه اورده مال کجا هست چینی هست بعد جفت هست یا تک دیفرانسیل
ممنون

پاسخ:
من هیچی ازش نمیدونم ماشینه بی پدر مادری به نظر میاد هویت نداره قیافهم نداره جالبه بدونید قطعاتش تو دبی هم نیست باید از چین بیاری.ولکن پولتو دور نریز برادر.
سلام اقا اگر میشه اینو یدونه محاسبه میکنی 
یک ماشین ۷۷ هزار درهمی ۲۰۱۴ با ۳ کیلومتر کارکرد با ۵ درصد تعرفه بیشتر چقدر میشه؟؟ قیمت نهایش چقدر میشه؟
پاسخ:
10 میلیون بیار روش 
سلام اقا عرفان اگر میشه قیمت نهایی این دو ماشین هم لطف میکنین بگین
 119 هزار درهم 2015 Toyota Avalon
124900درهم Toyota Land cruiser Prado 2015
قیمت نو اینا چند میشه؟
پاسخ:
اقا اینارو نمیشه وارد کرد .بعد گفتم که 15 میلیون بزار روش میشه قیمت اینجا
سلام داداش.قیمت مزدا 6 2000 سی سی فول چنده؟
پاسخ:
83
قیمت ریو هاچ بک دسته دو چنده.
پاسخ:
ای خدا....
فکنم بتونی 2014 رو 48 تومن بگیری.
من سراق ندارم/نمی دونم کجاها دارن/ماشینای دست دوم رو هم تایید نمی کنم.
زبان حال عرفان عزیز دل..
هی هی هی چلنجر هلکت ای دنیا دنیا دنیا...
سال 93 ام نشد ما یه هلکت بگیریم یعنی 94 میشه؟!
ای خداااااااااااااا..
یعنی اول سلامتی دوم خوشبختی سوم چلنجر هلکت نوک مدادی مات. با رینگ 20 اینچ...
اووووووووووووووووووووف...
چی گفتممممممممم من..
با روان خودمم بازی شد...
دیروز این چلنجر Rt منطقه دیدم گفتم کجایی عرفان جان که عزیزت داره دلبری میکنه..
عاشق جفت چراغ جلوشم مخصوصا تو 2015 که مثه کامارو نىون شده واقعا فوق العاده است.
پاسخ:
انشا الله همه به خواسته هاشون برسن.
اخ اخ اخ..
salam. jeep grand cherokee az chand shoro mishe?

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی