خودروهای شهر باران


آپلود عکس         

اسلایدر

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

شنبه, ۱۵ فروردين ۱۳۹۴، ۱۲:۴۲ ب.ظ

خودروهای پلاک ملی در گیلان

شنبه, ۱۵ فروردين ۱۳۹۴، ۱۲:۴۲ ب.ظ



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۱/۱۵
عرفان باستانی

ابزار امتیاز دهی

نظرات  (۱۱)

اقا من یه سوال دارم عکس اولی بی ام و سری دو کروکه درسته؟
لامصب تازه 2 ماه پیش ثبت سفارشش با سری چهار باز شد کی اوردن اخه.
پاسخ:
داداش این یه نموره قدیمی محصوب میشه 2015 نیست
میبینم که بصارتی X1 زیرپاش رو گذاشته واسه فروش.
3 سال ازین ماشین کار کشیده، ادم جالبیه هیچ ماشینی رو بیشتر 3 سال نگه نمیداره بلافاصله میزاره واسه فروش.
در همین راستا منم 3 سال یکبار ماشینم عوض میکنم از 80 که پراید داشتم اینکار کردم تا رسیدم 90 که دیدم دیگه ماشین نو خریدن از داخل ارزش نداره،90 جیلی هاچبک گرفتم تا 92 پارسال ردش کردم الان مزدا 3 منطقه دارم انشالله ازین به بعد فقط با منطقه کار میکنم عادت خوبیه عاقلانه است.
سلام
با توجه به مذاکرات و قیمت دلار قیمت
خودروها چطوره؟
پاسخ:
خوبه سلام میرسونه ...
داداش من بزار اوکی نهای بشه بد. با امدن 100 تومن پایین دلار که تغییر چشم گیری صورت نمیگیره بخدا ما از خدامونه قیمتها و مخصوصا دلار بیاد پایین تا همه بتونن بهترین ماشینارو بگیرن و سوارشن.
خیلی با حال بود عرفان....
واااااای خدا حفظت کنه...
دیروز یکی ازم پرسید اقا حالا قیمتا چه طوره شده اومده پایین یا نه گفتم داداش من با 500 تومن 700 تومن افت دلارم قیمتا تفاوت خاصی پیدا نمیکنه ماشین 24 هزار $ تهش ده میلیون افت پیدا کنه چه فرقی به حال من و تو پژو سوار میکنه قبلا 160 تومن بود الان میشه 150 تومن بازم ما نمیتونیم بخریم گفت یعنی هزارتومنم افت پیدا کنه بازم نمیشه گفتم قور بونت برم بنزین شد لیتری 100 تومن دلارم میشه 1000 تومن اونوقت ماهم میتونیم با 60 تومن شاسی کره ای پلاک ملی بگیریم ، نا امیدی رو در نگاه این شخص به صورت فول اچ دی دیدم..
سلام کسی میدونه اسم اون چری نقره ای منطقه که هاچ بک هست چیه؟
یه بال هم عقبش داره.
راهنما جلوش روی سپر هست.
آدرس هم دادم که راحتتر پیدا بشه، قبلا هم ازش عکس اینجا گذاشته بودین
درود بر مصطفی جان عزیز...
اقا اون نقره ای که میگی چری J3 که موتور و گیربکسش با X33 یکیه. وفقط هم همین یه دونه است تو رشت...
پاسخ:
سه تا وارد شده که یه شخصی وارد کرد از روسیه مشگی . نقره ای و سفید.2013 هستش و همرو هم فروخت
سلام
ممنون علیرضا
قیافه ی جالبی داره.
عرفان جان شرکت شما پرسنل جدید نمیخواد بگیره؟
پاسخ:
نه داداش اتفاقا کم هم کردیم.
اووووووووف اپتیما 2016 چقدر ناز شده ، توسان 2017 هم که دیگه دهن ادم باز میزاره!
عرفان جون دیدی عکساش رو؟
پاسخ:
ای اقا..... تو سال 2016 خیلی از ماشینا بروز میشن خبر همرو هم دارم
عرفان جان اینو منم شنیدم که این 3 تا J3 رو از روسیه اوردن ولی مطمىن نیستم منبعت قابل اعتماده یا شماهم همینطوری شنیدی؟
پاسخ:
دم شما گرم دیگه من تا چیزی رو 100%100 مطمـن نباشم نمیگم.
اقا مهدی X1 ماشین زیر پامون نبود . به ی مشتری خودمون فروختیم الان می خواد بفروشه اورده بفروشیم 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی