خودروهای شهر باران


آپلود عکس         

اسلایدر

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

شنبه, ۱۵ فروردين ۱۳۹۴، ۱۲:۱۱ ب.ظ

وبازهم از خودروهای منطقه ازاد انزلی

شنبه, ۱۵ فروردين ۱۳۹۴، ۱۲:۱۱ ب.ظ



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۱/۱۵
عرفان باستانی

ابزار امتیاز دهی

نظرات  (۳۶)

سلام اقا عرفان خسته نباشی
اقا این الفارومئو فروشیه؟چند؟
پاسخ:
اره ولی شرکت ما وارد نکرده قیمتشم نمی دونم.
داداش تو عکس این کامارو مات پشتش یک ون اویکو هست این رو چه شرکتى اورده میشه مدل و قیمت رو هم بگید اگر پلاک ملى هم بخوایم میشه اورد قیمت ون بنز اگر بدید ممنون میشم
پاسخ:
من هیچی ازش نمی دونم فقط میدونم که چینی هستش.
مانی برو خرمشهر نمایشگاه بصارتی اون ون اونجا خوابیده قیمتم روش خورده..
سلام اقا چجوری کیش جنسیس 2015 رو با موتور 3800 سی سی وارد میتونه بکنه ولی گیلان ماشین حجم بالای 2500 سی سی رو نمی تونه؟
تو عید من ۵ تا ماشین دیده بودم با پلاک اروند اومده بودن رشت و رامسر بعد چجوری به اونا مرخصی میدن ولی ما نمیتونیم از گیلان بریم بیرون؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
به خدا من ریاست منطقه آزاد انزلی رو ندارم  !!! تو تصمیماتی که میگیرن من دخیل نیستم !!!
ولی بچه ها خبرهای خوبی تو راه ...منتظر باشید.


داداش من اویکو ایتالیایى هست نه چینى ماشین فوق العاده محشرى هست و زیرمجموعه فیات هست
پاسخ:
خوب مگه من گفتم اویکو چینیه!!! من گفتم این ماشین فکنم چینی باشه نه اویکو
درود بر ساسان گل..
داداش من شما باشی از هفتا منطقه ازاد کشور اونایی که داخل کشورن یعنی 5 تاشون بالای 2.5 بستن ولی کیش و قشم بخاطر اینکه نماد ایران نوین هستن و رفت و امد تجار منطقه ی خلیج توشون زیاده استثنا هستند...
همچنان مثل سابق بازند...
اگر رابطه بازی ثروتمند های مناطق ازاد مذکور نبود که مدام با اجازه های رسمی خودرو رو از منطقه خارج نمیکردند الان همه ی ملت چوبشو نمیخوردن طرف رفته بنتلی 700 تومنی و S500 دومیلیاردی که مفت خریده 550 تومن و رنجروور 1.400 که خربده 750 ، مازراتی 1.800 رو که مفت خریده 400 تومن رو با پلاک منطقه برده خارج منطقه که هیچ استان بغلی بعد به جای اینکه مسول مربوطه توبیخ بشه مالک جریمه 10 تومنیش رو بگیره اومدن کل مردم مناطق مذکور از دم محروم کردن...
دوستان قبلا هم گفتیم که اقا استانداری هر منطقه قوانین هر منطقه رو تعیین میکنه و از شانس مبارک ما مسولین مربوطه ما مرخصی رو فقط به قرفه داران داخل مجموعه و کسانی که در داخل مجموعه کاسپین سرمایه گذاری کرده باشن میدن بقیه جاها اینطور نیست کلا به همه میدن...
درود بر حمیدرضا عزیز..
اقا قیمت جولیتا منطقه از 135 شرو ع میشه تا 180..
اقا audi a3 از چند شروع میشه؟
پاسخ:
از تقریبا 140 تومن
عرفان داداش چرا یه پروفایل از خود رو سایت نمیذاری؟
سن فلان هدف فلان تحصیلات فلان وضیعت تاهل متاهل منبع درامد ناچیز...
بنده و سایر بزرگان علمی و ادبی و مشاهیر این خاک تمایل به دونستن اطلاعات مذکور داریم!
پاسخ:
ای بابا مگه من کیم ؟؟؟
یه وب را انداختیم دورهم باشیم حال کنیم و سرگرمشیم.
بخدا منم دوست دارم باهم تون اشنا شم .باشه رو چشم پروفایلم اوکی می کنم هر کی هم دوست داشت تو فیسبوک هم هستم با نام Erfan Bastani
خوشحال میشم .
مخلصم.
سلام اقا علیرضا برا من جای تعجبه که پلاک ملی جولیتا 160 بعد منطقه هم همین قدره چرا؟؟؟؟؟
اقا قیمت اینفینیتی g25 2014 چنده؟
فورد اج جدید 2015 با موتور 2000سی سی اکو اسپرت , 3500 سی سی اومده اونو قیمت ندارین مدل 31,500SEL دلار هستش
حمیدرضا من شما باشی جولیتا پلاک ملی 1.4 توربوه که 2015 از 170 شروع میشه تا 190 راه داره بره که بسته به اپشن های انتخابی مشتریه ولی چون بازار ایران کلا چون سیستم اقتصادش بسته است دارمد مردم پایینه بخاطر همین اکثر نمونه های وارد شذه از جولیتا مدل پایه است وهزینه قطعات بالایی هم داره واسه همین برای مردم نمیصرفه دقتم بکنی همه گذاشتن واسه فروش تک و توک هستند که هزینه هاش رو حاضرن تقبل بکنن...
اما اینکه چرا منطقه از 135 شروع میشه وتفاوتش تقریبا 45 میلیون اگه حساب کنی دقیقا این ما به تفاوت معادل 40 درصد گمرگی پول پلاک ملیه واین نشون دهنده قیمت گذاری خوب شرکت وارد کننده است که درمجموع تمامی وارد بالا باعث شده که جولیتا زیبای ما هیچ حباب قیمتی نداشته باشه و اینکه جولیتا 180 تومنی منطقه مدل 1.8 توربو که موتورش با 4C یکیه...
داداش من مجوز ورود خودروهاى بالاى 2500 در مناطق ازاد،ازاد شده ارس رولزرویس اوردن قراره ٢٠ تا پورشه هم بیارن ظاهرا یکى هم قراره یک اونتادور دیگه بیاره تو ارس تو تمام مناطق ازاد شده حالا نمیدونم چه دلیلى داره که تو منطقه شما کسى سمتش نمیره
عرفان جان داداش من چرا از ما دریغ میکنی که بدونیم خودت چی سوار میشی؟
مورد نداره که بگو دیگه!
پراید اتومات هنوز تو بازار نیومده بگو یه ملتی رو راحت کن. بگو عرفان بگو مرد!
پاسخ:
پراید اتومات 81 رنگ سفید 
مانی جان یه لینک از عکس رولزرویس ارس رو برامون بفرست ببینیم جنابعالی راست میگی یا نه من تمام اینترنت زیرو رو کردم تنها رولز ایران یدونه است که اونم تو ارونده!
من تو جفت مناطق ارس و اروند اشنا دارم نمایشگاه دارن هیچ کدومشون تایید نمیکنن میگن هنوزم بستت ماشینای قبلیشونم برگشت دادن!
ازاد بشه من خودم یه C7 میارم.
مانی جان رولزویسی که شما میگی تو ارس اوردن هنوز پلاک نشده فقط وارد گمرک منطقه شده چون هنوز بالای 2.5 بسته است دقتم کنی تمامی عکسای منتشر شده از داخل کانتینره که میتونه اصلا داخل پارکینگ کمرگ هم نباشه.....
اقا عرفان خبر اون دوتا S500 نقره ای منطقه رو نداری چی شد بلاخره پلاک شدن یا برگشت خوردن یا هنوز هستن؟
پاسخ:

اس 500 !!! نه کی امده بودن در جریان نیستم

اقا این CLA شرکت خودش اورد یا سفارش داشت بعد اینکه.چرا این 150 تومنه اولی که اومد مشکی بود 180 تومن بود!من یادم نیست اون یکی 250 بود یا.اونم 200 بود؟
پاسخ:
خود شرکت اورده این 2014 و صفر هستش ولی اون 2013 و کارکرده بود و یه قیمت تخیلی گذاشته رو ماشینش هر جفدشون 200 توربو هستند
عرفان داداش یه چک کن ببین اون دوتا S500 موندن یا رفتن؟
همون سری اول قبل از S500 2015 دوتا 2014 اومده بود قوربونت دوست اشنا ببین کسی اطلاع داره!
پاسخ:
مطمـنی اخه کسی چیزی نمی دونه همه مسگن چنین چیزی نیست.
عرفان این مانی چی میگه راست میگه ارس رولزرویس اورده؟
عرفان این مانی چی میگه راست میگه ارس رولزرویس اورده؟
پاسخ:
همین امروز پرسیدم هنوز منطقه باز نشده ولی بزودی باز میشه.من خبر ندارم امید وارم رولزرویس اورده باشن.
با 125 تا کادیلاک یا لینکلن یا لکسوس یا اینفینیتی نمیشه خرید؟
سلام.قیمت پژو RCZ چنده؟
دوج چارجر از چند شروع میشه؟
عرفان جان ما میخوایم از منطقه ماشین بگیریم بین ریو و اکسنت موندیم یه راهنمایی میکنی مارو؟
پاسخ:
ریو رو برس تره
برای منم جای سواله شهریور که من رفتم پارکینگ گمرک کاسپین 2 تا S کلاس نقره ای کنارهم پلاک امارات پارک بودن سوال کردم ماله روسه یا واسه فروش گفتن مال منطقه است بعد الان که هرجا رو میبینم نه عکسی هست نه کسی اطلاع داره اذر ماه همکه رفتم پرسیدم از همون طرف اقا این مرسدس ها چی شد گفت من بی خبرم!
حیف شد اگه میموند الان راحت 600 تا اب میشد.
عجیبه بدبختی اینه که عرفانم نمیدونه اینو دیگه چی کارش کنم؟
من که توهم ندارم اون بنده خدا هم که میگه دیده حتما یه خبری بود دیگه.
عقلانی هم نیست ماشین از منطقه برگشت بدی وقتی ثبت سفارشش ماله قبله محدودیت.
سلام.قیمت پژو RCZ و 308 cc از چند شروع میشه؟
دوج چارجر از چند شروع میشه؟
مرسی.
سلام دادش قیمت بی ام و x1 چنده؟ 
پاسخ:
130 تا 165
اقا ببخش اینقدر سوال می پرسم بی ام و  سری 3 چنده؟
اقا من یه پیشنهاد دارم برات شما برای اینکه از شر سوالای تکراری حداقل توسایت راحت بشی قسمتای کناری حالا بالا یا پایین هرجا که بیشتر تودیده یه پست درست کن پاسخ به سوالات متداول یکبار برای همیشه خودت ازاد کن نحوه بدست اوردن قیمت و مراجعه به کدوم سایت و شرایط منطقه و قوانین وکلا هرچیزی که رو تکرار محضه روجوابشو بزار رااااااحت...
به نظرم بهترین جا هم بالا یا پایین این تبلیغ که از ماشینای موجود در شرکت گذاشتی چون صاف تو چشم مخاطبه..
وگرنه سه سال که هیچ تا عمر داری ازت قیمت میخوان شرایط چیه کی باز میشه چرا فلان چرا بیسار!!
البته دوستان حقم دارن سایت سایت معروفیه مخاطبت در روز حداقل 300 نفره باید یه همچین بخشی داشته یاشی که نداری و بجاش مکافاتش رو داری!
از پیشنهادم استقبال کن بزار منم یه نفس راحت بکشم حوصلم سر رفت همش سوالای تکراری میبینم!
همچنان فدای ی ی ی ی ی ی ی تو...
پاسخ:
خودمم تو فکرش بودم حتما باید این کارو بکنم چون حق با مخاطباست. مخلص همه هستم
اقا عرفان نیسان سنترا تابحال وارد شده؟ چطوریه؟ قیمتش رو میشه بفرمایید
پاسخ:
اره 4 تا وارد شده که 3 تا شو ما وارد کردیم.
حرف نداره فقط یه خورده مصرف سوختش تو شهر بالاست ولی کلا ماشین عالی هست
قیمتشم ار 64 تا 76 فول
اقا audi a3 sedan از ۹۲ هزار درهم شروع میشه بعد چجوری تو منطقه از۱۴۰ تومن شروع میشه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
اقا عرفان سایت اروند پلاک رو وقت کردی یه چک کن یه نرم افزار محاسبه قیمت دقیق گذاشته  اگه بتونی واسه سایت ما هم همچین چیزی درست کنی عالی میشه
پاسخ:
نیازی نیست برید سایت مهرکار قیمتها به دلار و درست ضربدر دلار روز کنید قیمتها در میاد
با سلام
یه سوال موستانگ 2015 مدل اکوبوست کوپه مدل پایه اش 26000 دلار هست . میخواستم بدون اگه بخواین برای ما وارد کنید چقدر هزینه اش میشه؟ ممنون . فقط اگه میشه یزره سریع جواب بدین ممنون میشم . چون قصد خرید داریم . انشالله بعد از خرداد احتمالا میریم پی خریدش . در ضمن یه سوال دیگه مرخصی ازاد شده یا نه؟
اقای گرامی امروز اعصاب نداره بعدا بپرس البته قبلا جواب داده بگرد پیدا کن
اکوبوست ماستانگ 195 تا 215 تومن درمیاد مرخصی ام ماله سرمایه گذار منطقه است کسایی که داخل کاسپین مغازه ملک زمین دارن
ماستانگ هم با پکیج های اضافیش بگیر نه خشک خالی گیربکس هم دستی نه این کسایی که فقط واسه تو چشم بدون عضلانی میخرن اینارو میخوای تشخیص بدی ببین گیربکس شون اتوماته یا دستی اتوماتا کلا بخاطر پزش میخرن از ماشینم چیزی حالیشون نمیشه اونی که حالیش میشه دستی میگیزه نه اتومات!!؟
حجم موتوره فکر نکنم حالا حالا برداشته شه من میرم همون جنسیس کوپه پلاک 3800 خودمو میخرم نخواستیم منطقعه ازاد  

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی