خودروهای شهر باران


آپلود عکس         

اسلایدر

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

دوشنبه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۴، ۰۸:۵۵ ب.ظ

و بازهم مرسدس بنز CLA 200 2014 با پلاک منطقه ازاد انزلی

دوشنبه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۴، ۰۸:۵۵ ب.ظ



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۱/۱۷
عرفان باستانی

ابزار امتیاز دهی

نظرات  (۲۱)

gheimat daadashegolam ? 
پاسخ:
150 تومن
بهترین کمپانی دنیا... BENZ
حرف نداره خیلی زیبا طراحی شده چراغ ها فوق العادست من فقط تو کف صندلی عقبشم  اخه چیکار میکنن این آلمانی ها
salam arzoon tarin modele benz sari A hastesh? gheymatesh chande?

پاسخ:
125
اقا فورد اج ۲۰۱۵ چنده؟
نیما خوبی پیدا میدا نیستی عزیز...
مخلص اقا علیرضا هم هستیم دیگه عید درگیر بودم با مهمونا هستیم در خدمت شما فدات شم
اقا عرفان عزیز ما اگه بخوایم از تخفیف ماه رمضون استفاده کنیم واسه خرید چطوری باید اقدام کنیم؟ ماه رمضون شروع بشه بعدش بیام خدمت شما ؟  
پاسخ:
اره
سلام اقا عرفان.مشخصات فنی این ماشین رولطف میکنی بنویسی؟واینکه این مدل توربوشارژهم داره؟ممنون
پاسخ:
اره داره 190 اسب بخار مصرف سوختشم 5.7 صفر تا صدشم 7.5 ثانیه هستش

اقا سلام خسته نباشه کارت درسته داداش

بابای ما کچلمون کرده یه ماشین میخاد بخره شاسی بلند.با 70 میلیون چی میشه گرفت بنظرشما؟هایلوکس چقده؟

جون من جواب مارو بده فقط

فدایی داری

پاسخ:
هایلوکس!!! نه اقا وارد نمیشه .
توسان و اسپرتچ
با تشکر از پاسخ شما 😄
سلام دادا گرند سانتافه چنده؟ نظر کارشناسیت راجب این ماشین چیه؟ به نظرت تا اوایل اردیبهشت منطقه باز میشه؟
صبح زیبای شما بخیر.....
داداش گلم من هفتاد تومن دارم مسافرت زیاد میرم بین فاو B50f و جک j5 اتومات و جیلی دستی به ترتیب کدوم پیشنهاد میکنی؟
پیشنهاد خودتم بگو پلاک ملی..
پاسخ:
من باشم میرم تویوتا یا هیوندای دست دوم می گیرم طرف چینی اصلا نمیرم.
واااااای بچه ها نیسان ماکسیما 2016 رونمایی شده برین ببینید چه کردهههههه ادم عاشقش میشههههه
واااااای بچه ها نیسان ماکسیما 2016 رونمایی شده برین ببینید چه کردهههههه ادم عاشقش میشههههه
عرفان جان هیوندای دست دو که دیگه کارخودش کرده تمام.هزینه سرویسش فقط میمونه واسه من با این پول تهش من بتونم توسان 2010 و اسپرتیج و سوناتا چهارسیلندر 2010 بگیرم که تازه شروعه خرجاشه تویوتا باز بهتره ولی نهایت بشه کمری 2009 و کرولا 2010 بگیرم چیز دیگه هی ام هست که بشه گرفت؟
مزدا 3 1.6 92 چه طوره یه مقدار کشش پایین نیست با این موتور؟
یا مگان 2000 اتومات 87!
پاسخ:
گفتم بهت من باشم تویوتا میگیرم.سراغ ماشین دیکی هم نمیرم.مزدا هم خوبه.
اقا میشه از منطقه کیش یا قشم ماشین ۳۶۰۰ سی سی رو اورد بعد از اونجا انزلی بیاری/اینجوری تو گیلان پلاک می کنن یا نه؟
پاسخ:
اقا ربطی نداره از هر جا بیاری منطقه پلاک نمی کنه.
سلام مزدا cx 5 ۲۵۰۰ سی سی فول چنده؟
مزدا cx 5 ۲۵۰۰ سی سی بهتره یا هیوندای سانتافه ۳۳۰۰ سی سی دست دو؟
پاسخ:
lمن یه دونه سانتافه 3.3 فول رنگ سفید در حد نو 2015 با 7 هزار کارکرد دارم واسه فروش قیمتم 127 اخرشه.
مزدا هم همین حدوده
سلام.خدا قوت آقا عرفان .بهترین مطالب رو میزاری .دمت گرم . داداش راجب تخفیف ماه رمضون یه توضیح کوچیک میدی؟ جریانش چیه؟
پاسخ:
ممنون از شما تو ماه رمضان بیشتر نمایندگیها در دبی خودروهاشونو اف میزارن.
دادش پایه این تقریبا اگر با دلار خریده بشه ۱۱۳ تومن در میاد درسته؟
چون فکر کنم 30,825هزار دلار باشه
بله مدل بیس دنده ای هست که باید به 113 هزینه حمل و ترانزیت اینارم اضافی کنین.که حدودا  125اینا با همه چی(البته اگه خودت وارد کنی)-ولی خب دنده ای ارزش نداره.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی