خودروهای شهر باران


آپلود عکس         

اسلایدر

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

دوشنبه, ۲۴ فروردين ۱۳۹۴، ۱۰:۲۱ ق.ظ

۶

فورد اسکیپ 2014 با پلاک منطقه ازاد انزلی

دوشنبه, ۲۴ فروردين ۱۳۹۴، ۱۰:۲۱ ق.ظ



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۱/۲۴
عرفان باستانی

ابزار امتیاز دهی

نظرات  (۶)

قیمت لطفا
پاسخ:
102 گذاشته
اقا عرفان تا حالا چندین بار فرمودین که خودروی کارکرده رو پیشنهاد نمیکنین میشه دلیلش رو توضیح بدین ممنون
پاسخ:
خوب معلومه همه چیز نو و صفرش بهتر بعد زیاد اطمینان به ماشین کارکرده منطقه ازاد ندارم مگر این که ماشین رو بشناسم (یعنی خودم فروخته باشم و صاحبشم اشنا باشه و کلا در جریان ماشین بوده باشم) جالبه امروز یک شخصی امد الانترا داشت گفت اگه بفروشم چند میخرن گفتم ابشن چی داره ؟ گفت فول گفتم همه چی بس داره ؟ گفت اره گفتم استاتر داره؟ گفت باید داشته باشه؟!!! گفتم صندلی برقی و گرم گن و سرد کن داره ؟ ....بعد کلی حرف گفت به من گفتن موقع فروش فول ِ ... وفتی رفتم ماشینو دیدم متوجه شدم که بیسک ِ ، مانیتور و صندلی چرمشم دستی هست ازهمه بدتر ماشین 1.6 جای 1.8 فروختن به این شخص مدل 2014 البته 8ماه پیش با قیمت65 تومن که اون زمان ما فول کامل 1.8 داشتیم 68 تومن .جالب این که اعتراف کرد قبل خرید ماشین امد بود از ما قیمتم گرفته بود و فکر میکرد ما گرون داریم میگیم.
من همیشه میگم با تحقیق و اگاهی ماشین بخرید هیچ گرونی و ارزونی بی دلیل نیست .
راستی بچه ها بنز CLA200 مون امروز فروخته شد.از فردا بلوار گیلان در حال...
مبارک باشه چرخش بچرخه واسش بگید بیاد سایت تجربه رانندگی باهاش رو بنویسه واسمون
سلام , میخواستم بدونم النترا و سوناتای 2015 مدل بیسیکشون آپشنهای safety چی دارن؟ BA , EBD, hill assist و غیره ...
و تا اونجایی که میدونم اکثر ماشین ها نیمه فولشون تیپ شرکتی نیست و دستی چندتا آپشن براشون گذاشته شده درسته؟
تا 75 چه ماشینی رو پیشنهاد میدین , آپشن های ایمنیش قابل قبول باشه هاچ بک هم نباشه
یه سوال دیگه هم داشتم , ماشین هایی که تو رشت یا کل کشور نمایندگی ندارن مثل مزدا بعد امکان تعمیر یا تهیه قطعه براشون فراهمه؟ یا باید فقط به فکر کیا و هیوندای بود؟
پاسخ:
قطعات داشته باش تعمیرکارش هست قطعات ما میاریم
سلام خوب هستید مدیر وبلاگ خودروی شمال
ببخشید اگر امکانش هست مارو با نام نقشه کلش آف کلنز در لیست پیوندهاتون قرار بدید
مرسی
نام : نقشه کلش آف کلنز
ادرس : http://www.mapclashofclans.ir

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی