خودروهای شهر باران


آپلود عکس         

اسلایدر

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

دوشنبه, ۲۴ فروردين ۱۳۹۴، ۱۰:۲۷ ق.ظ

فولکس واگن پاسات 2015 با پلاک منطقه ازاد انزلی

دوشنبه, ۲۴ فروردين ۱۳۹۴، ۱۰:۲۷ ق.ظ



خودرو فولکس پاسات 2015 دیزل توربو، 5 سیلندر 1600cc ،صفر خشک،مانیتور بزرگ،گرمکن صندلی،ماساژور،صندلی برقی سنسور عقب و جلو،مصرف صدی 5 ،شیفتر پشت فرمان،کولر dual، سیستم blue motion خودکار،day light


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۱/۲۴
عرفان باستانی

ابزار امتیاز دهی

نظرات  (۳۲)

فولکس رو خیلی دوست میدارم اما واقعا طراحی جلوی این خوردو اصلا به روز نیست 
salam.agha volvo S60 az chand shoro mishe
volvo s60 chande?
علیرضا ؟؟؟!!! کجایی داداش پیدا نیستی
داداش بجای ولو بهتر نیست بری یه مورانو مدل sv بگیری تفریبا هم قیمت هستند
ولو T4 ماشین خوبیه ولی 128 تومن میدی به علت پایین بودن مدل سانروف نداره!!!!!!!!!!!!!
دادش اینم یادم رفت که بهت بگم امروز منطقه باز میشه دیگه واردات راحت میشه چون مورانو 3500 سی سی هستش ولی ولو 2000 سی سی هستش
یعنی چی منطقه امروز باز میشه؟ خبریه مگه؟
سلام بر نیمای گل..
ورود ماشین های دیزل یورو 5 به مناطق آزاد علی الخصوص مدل توربوشون نشون دهنده ناآگاهی واردکننده وازون بدتر عدم آگاهی خریدار هست شما وقتی سوخت دیزل یورو2 داری با چه منطقی میری یه تکنولوژی یورو 5 ازون بدتر مدل توربوش رو میخری من موندم آخه یعنی چی این حرکت..
یه نگاه به کامیون ها و اتوبوس یورو3 بندازین ببینین سوخت یورو2 داخلی چه بلایی سرشون آورده دود سیاه غلیظی که ماله گوگرده بالای سوخت داخلی نفس موتور رو گرفته 30 درصد توان موتور ازبین میبره حالا شما این بکن یورو5 ببین چی میشه ازون ور موتور احتیاح به تنفس بهتری داره توربو میاد تودور مدام این سیکل بدتر میشه اکثر کسایی که مدل دیزل آوردن بعد 2000 تا کارکرد گذاشتن واسه فروش 2تا Q7 و کاین دیزل و اووک دیزل مشکی همه ی اینا رو مالک های اولیه بلافاصله ردشون کردن بازم داریم میبینیم طرف رفته دیزل آورده..
این نشون دهنده اینکه بعضی ها فقط پول دارن اصلا درکی از وضعیت  اسفناک موجود ندارن..
عزیزان دیزل تا زمانیکه استاندارد سوختش به یورو5 نرسه استفاده از خودروهای دیزل اشتباه محضه..
پاسخ:
افرین دقیقا همینارو من به مشتریا میگم و باور کنید خیلیارو منصرف کردم.و اگر دقت بکنید می بینید که این ماشینارو شرکت ها وارد نکردن چون اکثر شرکت ها از دبی ماشین میارن و اینا یه باند هستند که من میشناسمشون و میرن از آذربایجان و ارمنستان ماشین میارن که دیزل هست و ارزون و اکثر ماشیناهم صفر شوی شده هست و به جای صفر میفروشن .و شرکت نیستند به نام فرد وارد می کنند.
متاسفانه مردم ما خیلی اطلاعاتشون و اگاهیشون پاینه.
خیلی ها منتظرن استارا ازاد بشه و ماشینای که دستشون باد کردرو ببرن اونجا اب کنند.
تا وقتی که شرکت وارد کننده هست از نمایشگاه ماشین نخرین.
امید جان مورانو مدل sv قیمتش 32,620 دلار هستش + 4 هزار دلار هم که شرکت وارد کننده میگیره که تقریبا میشه 122 میلیون به نظرت ارزششو داره؟
پاسخ:
4 هزار دلار رو شرکت وارد کننده نمیگیره گمرک میگیره.شرکت فقط 3 تومن میگیره
اقا عرفان دوتا سوال
کامرو که از 24,700 هزار دلار هستش تو منطقه چند در میاد؟
دوج چلنجر 27,990 هزار دلار هستش تو منطقه چند در میاد؟
پاسخ:
قبلا توضیح دادم.ضربدر دلار روز کن و به اضافه 12 میلیون
اقا عرفان صفر شوی شده چی هست کلا؟؟؟!!!! نشنیده بودم میشه یکم توضیح بدین.  مگه میشه ماشین کارکرده رو جای صفر فروخت؟؟
اخبار 20:30 هم یبار همچین چیزی گفت ولی من تعجب میکنم چطوری متوجه نمیشه خریدار؟؟!
پاسخ:
مثل اب خوردن صفر شوی می کنن حتی از روز اولشم ماشین نو تر میشه ولی هر کسی و هر جای نیست.کلا صفر شوی یعنی ماشین کارکرد پایین رو بر میدارن کیلومترشو از ایسی مرکزی صفر میکنن ، بدن رو با یه محلول خاص میشورن و رنگ رو تحریک میکنن تا خط و خش رو پر کنه و حتی رنگ یک پرده روشنتر میشه زیر ماشین رو با گازوییل میشورن و کارهای دیگه که همه باعث نو شدن ماشین میشه.
اقا عرفان من شنیدم بالای 2.5 رو واسه پلاک ملی آزاد کردن واقعیت داره؟
بعد اینکه تعرفش چند درصده؟
و اینکه الان محدوده تردد انزلی از 50 شده 70 درسته؟
پاسخ:
تا چند روز دیگه خبراش میاد فعلا صبور باشید.
سلام تو رشت کجا صفر شوی انجام میدن می خوام انجام بدم.
پاسخ:
تو رشت من ندیدم تازه امکاناتشم نیست
کامران جان پلاک ملی یه شش ماه میشه که بالای 2.5 کلا ازاد شده ولی تعرفه اش 175 درصده واسه همه نمی صرفه..
و اینکه اره عزیزم محدوده تردد انزلی شده 70 کیلومتر..
مصطفی جان فعلا تنها جایی که تو رشت صفرشویی انجام میشه جانباران - ازاد - روبه روی نمایندگی قوامی هست..
البته گرون میگره چون تکه رقیب نداره..
پاسخ:
اقا صفر شوی اینا انجام میدن با اونور فرق داره !!!
اونور کلی امکانات دارن صفر شوی معنیش فقط صفر کردن کیلومتر نیست که بخای فقط خط و خش بدنه رو بگیری ...
یکی از کارای صفر شوی اصافه کردن جنس چینی به جای اپش مثلا ماشین بیسک رو تا جای که بشه ابشن چینی ببندن روش یا جنس اصلی رو با چینی عوض کنن تا فول بنظر بیاد.
دوستان ادرسی که من گفتم صرفا کارهایی مثه پاک کردن خط خش بدنه که نکته اش تو اینکه یک لایه از رنگ اصلی ماشین رو ازبین میبرن که همین باعث میشه رنگ یه پرده روشن تر میشه و زیرشویی با گازوییل و موتور شویی با فشارهوا و... انجام میده یعنی کلا کارهایی که مربوط به نوسازی و تمییزی ماشین میشه نه اضافه کردن و کم کردن اپشن ها که اینو یادم رفت براتون بنویسم خلاصه خیلی احتیاط کنین ماشین رو از شرکت معتبر بخرید که موردی پیش اومد بتونیین جواب بگیرید تو قرار داد اخذ دونه به دونه اپشن های ماشین اضافه کنین بگین فلان فلان جزییات بدید حتما و کلمه اصلی شرکت مادر رو یادتون نره تا بلحاظ حقوقی قابل پیگیری باشه...
دیروز رفتیم واسه یکی از دوستان یه RX 350 2014  بگیریم طرف میگفت فوله من گفتم میدله بعد قبول هم نمیکرد من گفتم فلان فلان نداره بازم قبول نکرد اخرسر زنگ زدیم ایرتویا شماره شاسی و شماره موتور دادیم برامون چک کرد دیدیم ماشین کلا میدله بعد کیلومتر خورده بود 5000 خورده ای من هرچی به لاستیک نگاه کردم دیدم 99 دصد این بالای 5000 کارکرد داره براش سکه گذاشتم قبول نکرد اج میلی متری اندازه گرفتم قبول نکرد اخرسر بردیم دیاگ زدیم دیدیم ECU با پشت کیلومتر یکی شده حالا طرف برگشته با اعتماد بنفس میگه دیدی اقا درسته شما اشتباه میکردی من گفتم حالا TCU چک کن نگاه کرد دید گیربکس 47653 تا کارکرد داره یعنی کاملا ناشیانه طرف حداقل نگفت ECU رو با TCU یکی کنم بعد اینا هیچ حتی به لاسنیک زاپاس ماشین هم رحم نکرده بودن..
این نمونه ای از نحوه تشخیص ماشین های صفرشویی شده بود که براتون گفتم پس:
اول ش شاسی و ش موتور با نمایندگی مربوطه چک کنین که امکانات ماشین رو براتون نگاه کنه ببینه چی بوده...
دو دیاگ بزنین ECU رو با TCU چک کنین تا کیلومتر واقهی معلوم بشه...
سه حتما با یه کار وارد برین برای خرید نه تنهایی که بازار به احدی رحم نمیکنه..
پاسخ:
ممنون عالی بود . ولی یک نکته اصلا ماشین دسته دو نخرین.
ماشینای صفر رو از وارد کننده بخرین البته نه هر جا . جای بخرید که مطمعن باشه در قرار داد ابشن ها ذکر شده باشه و برگ قرارداد تایپی باشه با مُهر و امضاء .
اقا عرفان امکانات اکورد. بیسیک رو میشه بنویسی واسمون؟ و اینکه مدل 2016 اکورد تغییری میکنه یا نه؟  مرسی
پاسخ:
تا حالا نیاوردیم چیزی ازش در مورد ابشن بیسیک نمی دونم.
عرفان تو ایران کسی داریم کارش مثل خارج که مد نظر تو هست خوب باشه؟
پاسخ:
من ندیدم
علیرضا جان دستت درست..
خیلی اقایی..
عرفان جان بازم Cla واسه فروش دارین مگه؟
اخه تو قسمت تحویل فوری اسمش گذاشتین!
بعد اینکه شما چرا امتحانی یه لکسس NX نمیارین رو هوا میزننا!
پاسخ:
نه دیگه نداریم
داداش من پنجاه تومن دارم بین زانتیا و جک جی 5 دستی و مزدا 323 اتومات تمیز موندم یه راهنمایی میکنی مارو آگه یه توضیح کوچیک هم بدی ممنونت میشم!
ازطرفی زانتیا صدی 14 تا میسوزونه داخل شهر قیافشم تکراریه ایمنی ماشین تو تصادف هم خیلی پایینه فقط 2 تا ستاره گرفته ازون ور جک صفره مصرفش پایینه خوشتیپه ولی 323 هم چیز نازیه کم مصرفه اتوماته کم استهلاک ولی نه ساله ماشینه موندم این وسط!
پاسخ:
معمولا مردم میرن جک میخرن ولی من میرم دنبال مزدا و کلا اسپرتش میکنم و حالشو میبرم .
داش عرفان نمیدونی ix 35 2016 کی وارد میشه
مرداد
شهریور
مهر
ابان
کی هستش؟؟؟؟
پاسخ:
فکنم شهریور بیاد
اقا جایی تو دبی نمیشناسی که ماشینارو بشه امتحان کرد؟؟؟؟؟ 
پاسخ:
نه اقا
داداش من برام سواله شما که مییگین بنزین و گازوئیل یورو2 ایران باعث آلودگی هوا و استهلاک موتوره میشه پس چرا مسولین سوخت یورو5 رو عرضه نمیکنن؟
پاسخ:
حتما توش سود نداره دیگه و شایدم تحریم هستیم تو مقوله سوخت
گازوییل رو خودمون داریم تولید میکنیم که چون نفت ایران گوگردش بالاست هزینه بالا میره واسه گازوئیل خوب و باکیفیت واسه همین آشغال تولید میکنن میدن دست ملت
اکبر جان واقعیت قضیه اینکه بنزین یورو5 اگه قرار باشه توزیع بشه قیمتش 3.5 برابر بنزین یورو2 فعلی میشه یعنی لیتری 3700 حالا خودت حساب کن مردمی که درامدشون پایینه بزور دخل و خرج جور درمیارن در بهترین حالت ممکن اگه درنظر بگیریم توانایی پرداخت دارن؟
مسلما نه حالا بهم بگو بین بد و بدتر کدوم مهمتر نون شب یا الودگی هوای کلان شهرها ، بنزین بره بالا تمامی مواد غذایی که احتیاج به حمل نقل دارند میرن بالا درحد 40 افزایش قیمت خورد خوراک ملت حالا کی میخواد این و جمعش کنه درستش اینکه درکنار بنزین یورو2 فعلی یورو 5 هم عرضه بشه تا افراد متمول بتونن نیازشون رو برطرف کنن نه اینکه هزینه چند برابری واسه تعویض قطعات و تعمیرات بدن مثله تمام دنیا انواع سوخت با انواع اکتان و درصد اتانول متفاوت بهتره که عرضه بشه هرکس بنا به نیازش و توانش ازش بهره مندشه...
ممنون اقا علیرضا گرفتم چی میگی.
:|agha erfan javabe email e mano nadadia
پاسخ:
سلام من از شما ایمیلی دریافت نکردم.اگه میشه همینجا سوالتون رو مطرح کنید ،البته به نظر های که به صورت خصوصی میفرستید امکان پاسخ دادنش نیست.
اقا عرفان به جز yallamotor سایت دیگه ای برای چک کردن قیمت دبی هست؟
پاسخ:
اره هست سایت خوده نمایندگیهای خودروها در دبی مثلا بزنید Kia Uae برای سایت کیا دبی هست.
سایت dubizzle هم هست راستی اقا عرفان میشه از همین سایت ماشین انتخاب کنیم بگیم یه شرکت برامون بیاره البته با رعایت سال تولید؟ 
اقا عرفان ماشین 80 هزار درهمی اینجا بیاد نود تومن میشه؟ بی زحمت میشه هزینه صفر کردن ماشین تمیز کم کارکرد بدون تصادفو بگید؟ 
پاسخ:
ای اقا !!!!
من باید از کجا بدونم هزینه صفر کردن ماشین کم کارکرد چقدره ؟؟؟
من تاحالا ازین کارا نکردم بلدم نیستم.شرمنده
باشه دادا دمت گرم فقط بی زحمت اگه بگی ماشین 80 هزار درهمی چقد میشه قیمتش لطف میکنی البته با در نظر گرفتن سود وارد کننده
پاسخ:
از این به بعد همه بدونن اگر بدون ایمیل کسی نظر بزار تایید نمیشه هزکسی هم اینجا زیاد میاد با اسم و فامیل خودش و حتما ایمیل خودش نظر بزاره در غیر این صورت تایید نمیشه نظرش.با تشکر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی