خودروهای شهر باران


آپلود عکس         

اسلایدر

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

سه شنبه, ۵ خرداد ۱۳۹۴، ۰۴:۳۷ ب.ظ

۸

تصادف شدید کامارو

سه شنبه, ۵ خرداد ۱۳۹۴، ۰۴:۳۷ ب.ظ

دیشب کاماروی قرمز رنگ که با رینگهای قرمز خودش معرف بود در جاده رشت به انزلی با برخورد به گاردریل به این روز افتاد.

نظر بدون ایمیل تایید نمیشود.



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۰۵
عرفان باستانی

ابزار امتیاز دهی

نظرات  (۸)

ای وای بیچاره نابود شد که اقا یکم اروم برونید اینجا ایرانه هااااا
sahebesh chi shod ? zendas ? 
پاسخ:
اره زندست
نه خداییش حقش بود با این رانندگی که این میکرد باید یه ضرر درست حسابی می داد من تو پرایدم بی دل و بی غم داشتم 120 تا میرفتم به سمت لاجون بعد یهو نمیدونم این از کجا پیداش شد رسید پشتم هی نوربالا و بوق بروکنار که آقا میخواد ردشه نرفتم نامردی نکرد یهو گاز داد این صدای موتور شیشه های ماشینم لرزوند اینقدر صداش بلند بود گفتم چیسه برا بیا بوشو رفت من گفتم ای تو رو افسر بگیره الهی من بهت بخندم از شانس گند من این در طول مسیر که من نگاه کردم سه تا افسر بود هیچ کدوم اینو نگرفتن بعد من بدبخت گرفتن 40 تومن جریمه شدم رسما حرصم دراومد!
داداش عرفان گل سلام

آقا مناطق آزاد های اروند و ارس و قم 

مجوز ترخیص رو میدن 
دلیل این ها چیه برای انزلی رو نمیدن؟
خخخخخ عالی بود
کی بود تو این سایت یه بار گفت بجای تخلیه هیجان اینطوری عین آدم برید یه ماشین لوکس داخل شهری بگیرید بعد برید امارات تو پیست تخلیه هیجان کنید اون موقع من گفتم ارزش نداره الان میگم ارزش داره این چیه اخه سالی 20 تومن آدم اونجوری هزینه کنه بهتره یا اینطوری تر بزنه به ماشین شانس آورد آدم نکشت!
عرفان اینجوری بهتره یا اون جوری؟
پیشنهادت چیه؟
امکانات نیست اینجا آدم چرا باید ماشین بگیره که مدام تو رو وسوسه میکنه که ازش دور بگیری بعد این میشه کنترل کردنم که بلدنیستن

پاسخ:
من نظری ندارم امید وارم چنین صحنه های دیگه نبینیم
متاسفانه پیش میاد
جاده های ما هم داغونن و پُر ِ چاله چوله و غیراستاندارد
امکانات هم نیس
آقا صاحب این ماشین یکی از دریانوردای محترمه که الان همینجا تووی خزر کار میکنه...آدم بسیار شریفی هم هست.. این حادثه اینطور که من از خودش شنیدم جریان داره... یه کیا اسپرتیج که ۴تا جوون که صاحبش یکی از خرپولای انزلی هم هستن دارای حالت عادی نبودن با سرعت خیلی زیاد میان میمالونن بهشو فرار میکنن که بعدا بعد شکایت و وکیل و دادگاه اعتراف میکنن...سرعت خودش هم زیاد بوده نتونسته تعادلشو حفظ کنه زده به گارد ریل..فقط شانس اورده که ماشین امریکایی بوده..صاحب ماشین طوریش نشده فقط تاندوم پاش آسیب جدی دیده که ۵۰ میلیون دیه بریدن.. خود ماشین هم حدود ۱۰۰ میلیون خرج واسه تعمیر کردن داره..
پاسخ:
اره دوست عزیز من درجریان هستم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی