خودروهای شهر باران


آپلود عکس         

اسلایدر

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

يكشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۴، ۰۲:۵۲ ق.ظ

آیا مایلید بخش فنی سایت راه اندازی شود؟

يكشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۴، ۰۲:۵۲ ق.ظ

لطفا با آری و خیر جواب دهید.



موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۲۴
عرفان باستانی

ابزار امتیاز دهی

نظرات  (۴۱)

شما می خواستی سایت و تعطیل کنی
اره من هم اطلاعات فنی رو دوست دارم خوب هستش
سلام
آری
خیر
آری
نه من خودم بلدم
اری
نه بابا کی حال خوندن داره
نههههههههههه
آری چیه اخه خب بگید اره ازت بپرسن بگن حالت خوبه میگید آری خوب هستم!
آری
نه خخخخخخخخخخخخ 
نه سایتا دیگه هست شما دیگه راه ندازین
آری
اری
خیر
نه
نه بلدیم 
آری
اری
نه
اری
آری
إری
اری
نه
NO لا خیر نه برااااا
نه
yesssssssssssssssssssssssssssssss
خیر
خیر
نه
سایتای فنی زیاد هستند کسی بخواد میره دنبالش 
مگه اینکه شما یه چیز تازه ارایه بدید
پاسخ:
ما همیشه چیزه تازه ارایه میدیم مگه غیراز اینه..؟
نه
نه
خیر
خیر
خیر
خیر
خیر
.Nooooooooooo
نه
خیر
بله

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی