خودروهای شهر باران


آپلود عکس         

اسلایدر

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

شنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۴، ۰۲:۱۷ ق.ظ

تست فنی هاچ بک تند و تیز مرسدس بنز در گیلان

شنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۴، ۰۲:۱۷ ق.ظ

لاکچری با اسانس اسپرت

 

 

با توجه به رشد روزافزون جمعیت و افزایش مشکلاتی نظیر ترافیک و نبود جای پارک، خودروهای‌هاچ‌بک و جمع‌وجور جایگاه ویژه‌ای در جهان به‌دست آورده‌اند و اکثر خودروسازان بزرگ تلاش می‌کنند تا از این بخش پررونق بازار نیز سهمی ‌داشته باشند.

پیشینه :

مرسدس‌بنز نخستین بار در سال ۱۹۹۷ با معرفی کلاس A رسما به کلاس‌هاچ‌بک‌های خانوادگی وارد شد. اولین نسل کلاس A با کد اتاق 168W  به بازار آمد و فروش ۱.۱ میلیون دستگاه از آن، نشان از محبوبیت قابل توجه این بنز کوچک داشت. با تکیه بر موفقیت‌های نسل اول، دومین نسل A کلاس با کد اتاق 169W  در سال ۲۰۰۴ متولد شد و تولید آن تا سال ۲۰۱۲ ادامه پیدا کرد.

 

 

 اما داستان نسل سوم و جدیدترین مدل این‌هاچ‌بک دوست‌داشتنی کاملا متفاوت است و زمین تا آسمان با 2 مدل قبلی تفاوت دارد. مرسدس‌بنز می‌رود تا به دینامیک‌ترین خودروساز جهان تبدیل شود و بخشی از این توسعه متعلق به A کلاس جدید است. که در زمینه آیرودینامیک، استاندارد جدیدی را برای کلاس خود تعریف کرده و می‌توان گفت با معرفی این ماشین، فصلی نو در تولید اتومبیل‌های کوچک آغاز شده است.

 

 

مشخصات فنی :

 

 

4 سیلندر دو لیتری توربو با 184 اسب بخار قدرت و 270 نیوتن گشتاور

گیربکس 6 سرعته دستی یا 7 سرعته دابل کلاچ اتومات تیپ ترونیک

شتاب 0 تا 100 رسمی 7.9

حجم باک 50 لیتر

مصرف سوخت یورو5 صدی 5.5 لیتر

مصرف سوخت یورو2 ایران صدی 8.5 لیتر

طول 4.29 متر عرض 1.78 متر ارتفاع 1.43 متر فاصله محوری 2.69 متر

حجم صندوق عقب 341 لیتر

سایز لاستیک 225/40/18

وزن 1370 کیلوگرم

سیستم تعلیق جلو مک فرسون

سیستم تعلیق عقب چند اتصاله

 

 

اسپرت تر از رقبا :

 

 

از نمای جلو که به آن نگاه می کنید طراحی چشم نواز چراغ های جلوی آن ناخدا آگاه شما را به یاد چشمان تیز بین عقاب می اندازد گرافیکی که زیبایی بی نظیری به A کلاس و عموزاده هایش نظیر CLA  و GLA نیز بخشیده در وسط جلو پنجره ستاره سه پره مرسدس که نماد حکم رانی بنز بر آسمان زمین و دریاست همرا با تزیینات کرومی براق که خطوط طرح روی کاپوت هم به آن ختم می شود جلوه ای از ابهت به این خودرو بخشیده حال زمانیکه شما تیک پکیج AMG را هم در زمان سفارش می زنید مالک چهره ای تهاجمی تر و به مراتب جذاب تر از حالت پایه خواهید شد در پک AMG شما ورودی های هوای بزرگتری همراه با دیفیوزر جلو و عقب به انضمام رکاب های جانبی و در نمای عقب نیز صاحب دو خروجی هوای عمودی همراه با رینگ های 18 اینچی AMG خواهید شد به عبارت دیگر این پک تدابیر ارگونومیک قابل توجه ای همراه با با طراحی منحصر به فردی را در اختیار شما قرار خواهید داد که در مانور ها و کورس گذاشتن ها کاملا اثر خود را نشان می دهد

فرم پنجره های جانبی خصوصا پنجره های جانبی عقب به هیچ عنوان شبیه به سایر خودرو های هاچ بک نیست و با ارتفای کوتاه و شیب زیاد سقف بیشتر به فرم پنجره ها جانبی سدان اسپرت CLA شباهت دارد

در نمای عقب چراغ ها از لامپ های فول LED تشکیل شده اند و طراحی هماهنگ و مناسبی با سپر حجیم شده دارد اما موردی که چندان دل نشین نیست در نمای عقب اندازه کوچک و فرم ساده سر اگزوز هاست که هیچ تناسبی با سپر حجیم و دیفیوزر عقب ندارد با این حال کلاس A همچنان هاچ بکی لوکس و سرشار از جذابیت است که با چهره جسور و دلربایی که دارد با کمک خطوط تیز و برنده ظاهری متمایز و بی همتا به آن بخشیده شده است.

 

امکانات :

سیستم های ترمز

ABS – EBD – BA – ESP – ASR

رادار دیسترونیک پلاس با برد 200 متر – کروز کنترل هوشمند با رادار – پارک خودکار – سنسور تشخیص نقاط کور – 4 سنسور اولتراسونیک در جلو وعقب جهت تشخیص مانع در پارک -  سیستم AFS چرخش لامپ با فرمان در سرپیچ ها – سنسور TMPS فشار باد لاستیک – لاستیک های ران فلت ضد پنچری – سیستم حفاظت از جان سرنشینان PRE SAFE  - 7 ایربگ (جلو جانبی پرده ای زانوی راننده ) – صندلی های عقب مجهز به ایزو فیکس کودکان – 2 خروجی با ولتاژ 12 ولت در جلو و عقب خودرو – سانروف – سقف پانوراما تمام شیشه ای – ایموبلایزر هوشمند – پاور ویندوز – چراغ جلو بی زنون – اپشنال فول LED – سیستم تشخیص خطوط جاده – سیستم اتنشن اسیست تشخیص عدم هوشیاری و جلوگیری از خواب الودگی راننده با لرزش فرمان و اصلاح خودکار حرکت خودرو در بین خطوط – اینه وسط و جانبی الکتروکرومیک – گرم کن و سرد کن صندلی های جلو – اینه هی برقی تاشو خودکار – پدال شیفت پشت فرمان – سنسور روشنایی اتومات – سنسور باران – سیستم استارت استاپ – حالت اکو (کم کردن مصرف سوخت ) – گیربکس 3 حالته اسپرت – دستی – اقتصادی – فرمان ضریب متغیر – سیستم فرمان الکترومکانیک – سیستم تهویه دو کاناله – صندلی های برقی با 3 حافظه – دوربین عقب – ترمز دستی برقی – سیستم صوتی 4 باند 2 توییتر 2 ساب ووفر مجهز به مانیتور 6 اینچی با چنجر 6 دیسک قابلیت پخش فایل های تصویری صوتی GPS – AUX – IPOD بلوتوث – ورودی کارت حافظه – آپشنال با مارک هارمن و 80 گیگ حافظه داخلی با مانیتور 8 اینچی - روکش چرم فرمان داشبرد صنلی ها با روکش چرم و جیر

 



 

عنصری از زیبایی :

وارد کابین که می شویم از نظر بصری به واسطه طراحی منحصر به فردش و سبک جدید دکوراتیو کابین مرسدس با چیدمانی جادار و دل نشین همراه با آغوشی گرم که پذیرای سرنشینان است روبه رو می شوید و اولین موردی که تمام توجه شما را جلب خودش می کند فرم کنسول جلو و دریچه های سیستم تهویه است که مشترک با سری SL - SLS SLK می باشد و جریان خروجی از آنها به سبک توربین های هواپیما قابل تغییر است.

 

 

در بالای دریچه های تهویه مانیتوری 6 اینچی قرار دارد که کارکردن با آن لذت بخش است و برای GPS – دوربین عقب و نمایش تراک ها و سایر تنظیمات کاربرد دارد که به وسیله جو استیک قرار گرفته در کنسول وسط قابل کنترل است

همچنین طرح فیبر کربنی کنسول جلو در کنار روکش استیل پدال ها و قطعات فلزی کرومی همراه با دوخت قرمز صندلی ها و فرمان جلوه ای اسپرت طراحی داخلی را دو چندان کرده است و با اندکی دقت در جزییات متوجه تضادی که طراحان مرسدس در متریال و رنگ آمیزی آن با سخاوت هرچه تمام به خرج داده اند می شوید سیستم صوتی A  کلاس در حالت پایه کیفیت مناسبی دارد و از 4 باند 2 توییتر 2 ساب برخوردار است که صدایی بسیار رسا و واضح را در اختیار شما قرار می دهد

 

 

سقف پانوراما در این کلاس از خودرویی یک آپشن ویژه به شمار می رود که فقط A  کلاس و MINI از آن برخوردار می باشند صندلی های جلو کاملا راحت و در برگیرنده هستند بطوری که ما پس از 2 ساعت سواری با آن هیچ احساس ناراحتی ایی نکردیم و این یعنی در مسافرت ها جای هیچ نگرانی نخواهید داشت و فضای عقب صرفا برای 2 نفر با قد 175 مناسب به نظر می رسد و با توجه به قوس انتهای سقف سایش سر افراد قد بلند با سقف اجتناب ناپذیر است.

 

 

 

حس راندن یک اسپرت :

با درهم شکستن آخرین مقاومت ها و پیچاندن کلید استارت شروع به استارت این هاچ بک منحصر به فرد مرسدس می کنیم صدای پیشرانه دو لیتری توربو مرسدس در مدلی که مجهز به پکیج اگزوز AMG باشد می تواند در تمامی حالات حسابی شما را به هیجان آورد آپشنی که خودروی ما ازآن بی بهره بود با این حال با کمی فشار بر پدال گاز این خودرو هنوز هم می توان عمق پتانسیل این پیشرانه را در مدل A200 توربو با 184 اسب بخار قدرت و 270 نیوتن گشتاور در دور موتور 1800 به خوبی دریافت برای A کلاس 2 نوع جعبه دنده 6 سرعته دستی و 7 سرعته اتوماتیک تیپ ترونیک دابل کلاچ قابل سفارش است.

 

 

مدل مورد آزمایش ما به گیربکس 7 سرعته DCT تیپ ترونیک مجهز است و خبری از دسته دنده روی کنسول میانی نیست و هم چون مدل لوکس S  کلاس وضیعت دنده نوسط اهرم کنار فرمان تغییر می کند این نوع از طراحی اینقدر راحت و جذاب است که در هنگام دور زدن و پارک کردن که چندین تعویض دنده لازم است آسودگی خواستنی ایی را به راندده هدیه می کند که هیچ وقت از طلب آن سیر نمی شوید و شما مدام دوست دارید که با این ماشین دور بزنید و پارک کنید لذتی که ما را سرخوش از راحتی بی مثالی از پارک دوبل با این خودرو کرده است میزان نفوذ صدا به کابین 39 DB می باشد و وضیعت دید راننده به جلو با قد 175 کاملا مناسب است و تنها نقطه کور این مدل در دو طرف ستون C  در انتهای خودروست که با وجود 4 سنسور اولتراسونیک در عقب و جلو خودرو در عمل شما هیچ نقطه کوری ندارید و این نسورها فاصله را تا نزدیکی 20 سانتی به خوبی تشخیص می دهند که در جلو بر بالای کنسول در کنار ساب ووفر و در عقب در قسمت انتهایی شیب سقف قرار دارد که توسط آینه وسط به راحتی دیده می شود.

 

 

اما وضیعت نرمی تعلیق با توجه به سایز رینگ 18 اینچی AMG با فاق 40 در آسفالت نامناسب شهر رشت کوبنده می باشد و شما باید در هنگام رانندگی در سطح شهر کاملا مواظب باشید تا با سرعت بالا در چاله ها نیفتید زیرا احتمال ترکیدگی لاستیک بشدت بالاست با این حال نرمی و پایداری تعلیق در آسفالت صاف کاملا تحسین برانگیز و به مراتب سرتر از رقباست مرکز ثقل این خودرو در بهترین حالت ممکن قرار گرفته بطوریکه ارتفاع A کلاس نسبت به نسل قبل 16 سانتی متر کوتاه تر شده و ضریب مقاومت آن در مقابل هوا ( ضریب پسا ) با کاهش چشم گیری نسبت به قبل به عدد 0.27 رسیده است در کل می توان گفت هیچ ماشینی دیگر در این کلاس به اندازهA  کلاس پیشرفت نکرده و این هاچ بک زیبا می تواند در آیرو دینامیک الگویی برای هم کلاسان خود باشد.

 

 

با قراردادن گیربکس در حالت اسپرت و برای گرفتن بیشترین توان عملکردی ممکن سامانه کنترل هرزگردی و کولر را خاموش کرده و خود را آماده  شتاب گیری با هیجان انگیزترین هاچ بک مرسدس می کنیم دورموتور در 3000 پا روی پدال با رها کردن ترمز صدایی بسیار دلنواز تک تک قطره های بنزین را به توان و قدرت تبدیل کرده و همه ی انها را به سطح آسفالت داغ شهر رشت منتقل می کند صدای جیغ لاستیک ها به حدی بود که خارج از توان بودن دریافت 270 نیوتن گشتاور را به خوبی در گوش اطرافیان در دو طرف بلوار فریاد میزد شتاب 0 تا 100 بدست آمده برای ما 10.2 ثانیه را نشان می داد که با توجه به سوخت نامناسب بنزین معمولی با سطح کیفی یورو 2 و ارتفاع از سطح دریا از شتاب رسمی 7.9 ثانیه ایی اختلاف 2.3 ثانیه ای دارد که قابل قبول است وضیعت ترمزها کاملا ایده آل است و ترمزها به خوبی این هاچ بک تند و تیز مرسدس را مهار می کنند تعویض دندها نیز کاملا روان بدون هیچ ضربه ای یکی پس از دیگری صورت می گیرد.

 باتوجه به اینکه خودروی مورد نظر مجهز به پدال شیفت پشت فرمان نیز بود شما در رانندگی با این خودرو تمایل بیشتری برای دنده کشی و معکوس زدن های پی در پی با آن دارید و اصلا نگران فشار آوردن به گیربکس نباشید زیرا گیربکس هوشمند مرسدس تحت فشار سنگین هم حتی درحالت دستی نیز اگر شما فراموش کنید دنده ها را تعویض کنید بصورت خودکار خود اقدام به سبک و سنگین کردن دنده می کند و در هرشرایطی چه در حالت اتومات یا دستی شما براحتی می توانید در حین حرکت هم بین این دو حالت سوییچ کنید.

 

 

 مورد دیگری که بشدت خوشایند است صدای سوت ظریف دور گرفتن توربوهاست که گوش سرنشینان را نوازش می دهد با تمام توصیفات A کلاس با این حجم موتور هم دارای کاراکتری کم مصرف است که نشان از ماهیتی مدرن در دل پیشرانه آن دارد که به همراه سامانه استارت استاپ مصرف صدی 5.5 لیتر با بنزین یورو 5 و صدی 8.5 لیتر با بنزین یورو 2 را به ارمغان آورد و جالب اینکه سامانه استارت استاپ برخلاف آنچه که در کره ای ها مشاهده می کنیم اصلا کند و اذیت کننده نیست در حدی که شما اصلا متوجه روشن و خاموش شدن خودرو در توقف های بیش از 10 ثانیه نخواهید شد و خاموش کردن آن در مرسدس عاقلانه نیست در حالیکه این سامانه 8 درصد مصرف سوخت شما را کمتر خواهد کرد.

 

 

یکی از نکات جالبی که در حین شتاب گیری برای ما رخ داد با تشخیص سامانه اتنشن اسیست که با آنالیز رفتار راننده خواب آلودگی و عدم هوشیاری را تشخیص می دهد و در آن صورت با نشان دادن تصویر لیوان قهوه و بعد لرزش فرمان به راننده هشدار می دهد ما نیز به تشخیص این سامانه به دلیل چندین مرتبه تست شتاب و ترمز عدم هوشیار تشخیص داده شدیم !!!

 

 

که درنوع خود جذاب بود و اما هزینه های جاری سرویس مرسدس A کلاس که هر 15 هزار کیلومتر برای شما یک میلیون تومان سرویس کامل هزینه بردار است که معادل سرویس هر 10 هزار کیلومتر یک عضلانی هشت سیلندر آمریکایی است مرسدس کلاس A از تست تصادف NHTSA نیز سربلند بیرون آمده و توانسته لقب یکی از ایمن ترین هاچ بک های دنیا را به خود اختصاص دهد قیمت مدل 2013 کم کاردکرد این خودرو 120 تومن و مدل A250 2015 آن 165 میلیون در حالت امکانات پایه با پکیج AMG بدنه می باشد

 

 

 نتیجه گیری :

در نهایت باید گفت ما در نسل سوم کلاس A  مرسدس با خودرویی به مراتب مدرن تر لطیف تر جسورتر و سرزنده تر روبه رو هستیم نسل جدید پویا ظریف منسجم و در نسخه A45 بصورت ویرانگر و با غرش رعب آور طرف هستیم در داخل کابین ارگونومیک در حد اعلا رعایت شده و از پیچیدگی و شلوغی تعداد دکمه کاسته شده است ولی تمام این ها بدین معنی نیست که مرسدس کلاس A جدید یک خودروی بدون نقص و کامل است بلکه تنها میزان تکامل آن نسبت به نسل پیشین را به خوبی نشان می دهد.

 

 

در پایان باید گفت اگر در کلان شهرهایی همچون رشت به دنبال هاچ بکی کم مصرف راحت جمع وجور که هندلیگ و چسبندگی عالی همراه با پاسخ گویی فوق العاده گیربکس دابل کلاچ با طرح تهاجمی پوزه که نشان از خشم افسار گسیخته در کنار طرحی خیره کننده چراغ های جلو علل خصوص در مدل فول LED هستید پیشنهاد ما به شما مرسدس کلاس A می باشد زیرا این مدل مجموعه ای بسیار هماهنگ و زیباست که هربیننده ای که شانس تملک آن را داشته باشد را ترغیب می کند تا با خرید آن تجربه ای از یک اسپرت شهری تمام عیار که طراحی آن فریاد میزند که مرا نگاه کنید را در اختیار داشته باشید.

درپایان از مالک محترم خودرو جناب آقای تحریری جهت در اختیار گذاشتن خودرو و وقت خویش صمیمانه کمال تشکر و همکاری را داریم.

نویسنده و عکاس : علیرضا

هماهنگی :عرفان



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۳۱
عرفان باستانی

ابزار امتیاز دهی

نظرات  (۲۶)

اقا فوق العاده بود مرسی از شما دوتاعزیزگل.
بابا عجب سیستمیه این اتنشن اسیست شمارو عدم هوشیار تشخیص داد!!!! 
پاسخ:
اخ A200 هوش از سرما برده بود
عجب چیزیه 
خیلی محشر بود چه صندلی داره این جیگر 
خیلی ممنون از آقا علیرضا و عرفان  عزیز و مالک محترم خودرو 
اگه مشکی بود عجب چیزی میشد 
اقا علیرضا تفاوت sunroof & moonroof چیه ؟
ممنون
پاسخ:
سانروف وقتی باز میشه روی سقف میاد
مونروف وقتی باز میشه زیر سقف میره .
دقیقا همینی که آقا عرفان گفت..
ما 6 مدل سانروف داریم
دوهفته دیگه  یه پست در مورد انواع سانروف ها میدم فقط بخاطر نیمای گل
پاسخ:
اقا این چیه!!!! چرا کسی نظر نمیده !!! ماشین به این نازی رو تست کردیم با یهترین کیفیت
اگه اینجوری باشه دیگه تست تعطیل
سلام عرفان جان و علیرضا جان

واقعا تشکر میکنم از این مطلب زیبایی که گذاشتی و واثعا سرام جالبو سر گرم کننده بود

راستی عرفان جان

قیمت این ماشین چنده؟؟

تـــــوجـــــــــــــــــــــــــه

همه درمورد مرخصی بخونید

دوستان بلاخره بعد از تلاش و بدبختی کشیدن تونستم با یکی از فامیلای نزدیکم 
که یکی از آشنا هاش توی منطقه ازاد دست داره حرف بزنیم و دوروز پیش برامون آمار گرفت و خبر داد بهمون

گفت که گمرک برای مرخصی دادن بهش گفت:

مرخصی دست ما هست ولی گمرک اصلی که تهران هستش و اونا دستور صادر میکنن به گیلان اجازه نمیدن برای مرخصی

خوب این یعنی چی؟؟؟؟

یعنی اینکه گمرک تهران به تمام مناطق  آزاد استان های دیگه مرخصی میده ولی با گیلان یا لج هست یا هرچی مرخصی نمیده

و اینو فامیلم به ما رسون و واقعا متنفر شدم از گمرک تهران

دوستان اگر هر کی میگه نه هیچ منطقه ازادی حق خروج نداره

بلانسبت زر زر اضافه میکنه

خودم چند وقت پیش

دوتا گذر موقت دیدم از هردو سوال کردم و باهاشون حرف زدم

یکی منطقه ازاد ارس و اون یکی اروند بود تعجب کرده بودن چرا به ما نمیدن

و دوستان عزیز واقعا متاسفم برای رییس  گمرک گیلان که بی عرضه هست یه مرخصی بگیره

و واقعا یا ما باید دست بکار بشیم

از دو لحاظ

1-بریم چیزی مثل گرد همایی ایجاد بکنیم

2-یا پلاک های تهران دیدیم بریم یه حال اساسی از تهرانیا بگیریم

البته گزینه 2 خیلی خوبه اما دور از انسانیت هست خخخخخخخخخخخ

پس باید گزینه 1 انجام داد

اما من نمره تهران ببینم ازم ادرس بپرسن که امروز دو سه تایی پرسیدن من دلم سوخت ادرس درست دادم ولی دفعه بعد یه ادرسی بهشون میدم که پشیمون بشن برگردن تهران خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

عرفان جان بازم مرسی داداش
پاسخ:
اقای گمرک تهران چه ربطی داره به مردم تهران اخه
اون اداره کل گمرکات کشور هست که تو تهرانه و هیچ ریطی هم نداره به تهرانیا مشگل همین جاست تو منطقه خودمون که بی عرضه هستند و حق مارو هیچ وقت نتونستن بگیرن
مرسی علیرضا جان فدات خسته نباشی
یه پیشنهاد داشتم اخر پست های معرفی یا تست یه جدول قرار بدین توش مشخصات کلی خودرو درج بشه خیلی خوبه مثل ابعاد وزن مصرف شتاب و ......
البته اگه اقا عرفان صلاح میدونن
بی دردسرترین منطقه ازاد ایران ارس فقط اصن اذیت کردن خدایی تو کارشون نیس.
منطقه ازاد اروند سایتش زده بود از 2008 ب بالا هم میشه وارد ب شرط نو بودن و سالم بودن قدیمی ترین ک وارد شده بنزه 2007 هس C200 ولی پلیس راهنمایی و رانندگی اروند لج کرده بالای 2500 مرخصی نمیده و اینکه پایین 2500 میده.
تابلوعه پلیسا میترسن دیگه حجم موتور ها بالا همه بخوان بگازن عرضه جمع کردنشونو ندارن تو اتوبان .
دوستان وقت کردید برید سوئیچ bmw i8 رو ببینید خیلی جالبه یعنی اصلا فوق العادست عبارت  bmw i8 key رو سرچ کنید 
فیس لیفت جدید لکسس lx570 هم خیلی جالبه و شیکه از دستش ندید طراحی داخلیش باور نکردنیه
ممنون از سایت خوبتون
من خودم عاشق هاچ بکم
خیلی حال کردم

نیما ما تو تست های فنی همیشه مشخصات فنی رو  گذاشتیم که تمامی مشخصات به صورت متن با جزییات نوشته شده بخاطر همین دیگه جدول نمیزاریم چون تو متن نوشتیم..
توجه توجه!!!!!!!!
بچها چرا کسی میله به نظر دادن نداره؟
یعنی زورتون میاد بگید آقا مطلب خوبی بود اینجاش مناسب نبود اونجا مشکل داره من کلا با این ماشین حال نمی کنم ماشینه بی خودیه یا از نمای عقبش خوشم نمیاد اصلا این چرا اینقدر زشته بی ام و سری یک شیک تره یا آئودی A3 خیلی بهتره نویسنده چرا اینقدر با اشتیاق می نویسه از نحوه نگارش نویسنده خوشم نمیاد زاویه عکس ها خوب نیست!!!!!!!!!!
چرا مبله به صحبت و گفتن نظرتون ندارید چرا ترس از اظهار نظر دارید اگه از چیزی خوشتون نمیاد بگید از چیزی خوشتون میاد بگید اگه دوست ندارید این بخش رو ادامه بدید بگید اگه می خواید ادامه بدیم بگید!؟'
ما لازم داریم بدونیم که زحمتی که بابت این کار میکشیم و وقت و هزینه ای که بابتش میدیم ارزشش رو داره یا نه!
اونایی که نظر نمیدید یا اعتماد بنفس تون پایینه که جرات گفتن نظرتون ندارید یا صرفا فقط مصرف کننده آید که مسلما از اولی خیلی بدتره!
نظر بدید شده حتی فقط بگید
 خیلی ممنون خوب بود ادامه بدید!!!!!!
همین کافیه
این سایت تنها سایته گیلانه که هنوز در ضمینه خودرو فعالیت داره و نفس میکشه بقیه سایت ها تعطیل شدن و مالک های سایت بخاطر بازخورده پایین
ت

رجیح دادن بی خیال بشن چون کاربراشون اونقدر اعتماد بنفسشون پایین بود که حاضر به اظهار نظر در مورد مطالب نمیشدن اوضاع این سایت هم روبه راه نیست با اینکه این سایت ماهی 10 هزار بازدید کننده داره ولی واسه یه پست فقط چند نفر جرات نظر دادن دارند این اصلا خوب نیست! 
شمایی که میای مطالب و میخونی لذت میبری عکس میبینی کیف میکنی و نظر نمیدی دریغ از یه تشکر شما تنها کاری که باید بکنی اینکه یه نظر حداقل بدی تا مایی که داریم برای شما وقت میزاریم انرژی مطلب بعدی رو داشته باشیم تا ادامه بدیم ولی شما همینم دریغ میکنی این طرز قدردانی کردن نیست!
ارسی هارو ببینید بیشتر کاربراشون هیچی بارشون نیست ولی تعصب دارن تو هر پستی که میاد بلافاصله نظر میدن رو سایتی که ماله خودشونه ارق دارند ولی ما گیلانی ها هیچ که هیچ..
بی خیال نباشید وگرنه ماهم کم کم انگیزه مون رو از دست میدیم
تمامی زحمات به عهده ماست
تنها کاری که شما باید بکنید یه نظر دادنه!
مصرف کننده نباشید  فقط مصرف کنندگی ما رو همیشه عقب نگه میداره بخاطر همین ما همیشه جز آخرین ها هستیم..
پاسخ:
ممنونم ازت علیرضا خان که همیشه حرف های دل منو میزنی
دوستان این سایت زمان تمدیدش برای یک سال دیگه تا 16 شهریور اگه نمیخواین باشه و نمی خواین کارمونو ادامه بدیم دیگه تمدیدش نمی کنم و تعطیل میشه ولی اگه به کارمون ایمان دارید و دلتون میخواد که ادامه بدیم لازمش همین حضور شماست حضورتون با امار سنجیده نمیشه با نظراتتون زیر پستا و حمایتتون سنجیده میشه.ما خدای نکرده از کسی پول نخواستیم فقط میگیم شما که میاین بازدید می کنید حضور و حمایتتونو با نظر دادن به ما نشون بدید.
16 شهریور یادتون نره.ممنون

بچه هابرید تو خودروبانک ببینید مرسدس بنز چیکار کرده با این عروسک!!
موتور2 لیتری435 اسب بخار و.....
واقعا هوش رواز سر ادم میبره
زمینه رو اشتباه نوشتی "ضمینه"
عرق ملی صحیح است نه "ارق" که این واژه عربی شده است و شده عرق.به معنای رگ ملی، تعصب، حمیت
اینم نظر.خوبه؟؟؟
پاسخ:
کل متلب رو ول گردی دونبال قلت املایی طو نوشطه مطن میگردی....!!!!!!! قلت منم درار....
موتورش چقذ تمیزه!!! معلومه صاحابش ماشین باز بوده!!! ولی داخلش زیاد ترو تمیز نیست.
پاسخ:
بعد تست برد کارواش.
رشتی بی غیرت :
رشتی که از همشهری خودش با یه نظر دادن هم حمایت نکنه بی غیرته!
یعنی از سیب زمینی کمترید اگه این سایت تعطیل بشه فقط بخاطر نظر ندادن شماها!
خاک برسر هرچی مفت خور مصرف کننده یک مشت بی رگ بی خیالین شماها جرات دارید حرف بزنید بگید فلانی از حرفات ناراحت شدم مودبانه تر صحبت کن یک ساله داره میگه آقا نظر بدید اونوقت شما لام تا کام لال مادرزادید بدبختایی که نظر نمیدید به خودتون نگاه کنید تو آینه خجالت نمی کشید اگه رشتی هستید خجالت نمی کشید هم شهریت از هیچ به جایی رسیده که ماهی حدودا فیکس 10000 بازدید داره بخاطر شماها به این و اون رو بنداز که چی برای شماها ماشین تست کنه شماها ادمید اخه شماها درک دارید شماها فهم دارید شما ها سیب زمینی هم نیستید این سایت عشقه منه جمع بشه من تا خوده 16 ام دهن تک تکتون آسفالت میکنم تا میخورین بهتون تیکه می اندازیم اینقدر بهتون حرف میزنم که رگ بی رگتون باد کنه!
از تموم کسایی که نظر میدن هم سپاس گذارم دست تک تک شماهایی که نظر میدین رو می بوسم ماشاالله به غیرتتون شماها سزاوار زحمت کشیدنید چون قدردانید بقیه فقط مصرف کننده 
مایه شرم ساری هستید شماها که کار رو به جایی کشوندید که تنها سایتی که واسه ما گیلانی ها مونده تو خودرو در جهان داره بخاطر یه مشت نظر بی خودی که ندادید تعطیل میشه
اخه یه دست بشکنه هم خجالت داره که نمیگیدید تشکر بخوره تو سر من!
از ماست که برماست
خاک پای همه کسایی که تو این سایت حداقل یکبار نظر دادن
پاسخ:
خرید سایت

ایران  آمار 46.143.52.95
فرستاده شده در ۳ شهریور ۹۴، ۰۳:۴۹ برای مطلب نمایش ویرایش تماس با ما (نظرات این مطلب)
با سلام وبلاگ شما را خریداریم از دوستانی ک بین 100 ای پی تا 20000 ای پی در روز دارن وبلاگ میخریم با قیمت 10 هزار تومان تا 400 هزار تومان
اگر مایل به فروش هستید به 09307640664 پیام بدهید
خصوصی

نمی خواستم اینو درج کنم ولی ببینید برای خرید سایت پیام زیاد میاد این یکیشه من همرو پاک می کنم به عشق شما ها و بکارم ادامه میدم ولی اگه حمایت نباشه ...
16 زود میاد
مرتضی جان  تو حرف متن ول کردی چسبیده به ظاهره دو تا کلمه! 
همه مسایل سایت حل شد ظاهر کلمه مونده بود!
به جایی اینکه حمایت کنی بگی اره من موافقم بیشتر نظر بدید این کارتون درست نیست این چه وضعشه همه رو ول کردی به چی گیر دادی!
به تو نمیخورد یه همچین تیپی باشی من نظرات قبلیت رو میخوندم خوشم میمومد این آخری چی بود اخه ابرومون رو بردی
متن خودت نگاه کن چی نوشتی
موتورش چقذ تمیزه!!!!!!!!!!!!!!!!!
ترو تمیز هم جدا مینویسند اینطوری تر و تمیز به معنی پاک و بدون هرگونه الودگی
خوبه اینجوری؟
اشتباه دیگه پیش میاد

درود
آقا واقعن دمتون گرم!!خیلی حال کردم؛ماشالا!!!
فقط یه سوال بی ربط:
من شنیدم وقتی ماشین از این شرکتای منطقه میگیرید باید بعد پنج سال بهشون برگردونید،درسته عایا!!؟؟
منظورم همه ی منطقه هاس(انزلی،ارس،اروند و....)؟؟؟
پاسخ:
بعد 20 سال اسقاط میشن
بچه ها خجالتین نظر نمیدن ؟؟؟؟ اگه نظر نباشه تعداد بازدید مثل یه عدد میمونه که بی معنیه . لطفا بیشتر تو کامنت ها شرکت کنید تا دوستامون انگیزه کافی واسه کار داشته باشن
رشتی بی غیرتی که نظر نمیدی نظر بده دستت نمیشکنه که تو هر پست چهارتا کلمه تایپ کنی واسه این بچها که اینقدر زحمت میکشند!
تا خود 16 ام من میدونم با شماها هرروز رو اعصابتون  اسکی میرم
شورش دراوردین شماها
فدای همه اونایی که حداقل یکبار تا حالا نظر دادن!
مجیدم، دلبندم، آروم باش.آورین آروم تر.بیا این چایی نباتو بخور یکم اعصابت آروم شه.الآن میریزم......
اههههههه با شماهام. دیگه شورشو در آوردین.اعصاب مصاب منو خط خطی کردین.میزنم به سیم آخر میام تک تکتونو آویزون میکنما.خو نظر بده دیگه میبینی که داش مجید ما اعصابشو بهم ریختی. اههه.
داداش تو آروم باش من خودم حالشونو میگیرم.
عزیز قیمت این ماشین با حداقل آپشن الان چقدر هست
خیلی برای سایت زحمت می گشی دمت گرم
پاسخ:
مطلب رو بخون توش ذکر شده.
اولش بگم ک فکر نکنین کامنت نمیذارم.من کامنتمو با همین اسم میذارم میتونین برید ببینید.اقایی ک هی میگی رشتی بی غیرت رشتی بی غیرت واقعا خجالت نمیکشی از استفاده کردن ازین کلمات .ناراحتی عصبانی هستی کفرت دومده درست میخوای زحمتای دوستان نادیده گرفته نشه درست ولی این درست نیست ک هی بیای ازین لفظ استفاده کنی اره کسی ک کامنت نمیذاره کارش اشتباست  ولی نه دیگه در این حد ک شما اینجوری از خجالتش در بیای.امیدوارم از حرفام برداشت بدی نکنی برادرانه گفتم.
به نظر بنده یکی از علل بازدید کم افراد و همچنین نظرات ،اینه که تبلیغات درستی براش نشده.بیشتر ماها از جمله خود من به خاطر منطقه آزاد و خودروهای جدیدی که هیچ وقت ندیدیمشون و همچنین عشق به ماشین اینجارو پیدا کردیم.اونم از روی شبکه های اجتماعی که بیشتر افراد سرشون توش گرمه.همین الآنشم پیج خودروهای شهر باران وجود داره.اما دیگه پستی گذاشته نمیشه.همین الآنشم این حال گذار ادامه داره و افراد از فیس بوک به تلگرام و اینجور جاها نقل مکان کردن.ولی اینم بگم که هیچی به اندازه ی یه صفحه وب اونم با دامنه ir نمیرسه. شرطش اینه که غالب سایت به روز و نو باشه(جذاب باشه).به روز بودن هم خیلی مهمه و دیگه اینکه باید مطالب چالشی و خاص براش نوشته بشه تا افراد خودشونو درگیر کنن.مثلا تو سایت پدال عمده نظرات مال یه عده ماشین باز یا عشق ماشین و آدمای تعصبیه.بعد بقیه نظر میدن و اگه تعداد کامنتای این فرم آدما رو بخونید میبینید که ادامه نظرات دیگر کاربران به واسطه تحریک همین عده ایجاد میشه.بیشتر نظراتم مال خودشونه.خب اول باید اینکارا انجام بشه بعد نتیجه گیری کرد.داشتن حوصله در جواب دادن به کامنتها هم خیلی موثره.البته اینم بگم سایت پدال رو نمیشه با خودروهای شهر باران مقایسه کرد و برای رسیدن به اونجا بسی رنج و صبر...
واقعا ماشین باحالیه
قیمتم بزنین 

پاسخ:
اگه در ایران عرضه بشه که فکنم بشه حدودا 300 تا 400 میلیون فکنم قیمت بخوره.البته با کلی سود برای وارد کننده

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی