خودروهای شهر باران


آپلود عکس         

اسلایدر

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

چهارشنبه, ۶ آبان ۱۳۹۴، ۱۱:۲۹ ق.ظ

۷

نگاهی به خودروهای منطقه آزاد انزلی

چهارشنبه, ۶ آبان ۱۳۹۴، ۱۱:۲۹ ق.ظ

با تشکر از احسان ، مجتبی و علی باخدا


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۰۶
عرفان باستانی

ابزار امتیاز دهی

نظرات  (۷)

آقای باستانی ممنون از سایت خوب شما
توی محل کارم وقتی خسته میشم یه سر به سایت شما میزنم و روانم شاد میشه
پاسخ:
ممنون از شما
من هم وقتی نظراتتون رو می خونم شاد میشم.ممنون از این که نظر دادین
این مزدا 6 رینگ قشنگی انداخته رخ پیدا کرده ماشین
پاسخ:
اره جالب بود از نزدیک دیدمش.
هیوندا آزرا چی شد پ ؟؟؟ ینی رزشش از i40و مزدا 6 کم تره،؟؟
یک سوال هم داشتم قیمت  مزدا cx-3  چند هست وآیا دارنش در دبی ؟
و از رقیب اصلیش ینی نیسان جوک بهتره ؟؟؟؟؟؟
سلام ممنون از همه بابت عکسا

عکس های واقعا قشنگی بود

عرفان جان اون kia با پلاک 13259

از ردیف پایین بشمر عکس 12 هستش

اسمش چیه؟ قیمتش چنده؟
پاسخ:
کیا سراتو هاچ بک قیمتشم از 56 تومن بیسیک 1600 لیتری تا 78 تومن فولش موتور 2.0 لیتری
ای جان . هیوندای i40 خودم رو عشقه . خلاصه عکس ماشین منم رفت تو سایت  . من نمیدونم عکسای من چجوری لو میره خخخخخخخسته نباشی عرفان جان . مممنون بابت عکسا
پاسخ:
وای برتو ای 40 داری رو نکردی برای تست بیایم
عرفان جان نتونستی مازراتی گیبلی رو جور کنی واسه تست؟؟؟

اخه خدایی خیلی محشره
اون کامارو قرمزرو من عکاسش بودم با اجازه
پاسخ:
ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی