خودروهای شهر باران


آپلود عکس         

اسلایدر

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

يكشنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۴، ۰۶:۲۳ ب.ظ

عکس های اختصاصی از AUDI RS4 AVANT B8 2013 در رشت

يكشنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۴، ۰۶:۲۳ ب.ظ

با تشکر از جواد رضایی عزیز



ابزار امتیاز دهی

نظرات  (۱۸)

فوق العاده اس
چکیده: دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد گفت: ژیگول بازی با ماشین‌های ۵۰۰ میلیون تومانی هدف ما در منطقه آزاد اروند نیست. نمی خواهم به وزیر کشور تعرض کنم ولی کار استاندارش، غیرقانونی است و بدم نمی‌آید که واردات خودرو به مناطق آزاد را لغو کنیم؛ خودرو به چه دردمان می‌خورد.
پاسخ:
!!!!!!!!!!!!!!!!

اقا مثل اینکه تصمیم گرفتن واردات خودرو منطقه های ازاد به جز کیش و قشم ممنوع کنن خبرش رو هم گذاشتم که مثل اینکه حذف شده
mashine khobi nist.to tabriz ham pore in mashin
پاسخ:
با این نظری که دادی معلومه هیچی از ماشین نمی دونی.انقدر هم تکرار نکن پره تو تبریز این ماشین همین یه دونه تو کشوره
بعد میگن چرا فیتیله درست میکنن. ائودی رو با پراید اشتباه گرفته همینجوری ریخته تو تبریز ائودی هیچیکی نیست جمش کنه مسئولین رسیدگی کنن
تشکر! تا جایی که بنده اطلاع دارم A4 هست اونایی که وارد شده تو تبریز نه RS4. کلا مدل های RS و S ائودی (همون نسخه های پرفرمنس) تو ایران تقریبا میشه گفت نیست. (به غیر از همین مورد) اخیرا هم چند تا Q5 ملی وارد شده.کلا وارادات آئودی تعطیله!اینم همون A4ئی که دوستمون میگه ریخته! :
http://bama.ir/car/audi/a4
سلام بنده یه سوال دارم

نیما گفتی که میخوان واردات خودرو رو لغو بکنن

آیا بخواد این اتفاق بیفته چیزی به اسم پلاک انزلی یا پلاک ارس دیگه وجود نداره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
والا من نگفتم. اون رو اقای ترکان دبیر شورای هماهنگی مناطق ازاد گفتن بیشتر گیرشونم منطقه ازاد خوزستانه که میگن چرا استاندارشون کل استان رو قابل تردد اعلام کرده واسه همین این اقا لجش دراومده چون لگن داخلیا رو کسی دیگه اونجا نمیخره ولی کلا دست همین اقای ترکانه اگه بخواد میتونه کلا ورود خوردو به مناطق رو ببنده
این اقای ترکان خیلی معذرت میخوام بی خود همچین کاری بکنه و نزاره خودرو منطقه ازاد تردد کنه

در صورتی اینکارو میتونه بکنه 

که 85 میلیون تومن پول ماشینی که ما دادیم و افرادی که بالای 200 میلیون و.... 

پول همشون رو برگردونه اون موقع وگرنه

، الان دقیقا اینا دلیلشون واسه باز نکردن منطقه چیه؟ 
چرا تا حالا کسی اعتراضی نکرده؟؟ چرا کسی نمیره از این مدیر انتقاد کنه؟ چرا همه مردم اینقد بیخیالن اخه
سروش 2500 به بالا نخواستیم همین ریو و جوک رو جلوش رو نگیرن شانس آوردیم وگرنه ما هم باید بریم 25 میلیون وام با بهره 16 درصد بگیریم یه پراید 132 فول اپشن بهمون بچپونن 7 سال قسطشو بدیم 
سلام والله حق مردم ما هست تو سری بخورن

وقتی همه میخوان ظلم بالا سرشون باشه بهتر حرفی نزنن

اینا همش با این خودرو های داخلی مثل سایپا و ایرانخودرو مسخره

میخوان اینکارارو بکنن

بعد ملت ما بجا اینکه تحریمشون کنن این افراد رو چیزی نخرن بلانسبت

خر میشن با 25 میلیون وام میرن پراید مفنگی میخرن 

والا این وامی که میخوای اونجا بدید بیاید منطقه آزاد بدید خودرو پلاک منطقه بخرید 

هزار رحمت داره 

اینطوری بگم

خودرو های خارجی تو منطقه آزاد 

روغن سوختشون هزار ارزش داره به کل این سایپا و ایران خودرو

اخه این خنگا دارن کجا میرن

توی عمرم پرشیا وانت ندیده بودم

که اونم به لطف الهی دیروز توی رشت دیدم 

ومن الله توفیق هه
پاسخ:
ای کاش پرشیا وانت واقعا پرشیا وانت بود موتورش پیکانه اخه ادم میمونه تو کار اینا
سلام دوستان درباره ممنوع شدن خودرو این بود که اگه قرار هست خودرو وارد بشه .خودرو فرسوده از رده خارج نشه دیگه فایده چی هست بعد اینکه قراره محدود تربشه باحساب کتاب وارد بشه وهر کدام از خودرو طبقه بندی بشه نوع کلاس حجم ونوع شرکتی که وارد مکنه این مطلب چند وقت پیش فکر کنم وب سایت عصر خودرو نوشته بود فعلا طرح دادن به مجلس درحال برسی هست
اقای احسان حرف زدن راحته خیلی هم راحته .ولی تو بگو من چجوری نرم محصولات این دوتا شرکتو نگیرم .منی که تا دو ماه پیش 20 تیپ دو مدل 82 داشتم .اینقد خرج اورد که مجبور شدم بفروشم با هزار زحمت 14 ردش کردم رفت 20 تومنم داشتم رفتم یه 206 تیپ پنج گرفتم حدود 2 ماه پیش .تویی که میگی مردم ما احمقن نمیفهمن .ما خودمون جز همین مردمیم دیگه خب من باید چیکا میکردم .اینجوری که تو میگی یا باید 30 تومن خودمو مینداختم زیر قرض این واما(چه منطقه ازاد چه وام دولتی)تا بتونم یه اسپورتیج  یا توسان که به قول خودتون بیش تر از دوسال کار کنی خستت میکنه خرج میاره .یا باید کلا بدون ماشین میموندم .الانم این ماشینو دوماهه که دارم ازش راضیم.چون چاره ندارم وگرنه میدونم ارزش این ماشینا اینقد نیست.چیکا میکردم نگو مردم احمق نخرین مردم احمق بدون ماشین بمونن .فقط بلدیم حرف بزنیم
سلام ، این ماشین موتورش V8 هست ؟ اگه 8 باشه در بین غولهایی مثل کرایسلر Hemi 300 و Camaro SS جا میگیره ، تو تبریز و جلفا هم از بین آمریکایی ها مثل کامارو و ماستنگ فقط چند تا ss دیدم بقیشون rs و ماستنگ ها معمولی هستن کلا تو تعداد ماشینای منطقه ارس خیلی اغراق میکنن من که یه سال و نیم اونجا بودم خیلی به چشم نمیومدن حتی به جرات میشه گفت که ماشیناشون نصف ماشینای کمربندی خرمشهر ما هم نیستش :دی

آقا کسی نمیدونه نوشهر کی منطقه آزاد میشه

مردیم از بسانتظار کشیدیم

داداش رضای گلم بنده قصد توهین ندارم

و نخواهم داشت

من میگم دارید وام میگیرید درسته؟؟

چه شما چه دیگران

خوب وام سایپا25 میلیون و وام منطقه آزاد تا50 میلیونه

خوب وقتی آدم میتونه از منطقه وام بگیره به صرفه تره تا از سایپا بگیره

حالا اونجا 25 میدن ولی منطقه 30 تومن فرقش 5 تومن هس

با 30 تومن + 14 میلیون شما میشه 44 تومن میتونی مثلا کیا ریو هاچ بک بخری 

که خیلی خیلی بهتر ازخودرو داخلیه

دنده اتومات دارای آپشن و امکانات فول

ناموسن سایپا یا ایران خودرو 
مثلا میگن پراید یا 206 فول آپشن اخه لامصب کجای ماشینت فول آپشنه؟؟

اصلا آپشنش چیه؟؟؟

لابد کولر و نمایش گر کولر و ضبطشو میگه

ولی ماشین های هیوندا وکیاو....

آپشن به صندلی گرم کن و خیلی چیزای دیگه میگن

بنده فقط نظر میدم و کوچیک و نوکر همتونم شما بزرگ ما هستید 

سن من کمه و من وظیفمه نظر خودمو بدم

تصمیم و فکر نهایی عقل  و تصمیم شما و دوستای عزیزه

بخدا قسم میخورم

شوهر عمم رفته پرسیده یه خودرو به اسم برلیانس قیمت فک کنم 50 تومن

بهش گفتن وام بگیر 25 تومن 

اصلا نمیخواد پنج ماه اول قسط بدی(دارن مخشو میزنن)

بعد وقتی خودرو رو خریدی قسط اول رو ندادی احضاریه میاد دم خونشون 

من با اینکه سنم 19 هست و به کمک عموم و بابام باهاش حرف زدیم و استارتر این منصرف کردن من بودم تونستیم منصرف کنیم

آخه آدم عاقل میره 50 تومن حالا + وام 25 تومنی بره خودرو داخلی بخره؟؟؟؟ درسته برلیانس خودرو خارجیه ولی خداوکیلی همین خودرو رو این سایپا و ایرانخودرو مونتاژ میکنن 

و با قیمت بالا و سود فوق زیاد میفروشن

خوب من بخوام جای شوهر عمم باشم با 50 میلیون میشه بهترینارو گرفت

کلا از قیمت 45 به بالا میشه بهترین خودرو هارو خرید نسبت به خودرو داخلی


اخه من وام نگرفتم  نمیخواستمم که وام بگیرم .با همین 35- 36تومنی که داشتم تنها گزینم همین 206  تیپ5 بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی