خودروهای شهر باران


آپلود عکس         

اسلایدر

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

شنبه, ۷ آذر ۱۳۹۴، ۱۱:۱۷ ق.ظ

ابزار امتیاز دهی

نظرات  (۳۵)

میشه قیمت مزدا2 سدانشو و همچنین لنسر مدل سانروف دارشوبگی باتشکر در ضمن قیمت خودروها ارزان نشده .مخصی میدن یا نه اگه پاسخ بدی ممنون میشم داداش
چه زیبا  
با تشکر از عکاس 
سلام.قیمت هایلوکس 2016 بیس و فول چند هست؟
با سپاس از شما
اقا لنسره چنده? بیسیکه؟
داداش من شما تو سری پست های خودروهای زیر 2500 میگفتی پایین ترین حدممکن و پایین ترین مدل گفته میشه.در زحمت کشیدن شما شکی نیست.ولی اینجا شما 90  درصد پست هات در مورد خودروهای بالای 120  30 تومنه.یا حداقل بیشترشون این قیمتی اند.بهتر نبست یک مقاله در مورد سانتافه و یا جنسیس و جنسیس کوپه 2.0T و کادنزا نیو و ...... نوشته  بشه؟  به این متن بنده بیشتر پیشنهاد میشه گفت تا انتقاد.
لنسر بیس 2 لیتری 65 تومن
سانروف و مانیتور گرم کن سیستم صوتی راکفورد چرم چراغ جلو زنون دوربین عقب 6 ایربگ 75 الی 79 تومن
هایلوکس پلاک ملی 165 تومن مدل 2016 
مزدا 2 هاچ بک بیس 53 تومن الی فول 69 تومن
سدانش هم هنوز عرضه نشده..
علیرضا جان اقا یه سوال در مورد مزدا 6 داشتم ازت این مدل 2016 که الان تو رشت اوردن داشبورد عوض شده درست ولی چرا چراغ جلو و سپر تغییر نکرده بیرون ماشین دقیقا مثل 2015 میمونه در صورتی که تو اینترنت مدل 2016 فیس لیفت شده ؟
سلام
ماستنگ آلبالویی با اونی که جدیدا تصادف کرده بیشتر از 4 تا هست ؟
 کادیلاک ATS بین مدلای زیر 2500 گزینه ی خوبیه ، بد نبود وارد کنندگان نظری هم به بیوک می داشتن ...
نیما از بیرون فقط جلو پنجره اش تغییر کرده از کروم بیشتری استفاده شده بقیه دقیقا همونه چون طرح ظاهری مزدا بی نقص بود الان کامل شد
فقط طرح داخلیش یه نواقصی داشت الان برطرف شد بهتر شده..
محسن سانتافه رو که تست فنیش رو گرفتیم گذاشتیم با تمام زقباش همه مقایشه کردیم براتون تو قیمت تست فنی هست..
جنسیس و کادنزا نیو هم که تو رنج 110 تومن هستن و تو این رنج ارزش خرید ندارند!
چون رقبای قدری مثل آکورد و کمری هستند تو رنج 110 به بالا که جنسیس و کدنزا بلحاظ کیفی قابل قیاس نیستند باهاشون!
و اینکه قرار بر این بود که ما تو پست های زیر 2.5 اصلا از کره ای ها و اسمی نبریم چون پات رو از در بزاری بیرون همه جا ریخته هدف این پست ها تنوع دادن به خودروهای منطقه بود اینکه مردم بدونن از 40 میلیون به بالا چه ماشینایی میشه خرید تو چه سبکی!
بخاطر همین از ماشین هایی که تو منطقه زیاده و هنه میشناسن هم اسمی نبردیم مثا مزدا 6 و 3 و ژوک اکستریل فیوژن اینا دست همه هست احتیاجی به معرفی نیست!
مدل هایی رو نام بردیم که مردم نمیشناسن تا شهر یه مقدار تنوع بگیره ازین همه کیا و هیوندای و مزدا و نیسان فاصله بگیره!
ارس و اروند نگاه میکنی لذت میبری چقدر تنوع دارند..
اینجا نه خیلی محدود شده مدلا به وارد کننده حرف میزنی میگه به من ربطی نداره من ففط فروشنده ام مردم باید بطلبند بخاطر همین ما اومدیم ازین طریق یه تحولی ایجاد کنیم با معرفی پست های ما همزمان مرسدس GLC. کادیلاک ATS منطقه اضافه شد بزودی یه آلمانی دیگه هم اضافه میشه شهر یه مقدار تنوع میگیره..
کره ای ها هم به نظر من ارزش خرید ندارند چون کیفیت ندارند اصلا
برای کسی که تا حالا داخلی یا چینی داشته بله خرید یه کره ای یه افزایش کیفیته محسوب میشه و شخص راضیه ولی واسه اونکه ژاپنی یا آمریکایی نشسته قابل درکه که اون کجا و این کجا!
کره ای ها بلا استثنا ماشینی هستند که فقط تا 120 هزار تا برات بی درد سر کار می کنند بعد از اون باید 10 میلیون هزینه سرویس و تعویض قطعاتش کنی نا برات 120 هزارتا دیگه کارکنند در صورتیکه یه ژاپنی هم قیمت راحت برات 200 هزار تا کار میکنه حالا چرا آدم باید بخاطر امکانات بیشتر فریب ظاهر چشم نوازشون رو بخوره..
بخاطر همین ما از آوردن مدل های کره ای صرف نظر کردیم چون چیزی رو که برای خودمون نمی پسندیم برای شما هم نمی پسندیم!
کره ای فقط وقتی ارزش خرید داره که تا 100 هزار تا باهاش کار کنی بعدش ردش کنی تا هزینه سرویس 10 میلیونیش گردنت نیفته و دوباره یه کره ای دیگه بخری!
اکثر کسایی که کره ای داشتن بعدش رفتن ژاپنی خریدن تازه متوجه شدن ماشین یعنی چی و حالا حاضرند ژاپنی میدل بخرن ولی کره ای فول صفر نه!
تو منطقه هم خیالت راحت کنم محصولات مزدا نیسان میتسوبیشی تا 100 میلیون رقیب ندارند و بهترین هستن پس تکلیف زیر 100 میلیون منطقه کاملا مشخصه فقط مزدا نیسان میتسوبیشی.. 
مزدا حکم ران زیر 100 میلیون منطقه است رو دست نداره
با این کیفیت و قیمت مفته..
مزدا 6 مدل 2016 بیس الان 68 تومنه ازین بهتر چی می خوای
مزدا 3 2016 بیس الان 60 تومنه
مزدا 2 2016 بیس 53 تومن
مزدا CX3 هست 85 تومن
مزدا CX5 هست 98 الی 120 تومن
ژوک 2016 بیس 58 تومن
اکستریل 2016 90 تومن
سنترا 78 تومن
التیما 85 تومن 
لنسر 65 تومن
میراژ نیو فیس 45 تومن..
همه ی اینا عالی اند..
خیلی خنده داره که جنسیس و کادنزا رو با کمری مقایسه می کنین
یکم مجلات و برنامه های ماشینی روزو هم وقت کردین نگاه کنین بد نیست.
تا کی میخواین از رو تعصب کور کورانه نظر بدین؟
مجله ی    Car trend
که جزو مجلات معتبر ماشینه این 5 تا ماشینو با هم مقایسه کرده

شورلت ایمپالا
کرایسلر 300
فورد تاروس
کیا کادنزا
تویوتا آوالون

نتیجه ی مقایسه به ترتیب:
1 - کیا کادنزا
2 - شورلت ایمپالا
3 - تویوتا آوالون
4 - کرایسلر 300
5 - فورد تاروس

بعدش دقیقا همین مقالرو مجله ماشین ترجمه کرده بود فقط رده بندی رو عوض کرده بودو ایمپالارو آورده بود اول آوالون دوم.

در ضمن کادنزا نیو تو منطقه تعدادش از 10 , 11 تا بیشتر نیست.
موفق باشین.




با علیرضا موافقم ماشینای کره ای حتی اگه در مواردی خوب هم در بیان خودروهایی هستن با طراحی مد روز که نهایتا تا یکی دو سال  جذابه بعدش از مد میافتن و عادی میشن ولی خیلی از برندهای اروپایی از جمله بنز و بی ام و از طراحی ساده و شکیلی برخوردارن که حتی بعد از سالها بازم زیبا و جذاب به نظر میرسن ، یا برندهای آمریکایی که میراث باارزشی از طرح مدلای دهه 70 و قبلش دارن و با الهام گرفتن از این میراث خودروهایی مدرن با مشخصه های یه طرح اصیل آمریکایی تولید میکنن نمونه هاش شورولت مالیبو - دوج چارجر - بیوک لاکروس و انواع کادیلاک
چنین خودروهایی از طراحی ماندگارتری برخوردارن و با گذر زمان کمتر از چشم میافتن .
در مورد مقایسه های مجلات مواردی رو در نظر گرفته و به اونها نمره میدن و معمولا رتبه بندی خودروها با اختلاف نمره کم نسبت به یکدیگر می باشد از موارد قابل توجه در مقایسه خودروها فاکتورهای اقتصادی مثل مصرف سوخت و ارزش در مقابل خرید هست که میتونه در نمره و رتبه یک خودرو موثر باشه .
اصلاح میکنم
مجله Motor trend
میلاد اولا جنسیس هم کلاس آکورد هه کدنزا هم کلاس کمری..
دوما من نگفتم جنسیس با کمری!
سوما منظور مدل فول کمری هست که 195 میلیون قیمتشه!
و اینکه عزیز من بنده هم کدنزا نیومنطقه نشستم هم کمری فول پلاک ملی رو جنس متریال داشبرد لمس میکنی تفاوت رو حس میکنی چرم طبیعی کمری کجا و جرم مصنوعی کدنزا کجا کیفیت و استهلاک کمری کجا کدنزا کجا عمر گیربکس کمری 300 هزارکیلومتره ماله کیا و هیوندای 150 هزار کیلومتر این حرف رو روهوا دارم نمیزنم من با بیش از 50 مکانیک صحبت کردم حاصل تجربه های اونا رو دارم رایگان در اختیارتون میزارم تجربه ای  که مشتری باید بابتش 10 میلیون هزینه کنه تا بدستش بیاره!
در مورد کار ترند هم بگم که کیا و هیوندای در اروپا و آمریکا با 10 سال گارانتی موتور و گیربکس ارایه میشن یعنی چی؟
یعنی هر اتفاقی براش افتاد کمپانی با هزینه خودش سرویس میکنه که همچین چیزی تو ایران ما نداریم صحبت حرف من درمورد مشتری ایرانیه که باید بخاطر کوچکنرین چیز هزینه میلیونی کنه و براحتی میگن شامل گارانتی نمیشه نمیدونم تاحالا به نمایندگی کیا و هیوندا رفتی یا نه اکثر موارد شامل گارانتی نمیشه صرفا شما داری پول مفتی بابت گارانتی میدی که تنها بدرد این میخوره که اطمینان داشته باشی حداقل ماشینت اپشن هاش فابریک باشن نه دستی!
همین!
شما اول کمری فول 195 میلیونی رو بشین بعد کدنزا نیو رو بعد بگو علیرضا اشتباه میکنی!
آکورد فول 220 میلیونی رو هم بشین بعد برو جنسیس رو بشین ببین آکورد کجا جنسیس کجا!!!
اصلا قابل قیاس نیستند..
ماشینی که گیربکسش 150 هزار کیلومتر کار کنه ارزش خرید نداره
شما صحبتت سر ظاهر و امکانات ماشین هست درصورتی که مسایل فنی هستند که ارزش ماشین رو اثبات می کنند!
قیاس جهانی هم در ایران معنا نداره چون خدمات گارانتی 10 ساله رو ما اینجا نداریم در بهترین حالت 5 سال یا 150 هزار کیلومتر هست!
که اونم شامل گیربکس نمیشه..
وقتی شرایط گارانتی در داخل و بیرون از ایران متفاوته اون وقته که پای کیفیت میاد وسط!
چون ما اون شرایط نداریم که کمپانی تضمین 10 ساله بده پس باید ماشینی رو بخری که بلحاظ کیفی تضمین شده باشه نه فقط ظاهر و امکانات داشته باشه و تو بمونی و هزینه گزاف تعمیراتش!
پس مجبوری همه ی شرایط در نظر بگیری..
ماشین داری میخری باید به فکر خدمات پس از فروش و عمر قطعات ش هم باشی کسی L90 رو بخاطر ظاهرش تو ایران نمیخره بخاطر کیفیتش میخره اینم همونه من تجربه اش دارم رایگان در اختیارت گذاشتم
گفتم کمری فول 195 میلیونی از کدنزا بهتره چون تمامی جوانب در نظر گرفتم نگاه من به 5 سال بعد استفاده ات هم هست که چه مکافاتی در انتظارت هست
همه موقعیت و وقت و اطلاعات این رو ندارند که این ماشین ها رو نشسته باشند بدونن بعد از 120 هزار کیلومتر کارکرد ماشین کره ای چه خرج هایی داره با مکانیک ها صحبت کرده باشن از تمامی شرایط بیرون از ایران داخل ایران آگاه باشند رو این مسایل تسلط داشته باشند..
بخاطر همین نظرات متفاوته و دیدگاها فرق میکنه و نظری ارزشمنده که تمامی شرایط و جوانب در نظر بگیره!
این مطالب رو هم هیچ فروشنده ای در اختیارتون نمیزاره چون پای منافعش در میونه..
با این حال مختارید هرچه که مایل هستید خرید کنید و تجربه کنید تا تجربه اندوزی کنید..
بزرگی گفت با ارزش ترین چیز برای انسان تجریه است و انسان هوشیار کسی است که از تجربه دیگران پند بگیرد نه این که خود دوباره تجربه کسب کند!
با دید وسیع به مسایل نگاه کنید و همه جوانب در نظر بگیرید..
پاسخ:
ما داریم چند سال تئ این وب میگیم بهتون که ماشین کره ای به پای خودروهای ژاپنی نمیرسه بعد بعضی از دوستان هی میان میگن ماشین کره ای کسی که این حرف رو میزنه و به این مورد اطمینان دارن بدون رو دروایسی بگم که عقلش تو چشماشه و هیچی از ماشین نمیدونه و فقط اپشن ماشین رو میبینه و ظاهر سوسولی خودرو به چشمش میاد.
علیرضا جان جنسیس تو سال 2009  بهترین خودروی  امریکا شد.اونا هم 10 برابر واردتر از ماهن.همه میدونن.کسی منکر کیفیت بیشتر ژاپنی نیست.ولی نه اینجور که میگی.
یه جیز دیگه.چرا این پلاک تو دو تا موستانگ تکرار شده.15346.اتفاقی توجهم رو جلب کرد.هم روی موستانگ خاکستری و هم سفید.تصادف کرده؟قضیه چه؟
علیرضا جان جنسیس در سال 2009 بهترین خودروی امریکا شد.اونا 10 برابر وارد تر از ما هستن.ما براساس تجربه ی راست یا دروغ چند تا راننده این حرف رو میزنیم ولی خب،اونا با ابزاراشون مطمین باش خیلی دقبق  ترن.کسی منکر این نیست که کیفیت خودروی ژاپنی بیشتر از کره ایه.ولی نه اون جور که.....
من اتفاقی توجهم به یک چیز عجیب جلب شد.یک پلاک در دو موستانگ.پلاک 15346 در موستانگ خاکستری و موستانگ سفید.ماشین ملق زده،رنگ کرده؟قضیه چیه؟
پاسخ:
نه ملق زده نه تصادف کرده فقط رفته کلا تعویض رنگ کرده سپر جلو و جلو پنجرشو طرح شلبی انداخته.
علیرضا جان جنسیس تو سال 2009 بهترین خودروی امریکا شد.قضاوتت ناعادلانه هست.صدرصد تشخیص اونا به برتری خودرو ده برابر ماست.پس حتما چیزی بوده که خودروی برگزیده شده.کسی منکر برتری کیفیتیژاپن نسبت به کره نیست.ولی نه اون قدر که....

اتفاقی چیز عجیبی توجهم رو جلب کرد.یک پلاک در دو موستانگ.15346 که هم در موستانگ خاکستری و هم در موستانگ سفید دیده شده.قضیه چیه؟
خودرویی که 2.5 لیتر توربو باشه رو نیشه چند تا رو معرفی کنید.یا به عبارتی قوی ترین ماشینی که میشه که وارد منطقه کرد چه ماشین هایی هستن.با تشکر
2.5 لیتری توربو 
سوبارو WRX STI
2 لیتری توربو
بنز A45
CLA45
Gla45
لنسر اوو
گلف R
شیراکو R
جولیتا 1.8 توربو
1.6 توربو
پژو RCZ R
308  GTI
اینا سریعترین های منطقه هستند
بهترین شون هم A45 هست با شتاب زیر 5 ثانیه
که کامارو ماستنگ های شش سیلندر که هیچ هشت سیلندرم میگیره
تو صفر تا صد..


آقای علیرضا گل کمری هم کلاس کادنزا نیست
هم کلاسه اپتیماست.
تمام حرفای شما متینه البته برای مقایسه بین کمری و اپتیما, نه بین کمری و کادنزا.
از شما که اینقدر اطلاعات خوبی دارین بعیده کلاس ماشین هارو از هم نتونین تشخیص بدین.
کادنزا هم کلاسه آوالونه.
موفق باشین
دادا میگن مزدا 6 صدی 5 تا میسوزونه درسته؟
پاسخ:
صدی 7.3 میسوزونه
BMW 316i دست دو 2013 با 48000km
قیمتش 77000 درهم 
میشه وارد کرد و اینکه با هزینه حمل چند میشه
پاسخ:
نمیشه فقط 2015 و 2016 صفر باشه
اقا ما نمیگیم کره ای ها ماشین های بدی هستن که اتفاقا خیلی هم امکانات و قیمت مناسبی در اختیار قرار میدن فقط اقا علیرضا صحبتش سر کیفیت ماشینه که بعد چند سال خرج میاره همین 
میلاد جان اون کلاسیکه شما میگید بلحاظ ابعادی خوروهه
که شامل کمری و اپتیما و سوناتاست که میشه سگمنت D
و کدنزا و جنسیس و اوالون که سگمنت E هستند..
منظور من از کلاس بلحاظ قیمتی هست که کمری و کدنزا در یک بازه قیمتی قرار دارند!
اینقدرم زود قضاوت نکن 
اگه میپرسیدی منظورت از کلاس چیه بهتر بود تا اینکه سریع بگی بعیده نتونی کلاس بندی خودرو ها رو از هم تشخیص بدی..
داریم دوستانه صحبت می کنیم من برای شما وقت میزارم با تمام مشغلم جواب همه ی سوالاتتون که تکراری نیست رو میدم و درست نیست که تو پاسخ ها بلافاصله دنبال بظاهر یه نقطه ضعف بگردی تا طرفت رو بکوبی تا اثباتی بشه بر درستی حرفات!
این حرکت قشنگی نیست..
هرجا که از هر کلمه ای برداشت متفاوت داشتی بگو منظورت از فلان کلمه همینی هست که من میگم یا یه چیز دیگه منظورته!
وقتی بر میگردی به من میگی کلاس بندی ابعادی خودرو نمیتونی تشخیص بدی یعنی علیرضا تو هنوز الفبای ماشین بلد نیستی بعد اومدی داری صحبت از دینامیک و استاتیک (منظور تحلیل خودروها در دراز مدت)  می کنی؟!
این رفتارت میلاد جان شایسته من نیست من تمایلی به تعریف از جایگاه عرفان و خودم ندارم همین قدر بدون که امثال ما 2 نفر در این استان که 2 میلیون جمعیت داره بیش از 15 نفر نمیتونی پیدا کنی که از لحاظ اطلاعات و شناخت خودروها در تمامی ابعاد در سطح ما باشند..
پس شایسته است که در انتخاب کلماتمون بشدت دقت کنیم چون داری با کسایی حرف میزنی که در شمال ایران رو دست ندارند..
شما همتون عزیز دلمی اید و من پاسخ تک تک سوالاتتون رو با عشق و علاقه جواب میدم و انتظار دارم که حداقل با انتخاب کلمات درست تو پاسخ هاتون با من در شان خودم رفتار کنید..
ارادتمند شما
علیرضا..

پاسخ:
ممنون ازت مهندس علیرضای عزیز
آقا علیرضا گل شما داری با قضیه یکم عصبی برخورد میکنی, من کاملا دوستانه دارم باهاتون صحبت میکنم, نمیدونم چی باعث شده نسبت به حرفام جبهه بگیرین, در هر صورت اگه احساس میکنین به شما توهینی شده من ازتون عذر میخوام.
البته باز اگه از حرفام چیزی به دل نمیگیرین باید به توضیحاتی که دادین اینو اضافه کنم که فقط کلاس بندیه خودرو ها محدود به ابعاد بدنه نیست, حجم موتور, تعداد سیلندر و قدرت موتور هم تو هر کلاس با کلاس دیگه متفاوته.
ممنون از زحماتی که میکشین.
موفق باشین.
پاسخ:
ما هم ممنون هستیم از شما دوست عزیز
Like        , agha alireza
آقای علیرضا حرفت در مورد کیفیت ماشین های ژاپنی درسته ولی این دلیل نمیشه که ما بریم میتسوبیشی . نیسان. هوندا. مردا.سوبارو رو بخریم زیرا ماشینی که هیوندا و کیا دارن تولید میکنن هم قیمت پایین تری دارند و هم امکانات زیادی دارند مثلا خود شما مجبور شدی هوندا آکورد رو به خاطر قیمت بالاش با کادنزا و یا حتی جنسیس مقایسه کنی که این اصلا مثال جالبی نیست چون که باید آکورد رو با سوناتا و اپتیما مقایسه کنی تا بفهمی موضوف چیه شرکت های ژاپنی در قبال کیفیتی که اراءه میدن پول خیلی بیشتری رو هم میگیرن و حتی نصف آپشن های یک ماشین کره ای رو ندارند من خودم به شخصه ندیدم هیچ ماشین ژاپنی جز نیسان ماکسیما نیو سقف پانورامیک حتی داشته باشه و از طراحی نسبتا مدرنی بهره ببره الان شما چه چیز قابل توجهی در هوندا آکورد و مزدا 6 و سوبارو لگاسی و تویوتا کمری مشاهده میکنی هوندا آکورد که طراحیش شبیه هیوندا سوناتا 2008 هست مخصوصا لامپ جلوش و لامپ عقبشم تقلبی از نسل قبلی هیوندا جنسیس هست .مزدا 6 که واقعا ماشین ***** هست مزدا حاضر نشده ماشینی با مدل پایین تر ازءه بده مثلا در حد اپتیما مزدا 6 از 68 میلیون داره تا 100 به بالا که در حد آزرا و کادنزا هس .سوبارو لگاسی هم تقلبی از هیوندا سوناتا جدیده لامپ جلوش مخصوصا و لامپ عقب هم تقلبی ضایع از کادنزه نسل قبل .تویوتا کمری هم هیچ جزابیتی نه در خارج و ند درداخل خودرو مشاهده نمیشه .
ولی ماشینی مثل اپتیما یه عالمه آپشن اراءه میده و قیمت پایین تر از اینا

کلا ماشین های کره ای ارزش خرید بالاتری نسبت به ماشین های ژاپنی دارند

موفق باشید




_______________

LSD FaRS
پاسخ:
اقا مثل این که.... نه حتما این طور که شما میگی!  اصلا شما انقدر درست گفتی که صنعت ژاپن کلا بسته شد! دیگه هم خودرو تولید نمی کنن. باور کن.
ای خدا همش اپشن... اپشن... کدوم اپشن ؟؟؟واقعا کدوم اپشن ؟؟؟ اپشن تو خودرو یعنی ماشینهای المانی که انقدر اپشن های کارامد دارن که دیگه جزوه باید های خودرو شده
یعنی ملاکتون تو خرید ماشین اپشنه؟ بس موتور ، گیربکس ، هندلینگ ، عمر قطعات خودرو ، استحکام ، مهندسی بی نقص ،بالاترین ستاره ایمنی در تصادفات ، استحلاک کم همه اینا هیچ ....
عشق همه ما ها اینه که ماشینمون چراغ روشنای در روز داشته باشه صندلی چرم باشه با گرم کن و سرد کن مانیتور با دوربین عقب شیشه ها هم دودی باشه از اپشن فقط همیناشو میدونیم .
بشخصه میگم و برای اخرین بار میگم و دیگه هم تکرار نمی کنم ماشین کره ای نسبت به ماشین  ژاپنی و امریکای و اروپای اشغالی بیش نیست
ماشین کره ای برای کسای ماشین به حساب میاد که بیشتر از سمند و 405 پرشیا ماشین دیگه ای سوار نشدن.
امیدوارم انقدر روشن و شفاف گفته باشم که متوجه شده باشین دوستان.
ممنون از همتون که تو بحث ها شرکت می کنید و نظر و تجربیاتتون رو با ما به اشتراک میزارید.
مخلص شما
میلاد جان شما عزیز مایی فدات شم..
انشالله فرصت پیدا کنی مدل های متفاوت کره ای ژاپنی رو در دراز مدت از حالت صفر کیلومتر خریداری کنی تا 200 هزار کیلومتر هرکدوم برونی اونوقت نظرت تغییر میکنه چون حالا تجربه اش رو بدست آوردی..
موفق باشی
اقا مزدا 6 ***** چی بود یرام جای سواله چون به شخصه ایرادی از مزدا 6  نمیتونم بگیرم 
مزدا 6 فول چه امکاناتی داره سقف پانورامیک داره ؟؟؟
شتاب و مصرف سوختش چه طوره میشه یکم توضیح بدین 
و آیا از رقیباش بهتره؟؟
مزدا 6 فول چه امکاناتی داره سقف پانورامیک داره ؟؟؟
شتاب و مصرف سوختش چه طوره میشه یکم توضیح بدین 
و آیا از رقیباش بهتره؟؟
مزدا 6 فول امکاناتش :
تو مدل گرندتورینگ
مانیتور 7 اینچی
داشبورد و رودری چرم صندلی و فرمان چرم
کروز کنترل هوشمند با رادار
سنسور ترمز اتومات هشدار بر خورد از جلو
سنسور اصلاح فرمان هشدار خروج از لاین
سنسور احیا کننده و تقویت کننده ترمز در صورت فشار ناکافی رو پدال
جلوپنجره مشبک مشکی اکتیو
GPS
سیستم صوتی پرمیوم مجهز به ساب و توییتر
6 ایربگ
چراغ جلو زنون عقب فول LED 
چراغ دی لایت
صندلی جلو مجهز به گرم کن و سرد کن
سانروف 
تو مدل ویژه بازار ژاپن مجهز به پانوراما
پدال شیفت پشت فرمان
اتوهلد
ترمز دستی الکترونیکی
سنسور پارک آینه الکتروکرومیک دوربین عقب
رینگ 18 
کی لس یا ورود بدون کلید و استارت دکمه ای
آینه های بغل برقی تاشو اتومات
تهویه 2 کاناله و گیربکس مجهز به حالت اسپرت..
قیمت منطقه 125 میلیون بدون سقف پانوراما
سلام عزیز
حدود قیمت این cls چقدر هست
ممنون

آقا اگه ماشین خوب میخواین فقط توتا

بهترین کمپانی سال 2015 تویوتا شد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی