خودروهای شهر باران


آپلود عکس         

اسلایدر

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

پنجشنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۴، ۰۷:۰۳ ب.ظ

۸

BMW Z4 28i body kit M package در شهر رشت

پنجشنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۴، ۰۷:۰۳ ب.ظ


با تشکر از فرداد عزیز




ابزار امتیاز دهی

نظرات  (۸)

عجب..... تو رامسره؟
پاسخ:
مال اقای فرداد ظریفی هست مالک مبل سعید رشت.
یکمی عکس از داخل خودرو ها بزارین کامل تر میشه
پاسخ:
چشم اگه جزابه میزاریم
سلام داداش بعد از مدت ها گرفتاری بلاخره اومدم اینجا 

مرسی از عکسات

عرفان من دوتا سوال فنی تخصصی دارم

زحمت میکشی دقیق بگی 


1-مثلا از سربالایی بیایم پایین یا با سرعت زیاد ترمز رو یکسره نگه داریم و بخوایم ماشین سریع وایسته

آیا امکان داره ترمز عین ماشین های داخلی برای مدت چند ثانیه عمل نکنه؟؟؟؟

2-سربالایی رو میوایم بریم بالا مثل
دیلمان و شاهزاده ابراهیم و..

دنده روی حالت اتوماتیک هست آیا به پدال فشار زیادی بدیم توی سربالایی آسیب وارد میشه به خودرو و موتورش؟؟؟

ماشین توسان و اپتیما هست

دمت گرم جواب بدی
پاسخ:
من جوابشو میدونم ولی علیرضا تخصصی تر سوالتو پاسخ میده.
احسان واسه سوال اولت
نه امکان پذیر نیست به محض اینکه ترمز فشار بدی به اندازه میزان فشار وارد شده ترمز عمل میکنه حالا ممکنه بعضی ها تمام مدت سرپایینی رو پدال ترمز نگه دارند که کار غلطیه و لنت داغ میکنه و باعث میشه بنظر بیاد ترمز گرفتی ولی عمل نکنه که بخاطر داغ شدن لنته که کارایی اش رو از دست میده و با فشار بیشتر به پدال ترمز عمل میکنه
اگه ماشینتون اپشن ترمز در سراشیبی رو داره فعالش کن DAC 
که خود ماشین مدام ترمز میگیره ول میکنه تا هم سرعت بالا ندره هم لنت بخاطر نگه داشتن مدام داغ نکنه
اگه نداره که همیشه تو سربالایی و سرپایینی دنده رو از حالت اتومات بزار رو دستی تا با کمک ترمز موتور بتونی ماشین رو تو سرپایینی کنترل کنی تا لنتت هم داغ نکنه دفعه بعد هم اگه مایل بودی لنت سرامیکی بزار تا داغ نکنه!
سوال دومت
تو سربالایی ماشین های اتومات رو باید بزاری رو حالت دستی وگرنه گیربکس نمیتونه تشخیص بده که سربالایی و رو دورموتور خاصی اتومات دنده رو عوض میکن که باعث میشه افت توان پیدا کنی بخاطر همین بزار رو دستی از دنده یک و دو استفاده کن جاده صاف شد دوباره بزار حالت اتومات 
کلا رو سربالایی و سرپایینی اتومات ها رو باید بزاری رو حالت دستی وگرنه یا لنت داغ میکنه یا افت توان داری و مجبوری گاز بیشتر فشار بدی تا معکوس بخوره راه بره که به گیربکس فشار میاد!
دفعه بعد خواستی ماشین بخری هم اپشن DAC رو یادت نره جز ملزوماته وگرنه خودتی و گیربکس تو حالت دستی تو سرپایینی تو سربالایی هم که اپشن HAC هست حتما باید از حالت دستی استفاده کنی وگرنه آماده خرج گیربکس باشه که به 150 هزار کیلومتر هم نمیرسی..
علی رضا داداش بیا جواب منو بده
علیرضا دمت گرم جوابت کامل و جامع و قانع کننده بودش

کیلومتر ما 17700 هستش

ماشین ما نیم فول هست و این آپشن رو نداره

خوب حالا که نداره

و سربالایی رو از اتو ببریم روی دستی و با یک و دو بریم و به گیر بکس و موتور فشار نیاریم
 نیاز نیست اماده خرج کردن باشیم؟
ماشین کره ای تا 120 هزار کیلومتر راحت برات کار میکنه نگران نباش
تو این مدت هم فقط آب رادیات می خواد با سرویس های دوره ای روغن..
گفتی 120 هزار کیلومتر که حالا حالا ها تا 120 هزارتا خیلی مونده

خوب مثللا از 120 هزارتا بع بالا بیشترین مشکل چیه؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی