خودروهای شهر باران


آپلود عکس         

اسلایدر

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

پنجشنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۴، ۱۲:۰۸ ب.ظ

۲

ابزار امتیاز دهی

نظرات  (۲)

ایول.حال کردم.دمتون گرم.اقا عرفان دو تاسوال داشتم که ربطی به این موضوع نداره
1-این موستانگ مشکی که پلاکش 12132 باشه فکر کنم ، با موستانگ های دیگه فرقی داره؟توضیح میدی بی زحمت.دوست دارم بخرمش ولی لامصب خیلی خوردگی داره.
2 اینکه 95 تومن واسه چارجر 40 تا کارکرد یکم مشکوک کم نیست؟نمایشگاه دار گفت که رنگ هم نداره.
بازم ممنون که همیشه سوال های مارو بی جواب نمیزاری.
پاسخ:
ماستنگ مورد نظر شما بیسک هست و هیچ برتری خاصی نسبت به ماستنگ های دیگه نداره.
در مورد چارجر باید بدونم که کدوم یکی از 4 تا چارجر های منطقه هست که امارشو بهت بدم.شما هم زیاد به کارکرده ماشین توجه نکنه احتمال خیلی زیاد تو دبی صفر شدن
سلام دوباره به اقا عرفان.اون موستانگی که من داخل نمایشگاه دیدم و واستون گفته بودم به همین پلاک بود و تا اینجای کار درسته. چون یه چیزایی در رابطه با فرق کردن موستانگ مشکی با پلاک 12125 با بقیه ی موستانک ها شنیده بودم،فکر کردم اینی که من دیدم همونیه که با بقیه فرق داره.(به خاطر تقریبا شبیه بودن ارقام)حالا امکان داره مثل همیشه لطف کنی یه مختصر توضیحی در مورد تیپ های مختلف موستانگ مخصوصا راش بدی.البته میدونم درستش ماستانگه ولی....
ممنون
پاسخ:
لطف کن شما برو تست ماستنگ رو تو همین سایت گذاشتم بخون همه چی دستگیرت میشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی