خودروهای شهر باران


آپلود عکس         

اسلایدر

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

يكشنبه, ۱ فروردين ۱۳۹۵، ۰۹:۳۸ ب.ظ

ابزار امتیاز دهی

نظرات  (۱۱)

ممنون اومدن ابرو رو درست کنن چشم رو کور کردن قبلی که قشنگ تر بود این چیه چراغ عقب تویوتا راو رو گذاشتن روش جلو هم که نیسان جوک .....نیسان جوک + تویوتا راو = کیا اسپورتیج 2016
والله قیافه اسپرتج 2015 بهتر بود این یه جوری شده

من بین این و توسان 2016 

توسان رو انتخاب میکنم یه سرو گردن بالاتره

ولی با اینکه از قیافش خوشم نمیاد یه جوری خشن نشون میده

ولی عشق است توسان
مدرن تر شده ولی زیبایی نه زیاد ولی داشبورد خیلی بهتر شده 
کاش جای این اتاشغال شورولت تراورس میشد وارد کرد یا فورد
خوب شده
توعکس یخورده نافرمه
ولی ازجلو قشنگ شده بنظرم

ممنون
سلام ممنون از سایت خوبت.
اسپورتیج جدید ماشین خوبیه و هنوز مردم باهاش ارتباط برقرار نکردن...
قیمتشم بیشتر از 77500 نمی ارزه
سلام داداش خسته نباشی!
میخواستم بپرسم که این اسپورتیج جدیدی که وارد شده چه تایپی هست؟؟
تو سایت کیا سه تایپ lx ex sx مشخص شده.
در ضمن اگه ممکنه برید سایت مهرخودرو اونجا اسپورتیج جدید و قدیم رو گذاشته به نظرتون کدوم می ارزه بگیرم؟؟
خودم نظرم اینه که از نظر امکانات مدل قدیمی سرتره ولی از نظر قیافه و بروز بودن مدل جدید ارجعیت داره!
ممنون میشم جواب بدید
با تشکر از شما
پاسخ:
من نظرم رو جدید هست موتورشم 2.0
من ساکن قشمم و یه اسپرتیج نیوفیس مدل lx گرفتم کلا چهار مدل داره lx ex sx و نهایتا فول آپشنش gt line . فول آپشنش داری تشخیص مانع و عابر پیاده ترمز خودکار پارک خودکار حرکت بین خطوط و و و . خلاصه از لحاظ آپشن چیزی کم نذاشته . از لحاظ ظاهر مدل gt دارای کیت اسپرتتر و گه شامل دواگزوز رینگ ۱۹ اینج و مهشکن چهارتایی هست . اگه قصد خرید دارید شک نکن مدل جدیدش بهتره. من از وقتی مدل جدیدو گرفتم مدل قدیمش به چشمم نمیاد و به همین خاطر فک میکنم کم کم موا قدیمیش  تو بازار نقششون کم رنگ بشه
باسلام
دوستانی که اطلاع دارند،آیا اسپورتیج فول آپشن،سیستم GDIدارد؟ضمنا" حدود قیمت مدل gt line، چقدر خواهد شد؟
من یکی ثبت نام کرده ام ولیکن هنوز وارد بازار تهران نشده ،نمیدانم صبر کنم تا مدل جدید بیاید ویا همون مدل old face2016 را بگیرم؟
من یه پلاک اروند صفر خریدم 60 واقعا می ارزه ولی متاسفانه کمکاش یه خورده خشکن ولی از مدل 2015 نرم تره واقعا می ارزه 60میلیون

با سلام
میشه لطفا در مورد حجم موتور مدلهای مختلفی که وارد بازار ایران میشه، اطلاع دهید. من شنیدم مثل توسان ٢٠١٦ و ٢٠١٦ که الان در بازار ایران موجود هستن فقط موتور ٢٠٠٠ خرید و فروش میشه و خبری از اسپورتیج ٢٤٠٠ نیست!!
میشه لطفا راهنمایی بفرمایید. 
متشکرم
پاسخ:
لطفا به ادرس جدید سایت مراحعه کنید . این سایت با این ادرس آرشیو است.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی