خودروهای شهر باران


آپلود عکس         

اسلایدر

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

دوشنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۵:۳۵ ب.ظ

۷

تست فنی FORD TAURUS در گیلان

دوشنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۵:۳۵ ب.ظ

Ford Taurus

این بار سراغ یک خودرو محبوب آمریکایی در ایران رفتیم. خودرویی سدان از شرکت فورد. در واقع بزرگ‌ترین سدان شرکت فورد. یک سدان لوکس که از سال ۱۹۸۶ تولید آن آغاز و تولید نسل اول آن تا سال ۱۹۹۱ ادامه داشت. در حال حاضر تاروس هفت نسل عوض کرده و نسل هفت ام آن در حال تولید است. تاروس در میان خودروهای سدان بزرگ قرار می‌گیرد که دارای دیفرانسیل جلو می‌باشند. این مدل  برای اولین بار در نمایشگاه بین‌المللی دیترویت در سال 2009 معرفی شد

بدنه زیبا، پیشرانه نیرومند در کنار مشخصات دیگر باعث شد تا تاروس، سربلند از اغلب تست‌ها و آزمایش‌ها بیرون آید. مشخصات فنی این خودرو نظر پلیس آمریکا را به خود جلب کرد به طوری که پلیس این کشور تعدادی از این سدان را در کنار دج چارجر و فورد ویکتوریا از سال 2011 به خدمت گرفت.

 

طراحی خارجی :

 

 

با مشاهده ظاهر تاروس حتی از فاصله دور، به آمریکایی‌بودن آن پی خواهید برد. بدنه‌ای کشیده و پهن که در جلو با وجود جلوپنجره استیل که دارای یک میله افقی صاف و دو عدد میله شبکه‌ای است در کنار چراغ‌های باریک و کشیده بسیار جذاب جلوه می‌کند.

یکی از جذابیت‌های تاروس، برجستگی روی کاپوت آن است. این کاپوت برجسته که از یک برجستگی کوچک دیگر در وسط بهره می‌برد که ظاهری عضلانی به نمای جلو این سدان بخشیده است. بدنه با شیبی اندکی به قسمت عقب می‌رسد چراغ‌های عقب تاروس با ظرافت خاصی طراحی شده‌اند.

دور تا دور چراغ‌ها به وسیله LED مزین شده است که نفش چراغ ترمز را ایفا می‌کنند در میان آن چراغ‌های راهنما و دنده عقب قرار دارد این چراغ‌ها که دو تکه هستند بر روی درب صندوق عقب و گلگیر قرار گرفته‌اند. بر روی صندوق عقب آن، اسپویلر کوچکی نصب شده است تا تعادل بیشتری را به تاروس بیفزاید باعث می‌شود تا نمای عقب پهن‌‌تر از آنچه هست به نظر برسد.

بر روی سپر سنسورهای پارک و شب‌نماها خودنمایی می‌کنند اما در زیر سپر اگزوزهای دوگانه جلوه یک خودرو اسپرت را به شما می‌دهد. اگر از کنار به تاروس نگاه کنید طول زیاد آن شما را حیرت‌زده خواهد کرد طول پنج متری آن باعث شده تا شما برای پارک دچار مشکل شوید و پیدا کردن جای پارک برای شما سخت باشد. روی درب یک برجستگی طولی از درب جلو تا انتهای درب عقب ظاهر یکنواخت آن را نیز تغییر داده است. رینگ‌های 18 اینچی در مدل‌های  SE  SEL , 20 اینچی در مدل‌های SHO ظاهری زیبا را به تاروس می‌دهد.

 

طراحی داخلی :

 

برای ورود به کابین تاروس، همچون مدل‌های نسل جدید فورد از جمله فورد اج ، می‌توان از کد مخصوص عددی استفاده کرد. دکمه‌های لازم برای وارد کردن این کد این بار برخلاف اج نه بر روی در و نزدیک دستگیره که بر روی حاشیه در و به شکل زیبایی طراحی شده‌اند.

پس از باز کردن در سنگین تاروس با فضای بزرگی مواجه شدم که البته با توجه به ابعاد بزرگ بدنه نیز دور از ذهن نبود. صندلی بزرگ و راحت راننده با تنظیمات برقی، از نظر بزرگی شما را به یاد شاسی بلند های فول سایز می‌اندازد. کنسول میانی بزرگ و پهن با شیب اندکی که دارد دسترسی آسان به تمام امکانات خودرو را به شما می‌دهد.

 

تقریباً تمام کابین به وسیله پلاستیک پوشیده شده است که از کیفیت چندان مطلوبی برخوردار نیست اما با در نظر گرفتن قیمت آن، کاملاً احساس رضایت خواهید کرد. دکمه‌های کنسول میانی نیز بزرگ هستند و کار با آنها راحت است.

گرچه مدلی که در اختیار ما قرار داشت از نوع SE  یاتیپ پایه بود ولی در تیپ TLD یا فول تاروس سیستم صوتی تصویری آن چشم شما را به سوی خود خیره می‌کند. سیستم صوتی تصویری توسط شرکت SONY با ظرافت خاصی تولید شده است سیستمی که به وسیله نرم‌افزار قدرتمند سونی آن را در رده بهترین سیستم‌های صوتی و تصویری قرار داده است.

در کمی پایین‌تر یک صفحه صاف و ساده به همراه دو کلید دایره‌ای‌شکل در میان آن خواهید دید که با روشن شدن خودرو، کلیدهای لمسی تنظیم سیستم صوتی و کولر به نمایش در خواهد آمد این سیستم صوتی به صورت جداگانه نیز فروخته می شود پس اگر در تیپ SEL این سیستم را دیدین تعجب نکنین!

ایمنی :

شرکت فورد برای مدل‌های SEL از شش ایربگ استفاده کرده که در مدل‌های SHO به هشت ایربگ افزایش پیدا می‌کنند. سیستم ترمز تاروس بسیار ایمن و سریع عمل می‌کنند و به شما این اطمینان را می‌دهند که سوار بر یک خودرو ایمن هستید. بدنه قوی فورد به همراه دیگر سیستم‌های ایمنی آن را جزء برترین خودروهای ایمنی در رده خودروهای سدان قرار می‌دهد.از دیرباز تاکنون سیستم‌های زیادی برای قفل درب‌های خودرو استفاده شده‌اند. در سال‌های اخیر سیستم ورود بدون سوییچ یا بهتر بگوییم بدون نیاز به استفاده از سوییچ رایج است اما تاروس در کنار این سیستم راه حلی را در نظر گرفته است تا در زمانی که سوییچ همراه شما نیست بتوانید به خودرو خود ورود کنید. این سیستم که به وسیله رمز این عمل را انجام می‌دهد بر روی ستون میانی قرار دارد و به صورت لمسی و مخفی می‌باشد تا همیشه در دید مردم قرار نگیرد

 

امکانات :

 

تاروس در 4 تیپ عرضه شده که عبارتند از SE و  SEL و  LTD و SHO  و به ترتیب شرح امکانات آن عبارتند از :

تیپ SE :

6 ایربگ – ABS  EBD  ESP- سیستم ISO فیکس برای اتصال راحت صندلی کودکان در عقب – فرمان برقی – صندلی های برقی جلو – رینگ 18 اینچی – کروز کنترل – بلوتوث – ورود بدون کلید – سیستم صوتی با 6 اسپیکر و 2 توییتر با وروردی AUX و سی دی پلیر – کیلومتر شمار سوپر ویژن – شیشه های UV دودی

قیمت تمام شده این تیپ 120 میلیون درمدل 2016 در صورت خرید از نمایندگی همراه با 5 سال گارانتی است.

تیپ SEL :

تمامی امکانات تیپ SE به همراه آینه الکتروکرومیک – روکش چرم و فرمان صندلی– سانروف - استارت از راه دور – کی لس – فرمان و داشبرد طرح چوب – چراغ جلو زنون – مه شکن و دی لایت

قیمت تمام شده این تیپ 145 میلیون در مدل 2016 در صورت خرید از نمایندگی همراه با 5 سال گارانتی است.

تیپ LTD :

تمامی امکانات تیپ SE و SEL به همراه  سیستم صوتی تصویری SONY که مجهز به چنجر 6 تایی – صفحه نمایش 8 اینچی لمسی ورودی USB AUX کارت حافظه SD و پخش DVD DTV با 6 اسپیکر 2 توییتر و 1 ساب – GPS دوربین عقب – رادیو ماهواره ایی HD -4 گرم کن 4 سرد کن – تنظیم تمام خودکار صندلی های جلو – حافظه صندلی های جلو – روکش کروم اینه های جلو – آینه های تاشو خودکار – رینگ 19 اینچی – گیربکس آپشنال 9 دنده ایی – سیستم آپشنال AWD چهار چرخ متحرک – استارت دکمه ای - تهویه 2 کاناله با دو دمای مجزا برای سرنشینان جلو – جلو پنجره مشکی با حاشیه کروم – سیستم هشدار نقطه کور – سنسور باران – قابلیت تشخیص صدا برای انجام دستور های صوتی – سیستم ایمنی TCS – نورپردازی کابین

قیمت تمام شده این تیپ 175 میلیون در مدل 2016 در صورت خرید از نمایندگی همراه با 5 سال گارانتی است.

تیپ  SHO :

تمامی امکانات هر 3 تیپ بالا به همراه موتور V6  3.5 لیتری توربو با 365 اسب بخار و 475 نیوتن گشتاور که از موتور ماستنگ V6 و اج اسپرت هم قویتر است با صفرتا صد رسمی 5.8 ثانیه همراه با گیربکس 9 دنده و سیستم چهار چرخ متحرک AWD – 8 کیسه هوا – 4 دوربین جلو عقب زیر آینه بغل ها – زاویه دید 360 درجه برای پارک کردن – پدال شیفت پشت فرمان – لوله های اگزوز کروم – رینگ 20 اینچی

قیمت تمام شده این تیپ 210 میلیون در مدل 2016 در صورت خرید از نمایندگی همراه با 5 سال گارانتی است

 

تجربه رانندگی :

اولین چیزی که در هنگام رانندگی با تاروس کاملا محسوس است ابعاد بزرگ و وزن زیاد ماشین می باشد ابعادی به طول 5.15 و عرض 2.17 متر که تنها هدف آن رفاه حال شما و راحتی 5 سرنشین بزرگ سال است و اگر تنها یک درصد فکر می کنید که با این ابعاد فرمانی سنگین در انتظار شماست باید بگوییم که شکه می شوید وقتی پشت تاروس قرار می گیرید زیرا این خودرومجهز به فرمان برقی می باشد که به راحتی با یک انگشت قابل حرکت است و به کوچکترین اشاره شما واکنشی سریع نشان می دهد امری که در پارک دوبل و یا دور درجا به شدت مورد احتیاج است و در سرعت های بالا خطر آفرین زیرا تاروس مجهز به فرمان ضریب متغیر نیست تا خودکار در سرعت های بالا سفت تر عمل کند و در سرعت های پایین نرم تر پس اگر مثل ما عادت به رانندگی با یک دست دارید در تاروس شما باید با هر دو دست رانندگی کنید تا به خودرو تسلط کافی داشته باشید.

با قرار گرفتن در داخل خودرو و بسته بودن پنجره ها سکوت کابین با توجه به روشن بودن موتور و نفوذ صدای 33 دی سیبل تحسین برانگیز است امری که شما را به یاد آرامش کابین سدان های لوکس آلمانی و ژاپنی می اندازد پس خیالتان از قرار گرفتن در یک ترافیک شلوغ شهری و سر و صدای اطراف کاملا راحت باشد زیرا فورد برای آرامش شما احترام قایل ست.

با قرار دادن گیربکس در حالت D و خاموش کردن ESP  و فشار پدال گاز تا دور موتور 2000 به خودرو حالت لانچ داده و با رها کردن پدال ترمز 288 اسب بخار و 345 نیوتن گشتاور را آزاد می کنیم و باز هم باید اعتراف کنم اگر دوباره تنها یک درصد فکر می کنید که با وزن 1.8 تنی شتاب گیری کندی در انتظار شماست بازهم اشتباه می کنید زیرا تاروس به لطف ضریب گیربکس عالی و موتور V6 3.5 لیتری خود 0 تا 100 را در حالت اتومات 7.1 ثانیه و در حالت دستی 6.6 ثانیه پر می کند یعنی سریع تر از Z4 28i ایی که قبلا تست کرده بودیم و به همین دلیل است که این پیشرانه جز 10 موتور برتر سال 2009 جهان بوده امری که قابل تحسین است.

کشش عالی درکنار مصرف سوخت ترکیبی صدی 11 لیتر تحسین برانگیز است که که با توجه به این ابعاد و وزن زیاد انتظار چنین شتابی مطلوبی از آن نداشتیم اما تاروس همچنان ما را شگفت زده می کرد.

 

یکی از نقاط ضعف این خودرو دید ضعیف به بیرون است که دلیل ان را باید ارتفاع زیاد داشبرد و ارتفاع کم شیشه های جلو و کناری دانست بطوری که با قد 1.70 هیچ چیز در فاصله کمتر از 2 متری از کاپوت قابل رویت نیست و برای افراد قد بلند تر این عدد به 1.5 متر از جلوی خودرو می رسد زاویه دید در کنار ها کاملا مناسب است و برای دنده عقب هم احتیاج به دوربین دارید سیستم تعلیق تاروس برای رانندگی شهری در دست اندازهای کلان شهر رشت به طور مناسبی با توجه به سایز 18 اینچی رینگ آن عمل و ضربات را جذب می کند.

فضای سرنشینان عقب هم برای 5 نفر با قد 1.90 کاملا ایده آل است . فورد در سیستم صوتی تاروس حتی در تیپ پایه هم برای لذت بردن شما از هیچ چیز دریغ نکرده این خودرو مجهز به 6 اسپیکر و 2 توییتر است که حتی در بالاترین سطح صدا به خوبی نت های موسیقی از هم قابل تشخیص هستند و شرایط را به طرز ایده الی برای لذت بردن بیشتر شما از یک رانندگی طولانی در کنار یک موسیقی فرح بخش فراهم کرده است در کنار تمامی مزایایی که تاروس ار آن بهره می برد همه چیز عالیست تا وقتی که شما لازم داشته باشید در سرعت 60 کیلومتر پنجره ها را کاملا باز کرده تا از هوای تازه و روح افزای بهاری لذت ببرید که متوجه می شوید شدت پیچیدن باد به داخل کابین بیش از حد است به طوری که عمل صدای سرنشین کناری را به سختی خواهید شنید.

نکته جالب دیگر اینکه تاروس به راستی میراث دار سدان های آمریکایی اصیل است چون صندوق عقب ان بسیار بزرگ و جادار می باشد در حدی که 3 نفر به پهلو به راحتی داخل صندوق جاگرفته و این نشان از خانوادگی و مسافرتی بودن این خودروست.

قیمت تمام شده مدل 2016 صفر کیلومتر تاروس در تیپ پایه SE 120 میلیون می باشد در حالیکه شما با 70 الی 90 میلیون در حال حاضر می توانید مدل های 2013 آن را بصورت کارکرده در تیپ های SE و SEL از بازار آزاد تهیه کرده و از سواری با آن لذت ببرید هزینه هر بار سرویس آن هم هر 10 هزار کیلومتر 300 هزار تومان برای شما خرج بر می دارد.

رقبا :

تاروس در جهان با 7 رقیب به طور مستقیم رو در روست که عبارتند از شورولت ایمپالادج چارجرتویوتا آوالوننیسان ماکسیماهوندا آکوردکیا کدنزاهیوندای ازرا که در این بین از مقایسه آزرا با تاروس خودداری کرده زیرا آزرا از موتور ضعیف تری بهره می برد همچنین در بسیاری از مجلات داخلی کرایسلر 300 را هم جز رقبا قرار دادند در صورتی که کرایسلر از ماهیتی لوکس برخوردار بوده و 50 درصد قیمت بیستری نسبت به تاروس دارد و هم رده کادیلاک CTS است پس از کرایسلر 300 هم صرف نظر می کنیم.

 

فورد تاروس با :

 

موتور V6 3.5 لیتری و مصرف سوخت ترکیبی صدی 10.5 لیتر و تولید 288 اسب بخار در کنار 345 نیوتن گشتاور با گیربکس 6 دنده تیپ ترونیک 0 تا 100 را در 7.4 ثانیه رسمی با فاصله محوری 2.86 متر در کنار وزن 1821 کیلوگرمی با باک 72 لیتری به حجم صندوق 570 لیتر که قیمت نمونه صفر کیلومتر 2016 آن در تیپ پایه  در صورت خرید از نمایندگی همراه با گارانتی 5 ساله 120 میلیون می باشد.

 

شورولت ایمپالا با :

موتور V6 3.6 لیتری و مصرف سوخت ترکیبی صدی 8 لیتر و تولید 305 اسب بخار در کنار 356 نیوتن گشتاور با گیربکس 6 دنده تیپ ترونیک 0 تا 100 را در 6.8 ثانیه رسمی با فاصله محوری  2.83متر در کنار وزن 1717 کیلوگرمی با باک 70 لیتری به حجم صندوق 532 لیتر که قیمت نمونه صفر کیلومتر 2016 آن در تیپ پایه  در صورت خرید از نمایندگی همراه با گارانتی 5 ساله 115 میلیون می باشد.

 

دج چارجر با:

موتور V6 3.6 لیتری و مصرف سوخت ترکیبی صدی 10.5 لیتر و تولید 292 اسب بخار در کنار 353 نیوتن گشتاور با گیربکس 8 دنده تیپ ترونیک 0 تا 100 را در 6.5 ثانیه رسمی با فاصله محوری 3.05 متر در کنار وزن 1800 کیلوگرمی با باک 72 لیتری به حجم صندوق 436 لیتر که قیمت نمونه صفر کیلومتر 2016 آن در تیپ پایه  در صورت خرید از نمایندگی همراه با گارانتی 5 ساله 138 میلیون می باشد.

 

تویوتا آوالون با :

موتور V6 3.5 لیتری و مصرف سوخت ترکیبی صدی 11 لیتر و تولید 273 اسب بخار در کنار 352 نیوتن گشتاور با گیربکس 6 دنده تیپ ترونیک 0 تا 100 را در 6.9 ثانیه رسمی با فاصله محوری  2.82 متر در کنار وزن 1610 کیلوگرمی با باک 74 لیتری به حجم صندوق 453 لیتر که قیمت نمونه صفر کیلومتر 2016 آن در تیپ پایه  در صورت خرید از نمایندگی همراه با گارانتی 5 ساله 138 میلیون می باشد.

 

نیسان ماکسیما با :

موتور V6 3.5 لیتری و مصرف سوخت ترکیبی صدی 10.5 لیتر و تولید 300 اسب بخار در کنار 355 نیوتن گشتاور با گیربکس CVT اکسترونیک 0 تا 100 را در 6.4 ثانیه رسمی با فاصله محوری 2.77 متر در کنار وزن 1640 کیلوگرمی با باک 68 لیتری به حجم صندوق 402 لیتر که قیمت نمونه صفر کیلومتر 2016 آن در تیپ پایه  در صورت خرید از نمایندگی همراه با گارانتی 5 ساله 135 میلیون می باشد.

 

هوندا آکورد با :

موتور V6 3.5 لیتری و مصرف سوخت ترکیبی صدی 8.8 لیتر و تولید 276 اسب بخار در کنار 340 نیوتن گشتاور با گیربکس 6 دنده تیپ ترونیک 0 تا 100 را در 7.1  ثانیه رسمی با فاصله محوری 2.77 متر در کنار وزن 1650 کیلوگرمی با باک 65 لیتری به حجم صندوق 447 لیتر که قیمت نمونه صفر کیلومتر 2016 آن در تیپ پایه  در صورت خرید از نمایندگی همراه با گارانتی 5 ساله 145 میلیون می باشد.

 

کیا کدنزا با :

موتور V6 3.5 لیتری و مصرف سوخت ترکیبی صدی 9.5 لیتر و تولید 290 اسب بخار در کنار 338 نیوتن گشتاور با گیربکس 6 دنده تیپ ترونیک 0 تا 100 را در 7.2 ثانیه رسمی با فاصله محوری  2.84 متر در کنار وزن 1575 کیلوگرمی با باک 70 لیتری به حجم صندوق 451 لیتر که قیمت نمونه صفر کیلومتر 2016 آن در تیپ پایه  در صورت خرید از نمایندگی همراه با گارانتی 5 ساله 95 میلیون و در مدل فول آپشن 125 میلیون می باشد.

 

جمع بندی :

تاروس در قیاس با ایمپالا از مصرف بیشتر قدرت کمتر در کنار 100 کیلوگرم وزن بیشتر بدنه و اندکی قیمت بیشتر برخوردار است پس خرید ایمپالا انتخاب معقول تری است.

 

تاروس در قیاس با چارجر از 2 دنده گیربکس کمتر که به شما در حالت تیپ ترونیک اجازه کاهش بیشتر مصرف سوخت و شتاب گیری سریع تری را می دهد و همچنین شما در چارجر ار فضای پای بیشتری ولی از 20 درصد صندوق کوچکتری برخوردار بوده و در مجمموع بخشی از اختلاف قیمت 18 میلیونی آن با تاروس به دلیل امکانات بیشتری است که در تیپ پایه در اختیار شما قرار می گیرد.

 

تاروس در قیاس با آوالون از اندکی شتاب گیری ضعیف تر که به دلیل 200 کیلوگرم وزن بیشتره آن از آوالون هست برخوردار بوده و حجم صندوق آوالون هم 20 درصد کوچکتر از تاروس است و 18 میلیون اختلاف قیمت آوالون به دلیل عمر بالاتر قطعات است که اندکی از تاروس با کیفیت تر است این خصلتی است که در تمامی محصولات ژاپنی در قیاس با آمریکایی ها مشاهده می کنید زیرا ژاپنی ها کیفیت را فدای قیمت نمی کنند و در دراز مدت شما هزینه کمتری به دلیل عمر بالاتر قطعات پرداخت خواهید کرد.

 

تاروس در قیاس با ماکسیما از اندکی شتاب گیری ضعیف تر که  به دلیل 180 کیلوگرم وزن بیشتر آن است و 25 درصد حجم صندوق بزرگ تر برخوردار است و 15 میلیون اختلاف قیمت ماکسیما به دلیل ژاپنی بودن خودروست که از استهلاک به مراتب کمتری و عمر قطعات بالاتری برخوردار است.

 

تاروس در قیاس با آکورد از مصرف سوخت بیشتری که به دلیل 170 کیلوگرم وزن بیشترآن است و اندکی شتاب گیری ضعیف تر درکنار فضای پای بیشتر و 20 درصد صندوق بزرگ تر برخوردار است  و 25 میلیون اختلاف قیمت آکورد به دلیل امکانات بسیار بیشتری است که در تیپ پایه  و ماهیت ژاپنی خودروست و قطعا ارزش پرداخت این مابه تفاوت را دارد زیرا تجربه ثابت کرده که آکورد در دراز مدت بیشتر به فکر جیب شماست.

 

تاروس در قیاس یا کدنزا از مصرف بیشتری به دلیل 245 کیلوگرم وزن بیشتر از کدنزا و از 20 درصد صندوق بزرگتری برخوردار است در حالیکه در تیپ پایه کدنزا از 25 میلیون قیمت کمتر و امکانات بیشتر برخوردار است و به عبارت دیگر شما با پول یک تاروس مدل پایه می توانید یک کدنزا فول آپشن خریداری کنید که از 30 میلیون آپشن بیشتری برخوردار است و درعوض از اندکی کیفیت کمتر از تاروس  بهره می برد پس اگر به دنبال امکانات هستید کدنزا فول اپشن از هیچ چیز برای شما دریغ نمی کند ولی اگر حاضر نیستید یک آمریکایی با اندکی کیفیت بهتر و عمر بالاتر قطعات با تیپ پایه را بازهم رها کنید تاروس در انتظار شماست.

درپایان :

فورد تاروس با ظاهر عضلانی و خیره کننده فضای بسیار بزرگ و جادار امکانات مناسب و قدرت و شتاب مطلوب در کنار مصرف سوخت قابل قبول و از همه بهتر قیمت تمام شده ایده آل گزینه وسوسه کننده است ضمن آنکه هنوز هم هستن کسانی که خودروهای امریکایی را بی تردید حتی اگر در سطح پایین تری از سایر برندها باشند خریداری و حاضرند بهای علاقه شان را به سدان های اصیل فول سایز امریکایی تمام و کمال بپردازند و ژاپنی را سوار نشوند.

 

درپایان از مالک محترم خودرو اقای مازیار نجفی و دوست عزیزمان احسان دلورانی جهت در اختیار گذاشتن خودرو و وقت خویش و انجام هماهنگی لازم صمیمانه کمال تشکر و همکاری را داریم و امیدواریم با ارائه این مطالب اطلاعات جامعی را در اختیار شما کاربران گرامی قرار داده باشیم همواره ما را از نظرات خود بهره مند سازید.

 

نویسنده : علیرضا

عکاس : احسان دلورانی

هماهنگی : احسان دلورانی و عرفان باستانی

 



ابزار امتیاز دهی

نظرات  (۷)

سلام،  عالی بود.  یعنی من عاشق نقد و بررسی هاتونم،  همه چیش کامله
فک نمیکنم حتی تو خودرو بانک هم نقد هاشون به این کیفیت برسه،  خسته نباشین! 

اقا یه سوال 
گوشه چرم ماشینمون rav4  که از منطقه گرفتیم به اندازه چند سانت پاره شده! 
بردیم یه تودوزی نشون دادیم،  گفتن نمیشه کاریش کرد،  گفت خیلی ماشینای منطقه دیگه هم میان که اینطورین!! 
یعنی چرمش الکیه؟ واقعا همه اینطورین؟!! 

پاسخ:
اگه فول کامل هست که چرمش الکی نیست شاید چیزی خورده و پارش کرده ولی اگه میدل یا بیسک باشه که چرم اصلا نداره اگرم هست دستیه
مرسی عالی بود .بچه ها
طراحی داخلیش افتضاحه. ماکسیمای جدید به نظرم بهترین انتخابه 
یه جای عجیبی پاره شده
GXR هستش
ولی خودمون گفتیم صندلی چرمی بذارن واسش
روکش نیست ولی صندلی رو کلا عوض کردن،  صندلی چرمی راو4 رو گذاشتن
البته یوتیوب که دیدم قیافش همون صندلی راو4 فوله. 
جنسش هم خیلی به نظر خوب میاد
ولی نمیدونم چجوری پاره شده،  کنار قفل کمربند راننده ،  اون گوشه! 


آمریکایی کلا بریز دور ماشین نیستا که من ساکن کیش ام آلان ماکسیما 2014 دارم مدل Sv فول 140 میلیون خریدم یعنی حرف نداره..
قبلش تاروس داشتم sel اصلا نه سواری داره نه کیفیت داره 3 سال ماشینو نگه داشتم هر سال سر و صدا کابینش بیشتر میشد استهلاک بالاتر می رفت بعد اتاقش تعادل نداره عین گهواره است
خلاصه اینکه تعصب بزارین کنار آمریکایی هیچ وقت بلحاظ کیفیت به پای ژاپنی جماعت نمیرسه پولتون رو برای محصولات آمریکایی به استثنا ماسل هاش حروم نکنید
این تجربه ایی بود که من با هزینه سنگین بدستش آوردم منم مثل شماها فکر می کردم آمریکایی دیگه خدای ماشینه اینقدر مدل های مختلف خریدم استفاده کردم تا متوجه شدم صندوق دارها و شاسی بلند های آمریکایی انگشت کوچیکه ژاپنی هاشونم نمیشند
سایتتون ام عالیه ممنون که وقت میذارین
پاسخ:
مرسی داریوش جان .من هم با نظر شما هم عقیده هستم.خودروی ژاپنی یعنی یک عمر آرامش.
سلام آقا ببخشید مزاحم میشم اگر میشه سوالمو جواب بدین 
ماشین های دست دو ۲۰۱۵ میشه وارد کرد 
الان اینو میشه آورد 
https://www.dubicars.com/2015-bmw-328-i-sport-19055.html
یا این
https://www.dubicars.com/2015-bmw-328-i-46826.html
اینایی که کیلومتر هاشون زیاده باید صفرشویی بشه تا وارد بشه؟
پاسخ:
2015 صفر فقط وارد میشه.
ماشین دست دو کارکرده ۲۰۱۶ میشه وارد کرد؟
پاسخ:
نه فقط صفر
با تاروس حال نمی کنم یکی از بدترین مشکلاتش مصرف بالای بنزینه داخل شهر صدی 16 لیتر میخوره ولی شتابش خیلی خوبه
پاسخ:
من با پنجره های کوتاش مشگل دارم دید به بیرونش خیلی کمه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی